Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00075 005944 15941242 na godz. na dobę w sumie
Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry - ebook/pdf
Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 145
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do świetnego sneakera TPP Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain zawiera dokładny opis przedmiotów, sposoby ich tworzenia i używania, a także wyczerpujący walkthrough wraz z mapami każdego poziomu.

Skrócona wersja spisu treści:
-Przedmioty
-Ekwipunek
-[01] Pulitzer, Here I Come! cz.1
-[01] Pulitzer, Here I Come! cz.2
-[02] On The Run cz.1
-[02] On The Run cz.2
-[02] On The Run cz.3
-[03] Jail Break cz.1
-[03] Jail Break cz.2
-[03] Jail Break cz.3
-[04] Sneaking around cz.1
-[04] Sneaking around cz.2
-[04] Sneaking around cz.3
-[05] Investigative Journalism cz.1
-[05] Investigative Journalism cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 71

Informacja o grze

Gra przygodowa z elementami akcji, osadzona w realiach Zimnej Wojny. Gracz kieruje poczynaniami amerykańskiego dziennikarza, który okrywa plany sabotażu, mającego na celu wysadzenie elektrowni w Czarnobylu.

Gra Cold War: Behind The Iron Curtain, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Cold War On Your Own Behind The Iron Curtain autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Przedmioty____________________________________________________________ 4 Ekwipunek ____________________________________________________________ 7 Opis przejścia ________________________________________________________ 10 [01] Pulitzer, Here I Come! ____________________________________________ 10 [02] On The Run ____________________________________________________ 14 [03] Jail Break ______________________________________________________ 21 [04] Sneaking around ________________________________________________ 28 [05] Investigative Journalism __________________________________________ 34 [06] Guerilla in the Mist _______________________________________________ 42 [07] Twins _________________________________________________________ 49 [08] Getting Out ____________________________________________________ 55 [09] An Unvited Guest ________________________________________________ 60 [10] Stalking the Pray ________________________________________________ 65 [11] Destination Sonya _______________________________________________ 69 [12] Never Ask a Girl Her Weight________________________________________ 77 [13] Blackout _______________________________________________________ 85 [14] Synchronized Watches ____________________________________________ 90 [15] Follow the Leader________________________________________________ 95 [16] Thanks Mr. Geiger _______________________________________________ 99 [17] Exposed ______________________________________________________ 106 [18] Meltdown _____________________________________________________ 111 [19] The Halls of Hell ________________________________________________ 117 [20] Hello, Mr. President _____________________________________________ 122 [21] Escort Service _________________________________________________ 127 [22] Power Play ____________________________________________________ 132 [23] The Curtain Falls _______________________________________________ 137 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w nieoficjalnym poradniku do świetnego sneakera TPP firmy Mindware Studios, czyli Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain. Na kolejnych stronach znajdziecie dokładny opis przedmiotów i sposoby ich tworzenia i używania. Potem następuje wyczerpujący walkthrough, w kolorem brązowym zaznaczone są punkty, gdzie znajdują się przeciwnicy, zielonym – przedmioty, których można używać lub coś z nich stworzyć lub które przynoszą punkty techniki, natomiast czarnym – ważniejsze punkty, i przełączniki. Prócz obrazków przedstawiających ważne sytuacje i miejsca nieocenioną pomocą będą także dokładne mapy do każdego poziomu. Życzymy przyjemnej lektury i dobrej zabawy. terminale Strona: 3 Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain – Poradnik GRY-OnLine Przedmioty W grze bardzo często natrafimy na różne przedmioty. Same wydają się bezużyteczne, lecz połączone z innymi otwierają przed nami nowe możliwości. Jest siedem poziomów zaawansowania tych „wynalazków” i aby móc jakiś wykonać, trzeba go najpierw odkryć. Do tego potrzebne są punkty techniki / nauki (blueprints) znajdywane w różnych folderach, walizkach czy tubach. Poniżej znajduje się spis przedmiotów do zebrania oraz wynalazków, które można odkryć, za ile punktów można to zrobić i jakie podstawowe przedmioty są potrzebne do ich wykonania. By uzyskać dostęp do kolejnego poziomu, trzeba odkryć przynajmniej trzy wynalazki z poziomu poprzedniego. Część wynalazków trzeba uzupełniać, bo wyczerpuje się ona (np. mocna amunicja do pistoletu). Część natomiast wystarczy odkryć tylko raz (np. polepszenie celności pistoletu). Drugi typ wynalazków został wyróżniony kolorem niebieskim. Niektóre wynalazki składają się nie tylko z przedmiotów podstawowych, lecz także (lub tylko) z innych wynalazków. Bardzo ważna sprawa – nie możesz nieść nieograniczonej ilości przedmiotów podstawowych – wynalazków również, ale czasami lepiej na zapas zamienić przedmioty podstawowe na wynalazki, by móc zebrać nowe przedmioty podstawowe tego samego typu. Jeśli nie możesz np. zebrać więcej baterii sprawdź, czy masz 5 strzałów do aparatu rentgenowskiego – jeśli nie, to przerób baterie na amunicję do aparatu, by móc zebrać nowe baterie. P r z e d m i o t y d o z e b r a n i a W kolejności alfabetycznej, wraz z wynalazkami w których tworzeniu dany przedmiotu uczestniczy. W grze występują jeszcze inne przedmioty – papierosy, butelki wódki, zbiorniki z paliwem i monety – ale nie uczestniczą one w tworzeniu wynalazków, więc nie zostały umieszczone w poniższej liście. Najcenniejsze przedmioty to zdecydowanie baterie (jako amunicja do aparatu rentgenowskiego) oraz szmaty i plastykowe butelki (do robienia tłumików) • Bateria (Battery): Amunicja do aparatu rentgenowskiego; • Budzik (Alarm Clock): Wabik, Proca, Salwa z pistoletu; • Flaszka z eterem (Ether flask): Szmata nasączona eterem, Mina usypiająca, Pociski paraliżujące do procy, Ciężka mina usypiająca; • Gwoździe (Screws): Pociski przebijające pancerz, Celownik do pistoletu; • Plastykowa butelka (Plastic Bottle): Gumowe pociski, Tłumik, Granaty do procy, Bomby samoprzylepne do procy; • Pociski do pistoletu (Gun ammunition): Gumowe pociski, Granaty do procy, Pociski przebijające pancerz, Bomby samoprzylepne do procy, Mina wybuchowa, Ciężka mina wybuchowa; • Puszka (Can) - Mina usypiająca, Pluskwa śledząca, Proca, Salwa z pistoletu, Mina wybuchowa, Celownik do pistoletu; • Szmata (Rags) - Szmata nasączona eterem, Tłumik; • Środek usypiający (Anesthetics) - Pluskwa dezorientująca, Pociski paraliżujące do procy; • Zestaw urządzeń (Appliance Parts) – Wabik, Większy magazynek, Pluskwa śledząca, Powiększenie w aparacie rentgenowskim, Większa bateria do aparatu rentgenowskiego, Zwiększenie rentgenowskiego, Szybsze przeładowanie aparatu rentgenowskiego, Zdalnie detonowana mina. zasięgu aparatu Strona: 4 Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain – Poradnik GRY-OnLine W y n a l a z k i – p o z i o m 1 • Gumowe pociski (Rubber bullets) = 5 pocisków do pistoletu + 1 plastykowa butelka (40 punktów techniki); • Szmata nasączona eterem (Ether soaked rags) = 1 szmata + 1 flaszka z eterem (60 punktów techniki); • Wabik (Luring device) = 1 budzik + 1 zestaw urządzeń (60 punktów techniki); • Mina usypiająca (Ether mine) = 1 puszka + 1 flaszka z eterem (90 punktów techniki). W y n a l a z k i – p o z i o m 2 • Większy magazynek (Expanded magazine) = 2 puszki (110 punktów techniki); • Pluskwa dezorientująca (Forget drug) = 2 środki usypiające (70 punktów techniki); • Pluskwa śledząca (Tracing bug) = 1 puszka + 1 zestaw urządzeń (50 punktów techniki); • Proca (Slingshot) = 1 puszka + 1 budzik (100 punktów techniki). W y n a l a z k i – p o z i o m 3 • Tłumik (Silencer) = 1 plastykowa butelka + 1 szmata (120 punktów techniki); • Granaty do procy (Slingshot srenades) = 5 pocisków do pistoletu + 1 plastykowa butelka (110 punktów techniki); • Mina wabiąco-usypiająca (Ether luring mine) = 1 wabik + 1 mina usypiająca (110 punktów techniki); • Amunicja do aparatu rentgenowskiego (X-Ray ammunition) = 1 bateria (120 punktów techniki). W y n a l a z k i – p o z i o m 4 • Salwa z pistoletu (Gun burst) = 1 puszka + 1 budzik (140 punktów techniki); • Pociski paraliżujące do procy (Paralyzing slingshot ammo) = 2 flaszki z eterem + 3 środki usypiające (110 punktów techniki); • Powiększenie w aparacie rentgenowskim (X-Ray zoom) = 1 zestaw urządzeń (60 punktów techniki); • Ciężka mina usypiająca (Heavy ether mine) = 1 mina usypiająca + 1 flaszka z eterem (130 punktów techniki). Strona: 5 Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain – Poradnik GRY-OnLine W y n a l a z k i – p o z i o m 5 • Pociski przebijające pancerz (AP bullets) = 5 pocisków do pistoletu + 1 paczka gwoździ (120 punktów techniki); • Bomby samoprzylepne do procy (Slingshot sticky bombs) = 8 pocisków do pistoletu + 1 plastykowa butelka (140 punktów techniki); • Większa bateria do aparatu rentgenowskiego (X-Ray battery) = 1 zestaw urządzeń (120 punktów techniki); • Mina wybuchowa (Explosive mine) = 3 pociski do pistoletu + 1 puszka (100 punktów techniki). W y n a l a z k i – p o z i o m 6 • Celownik do pistoletu (Better gunsight) = 1 puszka + 1 paczka gwoździ (110 punktów techniki); • Zwiększenie zasięgu aparatu rentgenowskiego (X-Ray zoom) = 1 zestaw urządzeń (180 punktów techniki); • Ciężka mina wabiąco-usypiająca (Heavy ether luring mine) = 1 wabik + 1 ciężka mina usypiająca (180 punktów techniki); • Ciężka mina wybuchowa (Heavy explosive mine) = 3 pociski do pistoletu + 1 mina wybuchowa (180 punktów techniki). W y n a l a z k i – p o z i o m 7 • Szybsze przeładowanie aparatu rentgenowskiego (X-Ray reload) = 1 zestaw urządzeń (200 punktów techniki); • Mina wabiąco-wybuchowa (Explosive luring mine) = 1 wabik + 1 mina wybuchowa (220 punktów techniki); • Ciężka mina wabiąco-wybuchowa (Heavy explosive luring mine) = 1 wabik + 1 ciężka mina wybuchowa (240 punktów techniki); • Zdalnie detonowana mina (Remote controlled mine) = 1 zestaw urządzeń + 1 mina wybuchowa (250 punktów techniki). Strona: 6 Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain – Poradnik GRY-OnLine Ekwipunek Cold of War oferuje bardzo wiele możliwości w odwracaniu uwagi lub eliminacji przeciwników. Rodzajów wrogów jest mało – to tylko trzy różne modele (bezbronni cywile, których nie można zabijać; strażnicy i agenci z pistoletami; żołnierze z AK-47 i kamizelkami kuloodpornymi, najniebezpieczniejsi w grze). Jednak Carter posiada multum sposobów na radzenie sobie w kłopotliwych sytuacjach, poniżej wszystkie te sposoby zostały dokładnie opisane. Na początku zwykłe umiejętności. Z w y kł e u m i e j ę t n oś c i a) Pstryknięcie palcami – jeśli zrobisz to dostatecznie blisko jakiegoś przeciwnika, to ten pójdzie w miejsce, w którym stał bohater kiedy pstrykał. Całkiem przydatna umiejętność, jeśli chcemy zwabić wroga np. na minę albo po prostu wyciągnąć go z posterunku. b) Ogłuszenie – wystarczy zakraść się za przeciwnika i walnąć go pięścią, by ten na kilka minut padł nieprzytomny. Niestety, nie trwa to długo, jednak są na to sposoby (patrz dalej). Do tego ogłuszenie działa tylko na strażników i cywilów, nie na żołnierzy – ci ostatni posiadają hełmy. c) Szmata nasączona eterem – działa tak samo jak ogłuszenie, z tym że można w ten sposób obezwładniać również żołnierzy, a do tego obezwładnienie trwa dłużej. Jednak by móc usypiać w taki sposób, trzeba najpierw odkryć odpowiedni wynalazek, a potem łączyć szmaty i flaszki z eterem w szmaty nasączone eterem. d) Wstrzyknięcie środka usypiającego – jeśli chcesz obezwładnić ogłuszonego przeciwnika na kilkanaście minut, to wstrzyknij mu środek usypiający. Co prawda po pewnym czasie i tak się obudzi, jednak ten czas jest wystarczająco długi by załatwić wszystkie ważne sprawy w danym miejscu. Rób tak wszystkim cywilom lub wszystkim przeciwników, jeśli nie możesz nikogo zabić (początkowe poziomy). e) Leczenie – w grze masz dostęp do trzech rodzajów apteczek: małej, średniej i dużej. Jeśli stracisz energię to nie zapomnij się uleczyć, choć rzadko to się będzie działo, bo jeśli przeciwnicy cię odkryją to i tak masz małe szanse na przeżycie. B r o ń p a l n a a) Pistolet – podstawowa broń, mająca wbrew pozorom dużo możliwości. Po pierwsze, można polepszyć wynalazkami precyzję strzałów, szybkostrzelność i pojemność magazynka. Jednak najbardziej przydatną rzeczą jest tłumik, który pozwala po cichu zabijać nawet żołnierzy. Niestety, tłumik starcza tylko na trzy strzały, ale nie raz wybawi cię z opresji. Najlepiej oczywiście celować w głowy, wtedy przeciwnik od razu pada martwy lub nieprzytomny. Są trzy rodzaje amunicji do pistoletu: gumowa (trafiony kilka razy lub raz w głowę przeciwnik pada ogłuszony), zwykła (do normalnego strzelania) i mocna (najlepiej używać ją na żołnierzy z hełmami i kamizelkami kuloodpornymi). Przyzwyczaj się, że często najpierw będziesz po cichu usypiał przeciwników tylko po to, by potem zaciągnąć ich ciało w ustronne miejsce i tam dobić ich strzałem w głowę. b) AK-47 – broń zdobywana później, najczęściej używana do eliminacji uśpionych lub ogłuszonych przeciwników. Posiada dwa rodzaje amunicji – zwykłą i mocną. W późniejszych poziomach będziesz używał jej do walki z żołnierzami. Jest dobra, jeśli wokół nie ma nikogo, a ty nie chcesz tracić innych przedmiotów na pozbycie się jakiegoś przeciwnika – wtedy wystarczy tylko celna seria. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: