Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00348 007255 15916378 na godz. na dobę w sumie
Chrome - poradnik do gry - ebook/pdf
Chrome - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 82
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Ilustrowana solucja gry akcji Chrome, w całości wykonanej przez polskich programistów. Mimo iż sama gra nie jest zbyt skomplikowana, to ciekawa fabuła rodem z science-fiction gwarantuj e wiele godzin doskonałej rozgrywki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Implanty
-Prolog - cz.1
-Prolog - cz.2
-Prolog - cz.3
-Prolog - cz.4
-[Misja 1] Kontenery - cz.1
-[Misja 1] Kontenery - cz.2
-[Misja 1] Kontenery - cz.3
-[Misja 1] Kontenery - cz.4
-[Misja 2] Dexon - cz.1
-[Misja 2] Dexon - cz.2
-[Misja 2] Dexon - cz.3
-[Misja 3] Shybkov - cz.1
-[Misja 3] Shybkov - cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 52

Informacja o grze

Taktyczna gra akcji FPP/TPP rozgrywająca się w odległej przyszłości na nowo skolonizowanej planecie.

Gra Chrome, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Chrome autor: Dariusz „Onyszko” Bała (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Chrome – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Implanty _____________________________________________________________ 4 Prolog _______________________________________________________________ 5 Misja 1: Kontenery_____________________________________________________ 11 Misja 2: Dexon ________________________________________________________ 16 Misja 3: Shybkov ______________________________________________________ 20 Misja 4: Córka Browna __________________________________________________ 25 Misja 5: Hannibale _____________________________________________________ 28 Misja 6: Wahadłowiec __________________________________________________ 32 Misja 7: Klucz szyfrowy _________________________________________________ 41 Misja 8: Ratunek ______________________________________________________ 50 Misja 9: Nicole Parker __________________________________________________ 51 Misja 10: Magazyn _____________________________________________________ 59 Misja 11: Laboratorium _________________________________________________ 67 Misja 12: Nanowirus ___________________________________________________ 71 Misja 13a: Pomagamy Zetroxowi __________________________________________ 75 Misja 13b: Pomagamy Coretechowi ________________________________________ 77 Misja 13c: Pomagamy Kolonistom _________________________________________ 79 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Chrome – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Na wstępie o samej grze, w całości zrobionej przez polskich programistów. W grze wcielamy się w bohatera o imieniu Logan, a naszą partnerką będzie Carrie. Fabuła gry nie jest skomplikowana i wciąga na wiele, wiele godzin. W grze będziemy wypełniać misje w różnej scenerii, od pustynnych stepów po zimowe planety. Różnorodność jest ogromna i jej krajobraz powala na kolana. Należy też wspomnieć, iż gra posiada kilka błędów. Jednak są już dostępne patche, które częściowo niwelują te braki. Strona: 3 www.gry-online.pl Chrome – Poradnik GRY-OnLine Implanty HACK INTERFACE Umożliwia hack’owanie systemów k omputerowych. Aktywowane i de a ktywowane automatycznie DERMAL ARMOR ADRENALINE PROCESSOR Obniża przyjmowanie obrażeń Zwiększa szybkość biegania TARGETING ASSISTANCE EYE SCOPE Zwiększa celność broni Zwykłym bronią dodaje możliwość p rzybliżenia przy celowaniu MUSCLE IMPROVER Zmniejsza odrzut broni podczas trzelania i otrzymywania obrażeń s HMN VISION REFLEX BOOSTER Pokazuje ciepło żywych obiektów nawet Zwiększa refleks p rzez przeszkody Strona: 4 www.gry-online.pl Chrome – Poradnik GRY-OnLine Prolog Pierwszą misję przyjdzie nam rozegrać na planecie Zorg. Mamy tu odzyskać plany Otclubu. Aby to wykonać musimy przejść mały trening. Na początku zabieramy ekwipunek i zapoznajemy się z u miejętnościami naszego bohatera. Po zapoznaniu się Z początku nie będziemy mieli wiele roboty. Musimy się tr zymać blisko naszego przyjaciele Pointera i wykonywać p rzechodzimy do realizacji misji. je go polecenia. Idziemy przez las i natrafiamy na wroga. Po zlikwidowaniu przeszukujemy ich ekwipunek. Podążamy dalej za Pointerem. Przechodzimy przez most i ...następnie kierujemy się w stronę bazy. li kwidujemy strażników... Strona: 5 www.gry-online.pl Chrome – Poradnik GRY-OnLine Jednak na przeszkodzie stoi nam snajper. Należy podejść pod wieżyczkę i windą wyjechać w górę. Z abijamy snajpera i zabieramy jego bron. Znajduje się na wieżyczce w oddali. Teraz mamy dodatkowe zadanie, czyli osłaniać Pointera. Z abijamy wszystkich, którzy znajdują się na terenie bazy. Gdy Pointer wejdzie do środka musimy obstawiać mu drzwi, a by nikt nie wszedł do środka. Z sąsiedniego budynku w ychodzi dwóch strażników. Zdejmujemy ich snajperką. Strona: 6 www.gry-online.pl Chrome – Poradnik GRY-OnLine Nagle dostrzegamy na moście nadjeżdżające posiłki wroga. zimy jeden samochodzik oraz kilku ludzi. Najlepiej jest Wid pocz ekać, aż podjadą nam pod wieżyczkę. Wtedy łatwo jest zabić jego załogę. Następnie zajmiemy się ludźmi. Dostrzegamy kobietę, której wbrew rozkazom nie zabijamy. Nagle dowiadujemy się, że Pointer wpadł zasadzkę. Musimy P ozwalamy jej wejść do budynku. Za naszą wieżyczką p ojawił się wróg. Zdejmujemy go szybciutko. w ejść do budynku i pomóc mu. Należy zmienić broń na k arabin maszynowy, będzie on bardziej przydatny w p omieszczeniach zamkniętych. Wchodzimy do środka tym wejściem... ...windą wyjeżdżamy do góry. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Chrome - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: