Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00412 007236 15925264 na godz. na dobę w sumie
Command  Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Command Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 56
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry strategicznej Command & Conquer: Red Alert 2 zawiera opisy jednostek oraz struktur, zarówno Aliantów jak i Sowietów, przedstawia strategie rozbudowywania i niszczenia baz oraz taktykę walki, a także opis misji z kampanii dla obu stron.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Opis HUDa
-[Alianci - jednostki] Piechota
-[Alianci - jednostki] Pojazdy
-[Alianci - jednostki] Siły powietrzne i morskie
-[Sowieci - jednostki] Piechota
-[Sowieci - jednostki] Pojazdy
-[Sowieci - jednostki] Siły powietrzne i morskie
-[Alianci - struktury] Budynki
-[Alianci - struktury] Struktury obronne
-[Sowieci - struktury] Budynki
-[Sowieci - struktury] Struktury obronne
-[Strategia] Alianci
-[Strategia] Sowieci
-[Strategia] Taktyka walki
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 40

Informacja o grze

Command & Conquer: Red Alert 2 jest kolejną częścią bardzo popularnej serii gier strategicznych studia Westwood. Przygotuj się na nowe przeżycia w fascynującym świecie najbardziej zaawansowanej strategii wojennej.

Gra Command & Conquer: Red Alert 2, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Command Conquer Red Alert 2 autor: Łukasz „Dżujo” Kujawa (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Command Conquer: Red Alert 2 – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Opis HUDa ____________________________________________________________ 4 Alianci - opis jednostek __________________________________________________ 5 Piechota ____________________________________________________________ 5 Pojazdy ____________________________________________________________ 7 Siły powietrzne ______________________________________________________ 9 Siły morskie _________________________________________________________ 9 Sowieci - opis jednostek ________________________________________________ 11 Piechota ___________________________________________________________ 11 Pojazdy ___________________________________________________________ 13 Siły powietrzne _____________________________________________________ 14 Siły morskie ________________________________________________________ 15 Alianci - struktury _____________________________________________________ 16 Budynki ___________________________________________________________ 16 Struktury obronne ___________________________________________________ 19 Sowieci - struktury ____________________________________________________ 21 Budynki ___________________________________________________________ 21 Struktury obronne ___________________________________________________ 23 Strategia ____________________________________________________________ 25 Alianci ____________________________________________________________ 25 Sowieci____________________________________________________________ 27 Taktyka walki_________________________________________________________ 29 Opis kampanii - Alianci _________________________________________________ 30 Misja 1 – Lone Gardian________________________________________________ 30 Misja 2 – Eagle Dawn _________________________________________________ 31 Misja 3 – Hail to the Chief _____________________________________________ 32 Misja 4 – Last Chance_________________________________________________ 33 Misja 5 - Dark Night __________________________________________________ 34 Misja 6 – Liberty ____________________________________________________ 35 Misja 7 – Deep Sea___________________________________________________ 36 Misja 8 – Free Getaway _______________________________________________ 37 Misja 9 – Sun Temple _________________________________________________ 38 Mija 10 – Mirage_____________________________________________________ 39 Misja 11 – Fallout____________________________________________________ 40 Misja 12 – Chrono Storm ______________________________________________ 41 Opis kampanii - Sowieci_________________________________________________ 42 Misja 1 – Red Dawn __________________________________________________ 42 Misja 2 – Operation Hostile Shore _______________________________________ 43 Misja 3 – Big Apple___________________________________________________ 44 Misja 4 – Home Front _________________________________________________ 45 Misja 5 – City of Lights________________________________________________ 46 Misja 6 – Sub Dive ___________________________________________________ 47 Misja 7 – Chrono Defense______________________________________________ 48 Misja 8 - Desecration _________________________________________________ 49 Misja 9 – The Fox and the Hound ________________________________________ 50 Misja 10 – Weatherd Alliance __________________________________________ 51 Misja 11 – Red Revolution _____________________________________________ 52 Misja 12 – Polar Storm________________________________________________ 53 Zakończenie__________________________________________________________ 54 Strona: 2 www.gry-online.pl Command Conquer: Red Alert 2 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie „Do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze”, Napoleon Bonaparte Maksyma ta doskonale oddaje główny sens gry Command Conquer: Red Alert 2, wydanej w roku 2000 przez EA. Zdobywanie funduszy na rozbudowywanie bazy i swoich sił, a potem atak na przeciwnika to trzon zabawy z tym tytułem. A wszystko przedstawione jest w formie klasycznego RTS-a. Osadzony dwadzieścia lat po wydarzeniach z pierwszej części, przedstawia świat podzielony na dwa obozy - ZSRR i Alianci. Z tą różnicą w stosunku do naszej historii, że Hitler nigdy nie doszedł do władzy, a Sowieci stanowią największe zagrożenie dla świata. Gracz zostaje wciągnięty miedzy militarny konflikt między Wschodem a Zachodem. Dany jest mu wybór między demokracja a komunizmem. Jednak w tym przypadku, niezależnie od wyboru, zabawa będzie świetna... Mój poradnik zaczyna się od opisu jednostek oraz struktur, zarówno Aliantów jak i Sowietów. Dalej znajdziecie przedstawienie strategii rozbudowywania i niszczenia baz, a także taktykę walki. Na zakończenie przygotowałem opis kampanii obu stron. Wpierw jednak, opis HUDa. Powodzenia generale. Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 www.gry-online.pl Command Conquer: Red Alert 2 – Poradnik GRY-OnLine Opis HUDa Strona: 4 www.gry-online.pl Command Conquer: Red Alert 2 – Poradnik GRY-OnLine Alianci - opis jednostek Twoje wojsko to podstawa zwycięstwa, znajomość swoich sił i sił przeciwnika jest konieczna do pełnego sukcesu. Większość jednostek walczy ze sobą na zasadzie: papier, nożyce, kamień. Na jednostkę A najlepsza jest jednostka B, trzeba po prostu zapamiętać te schematy. Dzięki nim będziesz dominował na polu bitwy. Opis każdej jednostki obejmuje kilka podpunktów. • CHARAKTERYSTYKA – opis jednostki i jej możliwości. Słabe i mocne strony. Jak ją wykorzystywać, czego nie robić etc. • KOSZT – ile kosztuje dana jednostka • POTRZEBNE BUDYNKI - struktury potrzebne do stworzenia danej jednostki GOVERNMETN ISSUE (GI), standardowa piechota P i e c h o t a • Tani, ale użyteczni. GI najlepiej sprawują się przeciwko piechocie przeciwnika. Z pojazdami da sobie radę jedynie większa grupa, jednak należy pamiętać, że każdy pojazd może ich przejechać! Doskonałym pomysłem jest ufortyfikowanie budynków przy użyciu GI. Mogą oni także ulepszać pojazdy IFV. Po naciśnięciu dwa razy prawego przycisku, GI rozłożą wokół siebie okopy. Jest to szczególnie przydatne przy bronieniu jakiegoś obszaru. • 200 • Baraki ENGINEER, inżynier • Bardzo ważna jednostka, nie tylko w kampanii. Najważniejszą funkcją inżynierów jest możliwość przejęcia budynku, zarówno wroga jak i neutralnego. Inżynier jest jednak „jednokrotnego użytku”. Po zajęciu budynku znika. Inżynier może naprawić most, budynek, rozbroić zaminowaną strukturę. Inżynier nie ma broni. • 500 • Baraki ROCKETEER, rakietnik • Praktycznie to piechota uzbrojona w trochę cięższą broń i możliwość latania. Jednostki nie zdolne do obrony przed lotnictwem. Wystarczy jeden strzał obrony przeciwlotniczej (flak cannon, patriot) i po zabawie. Dlatego buduj większe ich skupiska. Używaj do ataku na piechotę i słabsze pojazdy. • 600 • Baraki oraz lotnisko Strona: 5 www.gry-online.pl Command Conquer: Red Alert 2 – Poradnik GRY-OnLine SPY, szpieg • James Bond w Red Alercie. Najważniejsza jego zdolność to kamuflaż i możliwość sabotażu budynków przeciwnika. Szpieg nie ma broni, przyjmuje jedynie formę wskazanego przeciwnika (ale nie ma jego zdolności). Jego największym przeciwnikiem są psy wartownicze. Po infiltracji określonych budynków otrzymujemy: • Baraki - wszystkie powstające jednostki piechoty otrzymują status weterana. • Fabryka - wszystkie powstające pojazdy otrzymują status weterana • Rafineria - kradzież wszystkich pieniędzy, jakie znajdują się w rafinerii • Elektrownia - tymczasowo wyłącza prąd • Laboratorium - otrzymujemy możliwość budowy specjalnej jednostki piechoty • 1000 • Baraki i laboratorium TANYA, Tania • Jednoosobowa armia. W kampanii pojawia się tylko w określonym misjach. Dziewczyna może wysadzić w powietrze każdy budynek i jednostkę nawodną. Piechota nie stanowi dla niej problemu, ale pojazdy już tak. Można ja przejechać. Sabotuje także mosty. • 1000 • Baraki i laboratorium SEAL, komandosi SEAL • Dostępni jedynie w singlu. Teoretycznie to męskie wersje Tani, różnica polega na tym, że możesz ich stracić i „odbudować”. Mają jednak niższy zasięg strzału i mniejszą wytrzymałość. • 1000 • Baraki i laboratorium CHRONO LEGIONNAIRE, chrono-legionista • Ciekawa sprawa. Przenosi się w dowolnie wybrany fragment mapy (odsłoniętej). Atakując wroga „wymazujemy” go z czasoprzestrzeni. Szybkość wymazywania zależy od ilości legionistów i rodzaju jednostki. • 1500 • Baraki i laboratorium PSI-COMMANDO, psi komandos • Taką jednostkę otrzymują Alianci po infiltracji szpiega w laboratorium Sowietów. Jest to połączenie jednostki Jurij (kontrola umysłu), z jego zdolnościami psi wraz z jednostką SEAL (możliwość podkładania C-4). • 1000 • Infiltracja sowieckiego laboratorium Strona: 6 www.gry-online.pl Command Conquer: Red Alert 2 – Poradnik GRY-OnLine CHRONO COMMANDO, chronokomandos • Połączenie SEAL z możliwościami legionisty. Teraz komandos może przenosić się po całej dostępnej mapie • 2000 • Infiltracja laboratorium Aliantów ATTACK DOG, pies bojowy • Pozornie nie przydatne. Ale jest to jednostka świetna w walce z piechotą (skaczą do gardeł), ale łatwo je zabić. Teoretycznie można stworzyć całe stada, ale w praktyce lepszy jest jeden pojazd przeciwko piechocie : ) Podstawowa funkcja to ochrona przed szpiegami. • 200 • Baraki GRIZZLY BATTLE TANK, czołg bojowy Grizzly P o j a z d y • Standardowy czołg Aliantów. Dobry w pierwszej fazie gry lub na początku rozbudowy bazy. Ciężko radzi sobie z czołgiem Apocalypse. Jego siła leży jednak w ilości. Kilka takich czołgów stanowi już dobry argument. Szczególnie jako wsparcie dla prism tanków, jako pierwsza linia walki. • 800 • Fabryka broni INFANTRY FIGHTING VEHICLE IFV, bojowy pojazd piechoty • Ciekawa jednostka. Standardowo uzbrojona jest w wyrzutnie rakiet, dobrą na cele lotnicze, słabą na jednostki naziemne. Ale jej funkcje można zmieniać zależnie od tego czy w środku umieszczona jest jednostka piechoty. Po pojawieniu się GI, dany IFV lepiej będzie sprawował się w walce z piechotą. Inżynier spowoduje, że jednostka będzie naprawiać inne pojazdy. Ale już chrono-legionista czy SEAL na IFV wpływu nie ma. • 600 • Fabryka broni PRISM TANK, czołg pryzmatyczny • Świetna sprawa. Skondensowana wiązka światła. Po strzale dodatkowo odbiera ona energię pobliskim jednostką. Czym więcej czołgów tym większa siła rażenia. Zasięg odbicia i rażenia dodatkowych celów, zależy od odległości od atakowanej jednostki (im większy, tym mniejsze pole rażenia). Prism doskonale radzi sobie z niszczeniem budynków, także i twoich (jeżeli zaczniesz nieuważnie atakować jednostki wroga znajdujące się blisko twoich struktur). • 1200 • Fabryka broni i laboratorium Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Command Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: