Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00245 005265 18487774 na godz. na dobę w sumie
Brink - poradnik do gry - ebook/pdf
Brink - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 104
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik przedstawia wszystkie klasy dostępne w grze, ich umiejętności, oraz dostępny arsenał. Znajdziesz tutaj również wskazówki jak skutecznie osiągać cele misji, a także odblokować wszystkie Osiągnięcia oraz krótkie filmy instruktażowe.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Podstawy] Kilka porad na początek
-[Podstawy] Interfejs użytkownika
-[Podstawy] System SMART
-[Podstawy] Klasy
-[Podstawy] Poziomy, rangi i rodzaje sylwetki
-[Podstawy] Cele misji i koło zadań
-[Podstawy] Śmierć i unieruchomienie
-[Podstawy] Wyzwania
-[Podstawy] Dziesięć przykazań Brinkowicza
-[Kampania] Misje Ruchu Oporu (1 - 3)
-[Kampania] Misje Ruchu Oporu (4 - 5)
-[Kampania] Misje Ruchu Oporu (6 - 8)
-[Kampania] Misje Ochrony (1 - 3)
-[Kampania] Misje Ochrony (4 - 6)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 30

Informacja o grze

Strzelanina FPP opowiadająca o upadku utopijnej krainy, która łączy w unikalny sposób rozgrywkę single i multiplayer.

Gra Brink, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Brink autor: Piotr „MaxiM” Kulka Producent Splash Damage, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Brink – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Podstawy _______________________________________________________4 Kilka porad na początek _____________________________________________________ 4 Interfejs użytkownika _______________________________________________________ 5 System SMART _____________________________________________________________ 7 Klasy _____________________________________________________________________ 9 Poziomy, rangi i rodzaje sylwetki ____________________________________________ 10 Cele misji i koło zadań _____________________________________________________ 13 Śmierć i unieruchomienie ___________________________________________________ 19 Wyzwania ________________________________________________________________ 20 Dziesięć przykazań Brinkowicza _____________________________________________ 23 Kampania ______________________________________________________24 Misje Ruchu Oporu _________________________________________________________ 24 Misje Ochrony _____________________________________________________________ 45 Umiejętności ___________________________________________________64 Umiejętności uniwersalne __________________________________________________ 65 Żołnierz __________________________________________________________________ 67 Medyk ___________________________________________________________________ 70 Technik __________________________________________________________________ 72 Tajniak ___________________________________________________________________ 74 Uzbrojenie _____________________________________________________77 Pistolety _________________________________________________________________ 77 Lekkie karabiny ___________________________________________________________ 80 Pistolety maszynowe _______________________________________________________ 82 Karabiny szturmowe _______________________________________________________ 86 Strzelby __________________________________________________________________ 89 Karabiny maszynowe ______________________________________________________ 91 Granatniki ________________________________________________________________ 94 Dodatki __________________________________________________________________ 96 Osiągnięcia ____________________________________________________98 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Brink – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Brink to zespołowa gra z podziałem na klasy, w której największy nacisk położony jest na ścisłą współpracę z członkami drużyny oraz swobodę ruchu. Fragi i statystyki pojedynczych jednostek zostały tutaj zepchnięte na dalszy plan, a najważniejszym celem jest szybkie i skuteczne wykonywanie zadań. Celem tego poradnika jest przedstawienie wszystkich klas dostępnych w grze, ich umiejętności, dostępnego arsenału oraz przybliżenie mechaniki rozgrywki. Znajdziesz tutaj również wskazówki jak skutecznie osiągać cele misji, a także odblokować wszystkie Osiągnięcia oraz krótkie filmy instruktażowe. Jako, że Brink to gra niezwykle elastyczna i nieprzewidywalna, porady dotyczące wykonywania celów misji zawarte w tym poradniku są czysto informacyjne. W Brink nie ma jednej metody zwycięstwa, jednego sposobu na pokonanie przeciwnika oraz najlepszych tras dotarcia do celu. Wszystko zależy od danej sytuacji i miejsca. Poza tym jest to gra która wciąż ewoluuje, dlatego wszelkie taktyki, które dzisiaj mogą być skuteczne, jutro mogą się okazać bezużyteczne. Nie znajdziesz tutaj również widoku na mapy z lotu ptaka, ponieważ wszystkie mapy na których toczy się rozgrywka są niezwykle rozbudowane i wielopoziomowe. Na każdej z nich są dziesiątki przejść wymagających różnego poziomu zaawansowania, a nawet odpowiedniej budowy ciała postaci, dlatego płaska mapka z widokiem od góry właściwie nic by tu nie dała. Nawet z poradnikiem w ręku, Brink wciąż wymaga dużo wyobraźni i kreatywności, dlatego potraktuj ten tekst jako zestaw porad i objaśnień, a nie opis przejścia. Piotr „MaxiM” Kulka (www.gry–online.pl) Strona: 3 Brink – Poradnik GRY-OnLine Podstawy K i l k a p o r a d n a p o c z ą t e k Na wstępie ostrzegam, że przechodzenie kampanii w trybie jednego gracza jest najkrótszą drogą do frustracji. Na chwilę obecną sztuczna inteligencja drużyny gracza pozostawia wiele do życzenia i wszystkie zadania gracz musi wykonywać sam. Niejednokrotnie jest to droga przez mękę, która może kosztować wiele nerwów i włosów na głowie. Szczerze polecam przechodzenie kampanii w trybie wieloosobowym (gracze przeciw botom) lub przejście od razu do Gry dowolnej. Niektóre z Osiągnieć [Rozdział 4] w Steam również wymagają kooperacji kilku graczy. Kiedy już stworzysz swoją postać i wybierzesz preferowaną stronę konfliktu, gra zaproponuje Ci obejrzenie kilku filmów treningowych. Szczerze polecam zrobienie tego jeśli grasz po raz pierwszy. Dodatkowo dostaniesz za to 1000 Punktów Doświadczenia. Zanim przejdziesz do Kampanii lub Gry dowolnej, polecam wykonanie wszystkich Wyzwań [Rozdział 1.6]. Wyzwania w Brinku stanowią jednocześnie tutorial, trening i element współzawodnictwa. Dzięki ich wykonywaniu nie tylko nauczysz się jak skutecznie poruszać się i wykonywać zadania w grze, ale również odblokujesz wiele broni i dodatków do nich. Strona: 4 Brink – Poradnik GRY-OnLine I n t e r f e j s u ż y t k o w n i k a Brink robi wszystko co tylko możliwe, by ułatwić graczowi orientowanie się we wszystkich niuansach rozgrywki. Dlatego też HUD pełen jest informacji i różni się od wielu produkcji tego typu. Jest jednak bardzo dobrze przemyślany, więc zachowuje przejrzystość. Zacznijmy od lewej strony powyższego obrazka. 1 . O b e c n i e w y b r a n a k l a s a p o s t a c i Aby gracz nigdy nie musiał zastanawiać się w ferworze walki, jaka klasa została mu przydzielona, w lewym–górnym rogu ekranu znajduje się jedna z czterech ikon klas. 2 . S t a n z d r o w i a Tego chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Pasek zdrowia będzie zmieniał swoją początkową długość w zależności od wybranej budowy ciała oraz aktywnych wzmocnień (tzw. Buffów). 3 . W z m o c n i e n i a Tuż pod paskiem zdrowia znajdują się ikonki (może nie być ich wcale lub będzie kilka) wskazujące na to, jakie wzmocnienia pasywne lub aktualnie posiadasz. 4 . P a s e k d o s t ę p n e g o z a o p a t r z e n i a Drugi po pasku zdrowia najważniejszy element twojego HUD–a. Ten pasek dyktuje jak często możesz używać wszystkich swoich klasowych umiejętności. Pasek ten będzie się automatycznie regenerował, a na czas trwania regeneracji wpływa wiele czynników oraz umiejętności, o których będzie mowa w dalszej części poradnika. Strona: 5 Brink – Poradnik GRY-OnLine 5 . P a s e k s k r ó t ó w k l a w i s z o w y c h Na pasku skrótów zawsze znajduje się ikona reprezentująca Koło zadań wraz z podpowiedzią, jakim klawiszem je wywołać. Jeżeli twoja postać posiada własne umiejętności aktywne, również będą tutaj wyświetlone. Aby użyć takiej umiejętności należy ja aktywować przypisanym do niej przyciskiem. Po pierwszym użyciu umiejętność ta automatycznie się deaktywuje i trzeba ją aktywować ponownie. Jeśli dana umiejętność po użyciu jest wygaszona, oznacza to, że będziesz mógł jej użyć ponownie dopiero po pewnym czasie, lub twój pasek dostępnego zaopatrzenia jest pusty. Przejdźmy teraz do lewej strony ekranu. 6 . L i c z n i k c z a s u Ten element HUD–a odmierza czas, jaki pozostał na wykonanie obecnie aktywnego, głównego celu misji. To NIE licznik odmierzający czas do końca rozgrywki. Wyświetlony na nim czas będzie się zmieniał wraz z kolejnymi celami w danej misji. Jedynym wyjątkiem jest tryb gry „Stoper” w którym długość trwania danej mapy jest z góry określona i wynosi 10, 20 lub 30 minut. Licznik ten może również pokazywać ujemne wartości, w sytuacji gry podczas misji dojdzie do dogrywki. 7 . P o s t ę p i c e l m i s j i W tym miejscu znajdziesz przewijający się cel aktualnego zadania, tak abyś nigdy nie musiał zastanawiać się, co masz w danym momencie robić lub jaką misję w danym momencie musi wykonać twoja drużyna. Dotyczy to tylko zadań głównych. Procentowy wskaźnik pokazuje postęp zadania i w niektórych wypadkach może się cofać z powrotem do zera, jeżeli przeciwnik przerwie twojemu zespołowi wykonywanie zadania. 8 . R a d a r Ten element zna już chyba każdy. Pobliscy przeciwnicy pokazują się na nim jako czerwone punkty, przyjaciele jako białe punkty. Puste w środku punkty oznaczają unieruchomionych wrogów i przyjaciół. Cele misji są oznaczone odpowiadającymi im ikonami, a żółty rąb na środku radaru oznacza, iż masz przy sobie przedmiot, który jest celem misji typu „dostarcz”. 9 . C e l m i s j i Na radarze oraz na ekranie znajdziesz ikony, wskazujące Ci drogę do aktualnie wybranego celu misji. Ikonka pokazująca sie na ekranie pokaże Ci również kierunek oraz odległość do danego celu. 1 0 . S t a n m a g a z y n k a Tutaj znajdziesz dwie liczby: górna oznacza stan twojego magazynka w aktualnie używanej broni, a dolna zapas amunicji jaki przy sobie posiadasz. Każda broń korzysta z oddzielnego zapasu. 1 1 . T r y b s t r z a ł u Jedne bronie strzelają ciągłym ogniem, inne krótkimi seriami a jeszcze inne pojedynczymi strzałami (nie masz na to wpływu). Ta ikonka w jasny sposób poinformuje Cię z jakim typem ognia strzela twoja aktualnie używana broń. 1 2 . O b e c n i e u ż y w a n e b r o n i e Ten element wskazuje jaką broń masz aktualnie w ręku, a jaką w zapasie. Górna, większa ikonka zawsze będzie się zmieniała na broń, którą w danym momencie masz w rękach. 1 3 . W s k a ź n i k g o t o w o ś c i g r a n a t u Podobnie jak w przypadku umiejętności klasowych, granaty możesz rzucać raz na pewien czas. Ten element poinformuje Cię, ile czasu zostało do ponownego użycia granatu. Czas ten można skrócić w niektórych wypadkach za pomocą specjalnych umiejętności. Strona: 6 Brink – Poradnik GRY-OnLine S y s t e m S M A R T Poruszanie w Brinku bardzo różni się poziomem swobody od innych gier tego typu. Dzięki zastosowaniu systemu SMART (Smooth Movement Across Random Terrain, czyli w luźnym tłumaczeniu Swobodne Przemieszczanie się Po Zróżnicowanym Terenie) możesz wykonywać różne akrobacje, znane z popularnego stylu parkour. Co to oznacza Ciebie? To, że możesz bez trudu podciągać sie na przeszkody, przeskakiwać nad nimi bez utraty prędkości sprintu, robić wślizgi pod przeszkodami (lub powalać w ten sposób przeciwników), a nawet odbijać się od ścian. Dzięki temu wszystkiemu możesz przemierzać mapy w Brinku na setki sposobów, a każdą postacią będzie się grało zupełnie inaczej w zależności od budowy ciała (lekka, średnia i ciężka). System Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Brink - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: