Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00345 007251 15916365 na godz. na dobę w sumie
Conflict Zone - poradnik do gry - ebook/pdf
Conflict Zone - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 49
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Autor niniejszego poradnika zawarł w nim szereg cennych wskazówek, a także szczegółowy opis wszystkich dostępnych misji, co z pewnością pomoże wam w pozytywnym ukończeniu gry.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Podstawy
-Jednostki i Oficerowie
-ICP01: Wymagana interwencja
-ICP02: Zakłócenia w łączności
-ICP03: Misja Humanitarna
-ICP04: Oswobodzenie
-ICP05: Zwycięstwo
-ICP06: Walcząc o drogę
-ICP07: Decydujący postęp
-ICP08: Zaciekła obrona
-ICP09: Podwójny cios
-ICP10: Eskorta dla Prezydenta
-ICP11: Delfiny - Samobójcy
-ICP12: Ambasadorzy
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 35

Informacja o grze

Gra strategiczna czasu rzeczywistego, w której stając się dowódcą wojsk jednego z dwóch wielkich światowych obozów militarnych ICP, GHOST możemy doprowadzić go do zwycięstwa i zażegnać poszerzający się międzynarodowy kryzys.

Gra Conflict Zone, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Conflict Zone autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Conflict Zone – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Podstawy _____________________________________________________________ 4 Pierwsze kroki _______________________________________________________ 4 Wszystko w trójwymiarze ______________________________________________ 4 Budowa bazy ________________________________________________________ 4 W grupie siła ________________________________________________________ 5 Surowce ____________________________________________________________ 5 Jednostki i Oficerowie ___________________________________________________ 6 Jednostki ___________________________________________________________ 6 Oficerowie __________________________________________________________ 7 ICP01: Wymagana interwencja ____________________________________________ 7 ICP02: Zakłócenia w łączności_____________________________________________ 8 ICP03: Misja Humanitarna ________________________________________________ 9 ICP04: Oswobodzenie __________________________________________________ 10 ICP05: Zwycięstwo ____________________________________________________ 11 ICP06: Walcząc o drogę _________________________________________________ 12 ICP07: Decydujący postęp _______________________________________________ 13 ICP08: Zaciekła obrona _________________________________________________ 15 ICP09: Podwójny cios __________________________________________________ 16 ICP10: Eskorta dla Prezydenta ___________________________________________ 18 ICP11: Delfiny - Samobójcy ______________________________________________ 19 ICP12: Ambasadorzy ___________________________________________________ 21 ICP13: Rozminowanie __________________________________________________ 22 ICP14: Nafta płonie ____________________________________________________ 24 ICP15: Próba sił _______________________________________________________ 25 ICP16: Triumf ________________________________________________________ 27 GHOST01: Trudna decyzja _______________________________________________ 28 GHOST02: Od nowa ____________________________________________________ 29 GHOST03: Nocne łowy __________________________________________________ 30 GHOST04: Skryty szturm ________________________________________________ 31 GHOST05: Bitwa w głębi pustyni __________________________________________ 32 GHOST06: Pułapka medialna _____________________________________________ 33 GHOST07: Poważne rewelacje ____________________________________________ 35 GHOST08: Upokorzenie _________________________________________________ 36 GHOST09: Atak na granicę_______________________________________________ 37 GHOST10: Sabotaż _____________________________________________________ 39 GHOST11: Eskorta dla dziennikarza________________________________________ 40 GHOST12: Szpiegostwo _________________________________________________ 42 GHOST13: Zdobycie głowic ______________________________________________ 43 GHOST14: Neutralizacja_________________________________________________ 44 GHOST15: Niewątpliwe postępy __________________________________________ 46 GHOST16: Incydent nuklearny____________________________________________ 47 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Conflict Zone – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Nie pamiętam już odkąd czekam na strategie czasu rzeczywistego, która mogłaby, chociaż częściowo oddać realizm prawdziwego pola walki. W mojej karierze dowódcy wszelkiego rodzaju sił zbrojnych, nie mogłem odnaleźć dobrej pozycji, która by mnie całkowicie satysfakcjonowała. Wszystkie Red Alert’y, pierwsze strategie 3D jak WarGames (to byłby hit gdyby nie poziom trudności rozgrywki) czy nowsze Dune lub Z:Steel Soldiers były ciekawymi pozycjami, jednak nie na tyle, abym mógł nimi zaspokoić moją chęć sprawdzenia się jako dowódcy jakiejś zbrojnej organizacji. Może niektórzy powiedzą, że choćby WarGames czy Red Alert posiadały przecież w miarę realne jednostki oraz oferowały prawdziwe pola walki. A czy któraś z nich pozwalała np. na użycie sił specjalnych, i to w takim stopniu jak robi się to w realnym świecie? Przecież nie od dziś wiadomo, że niektóre fortyfikacje lepiej jest zniszczyć kilkoma oddziałami z ukrycia, a nie najazdem dziesiątek uzbrojonych po zęby jednostek. To jest między innymi rzecz, która podoba mi się w Conflict Zone najbardziej. Można by także wspomnieć o znaczeniu mediów podczas konfliktów na naszej planecie, bo mamy z tym do czynienia na bieżąco (ileż to razy właśnie media i ich relacje wpłynęły na zachowania wojskowych). Wszystko to sprawia, że CZ jest bardzo dobrą strategią oraz posiada dużą dawkę grywalności. Akcja gry toczy się po 2010 roku. Jako generał masz do wyboru dwie nacje, standardowo podzielone na tę dobrą i złą. Dobrą jest ICP, coś w rodzaju dzisiejszej Unii Europejskiej. Natomiast ta zła, GHOST, jest zrzeszeniem wielkich korporacji, którym nie odpowiada dobroczynna działalność ICP. Jak to bywa w polityce, szefowie obu organizacji będą się prześcigać w wymyślaniu coraz to nowszych konfliktów, a Tobie pozostanie wykonanie całej tej „brudnej roboty”, jaką jest walka. Będziesz się mógł sprawdzić w wielu sytuacjach, a tam gdzie sam nie będziesz nadążał, przyjdą z pomocą oficerowie, swoista nowość w tej dziedzinie. Dla osłody, między misjami pojawi się kilka przerywników filmowych, o których można powiedzieć, że są bardziej ironiczne niż śmieszne (ten z komandosem podkładającym ładunki wybuchowe mnie rozwalił), ale mnie osobiście znudziło się oglądnie panów w mundurach wydających sztucznie kolejne rozkazy, czyli mogę zaliczyć to na plus. Ten poradnik zawiera informacje uzupełniające te zawarte w instrukcji (jednostki, porady), jak i dokładny opis przejścia wszystkich misji w kampanii. Nie należy jednak traktować go jako „prowadzenia za rączkę”, bo coś takiego przy strategii czasu rzeczywistego, szczególnie tak rozbudowanej jak CZ jest niemożliwe. Po prostu umieściłem w nim garść porad, potrzebnych do Strona: 3 www.gry-online.pl Conflict Zone – Poradnik GRY-OnLine przejścia danej misji za pierwszym razem. Podkreślam także, iż są to moje osobiste rozwiązania i tak naprawdę może być mnóstwo innych, łatwiejszych czy trudniejszych, jednakże jeśli ktoś potrzebuje pomocy to mam nadzieję, że nie pogardzi i taką pomocą. Zapraszam więc do gry. Komentarza nie będzie, bo po prostu jeśli o tę grę chodzi, to nic mi do głowy nie przychodzi :-) Podstawy P i e r w s z e k r o k i Conflict Zone różni się znacząco od innych RTSów. Co prawda mamy tu do czynienia z oklepanym standardem masowej produkcji sprzętu bojowego i wysyłaniem grupy w celu dokonania zmasowanego ataku na wroga. Jednak to nie jedyne wyjście. Otóż można w późniejszych misjach korzystać z pomocy szpiega oraz komandosa. Można wzywać jednostki takie jak bombowce czy wyrzutnie rakiet i wspierać nimi zmasowane ataki Po prostu dostępny arsenał jest tak różnorodny (tylko niestety jednostki po obu stronach są CZASAMI bardzo podobne), że do zwycięstwa można dojść na kilka sposobów. Dzięki właśnie różnorodności w zdobywaniu surowców oraz w dostępnym arsenale, gra każdą z organizacji będzie wyglądała trochę inaczej i inne będą taktyki używane przez GHOST, a inne przez ICP. To niesamowicie podnosi grywalność, a zarazem zwiększa stopień „realności” gry. W s z y s t k o w t r ó j w y m i a r z e Jedni zaliczają tę możliwość w grach strategicznych jako plus, inni twierdzą że ta opcja czasami wręcz przeszkadza. Osobiście należę to tej drugiej grupy – dobijały mnie sytuacje, kiedy wędrując wewnątrz wrogich instalacji komandosem wydałem mu rozkaz zniszczenia jakiegoś budynku, a on zataczał koło, aby się dostać w jego okolice. Po zmianie ustawienia kamery na 30 stopni szło mu znacznie lepiej. Nie wiem zupełnie dlaczego się tak działo. Zasada co do widoku kamery jest jedna: najlepiej gra się patrząc z góry, prawie pod kątem 90 stopni (klawisz „F2”). Zablokowane jest wtedy skręcanie kamery dookoła, co umożliwia orientowanie się w kierunkach północ-południe-wschód-zachód. Drugi tryb {„F3”) działa na podobnej zasadzie, tylko że kąt pod jakim patrzysz na teren działań jest mniejszy. Kolejne dwa tryby („F4” i „F5”) umożliwiają oglądanie pola bitwy pod praktycznie każdym kątem i od każdej strony, jednak kompletnie nie nadają się do prowadzenia działań wojennych. Natomiast tryb „widowiskowy” („F6”) to już totalna przesada – jak sama nazwa wskazuje można wykorzystywać go tylko i wyłącznie w jednym celu. B u d o w a b a z y Bazę można w Conflict Zone budować tylko w specjalnie do tego celu przeznaczonych miejscach na mapie – zaciemnione prostokąty, umieszczone po kilka sztuk w niewielkiej odległości, co umożliwia rozbudowę kompletnej bazy. Obrazowo można przedstawić taki prostokąt jako pole o wymiarach 2x8, z czego każdy budynek zajmuje miejsce 2x2, a struktury obronne (działka, karabiny maszynowe) oraz agregat 1x1. Z jednej strony wprowadzenie takiego ograniczenia czasami skutecznie zapobiega rozbudowie całej bazy i zabezpieczeniu jej sporą ilością dział nie do pokonania, z drugiej stwarza strategiczne znaczenie każdego takiego miejsca, czyniąc go ważnym punktem strategicznym. Takie miejsca można przejąć (niszcząc stojący na nim wrogi kompleks) i wybudować własną bazę wypadową. Do tego celu potrzebne są jednostki piechoty – jeśli będzie ona stacjonować na takim terenie trzeba kliknąć na ikonie rozkazy i wybrać rozbudowę bazy. Potrzebny będzie radar i co najmniej 45 punktów popularności. Każda dodatkowa baza to więcej przychodzących na sekundę punktów oraz dodatkowy ośrodek wypadowy. Podczas rozbudowy należy inwestować w struktury obronne – szczególnie działka oraz ich wersję przeciwlotniczą (w skrócie nazywaną przeze mnie AA), ponieważ mogą w wielu przypadkach uratować pozostawione bez obstawy jednostek budynki. Strona: 4 www.gry-online.pl Conflict Zone – Poradnik GRY-OnLine W g r u p i e s i ł a To wyrażenia ma w przypadku Confict Zone ogromne znaczenie. Po pierwsze, jak w każdym eRTeSie większa liczba jednostek równa się większym szansom na zwycięstwo. Po drugie, łączenie jednostek w grupy (Ctrl + numer), spotykane często w innych tego typu produkcjach i przynajmniej przeze mnie zbyt często nie używane ma wielki wpływ na szybkość podejmowania konkretnych działań. Często będzie trzeba rozsyłać jednostki powietrzne w różne rejony mapy, przeważnie w ilości kilku. Kiedy zajdzie potrzeba zaatakowania lub obronienia danego punktu gracz nie tworzący grup będzie musiał zaznaczać oddzielnie wszystkich podwładnych. Natomiast jeśli są oni podzieleni na grupy wystarczy wcisnąć numer odpowiadający numerowi naciskanemu razem z Ctrl i możesz wydać im od razu konkretny rozkaz. Podobnie wygląda korzystanie z jednostek naziemnych. Często prowadząc dużą grupę do ataku kilka jednostek się oddali, a jeśli będzie trzeba na chwilę przenieść się do bazy lub zająć czymś innym, żmudne zaznaczanie wszystkich od nowa może doprowadzić do nerwicy. Jest to wina trochę niedopracowanego interface’u – jeśli trzymając klawisz Shift chcesz dodać jednostki do tych już wybranych, to jeśli najedziesz na tą będącą w grupie zostanie ona z niej automatycznie wykluczona. S u r o w c e Kolejna nowość tyczy się surowców potrzebnych do rozbudowy bazy i tworzenia nowych jednostek. Otóż zostały one podzielone na kilka składowych części: punkty dowodzenia, punkty popularności oraz energia. Ta ostatnia jest ważna jeśli chodzi o struktury obronne – bez energii nie będą działać. Natomiast pozostałe, zwane punktami, umożliwiają korzystanie z coraz to lepszych technologii i są zgoła odmiennie przyznawane, zależnie od nacji dla której pracujemy: ICP Punkty popularności są tutaj bardzo ważne, a bezpośredni wpływ ma na nie opinia publiczna. Jako dowódca ICP musisz pilnować dobra cywilów, ewakuując ich z okupowanych wiosek do obozów dla uchodźców. Jeśli jakiś zginie np. z twoich rąk (przez ostrzał stacjonującej w jego pobliżu jednostki przeciwnika) to Twoja popularność drastycznie spadnie. Nie możesz dopuścić także do sytuacji, kiedy wyładowany cywilami helikopter transportowy zostaje zestrzelony przez GHOSTa, bo kończy się to przeważnie przegraną. A to dlatego, iż popularność ma wpływ na przychód punktów dowodzenia, bez których nie można nic nowego wybudować. Są one cały czas dodawane, a szybkość z jaką „przychodzą” zależy właśnie od tego jak widzi Cię opinia publiczna. Do twoich zadań należą także odszukiwanie i neutralizowanie pól minowych (jeśli wpadnie na nie Twój piechur, popularność oczywiście spada) oraz budowa szpitala w celu ratowania poturbowanych i niezdolnych do działania (czerwony pasek energii) jednostek piechoty. Poza tym każdy dowieziony do obozu uchodźców cywil = premia punktów dowodzenia. GHOST Propaganda i werbowanie ludności cywilnej – tym para się ta organizacja. Punkty popularności schodzą tu na drugi plan, gdyż są potrzebne tylko do korzystania z lepszych technologii. Natomiast szybkość z jaką dodawane są punkty dowodzenia jest zwiększana za odwożenie cywilów do ośrodka werbunkowego. Jednak haczyk polega tutaj na tym, iż werbowanie ludności cywilnej (można dzięki temu tworzyć przebranych za cywili żołnierzy – atak na takiego piechura przez ICP zostaje uznany przez media jako atak na cywila; mankamentem jest to, że kiedy otworzy ogień traci przebranie) podnosi wskaźnik popularności do 50 . Natomiast wyżej można go podbić tylko propagandą. Do tego celu trzeba korzystać z kamerzystów, którzy powinni pokazywać chwile Twojego zwycięstwa. Trzeba z tym uważać, gdyż jeśli będą pokazywać klęski to popularność szybko spadnie i trudno będzie znowu to zmienić na korzyść. Twoim obowiązkiem jest budowa więzienia, dzięki czemu media będą relacjonować jako humanitarne traktowanie przeciwnika i popularność nie spadnie. Pamiętaj że każdy zwerbowany cywil = minus jeden cywil do uratowania przez ICP, czyli można odcinać im skrzydła zmniejszając liczbę ludzi i tym samym popularność. Poniżej znajduje się obrazek pokazujący wszystkie informacje o punktach dowodzenia i popularności. Jak z niego wynika, zastosowana w tym celu czcionka jest bardzo nieczytelna. Na szczęście po jakimś czasie można się do niej przyzwyczaić. I tak pierwsze z kolei liczby oznaczają Strona: 5 www.gry-online.pl Conflict Zone – Poradnik GRY-OnLine aktualną liczbę punktów dowodzenia, następne ilość punktów dowodzenia „przychodzącą” na sekundę, a trzecie i zarazem ostatnie twoją popularność w procentach. Wskaźnik ten jest umieszczony w lewym górnym rogu ekranu i to właśnie na nim będzie się skupiać Twoja uwaga przy budowie bazy i tworzeniu nowych jednostek. Tak mniej więcej rysuje się zaplecze surowcowe Conflict Zone. Zapraszam teraz do zapoznania się z ciekawszymi jednostkami oraz nowością w grach RTS - oficerami. Jednostki i Oficerowie Szczegółowy opis jednostek i oficerów dostępny jest w instrukcji, więc nie ma najmniejszego sensu powielanie tego wszystkiego w poradniku. Podam natomiast kilka własnych wskazówek i uwag. J e d n o s t k i Także i w tym przypadku obie organizacje bardzo się różnią. ICP dysponuje doskonałym pod względem wytrzymałości i siły ognia sprzętem bojowym, o wiele lepszym niż GHOST. Ten natomiast lubuje się w zmasowanych atakach, gdzie jeden czołg nieprzyjaciela przypada na trzy własne. Siły obu wyrównuje ograniczenie maksymalnie posiadanych jednostek na mapie (dla ICP – 200, dla GHOST – 255), jednak i tak ogólnie trudniej gra się GHOSTem. Za każdym razem musisz werbować lub ratować cywili, przejmować dowodzenie nad wioskami, które ICP będzie się starać za wszelką cenę ochronić, dbając o dobro ludności cywilnej. Warto zainteresować się także dostępnymi po stronie GHOST żołnierzami w przebraniu. Przeciwnik raczej ich nie zaatakuje, a porozmieszczani na mapie mogą działać jak żywe radary, a do tego mają dodatkowy plus – widzisz z daleka jednostki które Cię zaatakują. Aby się pozbyć tych natrętów, ICP musi posłużyć się komandosem, który niepostrzeżenie będzie ich eliminował, bez szkody dla popularności. Grając GHOST jak najczęściej stawiaj miny, na które będą wpadać oddziały ICP. Natomiast jeśli grasz Organizacją Pokojową będziesz musiał inwestować w saperów rozbrajających owe zabawki, szczególnie w dalszych misjach. Najlepiej ustawiaj pola minowe w ujściach wąwozów lub w wąskich przesmykach, czyli tam gdzie jest największe prawdopodobieństwo, że przeciwnik na nie trafi. Grając ICP to właśnie w tych miejscach je przeważnie znajdziesz. Korzystanie z nalotów myśliwców oraz bombowych (później także i ataków nuklearnych) można łatwo zniszczyć część wrogiej bazy lub skupiska jednostek. Jednak komputerowy przeciwnik (szczególnie na wyższych poziomach trudności) także będzie je stosował. Pewną odskocznią jest mobilna wyrzutnia rakiet, bardzo skuteczna broń. Podprowadzona pod wrogi kompleks (oczywiście w obstawie, inaczej szybko się z nią pożegnasz) może szybko go zrównać z ziemią. Wspominałem wcześniej także o szpiegu i komandosie. Ten pierwszy potrafi wejść do wrogiego sztabu lub stacji radarowej dezorganizując ich pracę. Wejście do stacji umożliwi śledzenie wszystkich wrogich jednostek na mapie (łącznie ze szpiegami i komandosami!), a do sztabu natomiast da możliwość śledzenia rozkazów wydawanych wrogim oficerom. Jednak według mnie szpieg poza kilkoma misjami nie jest zbytnio przydatny. Inna sprawa to druga z wymienionych jednostek – komandos. Otóż ten osobnik potrafi przedostać się do bazy przeciwnika i jeśli nie posiada on w okolicy szpiegów (lub komando nie podejdzie za blisko wrogiej jednostki) to wszystkie budynki w okolicy legną w gruzach za sprawą materiałów wybuchowych komandosa – i to w zastraszającym tempie! Dlatego warto korzystać z jego usług. W opisie misji czasami podpowiadałem, kiedy należy się nim posłużyć, jednak nic nie stoi na przeszkodzie abyś to Ty sam Graczu o tym decydował. Najbardziej śmiercionośna zabawka, dostępna w CZ to wyrzutnia rakiet, dostępna po obu stronach konfliktu w dalszych misjach. Otóż ta piekielna machina potrafi znieść z powierzchni ziemi każdy obiekt, nieważne jak daleko byłby od niej oddalony. Liczy się tylko, czy ów cel jest „widziany”, tzn. czy jest aktualnie obserwowany przez jakąś Twoją jednostkę. W tym miejscu warto posłużyć się szpiegiem, który infiltrując stację radarową przeciwnika umożliwi „widzenie” wszystkiego co należy do przeciwnika, a tym samym da możliwość jego bezproblemowej anihilacji nie wychodząc z bazy. Strona: 6 www.gry-online.pl Conflict Zone – Poradnik GRY-OnLine Należy jednak pamiętać o trzech rzeczach: odpowiedniej ochronie bazy, możliwości odbudowy instalacji przez przeciwnika oraz o nieniszczeniu infiltrowanego radaru, gdyż w ten sposób stracisz z oczu jednostki i budowle wroga i nie będziesz mógł tym samym kontynuować ataku. Na koniec chciałbym jeszcze dodać, że w kampanii twój przeciwnik dostaje nowe jednostki jako uzupełnienia. Warto o tym pamiętać, grając obiema stronami konfliktu przedstawionego w Conflict Zone. W większości wypadków kiedy dostaniesz komunikat o zbliżających się uzupełnieniach, lepiej uderzać od razu niż czkać na ich przyjście. Natomiast jeśli posiadasz odpowiednie siły – kilka niszczycieli czołgów przeważnie wystarcza, to nie bój nic tylko spokojnie czekaj na wrogie posiłki, po czym zgotuj im miłe powitanie. O f i c e r o w i e Kolejną nowością są oficerowie – sterowani przez komputer dowódcy mogący przejąć Twoje obowiązki w jednym z czterech zakresów działań: obrona, atak, rozbudowa bazy, ochrona nad cywilami. Do tego każdy z nich jest wyspecjalizowany w danej dziedzinie. O ile dwoma ostatnimi lepiej zająć się samemu, o tyle używanie pomocy podczas obrony i ataku to świetna sprawa. Otóż możesz się np. zajmować atakiem na jedną bazę GHOST, a w międzyczasie druga grupa będzie broniła pod dowództwem oficera twoich pozycji. Może też być odwrotnie, można atakować dwie bazy jednocześnie, o ile masz na tylu oficerów (max czterech). Słowem zakres możliwych zadań jest dużo większy, co daje lepsze pole do popisu i pozwala na rozgrywanie wielkich bitew oraz zakrojonych na szeroką skalę operacji. Każdy z oficerów może mieć przydzieloną określoną ilość funduszy (lun bp. Stały dopływ dzielony jest pomiędzy ciebie i niego), dzięki czemu sam może tworzyć nowe jednostki/budynki. Poza tym aby sprawnie działał musi mieć przydzieloną odpowiednią grupę, bo z niewielką ilością ludzi cudów nie zrobi. Poza tym staraj się nie mieszać różnych rodzajów jednostek (lądowe i powietrzne) bo może dojść do sytuacji kiedy dowódca zgłupieje i nie będzie nawet w stanie wykonać najprostszego rozkazu. ICP01: Wymagana interwencja C e l e m i s j i : 1) Zlikwiduj ruchome baterie przeciwlotnicze nieprzyjaciela. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Conflict Zone - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: