Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00467 012820 15980201 na godz. na dobę w sumie
Command  Conquer 3: Gniew Kane a -  poradnik do gry - ebook/pdf
Command Conquer 3: Gniew Kane a - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 50
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik zawiera szczegółowe rozwiązanie kampanii dla jednego gracza, którą przygotowali twórcy gry Command & Conquer 3: Gniew Kane’a. Każdy z trzynastu zawartych w programie scenariuszy został bardzo dokładnie opisany.

Spis treści:
-Wstęp
-Akt 1 - Powstanie w Rio
-Akt 1 - To, co nam się należy
-Akt 1 - Przekonaj go...
-Akt 1 - Wielki gest...
-Akt 2 - Klucz do królestwa
-Akt 2 - Wszystko, co się świeci
-Akt 2 - Doktor znika
-Akt 2 - Nadejście MARV
-Akt 2 - Zdrada Kilian Qatar
-Akt 2 - Serca i umysły
-Akt 2 - Tacitus Interruptus
-Akt 3 - A słowo ciałem się stało
-Akt 3 - Odzyskanie Tacitusa

Informacja o grze

Gniew Kane’a to pierwszy oficjalny dodatek do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium – kolejnego odcinka serii strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku poprzedniej odsłony cyklu, także teraz obowiązkiem pr

Gra Command & Conquer 3: Kane's Wrath, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Oficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Command Conquer 3 Gniew Kane a autor: Krystian „U.V. Impaler” Smoszna Producent EA Games, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Command Conquer 3: Gniew Kane a – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Kampania ______________________________________________________ 4 Akt 1 - Powstanie w Rio ______________________________________________________ 4 Akt 1 - To, co nam się należy _________________________________________________ 8 Akt 1 - Przekonaj go... ______________________________________________________ 11 Akt 1 - Wielki gest... ________________________________________________________ 14 Akt 2 - Klucz do królestwa___________________________________________________ 17 Akt 2 - Wszystko, co się świeci_______________________________________________ 20 Akt 2 - Doktor znika ________________________________________________________ 23 Akt 2 - Nadejście MARV _____________________________________________________ 27 Akt 2 - Zdrada Kilian Qatar __________________________________________________ 31 Akt 2 - Serca i umysły_______________________________________________________ 35 Akt 2 - Tacitus Interruptus __________________________________________________ 38 Akt 3 - A słowo ciałem się stało ______________________________________________ 41 Akt 3 - Odzyskanie Tacitusa _________________________________________________ 45 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Command Conquer 3: Gniew Kane a – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Niniejszy poradnik zawiera szczegółowe rozwiązanie kampanii dla jednego gracza, którą przygotowali twórcy gry Command Conquer 3: Gniew Kane’a. Każdy z trzynastu zawartych w programie scenariuszy został bardzo dokładnie opisany. Oprócz podstawowych informacji oraz wykazu zadań głównych i drugorzędnych, tekst zawiera również wskazówki umożliwiające ich zaliczenie. Warto w tym miejscu zwrócić uwagę, że wszystkie scenariusze można ukończyć na różne sposoby. Rozbudowa bazy, przejmowanie iglic i kontrolowanie pól Tyberium, wybór jednostek do armii – wszystkie te czynniki są istotne podczas zabawy i mają ogromny wpływ na ostateczny wynik batalii. W niniejszym poradniku stawiałem głównie na lotnictwo, a zwłaszcza na niezwykle skuteczne w grupie śmigłowce Jad. Nie jest jednak powiedziane, że są to najlepsze jednostki dostępne w grze. J a k c z y t a ć m a p k i ? W każdym opisie znajdziecie mapkę, pozwalającą w łatwy sposób odnaleźć obiekt, o którym mowa w scenariuszu. Liczby w żółtych kółkach odpowiadają poszczególnym zadaniom głównym, a w zielonych celom drugorzędnym (nieobowiązkowym). Czerwony punkt S odnosi się do miejsca, w którym gracz rozpoczyna zmagania, a niebieskie I do iglic Tyberium. Oprócz tego od czasu do czasu mapki zawierać będą białe kółka z kolejnymi literami alfabetu (A, B i C). Punkty te odnoszą się bezpośrednio do informacji zawartych w tekście. Strona: 3 Command Conquer 3: Gniew Kane a – Poradnik GRY-OnLine Kampania A k t 1 - P o w s t a n i e w R i o Pierwszy scenariusz nowej kampanii przeniesie Cię do Brazylii. Kane pragnie abyś wywołał zamieszki w Rio de Janeiro, niszcząc obiekty administracji GDI. Równając z ziemią wskazane budynki, przyciągniesz uwagę miejscowych fanatyków, którzy chętnie przyłączą się do bitwy przeciwko dotychczasowym władcom tego terenu. Zmagania rozpoczynasz w środkowej części mapy. Baza jest niemal kompletna – od początku dysponujesz dwiema rafineriami Tyberium, fabryką pojazdów oraz koszarami. Z racji tego, że na Twoim koncie znajduje się spora ilość gotówki (niemal dwadzieścia tysięcy dolarów), możesz od razu znacząco zwiększyć swoje siły zbrojne. Zanim jednak zaczniesz trenować nowe jednostki, zadbaj o należytą ochronę bazy. Każdą z dróg prowadzących do Twojej siedziby, warto wzmocnić Szatkownicami i wieżyczkami laserowymi. Co prawda w początkowej fazie rozgrywki nie będziesz w ogóle atakowany, ale później sytuacja się zmieni. Dzięki stacjonarnym środkom obronnym nie będziesz musiał przejmować się wrogimi najazdami. Gdy baza będzie już dobrze chroniona, rozpocznij trening jednostek. Stwórz kilkanaście łazików i motocykli szturmowych (z przewagą tych drugich), a także kilka oddziałów piechoty. Strona: 4 Command Conquer 3: Gniew Kane a – Poradnik GRY-OnLine Zadbaj o ochronę bazy na początku zmagań, dzięki czemu później będziesz mógł ją pozostawić bez opieki. 1 – Zdobądź stacje radiowe GDI Nieopodal wrogich budynków administracyjnych stoją należące do GDI stacje radiowe. Ich zdobycie nie jest konieczne do ukończenia misji, ale wskazane. Jeśli uda Ci się przejąć wszystkie cztery konstrukcje, Kane umożliwi Ci budowę czołgów Skorpion, które znacznie ułatwią dalsze zmagania. Akcję zdobywania i niszczenia budynków wroga rozpocznij od niewielkiego kompleksu, który znajduje się w prawym, dolnym rogu mapy. Skieruj swoje wojska w tym kierunku, a następnie pozbądź się patrolujących okolicę przeciwników. Nie przejmuj na razie wskazanego przez Kane’a budynku, ale zniszcz zlokalizowane nieopodal centrum administracyjne GDI, wraz z chroniącymi go działkami przeciwpancernymi. Uważaj na posiłki – wróg przyśle kilka transportów z powietrza, a także nowe jednostki tunelami metra. Po zrównaniu z ziemią pierwszego centrum, przejmij stację radiową. Natychmiast zadbaj o jej ochronę, budując nieopodal Szatkownice i wieżyczki laserowe. Stacjonarne środki obronne przydadzą się w późniejszej fazie rozgrywki. 1 – Zniszcz centra administracyjne GDI Twórz nowe jednostki i niszcz kolejne centra administracyjne. Wpierw zajmij się budynkiem na południu, a następnie tym na zachodzie. Najlepiej chronione jest północne centrum – zanim dobierzesz się do konstrukcji, będziesz musiał wpierw uporać się z grenadierami ukrytymi w oknach stojących w pobliżu wieżowców. Strona: 5 Command Conquer 3: Gniew Kane a – Poradnik GRY-OnLine Oczywiście oprócz niszczenia wskazanych przez dowództwo budynków, musisz skupić się na przejmowaniu kolejnych stacji radiowych. Nie wydawaj jednak pieniędzy na dodatkową obronę tych ostatnich konstrukcji. Istotne jest, aby chroniona była tylko jedna stacja, a o to zadbałeś wcześniej, tworząc wieżyczki w prawym, dolnym rogu mapy. Centrum na północy chronione jest przez grenadierów ukrytych w wieżowcach. W trakcie eksploracji terenu odkryjesz również położenie czterech iglic Tyberium (na powyższej mapce oznaczonych niebieskim znaczkiem I), które można przejąć sabotażystą w celu przyspieszenia przypływu gotówki. Warto poświęcić trochę czasu na zdobycie tych budynków. Pieniądze przydadzą się do powiększenia sił zbrojnych o czołgi typu Skorpion. 2 – Broń zdobytych stacji radiowych Sprawa jest banalnie prosta. Frakcja rozłamowa będzie atakować zdobyte przez Ciebie stacje radiowe. Generalnie możesz pokusić się o ochronę wszystkich obiektów, budując w ich pobliżu stacjonarne środki obronne (lasery do walki z pojazdami i Szatkownice do eliminowania piechurów), ale nie jest to konieczne. Wystarczy utrzymać przy życiu tylko jeden budynek, aby pomyślnie wykonać to zadanie. Jeśli skorzystałeś z mojej wcześniejszej rady, taka konstrukcja znajduje się w prawym, dolnym rogu mapy. Strona: 6 Command Conquer 3: Gniew Kane a – Poradnik GRY-OnLine 3 – Użyj skanowania profilu energetycznego Frakcja rozłamowa ukrywa swoje budynki za pośrednictwem wież zakłócających, rozsianych po całej mapie. Na szczęście Kane raz na jakiś czas pozwoli Ci skorzystać z urządzenia skanującego, który jest w stanie wykrywać wrogie elektrownie. Aby pomyślnie wykonać trzecie i ostatnie zadanie dodatkowe w tej misji, należy raz skorzystać ze skanera. Przeciwnik podda się po zrównaniu z ziemią placu budowy. 2 – Zniszcz plac budowy frakcji rozłamowej Główny budynek frakcji rozłamowej zlokalizowany jest w lewym, górnym rogu mapy. Aby zaliczyć misję należy go zniszczyć, co nie jest specjalnie trudne – wystarczy zebrać do kupy armię, wjechać do wrogiej bazy i zrównać wskazaną przez Kane’a konstrukcję z ziemią. Instalacje chronione są przez kilka wieżyczek, a także przez bunkry złożone ze Zwiadowców – nowej jednostki, która pojawia się wyłącznie w dodatku Gniew Kane’a. Te ostatnie są niezwykle silne, warto zatem umieścić w armii kilkanaście czołgów typu Skorpion. Duża siła ognia załatwi problem. Jeśli chcesz pobawić się dłużej, nie wjeżdżaj od razu do wrogiej bazy, ale zajmij się niszczeniem pozostałych budynków wroga, rozsianych po całej mapie. Za pomocą skanera lokalizuj należące do frakcji rozłamowej elektrownie i niszcz je. Pozbawiony energii przeciwnik będzie łatwiejszy do pokonania. Bez względu na to, którą metodę wybierzesz, misja zostanie zaliczona dopiero po zlikwidowaniu placu budowy. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Command Conquer 3: Gniew Kane a - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: