Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00118 007071 13412706 na godz. na dobę w sumie
Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry - ebook/pdf
Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 79
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Chronicles of Mystery: Drzewo Życia zawiera kompletny opis przejścia tej momentami dość wymagającej przygodówki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Bretania
-Muzeum (1)
-Muzeum (2)
-Muzeum (3)
-Muzeum (4)
-Wenecja
-Scuola (1)
-Scuola (2)
-Plazza Celeste
-Kair
-Hotel
-Kawiarnia
-Plac
-Hotel
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 29

Informacja o grze

Kontynuacja gry przygodowej Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona, stworzonej w 2008 roku przez polskie City Interactive. Tym razem główna bohaterka musi zmierzyć się z zagadką statku Marie Celeste oraz tajemnicą hrabiego de Saint-Germain.

Gra Chronicles of Mystery: The Tree of Life, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Chronicles of Mystery: Drzewo Życia autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent i wydawca CITY interactive. należą do ich prawowitych właścicieli. Chronicles of Mystery: Drzewo Życia – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Opis przejścia ___________________________________________________4 Bretania ___________________________________________________________________ 4 Muzeum _________________________________________________________________ 4 Wenecja __________________________________________________________________ 17 Scuola _________________________________________________________________ 17 Plazza Celeste __________________________________________________________ 24 Kair ______________________________________________________________________ 30 Hotel __________________________________________________________________ 30 Kawiarnia ______________________________________________________________ 33 Plac ___________________________________________________________________ 36 Hotel __________________________________________________________________ 38 Rejs jachtem ______________________________________________________________ 41 Gibraltar _________________________________________________________________ 45 Cmentarz _______________________________________________________________ 45 Jacht __________________________________________________________________ 48 Posternek ______________________________________________________________ 51 Ulice ___________________________________________________________________ 52 Hangar _________________________________________________________________ 54 Sterowiec ______________________________________________________________ 57 Wyspa Bimini _____________________________________________________________ 61 Lądowisko ______________________________________________________________ 61 Wioska _________________________________________________________________ 64 Korona drzewa __________________________________________________________ 68 Platforma ______________________________________________________________ 72 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Chronicles of Mystery: Drzewo Życia – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Chronicles of Mystery: Drzewo Życia zawiera kompletny opis przejścia tej momentami dość wymagającej przygodówki. Sylvie Leroux otrzymuje propozycję współpracy z muzeum w Bretanii. Po przyjeździe na miejsce okazuje się, że jej poprzednik zginął w tajemniczych okolicznościach, a XVI-wieczny kufer, do którego zawartości próbował się dostać, jest obiektem zainteresowania paru osób, w tym tajemniczego hrabiego Saint-Germain. Sterowanie w drugiej części Chronicles of Mystery jest identyczne jak w pierwszej. Poruszamy się za kursorem w kształcie małej strzałki, duża sygnalizuje zmianę lokacji. Przedmioty, z którymi możemy wejść w konkretną interakcję (zabrać bądź użyć) oznaczone są ikonką ręki, te, które da się tylko obejrzeć, ikonką oka. Dwukrotne kliknięcie LPM zmusza bohaterkę do biegu, dwukrotne kliknięcie dużej strzałki przyspiesza jej przejście w nowe miejsce. Klawiszem Esc można przewijać scenki przerywnikowe, LPM – dialogi. Po najechaniu kursorem w górę ekranu wyświetla się pasek menu, w którym istotna jest ostatnia zakładka, zawierająca przeprowadzone przez Sylvie dialogi, zdobyte dokumenty i jej pamiętnik. Ekwipunek mieści się w dole ekranu. Po kliknięciu przechowywanych w nim znajdziek PPM pojawia się ich zbliżenie, często opatrzone komentarzem, oznaczającym niekiedy jakąś wskazówkę. Z rzadka należy w tymże zbliżeniu coś z danym przedmiotem zrobić. W prawym dolnym rogu ekranu widnieje znak zapytania, ujawniający wszystkie istotne w każdej miejscówce obiekty i przejścia. Rzeczy, które powinny wylądować w inwentarzu, wyróżnione są w tekście kolorem zielonym, a rozwiązania zagadek – brązowym. W grze trafiają się dwie czasówki, przed jedną z nich uprzedzam w poradniku, sugerując zapisanie stanu rozgrywki. W drugim przypadku Sylvie może stracić życie, ale wówczas program automatycznie robi save’a. Katarzyna „Kayleigh” Michałowska Strona: 3 Chronicles of Mystery: Drzewo Życia – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia B r e t a n i a M u z e u m Porozmawiaj z dyrektorem o pracowni Marcela, kufrze, wypadku i odczycie w Wenecji. Po jego wyjściu z pracowni skieruj się do wykusza po lewej i przyjrzyj stojącemu na blacie kufrowi (zbliżenie). Spróbuj otworzyć wieko – kufer jest zamknięty na zamek cyfrowy. Manipulowanie tarczami na chybił trafił nic nie da, musisz znać kombinację. Opuść wykusz i rzuć okiem na stojącą przy wejściu do niego drukarkę 3D (zbliżenie). Widać, że maszyna jest w trakcie realizacji jakiegoś zadania. Warto dowiedzieć się jakiego. Przejdź w prawo i maszeruj do sali wystawowej. Strona: 4 Chronicles of Mystery: Drzewo Życia – Poradnik GRY-OnLine Zagadnij stojącego na jej końcu dyrektora o szyfr i drukarkę. Następnie przejdź do nawy po prawej i porozmawiaj z pracującą w niej konserwatorką Claire o pracy, Marcelu, kufrze i dyktafonie. Wracaj na górę do pracowni (schody w głębi ekranu) i otwórz szufladę biurka Marcela (zbliżenie). Wyjmij z niej dyktafon i pęsetkę. Przyjrzyj się dyktafonowi (PPM w ekwipunku) i zauważ, że wyświetla się na nim informacja o braku karty pamięci. Ponownie wędruj do sali wystawowej i zahacz Claire w tej sprawie. Otrzymasz kartę z nagraniem Marcela. By je odsłuchać, maszeruj do pracowni, gdzie włóż kartę do dyktafonu (połącz oba przedmioty w ekwipunku – jeśli zechcesz przesłuchać nagranie raz jeszcze, kliknij dyktafon w ekwipunku PPM i na zbliżeniu LPM). Wiadomość jest intrygująca, a trzecią cyfrę szyfru najwyraźniej zna Claire – trzeba ją zatem o to zapytać. Strona: 5 Chronicles of Mystery: Drzewo Życia – Poradnik GRY-OnLine Zejdź do sali wystawowej, a nie zastawszy w niej konserwatorki, wyjdź na dziedziniec (kursor w dole ekranu). Zaczep stojącą przy studni dziewczynę i wypytaj o nagranie, zamek szyfrowy i trzecią cyfrę. Wróć do sali wystawowej i przyjrzyj się jej sklepieniu (zbliżenie). Wdrap się do pracowni i podejdź do tablicy na lewo od biurka (zbliżenie). Obejrzyj wiszące na niej reprodukcje dziewiętnastowiecznych rycin, ze szczególnym uwzględnieniem tej przedstawiającej sztorm, rzuć też okiem na przyczepiony w prawym dolnym rogu odręczny rysunek przedstawiający kawałek ceramiki. Strona: 6 Chronicles of Mystery: Drzewo Życia – Poradnik GRY-OnLine Wejdź do wykusza – masz wszystkie potrzebne dane, by poradzić sobie z zamkiem szyfrowym. Marcel powiedział: sztorm (8 w skali Beauforta), Jowisz (5 planeta Układu Słonecznego) i cyfra, którą zna Claire (2 – dzień ich poznania). A zatem ustaw wskazówki zegarów kolejno od lewej na 8 (kliknij 2x z lewej strony pierwszej tarczy), 5 (kliknij 4x z prawej strony drugiej tarczy, przesuwaj kursor w dół w miarę obracania się wskazówki) i 2 (kliknij 1x z prawej strony trzeciej tarczy). Kierunek obrotu wskazówek jest w sumie nieistotny, ważne, by ostatecznie wymienione wyżej cyfry znalazły się w obramowaniu (w takim jakby okienku) każdej wskazówki. Podnieś wieko kufra i zabierz z niego XVI-wieczny pistolet z wyciorem i klucz. Teraz rzuć okiem na leżącą na blacie na lewo od kufra kartkę. To lista przedmiotów, jakie Marcel znalazł w kufrze. Wynika z niej, że znikł gdzieś fragment antycznej ceramiki. Powinno Cię też zastanowić, że pistolet i wycior zapisane są na liście osobno. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: