Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00298 005689 15689165 na godz. na dobę w sumie
Bloodline: Uśpione zło - poradnik do gry - ebook/pdf
Bloodline: Uśpione zło - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 120
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do przygodowej gry akcji Bloodline: Uśpione Zło zawiera kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry, koncentrujący się przede wszystkim na zagadkach, gdyż te mogą sprawić najwięcej problemów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Solucja] Chirurgia
-[Solucja] Lewe skrzydło - pierwsze piętro
-[Solucja] Klatka schodowa cz.1
-[Solucja] Pokoje pacjentów
-[Solucja] Lewe skrzydło - parter
-[Solucja] Recepcja
-[Solucja] Klatka schodowa cz.2
-[Solucja] Piwnica cz.1
-[Solucja] Prosektorium
-[Solucja] Piwnica cz.2
-[Solucja] Kotłownia
-[Solucja] Dziedziniec ośrodka cz.1
-[Solucja] Park
-[Solucja] Dziedziniec ośrodka cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 40

Informacja o grze

Mroczny FPS z elementami przygodowymi utrzymany w konwencji horroru. Jako młody prawnik Jim Card zbadaj sprawę makabrycznych wydarzeń w pobliskim sanatorium.

Gra Bloodline, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry \Bloodline Uśpione Zło autor: Łukasz „Verminus” Malik (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Bloodline: Uśpione Zło – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Podstawy _____________________________________________________________ 4 Opis przejścia _________________________________________________________ 5 Chirurgia ___________________________________________________________ 5 Lewe skrzydło - pierwsze piętro _________________________________________ 8 Klatka schodowa cz.1_________________________________________________ 11 Pokoje pacjentów____________________________________________________ 12 Lewe skrzydło - parter ________________________________________________ 14 Recepcja___________________________________________________________ 19 Klatka schodowa cz.2_________________________________________________ 21 Piwnica cz.1 ________________________________________________________ 22 Prosektorium _______________________________________________________ 26 Piwnica cz.2 ________________________________________________________ 30 Kotłownia__________________________________________________________ 31 Dziedziniec ośrodka cz.1 ______________________________________________ 35 Park ______________________________________________________________ 36 Dziedziniec ośrodka cz.2 ______________________________________________ 39 Dom grabarza_______________________________________________________ 41 Podziemne tunele____________________________________________________ 45 Piwnica Pubu cz.1 ___________________________________________________ 49 Pub cz.1 ___________________________________________________________ 51 Piwnica Pubu cz.2 ___________________________________________________ 53 Pub cz.2 ___________________________________________________________ 57 Doki cz.1 __________________________________________________________ 60 Latarnia morska cz.1 _________________________________________________ 65 Doki cz.2 __________________________________________________________ 70 Latarnia morska cz.2 _________________________________________________ 71 Cmentarz __________________________________________________________ 72 Górna część cmentarza _______________________________________________ 76 Katakumby prowadzące do ośrodka______________________________________ 80 Laboratorium _______________________________________________________ 83 Strych_____________________________________________________________ 90 Cela ______________________________________________________________ 93 Prawe skrzydło - parter _______________________________________________ 96 Kuchnia __________________________________________________________ 101 Kanał ____________________________________________________________ 104 Kamieniołom cz.1___________________________________________________ 108 Jaskinia __________________________________________________________ 111 Kamieniołom cz.2___________________________________________________ 113 Recepcja__________________________________________________________ 114 Kościół ___________________________________________________________ 115 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Bloodline: Uśpione Zło – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Bloodline: Uśpione Zło, to survival horror z ogromną ilością elementów charakterystycznych dla gier przygodowych. Nic dziwnego. Autorzy, czeskie studio Zima Software, jest dobrze znane w swoim rodzimym kraju z serii przygodówek Polda (u nas wydano jedną grę z tego cyklu zatytułowaną Strażnik Czasu). Niestety specjalizację w przygodówkach widać w Bloodline, o ile zagadki i atmosfera rozgrywki stoją na wysokim poziomie, to pojedynki z potworami i warstwa techniczna zaniżają atrakcyjność tego produktu. Poradnik zawiera kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry. Swoją uwagę skupiłem na zagadkach, gdyż te mogą sprawić najwięcej problemów. Walka z potworami jest schematyczna, dlatego nie kładłem na jej opis takiego nacisku jak w przypadku zagadek. Strona: 3 Bloodline: Uśpione Zło – Poradnik GRY-OnLine Podstawy S t e r o w a n i e Zacznijmy od przybliżenia najważniejszego elementu w tej grze, czyli interakcji z otoczeniem i przedmiotami. Najłatwiej omówić to na przykładzie. Podnieśliśmy klucz i musimy otworzyć drzwi. W tum celu wywołujemy ekwipunek [klawisz F3] strzałkami wybieramy klucz i wyciągamy go [klawisz E]. Ikona przedmiotu powinna się pojawić obok wskaźnika zdrowia. Teraz wystarczy kliknąć klawiszem użycia na drzwiach [prawy przycisk myszy] i gotowe. W analogiczny sposób uporamy się ze zdecydowaną większością zagadek, z jakimi spotkamy w trackie gry. Łączenie przedmiotów odbywa się automatycznie po wybraniu jednej z części składowych. Jeżeli chodzi o broń, to standardowo strzelamy [lewym przyciskiem myszy], problemy może sprawiać rzucanie koktajli Mołotowa i dynamitu. Musimy wywołać ekwipunek [klawisz F3], wybrać koktajl lub dynamit i wyciągnąć go [klawiszem E]. Teraz ikona koktajlu lub dynamitu pojawi się w prawym dolnym rogu. Rzucamy go również [klawiszem E]. G a r ś ć p o r a d • Ze zdecydowaną większością przeciwników uporamy się wskakując na podwyższenie (stół, skrzynia) i atakując ich z stamtąd. Jest to swojego rodzaju błąd w AI, ale w końcu walczymy z zombie, którzy do najinteligentniejszych nie należą. • Przeszukujmy dobrze każdy zakamarek na każdym poziomie, pomimo iż gra nie pozwoli nam opuścić lokacji, zanim nie zabierzemy kluczowego dla pchnięcia fabuły przedmiotu – na każdym poziomie jest masa amunicji, apteczek i konserw przywracających zdrowie. • Gra ładuje się przeraźliwie długo, niezależnie od posiadanego komputera, dlatego też zapisujmy grę od razu po wejściu na poziom (nigdy nie jesteśmy atakowani zaraz po załadowaniu się gry). Unikniemy wtedy frustracji, gdy zginiemy, gdyż ponowne załadowanie poziomu, w którym aktualnie się znajdowaliśmy trwa zdecydowanie krócej. • Gdy w prawym górnym rogu pojawia się wykrzyknik, oznacza, że znajdujemy się w pobliżu miejsca ważnego do pchnięcia fabuły do przodu. Strona: 4 Bloodline: Uśpione Zło – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia C h i r u r g i a Budzimy się w nieznanym miejscu z ogromnym bólem głowy i nic nie pamiętamy. Szybko zdajemy sobie sprawę, że znajdujemy się w jakimś obskurnym szpitalu. Ze zlewu wyciągamy korek i zabieramy strzykawkę. Strona: 5 Bloodline: Uśpione Zło – Poradnik GRY-OnLine Drzwi koło łóżka są zamknięte, wychodzimy drugimi drzwiami na końcu gabinetu. W następnym pomieszczeniu w szufladzie znajduje się kluczyk, a w szafce nad nią – tajemnicza substancja Mylostan, jednak na razie nie możemy jej zabrać. Wracamy do gabinetu w którym się ocknęliśmy i znalezionym kluczykiem otwieramy szafkę koło łóżka, znajdujemy w niej apteczkę, która na pewno się przyda. Wracamy do pomieszczenia, w którym znaleźliśmy kluczyk i przez drzwi po lewej przechodzimy do następnego miejsca. Z przerażeniem odkrywamy zakrwawione ciało. Nieboszczyk dzierży w dłoni śrubokręt, niestety nie potrafimy go wyjąć ze względu na stwardnienie pośmiertne. Strona: 6 Bloodline: Uśpione Zło – Poradnik GRY-OnLine Przechodzimy do obskurnej toalety, w której znajdujemy książkę do medycyny, zabieramy ją. Wywołujemy ekwipunek i odnajdujemy w niej zabraną książkę i czytamy ją. Dowiadujemy się do czego służy Mylostan – do rozluźniania mięśni! Przechodzimy do pomieszczenia w którym ów lek znaleźliśmy, napełniany nim strzykawkę i aplikujemy zastrzyk trupowi, dzięki czemu z jego dłoni wyciągamy śrubokręt. Teraz wracamy do pomieszczenia w którym się obudziliśmy i śrubokrętem otwieramy zamknięte uprzednio drzwi. W chłodni znajdujemy noże - oczywiście je zabieramy. Teraz możemy udać się do wyjścia z poziomu, które znajduje się naprzeciw znalezionego nieboszczka. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Bloodline: Uśpione zło - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: