Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00357 008326 10501495 na godz. na dobę w sumie
Call center - ebook/pdf
Call center - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 14
Wydawca: OSDW Azymut Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3637-9971-7 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> twoja kariera
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

czas na biznes call center Trend outsourcingu, czyli zlecania zewnętrznym firmom realizacji różnych obszarów działalności, coraz bardziej zadomawia się w świadomości podmiotów, funkcjonujących na polskim rynku. Jednym z działań, które z powodzeniem moż- na przekazać na zewnątrz, są wszelkie kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami. Prowadze- niem infolinii czy telefoniczną akwizycją na rzecz zleceniodawcy coraz częściej zajmują się wyspe- cjalizowane firmy call center. Sprawdzimy zatem, jak wygląda rynek tych usług i czy jest na nim miejsce dla nowych podmiotów. Założenie i prowadzenie firmy typu call center wiąże się z ogromnymi kosz- tami. Jednak przy dobrej strategii działania zyski także mogą być znaczne. Jakie? Spróbujemy to policzyć, uwzględniając wcześniej różne aspekty zwią- zane z tym przedsięwzięciem. Charakterystyka rynku Specjaliści szacują, iż rynek call center wart jest ok. 860 mln zł. Dalszy jego rozwój powinien utrzymać się na poziomie ok. 16 rocznie, przy rentowno- ści ok. 6 . W regionie Europy Środkowo-Wschodniej Polska wyróżnia się trzecim wynikiem, jeżeli chodzi o wzrost rynku call center. Niestety, zajmu- jemy także niekorzystne trzecie miejsce od końca pod względem dojrzało- ści tego sektora. Co jednak najważniejsze, w Europie Środkowo-Wschodniej należymy do czołówki zarówno na rynku wewnętrznym, jak i rynku usług obcojęzycznych. 2 czas na biznes call center Jakie jest zapotrzebowanie na usługi contact center i call center? Szacu- je się, że spośród wszystkich firm, co czwarta zleca firmom zewnętrznym kontakty z klientami w ramach infolinii, marketingu i sprzedaży, umawiania spotkań czy windykacji. Jest to wciąż niewiele i świadczy o słabym nasyce- niu rynku. To pozwala z kolei na optymistyczne prognozy co do zapotrzebo- wania, które z każdym rokiem będzie rosnąć. Firmy traktują te usługi wciąż jeszcze jako jedną z form wsparcia sprzedaży, a nie jako strategiczny kanał. Wśród firm-klientów, korzystających z call center, zmieniają się oczekiwa- nia wobec usługi. Coraz mniejszą uwagę skupiają one na klasycznym mar- ketingu na rzecz konkretnych efektów za pomocą sprzedaży i profesjonal- nej obsługi klientów. Pomimo ciągłego wzrostu rynku, świadomość pojęcia call center wśród klientów jest wciąż słaba. Klientami najczęściej są firmy z branży finansowej i usług telekomunikacyjnych. Usługi typu back-office najczęściej zleca sektor finansowy (73 ) oraz motoryzacyjny (64 ). Natomiast firmy call center czeka w niedalekiej przyszłości ewolucja. Już teraz zauważalne są dwa trendy. Pierwszym jest wzrost ogólnego zainte- resowania usługami, drugim natomiast przechodzenie do coraz bardziej zaawansowanych narzędzi tych usług. Według Międzynarodowej Unii Te- lekomunikacyjnej, z internetu korzysta jedna trzecia mieszkańców globu – dwa miliardy ludzi. Badania wykazują także, że aż 90 ludzi korzysta z wielu kanałów komunikacyjnych, a ponad 50 rozpoczyna komunikację w inter- necie zanim przejdzie na kontakt telefoniczny. W ślad za tymi tendencjami idą firmy z sektora call center. Aby być na bieżąco, poza podstawowym ka- nałem, jakim jest telefon, wykorzystują także wideorozmowy, komunikację na czatach oraz telefonię internetową VoIP. 3
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Call center
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: