Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00370 008298 15928661 na godz. na dobę w sumie
Ceville - poradnik do gry - ebook/pdf
Ceville - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 37
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Ceville – klasycznej przygodówki point & click – to opis przejścia, prowadzący od początku do końca przez zawiłą historię, która dotknęła mieszkańców baśniowej krainy Faeryanis.

Spis treści:
-Wprowadzenie
-Akt 0 - Ucieczka
-Akt 1 - Drużyna króla (cz.1)
-Akt 1 - Drużyna króla (cz.2)
-Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1)
-Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.2)
-Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.3)
-Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.4)
-Akt 3 - Dorwać Basiliusa (cz.1)
-Akt 3 - Dorwać Basiliusa (cz.2)
-Akt 3+ - Powrót Króla

Informacja o grze

Gra przygodowa z bajkową oprawą graficzną. Gracz może wcielić się w jedną z trzech postaci - tytułowego despotę Ceville'a, zadufanego w sobie paladyna Ambrosiusa lub nieco dziwną, ale zarazem dobroduszną dziewczynę Lilly.

Gra Ceville, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Ceville autor: Artur „Arxel” Justyński (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Boxed Dream, Wydawca Kalypso Media, Wydawca PL Wydawnictwo Bauer Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Ceville – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Opis przejścia___________________________________________________ 4 Akt 0: Ucieczka _____________________________________________________________ 4 Akt 1: Drużyna króla_________________________________________________________ 8 Akt 2: Imperator kontratakuje _______________________________________________ 15 Akt 3: Dorwać Basiliusa _____________________________________________________ 27 Akt 3+: Powrót Króla _______________________________________________________ 34 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Ceville – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Ceville – klasycznej przygodówki point click – przeprowadzi Cię od początku do końca przez zawiłą historię, która dotknęła mieszkańców baśniowej krainy Faeryanis. Niniejszy poradnik pomoże Ci przywrócić porządek w królestwie i pokrzyżować nikczemne plany zdrajców rządnych przejęcia władzy. Kolorem pomarańczowym oznaczone zostały wszystkie postaci, które napotkasz na swej drodze, zielonym wszystkie przedmioty, jakie będziesz musiał zabrać do swojego ekwipunku, natomiast niebieskim moment ich użycia. Kolor brązowy odnosi się do obrazków (#1 – lewy, #2 – prawy). Dodatkowo, nazwa bohatera rozpoczynająca pewien fragment tekstu odnosi się do poczynań, jakie musisz wykonać kierując właśnie tą postacią. Przełączać między postaciami możesz się w dowolnym momencie, klikając na ikonkę wybranego bohatera w lewym dolnym rogu ekranu. Spacja podświetla wszystkie przedmioty/osoby z którymi możesz wdać się w interakcję. Artur „Arxel” Justyński Strona: 3 Ceville – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia A k t 0 : U c i e c z k a C e v i l l e Gra rozpoczyna się w komnacie królewskiej, gdzie Ceville, siedząc dumnie na swym tronie #1, musi podjąć kilka bardzo ważnych decyzji. Wilk chce zaskarżyć trzy świnki za ranę na głowie, spowodowaną dachówką, której doznał gdy zdmuchiwał ich dom. Z drugiej strony, trzy świnki chcą zaskarżyć wilka za zniszczenie ich mienia. Do Ciebie należy decyzja, kto zostanie ukarany – wilk, trzy świnki, wszyscy czy też nikt nie jest winny. Decyzja ta nie ma żadnego znaczenia w dalszej rozgrywce. Kiedy król przejdzie do kolejnych spraw, na salę wkroczy dwóch strażników oznajmiających o buncie mieszkańców. Niestety sami postanawiają się przyłączyć do rebeliantów ze względu na marne płace. Twoim zadaniem jest wydostać się z sali tronowej. Rozejrzyj się po pomieszczeniu #2. W ekwipunku znajdziesz Wielofunkcyjne berło Ceville’a. Stanowi o bardzo przydatna rzecz, zważywszy na dość niski wzrost bohatera. Berło pozwala sięgnąć po przedmioty usytuowane wysoko. Przejdź na prawą stronę sali, na ścianie #1 znajdziesz Topór. Sięgnij po niego przy pomocy Wielofunkcyjnego berła Ceville’a. Wróć się pod tron i użyj Topora na Barykadzie, by móc zabrać do inwentarza Linę. Połącz Topór z Liną, by uzyskać Topór abordażowy. Próba zarzucenia go na statuę #2 nie dojdzie do skutku ze względu na doglądających strażników. Podejdź do nich i rozpocznij rozmowę. Strona: 4 Ceville – Poradnik GRY-OnLine Napomnij o niebywałym odgłosie, niczym potężny grzmot. Okaże się, że większy strażnik jest bardzo głodny. Wybierz kwestię ze zbliżającym się lunchem i cudownym zapachem, który czuć już w sali tronowej. Przekonasz w ten sposób strażników, by opuścili pomieszczenie. Czym prędzej użyj Topora abordażowego na Ramieniu statui by wydostać się przez okno na zewnątrz #1. Niefortunnie wpadniesz do pomieszczenia niżej, gdzie zazwyczaj Ceville jada posiłki #2. Gdy dzwonek uderzy w głowę bohatera przybędzie Szef kuchni. W ekwipunku automatycznie znajdzie się Dzwonek. Zjedz szczuroburgera, zabierz Kufel z piwem i odejdź od stołu. Podejdź do drzwi po lewej – zauważysz w oddali stojących strażników. Aby przemknąć obok nich musisz zdobyć czapkę szefa kuchni. Nad kominkiem znajdziesz klucz #1. Jako, że nie jesteś w stanie po niego sięgnąć, użyj Wielofunkcyjnego berła Ceville’a. Klucz spadnie do ognia w kominku. Zgaś płomienie przy pomocy Kufla z piwem po czym zabierz Klucz do zegara dziadka. Wciąż będziesz posiadał Kufel. Otwórz Zegar dziadka przy pomocy Klucza do zegara dziadka. Próba schowania się wewnątrz spełźnie na niczym, gdyż nie ma wystarczająco dużo miejsca. Wyrwij Wahadło, wejdź do zegara i użyj Dzwonka, by zawołać Szefa kuchni #2. Strona: 5 Ceville – Poradnik GRY-OnLine Po chwili znajdziesz się w kuchni #1. Twój czas jest ograniczony, jednak jeśli nie uda Ci się wykonać wszystkiego, ponownie wykonaj sztuczkę ze schowaniem się w zegarze. Otwórz Drzwi do chłodni i zabierz ze stołu Oliwę z oliwek. Użyj Oliwy z oliwek na Ciemnej plamie znajdującej sie na podłodze i poczekaj aż zjawi się Szef kuchni. Ten poślizgnie się na oliwie i wleci do chłodni #2. Zabierz Czapkę szefa kuchni, która leży przy drzwiach, ubierz ją i opuść pomieszczenie. Przejdź do drugich drzwi. Ceville przemknie obok strażników, którzy wezmą go za szefa kuchni (ze względu na czapkę) #1. Niefortunnie kropla wosku spadnie na pokrycie głowy głównego bohatera, zdradzając tym samym jego tożsamość. Poślizgniesz się i spadniesz do sali tortur #2. Rozejrzyj się po pomieszczeniu. Portal, którym chcesz uciec znajduje się za tajemnym przejście. Te zaś znajdziesz po prawej stronie. Nietypowy fragment ściany, przed którym stoi szafa grająca, jest owym przejściem #1. Niestety jest zamknięte. Wróć na lewo i otwórz jedno z narzędzi tortur – Żelazną dziewicę #2. Wewnątrz jej znajduje się mechanizm otwierający sekretne przejście. Włóż Wielofunkcyjne berło Ceville’a do dziwnego urządzenia. Posłuży ono jako wajcha. Z uwagi na zardzewiały mechanizm, nie jesteś w stanie otworzyć przejścia. Użyj Oliwy z oliwek na mechanizmie, po czym ponownie włóż weń berło. Strona: 6 Ceville – Poradnik GRY-OnLine Pojawi się Basilius #1. Okaże się on zdrajcą, nie zdołasz użyć portalu. Po chwili drugim tajemnym przejściem wejdzie Ambrosius #2. A m b r o s i u s Ambrosius opowie Ceville’owi w jaki sposób dostał się do komnaty tortur. Akcja rozpoczyna się na świeżym powietrzu, gdzie nasz dzielny paladyn rozpowiada miejskiej ludności o swoich planach pokonania tyrana #1. Wybierz pierwszą opcję dialogową, Ambrosius wskoczy na murek studni, aby przemówić. Następnie wybierz opcję ostatnią, mówiącą o ostatnich dniach rządów tyrana. Po chwili dzielny paladyn wpadnie do studni #2. W ekwipunku znajdziesz Demoniczny miecz. Podejdź do tabliczki po prawej i odczytaj litery na niej wypisane: CEFE. Każda z Kamiennych głów wydobywa jakiś dźwięk. Aktywuj każdą i wsłuchaj się dokładnie. Głowy, od lewej począwszy, wydają następujące dźwięki: CDEF. Trzecia od lewej ma ten dźwięk lekko stłumiony. Użyj Demonicznego miecza na stalaktycie widocznym po lewej #1, a następnie uzyskanego w ten sposób Stalaktytu na trzeciej od lewej kamiennej głowie by ją naprawić. Aby otworzyć tajemne przejście musisz wydobyć dźwięki w odpowiedniej kolejności. Licząc od prawej, użyj głowy: 1343. Wkroczysz tym samym do komnaty tortur. C e v i l l e Podejmij którąkolwiek decyzję w dialogu. Obejrzyj krótki filmik przedstawiający walkę bohaterów #2. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Ceville - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: