Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01107 012126 15974771 na godz. na dobę w sumie
Black  White 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Black White 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 60
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Black & White 2 zawiera gruntowny opis wszystkich dziewięciu wysp, wraz ze szczegółami na temat zadań z srebrnych zwojów (i innych). Ponadto znajdziecie tu listę cudów oraz garstkę cennych porad.

Skrócona wersja spisu treści:
-WSTĘP
-WYSPA PIERWSZA – gameplay
-WYSPA PIERWSZA – zadania
-WYSPA DRUGA - gameplay
-WYSPA DRUGA - zadania
-WYSPA TRZECIA - gameplay
-WYSPA TRZECIA - zadania
-WYSPA CZWARTA – gameplay
-WYSPA CZWARTA – zadania
-WYSPA PIĄTA – gameplay
-WYSPA PIĄTA – zadania
-WYSPA SZÓSTA – gameplay
-WYSPA SZÓSTA – zadania
-WYSPA SIÓDMA – gameplay
-WYSPA SIÓDMA – zadania
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 22

Informacja o grze

Kontynuacja przebojowego tytułu zespołu Lionhead Studios, która sposobem rozgrywki zbliża się do RTS. Dzięki możliwości wydobycia i obróbki metalu możemy produkować broń, którą nasze plemię walczy z wrogiem.

Gra Black & White 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Black White 2 autor: Łukasz „Crash” Kendryna (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Black White 2 – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I WSTĘP.............................................................................................................................. 3 CHOWANIEC ..................................................................................................................... 4 WYSPY – Objaśnienie ....................................................................................................... 5 WYSPA PIERWSZA............................................................................................................ 6 Gameplay ..................................................................................................................... 6 Zadania......................................................................................................................... 7 WYSPA DRUGA ................................................................................................................. 9 Gameplay ..................................................................................................................... 9 Zadania......................................................................................................................... 9 WYSPA TRZECIA............................................................................................................. 11 Gameplay ................................................................................................................... 11 Zadania....................................................................................................................... 16 WYSPA CZWARTA ........................................................................................................... 18 Gameplay ................................................................................................................... 18 Zadania....................................................................................................................... 21 WYSPA PIĄTA................................................................................................................. 24 Gameplay ................................................................................................................... 24 Zadania....................................................................................................................... 27 WYSPA SZÓSTA .............................................................................................................. 30 Gameplay ................................................................................................................... 30 Zadania....................................................................................................................... 35 WYSPA SIÓDMA ............................................................................................................. 39 Gameplay ................................................................................................................... 39 Zadania....................................................................................................................... 42 WYSPA ÓSMA ................................................................................................................. 44 Gameplay ................................................................................................................... 44 Zadania....................................................................................................................... 47 WYSPA DZIEWIĄTA ........................................................................................................ 50 STAWIANIE MIAST ......................................................................................................... 55 CUDA .............................................................................................................................. 56 CUDA CHOWAŃCA .......................................................................................................... 58 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Black White 2 – Poradnik GRY-OnLine WSTĘP rozpocząć zabawę Czas na malowniczo wyglądających wyspach, gdzieś... niewiadomo gdzie. Dzięki swoim boskim umiejętnościom poprowadzisz lud Greków do zwycięstwa nad brutalnymi Aztekami. Trzymając ich silną ręką bądź pomagając w potrzebach, otrzymywać będziesz należną Ci chwałę, którą wykorzystasz do pokonania wszystkich wrogów. Nie mogło również Twojego ziemskiego wysłannika, który przy większej lub mniejszej ingerencji pomoże Ci we wszelkich przeciwieństwach losu – w bitwach i rozbudowie miast. chowańca, zabraknąć Poradnik zawiera gruntowny opis wszystkich dziewięciu wysp, wraz ze szczegółami na temat zadań z srebrnych zwojów (i innych). Ponadto dorzuciłem garstkę cennych porad. Życzę miłej zabawy! Łukasz „Crash” Kendryna Strona: 3 Black White 2 – Poradnik GRY-OnLine CHOWANIEC Dzięki temu stworzeniu żadne zagrożenie nie powinno wywoływać u Ciebie strachu. Jego siła i umiejętności z dużą łatwością przeciwstawiają się potędze oponentów. Nie będę ukrywał, że jest on stworzony w głównej mierze do bitew, gdyż przy rozbudowie miast często nie można na nim polegać. J a k o d o b r y Głównymi zadaniami, którymi Twój pupil powinien się zajmować będąc tym dobrym, jest pomaganie w pracach miejskich. Dzięki umiejętnościom (rolom) budowniczego, zbieracza czy komedianta będziesz mógł zrobić z niego potulnego pupila. Odpowiednio ustawiona rola nakazuje mu rozwijanie wyłącznie wybranej umiejętności, dlatego najlepiej umieszczać go w odpowiednich miejscach. Dla przykładu, gdy postawisz kilka fundamentów i chcesz, by chowaniec pomógł wieśniakom w budowaniu, wybierz rolę budowniczego i przywiąż go do jednego z budynków (pojawi się wokół niego granica, w zasięgu której będzie wykonywał daną pracę). Możesz go również pozostawić samego sobie ustawiając mu „wolną wolę”. Obserwując go i reagując zaraz po tym, jak wykona jakąś czynność (a wykonuje ich naprawdę duży wachlarz) karz go bądź nagradzaj. W ten sposób pozwalasz wykonywać mu daną pracę lub powodujesz, że nie jej powtórzy. Dzięki temu kreujesz jego charakter. Najbardziej przydatną rolą, którą polecam rozwijać (kupując jej kolejny poziom w pasku narzędzi, w dziale daniny) jest zbieractwo. Dzięki temu zwiększasz szybkość wzrostu surowców, które później z łatwością samemu wykorzystujesz do rozbudowy (gdy robi to podopieczny zajmuje do dużo czasu i jest mało efektywne). Ponadto możesz go wykorzystywać do pozyskiwania surowców spoza linii wpływów. J a k o z ł y W przypadku, gdy chcesz, by jego osobowość była negatywna (w sensie moralnym), maksymalnie wykorzystuj rolę wojownika. Jego siła jest tak duża, że sam w niektórych misjach z łatwością pokonuje wielkie zastępy armii nieprzyjaciela. Priorytetowo daninę wydawaj na podnoszenie tej umiejętności, gdyż jest niezwykle ważna. Jego siłę można dodatkowo zwiększyć kupując mu możliwość stosowania magii. To ona z bardzo dużą łatwością niszczy wojska. Najbardziej przydatna wydaje się kula ognia, dzięki niej zabija z większej odległości (unikając obrażeń) łuczników, którzy nawet nie reagują. Kule ognia może również rzucać poza mury przeciwnika, by niszczyć stacjonujące tam oddziały i budynki. Niezwykle przydatna jest też sposobność uzdrawiania. Stosuje ją w chwili zagrożenia własnego życia, jak również życia sojuszniczych jednostek. Chowaniec idealnie nadaje się jako mur obronny, oczywiście nie dosłownie. Gdy nasze miasto usytuowane jest tak, że droga do niego prowadzi tylko przez jedno miejsce, umieszczamy tam chowańca (przywiązując go smyczą wojownika), a ten wykańcza wszystkich zbliżających się napastników. Strona: 4 Black White 2 – Poradnik GRY-OnLine WYSPY – Objaśnienie Każda wyspa, którą opisałem, składa się z dwóch większych działów: gameplay i zadania. W pierwszym opisałem, w jaki sposób prowadzić właściwą rozgrywkę – rozbudowę i bitwy. W dziale ‘zadania’ znajduje się opis do misji ze srebrnych zwojów i z zakładki ‘zadania specjalne’. W niektórych przypadkach napomniałem co nieco o poleceniach z innych działów (jak miasto czy chowaniec), lecz przez ich częste powtarzanie się i ogólnie łatwość nie fatygowałem się pisać o rzeczach oczywistych. Większość z wysp opisałem w dwojaki sposób (w działach gameplay). Akapity rozpoczynające się kolorem pomarańczowym przeznaczone są dla osób chcących przejść grę będąc dobrym bogiem i ten opis zazwyczaj jest skromniejszy, gdyż strategia takiej rozgrywki powtarza się na większości z wysp. Akapity zaczynające się od koloru niebieskiego to te, w których znajduje się opis do strategii i taktyk wojennych. Znajdziesz tu szerszy opis i więcej wskazówek. Strona: 5 Black White 2 – Poradnik GRY-OnLine WYSPA PIERWSZA G a m e p l a y Wyspa pierwsza to nic innego jak trening z podstawowymi elementami gry. Etap nie jest trudny i nie powinieneś mieć z nim problemów. Na samym początku czeka Cię ważny wybór, spośród czterech (lub pięciu) chowańców musisz wybrać tego, z którym przejdziesz przez resztę problemów. Nie różnią się one właściwościami, dlatego wybór zależy od gustu. Następnie zostaniesz przeprowadzony przez lekcję posługiwania się kamerą. Poznasz wszystkie sposoby kierowania nią. Jeśli grasz po raz pierwszy, radzę zapoznać się z tym (i nie klikać srebrnego zwoju – v. 1.1). Kolejnym krokiem do zapoznania się ze wszystkimi aspektami sterowania jest odsłonięcie dwóch brązowych zwojów. Dzięki nim nauczysz się przenosić obiekty (w tym przypadku kamienie z czerwonego okręgu) i wyznaczać prace wyznawcom (farmera, drwala, rodzica i budowniczego). Słuchaj uważnie ‘sumienia’, bo dokładnie objaśnia, jak się to robi. Krainę ukończysz uaktywniając wskazany przez kamerę złoty zwój usytuowany na zboczu góry. Strona: 6 Black White 2 – Poradnik GRY-OnLine Z a d a n i a P r o b l e m z g ł a z e m Jednym z pierwszych zadań ze srebrnego zwoju jest wyrzucenie kamienia z ogrodu pewnego chłopa. Zadanie bardzo proste: podnosisz kamień i wynosisz lub wyrzucasz go z zagrody. Nagroda: 5 000 daniny P r z e n o s z e n i e N o m a d ó w Kolejne zadaniem jest przeniesienie pięciu Nomadów uwięzionych na ‘wyspie’ pomiędzy spadającym wodospadem. Zwyczajnie ich podnoś ręką, tylko uważaj, by nikim nie rzucić. Nagroda: 1 000 daniny Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Black White 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: