Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00346 008072 15913250 na godz. na dobę w sumie
Command  Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch -  poradnik do gry - ebook/pdf
Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 59
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch zawiera zbiór ogólnych porad dotyczących zasad rozgrywki, opis przejścia misji składających się na prolog oraz kampanie GDI i Nod, a także spis osiągnięć przygotowanych w ramach gry.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Porady ogólne]
-[Prolog] Beginning of the End
-[Prolog] Bad to Worse
-[Prolog] Hard Choices
-[Kampania GDI] Spontaneous Outbursts
-[Kampania GDI] Cold Hard Truth
-[Kampania GDI] Transport Down
-[Kampania GDI] Insurrection
-[Kampania GDI] Lockdown
-[Kampania GDI] To Kill a Prophet
-[Kampania GDI] For All Humanity
-[Kampania Nod] Things Fall Apart
-[Kampania Nod] Further Complications
-[Kampania Nod] The Harder They Fall
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 21

Informacja o grze

Następna część znanej serii gier strategicznych. Tytuł należy do gatunku RTS i opowiada o konflikcie dwóch zwaśnionych frakcji walczących o przetrwanie.

Gra Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Oficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch autor: Maciej „Sandro” Jałowiec (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent EA Games, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Porady ogólne __________________________________________________ 4  Prolog ________________________________________________________ 5  Beginning of the End ________________________________________________________ 5  Bad to Worse _______________________________________________________________ 8  Hard Choices ______________________________________________________________ 11  Kampania GDI _________________________________________________ 13  Spontaneous Outbursts _____________________________________________________ 13  Cold Hard Truth ____________________________________________________________ 15  Transport Down ____________________________________________________________ 18  Insurrection _______________________________________________________________ 20  Lockdown _________________________________________________________________ 22  To Kill a Prophet ___________________________________________________________ 24  For All Humanity ___________________________________________________________ 27  Kampania Nod _________________________________________________ 29  Things Fall Apart ___________________________________________________________ 29  Further Complications ______________________________________________________ 31  The Harder They Fall ________________________________________________________ 33  Reversal of Fortune _________________________________________________________ 36  Heresy’s Reward ___________________________________________________________ 38  Bleed Out _________________________________________________________________ 40  The End of All Things _______________________________________________________ 43  Osiągnięcia ____________________________________________________ 46  GDI _______________________________________________________________________ 46  Nod ______________________________________________________________________ 52  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch zawiera zbiór ogólnych porad dotyczących zasad rozgrywki, opis przejścia misji składających się na prolog oraz kampanie GDI i Nod, a także spis osiągnięć przygotowanych w ramach gry. Każdy opis został podzielony na sekcje według zadań. Kolorem zielonym oznaczone są te sekcje, które dotyczą zadań głównych, natomiast kolor pomarańczowy został przypisany do zadań pobocznych. Kolejność opisywanych w poradniku celów została dobrana w sposób, w jaki najwygodniej jest je wykonywać. Poradnik zawiera także mapy z zaznaczonym miejscem rozpoczęcia misji i lokacjami związanymi z realizacją poszczególnych zadań. Obrazki opatrzone stosownym komentarzem pomogą natomiast w lepszym zrozumieniu sytuacji panującej w grze. Przedstawione rozwiązania nie są jedynymi dostępnymi, lecz skutecznymi proponowanymi metodami. Opis dotyczy domyślnego poziomu trudności. Maciej „Sandro” Jałowiec Strona: 3 Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne • Rozpoczynając zabawę, wybierasz swoje MCV (Mobile Construction Vehicle, inna nazwa: Crawler). Do dyspozycji masz trzy rodzaje tego pojazdu – ofensywne, defensywne i wsparcie. Ofensywne MCV ma to do siebie, że wzywa na pole bitwy ciężkie pojazdy, które świetnie sprawdzają się w szturmach i walkach naziemnych. MCV defensywne szkoli piechociarzy i umożliwia wznoszenie struktur defensywnych, takich jak bunkry czy wieżyczki strzelnicze. Tego typu arsenał świetnie się sprawdza zwłaszcza w walce przeciwko lotnictwu. Ostatni typ MCV zapewnia wsparcie w postaci maszyn latających i wozów przeciwlotniczych. Decydując się na MCV wsparcia możesz wykonywać szybkie i sprawne ataki z powietrza, lecz Twoje zdolności przechwytywania budynków są mocno ograniczone; • Zawsze staraj się mieć w swojej armii 2-3 inżynierów. Taka ekipa może naprawiać Twoje pojazdy naziemne, co zdecydowanie wydłuża żywotność Twoich jednostek na polu bitwy. Pamiętaj, że inżynierowie nie potrafią naprawiać maszyn latających. Do tego celu służą jednostki typu Spanner (po stronie GDI) lub Scalpel (po stronie Nod); • W miarę możliwości przejmuj wszystkie napotkane po drodze budynki. Artyleria, działa przeciwlotnicze, dodatkowe strefy lądowania dla MCV i inne – tak naprawdę nigdy nie wiadomo, kiedy może Ci się to wszystko przydać. A już na pewno lepiej żeby wróg nie miał tych wszystkich zabawek w swoich rękach. Pamiętaj, że tylko jednostki naziemne mogą przejmować budynki; • Wrogie jednostki naziemne pozostawiają po sobie tzw. znajdźki w postaci zielonych lub niebieskich skrzynek. Jeżeli jedna z Twoich jednostek zbierze zieloną, jej poziom doświadczenia wzrośnie o 1, dzięki czemu będzie lepiej strzelać i zyska na wytrzymałości (na najwyższym poziomie dodatkowo uzyska zdolność regeneracji). Jeżeli zbierze niebieską, dostanie ulepszenie do uzbrojenia. Co więcej, zebranie jakiejkolwiek skrzynki przywraca część energii. Niekiedy możesz natknąć się na stacje generujące niebieskie i zielone skrzynki. Odwiedzaj je kiedy tylko możesz; • Zbieraj porozrzucane po mapie kryształy. Czerwone i zielone dodają Ci punktów, które możesz potem wydawać na ulepszenia dla swoich jednostek. Zebranie czerwonego kryształu dodaje punkty natychmiastowo, natomiast zielone trzeba jeszcze przenieść w pobliże swojego MCV, by móc czerpać z niego korzyści. Istnieją jeszcze niebieskie kryształy. Te, po zebraniu, mogą zostać zdetonowane, najlepiej w pobliżu wrogich jednostek. Pamiętaj, że jednostka przewożąca niebieski lub zielony kryształ porusza się zauważalnie wolniej; • Jeżeli wrogie jednostki wjadą do Twojej strefy lądowania MCV, nie przejmuj się tym zbytnio. Jeśli każesz MCV wylądować na przeciwnikach, siła uderzenia zniszczy wrogów i będziesz mieć spokój; • Staraj się w pierwszej kolejności inwestować w zdolności dotyczące najszerszej grupy jednostek. Są to: poprawa celności (Accuracy Boost), poprawa szybkości (Speed Boost), poprawa zasięgu (Range Boost) i poprawa przeładowania (Refire Boost). W następnej kolejności wykup drugi poziom zaawansowania technicznego (Tier II). Dalsze wybory uzależnione są od rodzaju wykorzystywanych przez Ciebie jednostek. Osobiście bez problemu dawałem sobie radę w kampanii bez dodatkowych zdolności; • Inżynierowie są stosunkowo tani i potrafią wskakiwać na klify dzięki plecakom odrzutowym. Dzięki temu są świetnymi zwiadowcami i zbieraczami czerwonych kryształów. Strona: 4 Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch – Poradnik GRY-OnLine Prolog B e g i n n i n g o f t h e E n d 1 – Locate the VIP Convoy Po rozpoczęciu misji przesuń ekran na północ, by mieć na widoku konwój VIP-owski. 2 - Locate your Deploy Zone W następnej kolejności przesuń ekran jeszcze bardziej na północ, by zobaczyć strefę lądowania. Strona: 5 Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch – Poradnik GRY-OnLine 3 - Rendezvous with the VIP Convoy Jeden z przycisków interfejsu (tuż koło minimapy) zostanie podświetlony. Naciśnij go, następnie wybierz jedynego dostępnego, ofensywnego MCV. Dzięki temu będzie można wybrać miejsce lądowania Twojej maszyny. Jako miejsce lądowania wybierz obszar wewnątrz zaznaczonej na zielono strefy lądowania. Strefy lądowania oznaczone są siatką, najczęściej zielonego koloru. Teraz naciśnij podświetlony przycisk po prawej stronie ekranu. Służy on do rozkładania MCV. Po rozłożeniu MCV uzyskasz możliwość wzywania czołgów na pole bitwy. Wezwij więc trzy maszyny typu Wolf. Żeby móc kontynuować misję, musisz zniszczyć skały znajdujące się na południowy wschód od Twojego MCV. Każ swoim czołgom rozkruszyć skały. Gdy już to zrobisz, każ swojemu MCV z powrotem złożyć się do postaci maszyny kroczącej (w tym celu musisz zaznaczyć MCV i kliknąć podświetlony przycisk interfejsu). Gdy już to zrobisz, każ wszystkim swoim jednostkom udać się w pobliże konwoju VIP-owskiego. Strona: 6 Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch – Poradnik GRY-OnLine 4 - Defend the VIP Convoy Wygląda na to, że VIP o którego się tutaj rozchodzi to Kane, we własnej osobie. Jego wóz wkrótce ruszy w drogę, a Twoim zadaniem jest go ochraniać. Zostaniesz zaatakowany przez parę piechociarzy i maszyny latające typu Venom. Konwój uruchomi swoje pole siłowe, więc przez jakiś czas będzie niewrażliwy na ataki wroga. W tym czasie bez problemu wykończyć wszystkich swoich wrogów korzystając z czołgów typu Wolf. Transportowiec Kane’a jest wyposażony w pole siłowe. Gdy już będzie po walce, rozłóż swojego MCV i wezwij na pole bitwy trzy maszyny typu Hunter. Następnie spakuj MCV i ruszaj dalej, wraz z konwojem. Natkniesz się na kolejnych przeciwników – tym razem będzie to cięższy sprzęt, czyli czołgi. Dysponując Hunterami bez trudu je rozwalisz, tym bardziej że będą one koncentrować ogień na konwoju, a ten przecież ma swoje pole siłowe. Gdy już będzie po walce, ruszaj dalej za VIP-em 5 - Destroy the Nod Roadblock Wraże siły Nod utworzyły blokadę złożoną z Obelisków, a to oznacza, że Twoje pojazdy nie dadzą rady się przez nią przebić. Trzeba więc odrobinę zmienić taktykę. Rozłóż swoje MCV, a czołgom każ zniszczyć atakujące jednostki Nod. Wezwij na pole bitwy trzy pojazdy artyleryjskie typu Shockwave. Wyślij je do zniszczenia Obelisków. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: