Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00159 005453 13254328 na godz. na dobę w sumie
Błędy w sprzedaży  - ebook/pdf
Błędy w sprzedaży - ebook/pdf
Autor: , , Liczba stron: 21
Wydawca: Wiedza i Praktyka Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7677-320-9 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

„To jest za drogie!” mówią klienci i odprawiają handlowca z pustą listą zamówień. To najczęściej stosowany argument klientów, którzy nie są zdecydowani na zakup. Innym „wykrętem” jest wypytywanie o detale produktu, porównywanie do konkurencji, stawianie handlowca w niedoczasie, bo klient nigdy nie ma dla Ciebie czasu. Jeśli jesteś handlowcem i miałeś do czynienia z którąś z opisanych sytuacji, może warto się zastanowić gdzie leży przyczyna.

Przeczytaj tę publikację elektroniczną i dowiedz się, jak wyeliminować błędy i zastosować skuteczne techniki sprzedaży.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Wiesław Grzesik, Andrzej Niemczyk, Jerzy Paśnik Błędy w sprzedaży Zarządzanie działem sprzedaży Błędy w sprzedaży (cz.I) Nie ma handlowca, który nie popełniłby błędu w swojej pracy. Na błędy narażeni są głównie młodzi, niedoświadczeni pracownicy. Zdarza się, że nie przygotowują się do kontaktu z klientami lub czynią to bardzo nieudolnie. W efekcie nie sprzedają, lecz rozdają produkty, bo nie potrafią bronić ceny. Zamiast przynosić kolejne kontrakty, tracą wielu klientów. Porażki powodują frustrację pracow- nika i demotywują go do dalszej pracy. Możesz pomóc handlowcom, aby nauczyli się szybko unikać błędów i właściwie przeciwdziałać błędom już popełnionym. Jak to jednak zrobić? Czy szef powinien eliminować błędy sam, czy raczej stwarzać handlowcom warunki do poprawnego działania w całym procesie sprzedaży? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się: l ? m e c w o d n a h m y n l a n o j s e f o r p ę i s ć a t s i ć ą n k i n u h c i k a J l ? m e c w o d n a h m y n l a n o j s e f o r p ę i s ć a t s i ć ą n k i n u h c i k a J  Co możesz zrobić, aby polepszyć relacje sprzedażowe handlowca z klientem .............................................................. 03  Jakie są najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży ........... 03  J ak przygotować się do kontaktu z klientem .......................... 04  Jak efektywnie wykorzystać informacje o kliencie, aby sfinalizować transakcję .................................................... 05  Co daje rzetelna wiedza handlowca o produktach i usługach firmy podczas kontaktu z klientem ...................... 07  Jak wykorzystać wiedzę o produktach i usługach konkurencji ............................................................ 08  Jak przeciwdziałać zmniejszającej się liczbie nowych klientów ..................................................................... 10  Co przynosi analiza sukcesów i porażek handlowca .............. 11  Jak zapobiegać rutynie w pracy handlowca .......................... 12 Wiesław Grzesik współwłaściciel i dyrektor handlowy firmy szkoleniowej Training Partners Jerzy Paśnik trener, partner Training Partners Andrzej Niemczyk trener, partner Training Partners
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Błędy w sprzedaży
Autor:
, ,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: