Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00428 008307 10495768 na godz. na dobę w sumie
Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne - książka
Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne - książka
Autor: Liczba stron: 120
Wydawca: Helion Język publikacji: polski
ISBN: 83-7197-646-1 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> grafika komputerowa >> corel
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Przekonaj się, czy Corel R.A.V.E. może zastąpić program Macromedia Flash! Jeśli przyzwyczaiłeś się do interfejsu produktów konkurencji -- nic prostszego -- dostosuj Corela R.A.V.E. do własnych potrzeb.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Corel RAVE. ˘wiczenia praktyczne Boles‡aw Og(cid:243)rek Autor: ISBN: 83-7197-646-1 Format: B5, stron: 120 Zawiera dyskietkŒ Przekonaj siŒ, czy Corel R.A.V.E. mo¿e zast„pi(cid:230) program Macromedia Flash! Szybki kurs obs‡ugi ciekawego programu do tworzenia animacji. Poznaj zasady animacji pojedynczych obiekt(cid:243)w. Naucz siŒ dodawa(cid:230) do nich efekty d(cid:159)wiŒkowe. Jak proste mo¿e by(cid:230) projektowanie element(cid:243)w rollover -- odpowiedzi szukaj w(cid:160) (cid:230)wiczeniach. Tworzenie animacji sk‡adaj„cych siŒ z kilku obiekt(cid:243)w. Je(cid:156)li przyzwyczai‡e(cid:156) siŒ do interfejsu produkt(cid:243)w konkurencji -- nic prostszego -- dostosuj Corela R.A.V.E. do w‡asnych potrzeb. IDZ DO IDZ DO PRZYK£ADOWY ROZDZIA£ PRZYK£ADOWY ROZDZIA£ SPIS TRE(cid:140)CI SPIS TRE(cid:140)CI KATALOG KSI¥flEK KATALOG KSI¥flEK KATALOG ONLINE KATALOG ONLINE ZAM(cid:211)W DRUKOWANY KATALOG ZAM(cid:211)W DRUKOWANY KATALOG TW(cid:211)J KOSZYK TW(cid:211)J KOSZYK DODAJ DO KOSZYKA DODAJ DO KOSZYKA CENNIK I INFORMACJE CENNIK I INFORMACJE ZAM(cid:211)W INFORMACJE ZAM(cid:211)W INFORMACJE O NOWO(cid:140)CIACH O NOWO(cid:140)CIACH ZAM(cid:211)W CENNIK ZAM(cid:211)W CENNIK CZYTELNIA CZYTELNIA FRAGMENTY KSI¥flEK ONLINE FRAGMENTY KSI¥flEK ONLINE Wydawnictwo Helion ul. Chopina 6 44-100 Gliwice tel. (32)230-98-63 e-mail: helion@helion.pl Wstęp...................................................................................................................................................... 5 Rozdział 1. Corel R.A.V.E. ........................................................................................................................................ 8 Rozdział 2. Wirtualny warsztat......................................................................................................................... 18 Przesuwanie pasków................................................................................................... 18 Zmiany wyglądu pasków............................................................................................ 20 Dodawanie ikon do pasków........................................................................................ 21 Rysowanie prostokątów.............................................................................................. 23 Umieszczanie napisów................................................................................................ 25 Pasek właściwości ...................................................................................................... 26 Pasek menu ................................................................................................................. 28 Palety rozwijane.......................................................................................................... 30 Dokery ........................................................................................................................ 32 Linia czasu .................................................................................................................. 35 Rozdział 3. Chwila relaksu ................................................................................................................................ 39 Rozdział 4. Proste animacje..............................................................................................................................42 Gwiazda ...................................................................................................................... 42 Animowany napis ....................................................................................................... 51 Rozdział 5. Przyciski rollover........................................................................................................................... 58 Rozdział 6. Efekty dźwiękowe............................................................................................................................ 70 Rozdział 7. Wstawianie plików *.swf do dokumentu *.html............................................................... 73 Rozdział 8. Kliparty................................................................................................................................................. 79 Rozdział 9. Projekt złożony................................................................................................................................ 83 4 Corel R.A.V.E. Ćwiczenia praktyczne Rozdział 10. Wypełnienia......................................................................................................................................92 Rysowanie obszaru zamkniętego................................................................................ 92 Wypełnienia jednolite................................................................................................. 93 Wypełnienie obszaru zamkniętego jednolitym kolorem ........................................................93 Wypełnienia gradientowe ........................................................................................... 94 Wypełnianie obszaru zamkniętego stopniowo zmieniającymi się kolorami..........................94 Wypełnienia bitmapowe ............................................................................................. 97 Wypełnianie bitmapą obszaru zamkniętego ...........................................................................97 Wypełnienia teksturowe ............................................................................................. 98 Wypełnianie obszaru zamkniętego teksturą ...........................................................................99 Rozdział 11. Narzędzia tekstowe...................................................................................................................... 101 Umieszczanie tekstu na obrazie................................................................................ 101 Wpisywanie tekstu z klawiatury...........................................................................................101 Formatowanie tekstu ............................................................................................................102 Kolor tekstu ..........................................................................................................................105 Przesuwanie tekstu ...............................................................................................................105 Obracanie tekstu ...................................................................................................................105 Edycja tekstu............................................................................................................. 106 Tekst z wypełnieniem ............................................................................................... 107 Zmiana wypełnienia tekstu...................................................................................................107 Rozdział 12. Efekty specjalne........................................................................................................................... 109 Efekty trójwymiarowe .............................................................................................. 109 Nałożenie obrazka na cylinder .............................................................................................110 Modyfikacja okna filtru ........................................................................................................111 Efekty artystyczne .................................................................................................... 113 Zamazywanie obrazka .............................................................................................. 115 Fotografia wykonana aparatem ze źle ustawioną ostrością..................................................116 Przekształcanie kolorów ........................................................................................... 117 Rozdział 13. Zakończenie..................................................................................................................................... 119 Masz już za sobą najniewdzięczniejszą część nauki obsługi programu. Umiejętność po- sługiwania się interfejsem jest niezbędna, zdobywanie jej daje jednak mało satysfakcji, gdyż na tym etapie nie możesz wykonać całego projektu. Zanim przejdziesz do wypróbowania własnych sił, przejrzyj witryny, które stworzyli inni webmasterzy. Może coś cię zachwyci, natchnie nowym pomysłem. Żeby wędrówka po sieci dała zamierzony efekt, proponuję odwiedzenie kilku wybranych miejsc. Rysunek 3.1. Komiks WhirlGirl http://www. whirlgirl.com/ Corel R.A.V.E. Ćwiczenia praktyczne 40 Rysunek 3.2. Rodzima produkcja. Komiks Babięta. http://www.babieta. com/ Rysunek 3.3. Istna kopalnia szablonów stron. http://www. freesitetemplates. com/ Rozdział 3. L Chwila relaksu 41 Rysunek 3.4. Można zapoznać się z podręcznikiem obsługi konkurencyjnego produktu http://www. macromedia.com/
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: