Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00523 006186 12421196 na godz. na dobę w sumie
CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
Autor: Liczba stron:
Wydawca: Złote Myśli Język publikacji: polski
ISBN: 9788375821826 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego.

Musisz mieć tę książkę, jeżeli:

- Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody.

- Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować, bo po prostu nie wiesz, gdzie są pieniądze, a gdzie ich nie ma.

- Zaczynasz swój biznes od zera i chcesz nauczyć się wszystkiego, co jest potrzebne do zarabiania pieniędzy przez Internet.

- Masz swoją stronę WWW, ale nie masz pojęcia, co zrobić, żeby zaczęła przynosić chociaż 300-500 zł miesięcznie.

Jeżeli odnalazłeś swoją sytuację na powyższej liście, to gratuluję, już zrobiłeś pierwszy mały krok do osiągnięcia sukcesu w Internecie. Masz już chęci do działania, teraz potrzebujesz jeszcze właściwej wiedzy.

Wiedza, którą poznasz dzięki tej książce, zawiera wszystko, co jest potrzebne, aby, zaczynając od ZERA, osiągnąć sukces w Internecie. Chyba jeszcze nie zastanawiałeś się, na co chcesz wydać te pieniądze? Nie myśl teraz o tym i spójrz na to, co będziesz umiał zrobić po przeczytaniu tej książki:

-  Za te same pieniądze co inni zyskać znacznie więcej, ponieważ poznasz jedną rzecz w e-biznesie, której prawie nikt nie robi.

- Zaprojektować i odpowiednio zmodyfikować swoją stronę internetową.

- Prowadzić swój marketing w taki sposób, że najmniejszymi możliwymi kosztami zbudujesz długotrwałą, opartą na sympatii relację ze swoimi klientami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem: „Czas Na E-Biznes” Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj Darmowa publikacja dostarczona przez Wydawnictwo Złote Myśli sp z.o.o Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli. © Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl Data: 10.09.2007 Tytuł: Czas Na E-Biznes (fragment utworu) Autor: Piotr Majewski Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Korekta: Anna Popis-Witkowska Skład: Anna Popis-Witkowska Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: www.ZloteMysli.pl EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI 16 PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE ........................................ E-biznes ............................................................................................................. 16 Biznesplan 16 .......................................................................................................... 17 Pasywny dochód ................................................................................................. Web design ......................................................................................................... 18 19 Witryna biznesowa ............................................................................................. B2B ..................................................................................................................... 19 B2C ..................................................................................................................... 20 20 E-commerce ...................................................................................................... Sklep internetowy .............................................................................................. 20 21 Programy partnerskie ........................................................................................ Aukcje internetowe ............................................................................................ 22 Marketing ........................................................................................................... 23 25 E-marketing ....................................................................................................... M-marketing ...................................................................................................... 25 25 Push marketing .................................................................................................. 25 Pull marketing ................................................................................................... Badania marketingowe ...................................................................................... 26 26 Reklama ............................................................................................................. Branding ............................................................................................................. 27 Marketing wirusowy .......................................................................................... 27 28 Wyszukiwarka internetowa ............................................................................... Katalog internetowy .......................................................................................... 29 29 Publicity ............................................................................................................. Public Relations ................................................................................................. 29 Copywriting ....................................................................................................... 30 30 Direct mail ......................................................................................................... Direct marketing ................................................................................................ 31 31 E-mailing ............................................................................................................ 31 Spam ................................................................................................................... Elektroniczne publikacje ................................................................................... 33 33 E-zin ................................................................................................................... Newsletter .......................................................................................................... 34 34 E-book ................................................................................................................ 35 Literatura podstawowa ...................................................................................... Literatura uzupełniająca ................................................................................... 35 Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa ne DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA 36 z tematem wykładu ................ CZTERY KLUCZOWE ELEMENTY W BIZNESIE .............................. 38 38 ............................................................................................................... Prawo 1 39 Prawo 2 ............................................................................................................. Prawo 3 ............................................................................................................. 39 41 Idea... .................................................................................................................. .................................................................................................................... Czas 42 Praca .................................................................................................................. 43 44 Pieniądze ........................................................................................................... Czas i praca ........................................................................................................ 45 45 Idea, czas i praca ................................................................................................ Idea .................................................................................................................... 45 Idea i czas ........................................................................................................... 46 46 Tylko pieniądze ................................................................................................. Pieniądze i czas ................................................................................................. 46 47 Pieniądze, idea i czas ........................................................................................ 47 Podsumowanie ................................................................................................... Zadanie .............................................................................................................. 48 50 ABRAHAMA ............... STRATEGIA 1: Strategia Panteonu .................................................................. 50 STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca ....................................................... 51 51 STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia ............................................................ STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny .......................................................... 52 53 STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja ................................... STRATEGIA 6: Polecanie .................................................................................. 54 STRATEGIA 7: Edukowanie klientów .............................................................. 55 56 STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako Eksperta ..................................... STRATEGIA 9: Potężny Case Study .................................................................. 57 57 sławnych STRATEGIA 10: Oparcie się na .......................................... STRATEGIA – SIŁA, KTÓRA PROWADZI BIZNES ........................... 58 Strategiczny trójkąt ........................................................................................... 59 60 Wizja .............................................................................................................. Strategia ......................................................................................................... 61 63 Taktyki ........................................................................................................... 63 Programy ....................................................................................................... ................................................................................................................ 64 65 MODELE E-BIZNESU ....................................................................... 65 Internecie ............................................. 1. Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji .................................. 66 Cztery sposoby robienia pieniędzy w Książki Satysfakcji osobach Sześć internetowych modeli zwrotów z wyniku 68 ........................................................ 2. Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w współpracy 67 ..................................................................................................... 3. Witryny, które dostarczają usługi przy użyciu programu serwera witryny 4. Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na zapytywanie różnych baz danych ................................................................. 69 70 Podsumowanie .............................................................................................. inwestycji ........................................... 71 72 Budowanie świadomości marki .................................................................... 74 Marketing bezpośredni ................................................................................. Sprzedaż w Internecie ................................................................................... 75 76 Obsługa klienta .............................................................................................. Badania rynkowe ........................................................................................... 77 Działalność wydawnicza i usługi ................................................................... 78 78 Podsumowanie .............................................................................................. MĄDRE STRATEGIE W Up-selling i cross-selling 79 E-COMMERCE ................................................... DZIAŁALNOŚCI 79 Back-end ............................................................................................................ Czym są produkty dopełniające? .................................................................. 79 81 Metod(a/y) na sukces ........................................................................................ ........................................................................ 83 Kilka rad, aby nie pożałować „Ale ja nie mam produktu dopełniającego” ................................................. 83 84 ................................................................................... Cross-selling .................................................................................................. 84 85 Up-selling ...................................................................................................... W małej skali na przykładzie giganta .......................................................... 85 Trzy najważniejsze zasady ............................................................................ 86 88 Miejsca warte odwiedzenia ............................................................................... ZNAJDŹ SWOJĄ NISZĘ! .................................................................. 89 89 Wąska grupa odbiorców... ................................................................................. 91 Szukamy problemu ............................................................................................ Jak znaleźć niszę? .............................................................................................. 91 Jak wybrać tę najlepszą dla Ciebie niszę? 94 ........................................................ Ludzie ................................................................................................................. 9 4 NAJPIERW POZNAJ SWOJEGO KLIENTA ...................................... 95 95 Kim jest Twój idealny klient? ............................................................................ Jakich korzyści Twoi klienci oczekują ............................................................. 96 98 .................................................................................... 106 BRANDING I POZYCJONOWANIE ................................................. ŚWIADOMOŚĆ MARKI NICZEGO NIE ZAŁATWIA ........................ 109 5 pytań na wagę złota w nią wpatrywać kampanię 109 Internecie Popularność „łatwego brandingu” w ............................................. Bannery – nowy sposób na branding .............................................................. 110 111 Dlaczego nowe, duże serwisy tak nie robią? .................................................... 112 Świadomość marki niczego nie załatwia ......................................................... bannerową w jakimś portalu Zanim wydasz fortunę na ............... 113 113 Podsumowanie ................................................................................................. JAK NAZWAĆ FIRMĘ LUB SERWIS WWW? .................................. 115 Trzy sposoby nazywania serwisu WWW ......................................................... 116 118 Nazwa musi dobrze brzmieć ............................................................................ rozciągaj marki Stawiaj na marki specjalistyczne, nie .................................... 118 120 Zapomnij o skrótach ........................................................................................ Uważaj z humorem ........................................................................................... 121 Unikaj nazw pospolitych .................................................................................. 121 123 Wsłuchuj się w nazwę, zamiast się ...................................... Nie obiecuj rzeczy oczywistych ........................................................................ 124 124 Potnij słowa ...................................................................................................... 125 Sprawdź inne języki ......................................................................................... Sprawdź znaki towarowego ............................................................................. 125 125 Osiem wytycznych tworzenia dobrej nazwy .................................................... 1. Nazwa powinna być krótka ..................................................................... 125 126 2. Nazwa powinna być prosta .................................................................... 126 3. Nazwa powinna sugerować profil firmy ................................................ 4. Nazwa powinna być niepowtarzalna ...................................................... 127 127 5. Nazwa powinna wykorzystywać aliterację ............................................. 6. Nazwa powinna dawać się wymówić... .................................................. 127 7. Nazwa powinna poruszać wyobraźnię ................................................... 128 128 8. Nazwa powinna odwoływać się do konkretnej osoby ........................... Literatura ........................................................................................................ 129 129 Podstawowa ................................................................................................. Dodatkowa ................................................................................................... 129 SERWISU WWW ..... 130 131 Jaka płynie z tego nauka dla Ciebie? ............................................................... PROSTA TECHNIKA WYBIERANIA NAZWY SYSTEMEM RÓŻNICA POMIĘDZY SAMOZATRUDNIENIEM A BIZNESU ........................................................................................ 133 136 Literatura podstawowa .................................................................................... AUTOMATYZACJA W E-BIZNESIE ................................................. 137 138 Co można zautomatyzować? ............................................................................ 143 OUTSOURCING .............................................................................. Outsourcing vs zatrudnianie ludzi .................................................................. 143 144 Złota myśl ......................................................................................................... pierwszej kolejności? Jakie czynności zlecić na zewnątrz w .......................... 146 150 Inne zalety outsourcingu ................................................................................. WSTĘP DO DYSTRYBUCJI W INTERNECIE 151 – STRONA WWW ............................................................................ 153 Czego potrzeba? ............................................................................................... WSTĘP DO DYSTRYBUCJI W INTERNECIE – SKLEP INTERNETOWY 156 ............................................................... 162 Czego potrzeba? ............................................................................................... WSTĘP DO DYSTRYBUCJI W INTERNECIE 164 – PASAŻ INTERNETOWY .............................................................. WSTĘP DO DYSTRYBUCJI W INTERNECIE 166 – STRATEGICZNY PARTNER ......................................................... współpracy? ........................................... 166 Jak znaleźć dobry serwis WWW do 167 ......................................................................... A może katalogi internetowe? ........................................... 168 Gdzie zacząć poszukiwanie dobrych 169 Tyle opisu. Teraz – jak z tego skorzystać? ...................................................... Nie ma róży bez kolców ................................................................................... 170 partnerów? WSTĘP DO DYSTRYBUCJI W INTERNECIE 171 ............................................................ – AUKCJA INTERNETOWA 174 AIDA ............................................................................................... ............................................................................................................... 174 Uwaga 177 Zainteresowanie ............................................................................................... Zaufanie ............................................................................................................ 181 182 Potrzeby ........................................................................................................... 183 Akcja ................................................................................................................. ZASADA TRZECH CZYNNIKÓW .................................................... 184 186 Głębsze spojrzenie na grupę docelową ........................................................... Kim jest Twój idealny klient ........................................................................ 187 Głębsze spojrzenie na korzyści i cechy ............................................................ 189 190 Pięć Pytań Na Wagę Złota ........................................................................... Głębsze spojrzenie na UCO .............................................................................. 191 192 Inne spojrzenie na stary temat ................................................................... Rzeczy „oczywiste” ....................................................................................... 192 Bycie pierwszym to czasami zła UCO ......................................................... 193 193 Podsumowanie ............................................................................................ PISZ O KORZYŚCIACH POPARTYCH CECHAMI ............................ 195 197 A co z cechami? ............................................................................................ 198 Ułatwianie życia klientom ........................................................................... Błędne założenia .......................................................................................... 199 niż 200 Gdy mało jest miejsca: korzyści czy cechy? ............................................... DZIAŁAJ NA EMOCJE .................................................................... 201 202 Wizualizacja produktu .................................................................................... 202 Wizualizacja korzyści ...................................................................................... Uderz w każdy zmysł ....................................................................................... 203 204 Przyczyny ......................................................................................................... Trochę praktyki ............................................................................................... 205 Podsumowanie ................................................................................................ 206 206 I na koniec użyteczna rada .............................................................................. emocje? Czy fakty sprzedają czasami le piej .............................................. 207 213 Podsumowanie ................................................................................................. Fakty też się liczą ............................................................................................. 214 ... wiarygodność ........................................................................................... 215 215 Fakty ................................................................................................................. Poznaj swoje fakty ....................................................................................... 217 219 Wiarygodność otwiera Ci bramę ................................................................. 220 NAGŁÓWEK – NAJWAŻNIEJSZA CZĘŚĆ REKLAMY .................... Czy się opłaca bawić z nagłówkami? ............................................................... 221 224 W tym artykule... ............................................................................................. Pierwszy krok – określ Target .................................................................... 224 227 Drugi krok – określ Megakorzyść ............................................................... 229 Trzeci krok – kopiuj i wklej ........................................................................ Podsumowanie ............................................................................................ 233 234 Zadanie domowe ......................................................................................... Mocne nagłówki na wyciągnięcie ręki ............................................................ 235 Copywriting ................................................................................................. 235 236 Druga skuteczna metoda ............................................................................ Dobre rady na koniec .................................................................................. 239 240 NAPISZ, POCZEKAJ, ZREDAGUJ .................................................. Wzorowy proces pisania reklamowych ............................................. 240 Pierwszy szkic ................................................................................................... 241 242 Redagowanie ................................................................................................... Zmień medium ................................................................................................ 243 243 Czytaj na głos ................................................................................................... 244 Daj komuś do przeczytania na głos ................................................................. Przepisywanie .................................................................................................. 244 245 Redagowanie to nie wstyd ............................................................................... 246 NAJBARDZIEJ OCZEKIWANA AKCJA – NOA ............................... NOA powinna być pierwsza ............................................................................ 249 tekstów 250 Klient jest jak dziecko ...................................................................................... Rozpraszanie klienta ....................................................................................... 250 . 252 DLACZEGO OPŁACA SIĘ KUPOWAĆ SZABLONY STRON WWW? 252 ........................................................................ Szablony stron własnej roboty ............................................................................................ 253 Zlecenie grafikowi 253 Wynajęcie firmy ............................................................................................... z WebHandel.pl Gotowe szablony stron WWW, np. ...................................... 253 JAK POWINNA WYGLĄDAĆ STRONA GŁÓWNA? ......................... 255 256 ..................................................................... Tendencja tragiczna w skutkach PIERWSZEJ NAJGORSZE, CO MOŻNA ZROBIĆ NA Najpierw powiedz klientowi... Rada dla wszystkich Argument 1: Bo można 256 ..................................................................................................... Argument 2: 257 Bo ludziom może nie chcieć się zaglądać głębiej ........................................ Argument 3: 258 Bo nie wiem, czego ludzie chcą, więc dam wszystko ................................. Niezbędne minimum ....................................................................................... 259 260 Co widzi osoba niezalogowana? ................................................................. „Ale ja nie mam systemu logowania” .......................................................... 261 ......................................................................... 262 264 ........................................................................................ STRONIE ...... 265 267 Trochę praktyki ................................................................................................ 268 Obrazowy przykład .......................................................................................... KONTAKT I POMOC ....................................................................... 270 270 Jakie dane? ...................................................................................................... Gdzie umieścić te dane? ............................................................................. 274 274 Jakie strony? .................................................................................................... 276 Co jeszcze? ....................................................................................................... NOTKI PRAWNE ............................................................................ 278 278 Polityka Prywatności ....................................................................................... Dane Osobowe ............................................................................................. 279 Subskrypcja bezpłatnego biuletynu ............................................................ 279 279 Niezapowiedziane wiadomości ................................................................... Jawne dane osobowe .................................................................................. 280 280 Inne formularze .......................................................................................... Cookies (Ciasteczka) ................................................................................... 280 Partnerzy i inne podmioty .......................................................................... 281 281 Prawa Autorskie ............................................................................................... Wyłączenie odpowiedzialności ....................................................................... 282 283 HOSTING ....................................................................................... 288 Od kogo zacząć? .............................................................................................. Miejsca warte odwiedzenia ............................................................................. 288 DLACZEGO WARTO ZAINTERESOWAĆ SIĘ 289 CMS-AMI? ..................................................................................... Czego potrzebujesz przed instalacją? ............................................................. 289 290 Wprowadzanie treści ....................................................................................... Jak dokonać wyboru? ...................................................................................... 291 Miejsca warte odwiedzenia ............................................................................. 292 293 SPAM ............................................................................................. Internetowa definicja spamu .......................................................................... 293 295 Historia spamu ................................................................................................ 298 Statystyki spamu ............................................................................................. Co grozi spamerom? ........................................................................................ 298 299 Dlaczego nie warto być spamerem? ................................................................ słany spam? Kto jest, a kto nie jest odpowiedzialny za ............................. 300 JAK NIE ZOSTAĆ SPAMEREM? ..................................................... 302 303 ................................................................................ opublikuj 304 ................................................... Co robić, by nie żałować? wy w mailingach Skonstruuj niepozostawiającą wątpliwości Politykę Prywatności i ją na stronach WWW oraz Wymagaj, aby każdy, kto podaje Ci swój adres 309 treścią Polityki Prywatności e-mail, zgodził się z ...................................... 314 Stosuje metodę double opt-in ..................................................................... 321 Personalizuj mailingi ................................................................................... W każdym mailingu podaj dokładną instrukcję usu nięcia adresu z listy . 324 328 Podaj w mailingu skrót Polityki Prywatności ............................................ Nie bądź anonimowy .................................................................................. 329 331 Nie przeginaj ................................................................................................ 335 Nie spamuj dziennikarzy ............................................................................ Pilnuj partnerów Twojego programu partnerskiego ................................. 337 338 Naucz się reagować na fanatyków i laików ................................................ ........................................... 341 .......................................................................................................... 341 Podstawy 342 Ustawa generująca spam ................................................................................. źródeł Kupowanie baz adresowych z .......................................... 343 345 Kupowanie baz adresowych z pewnych źródeł ............................................... Nie sprzedawaj ................................................................................................. 345 Zbieranie adresów e-mail ze stron WWW ...................................................... 348 349 Najlepsze sposoby budowania listy adresowej ............................................... ............................................ 350 351 ...................................... Darmowy kurs e-mailowy o wyszukiwarkach Darmowy kurs e-mailowy o pisaniu biznesplanu niepewnych JAK ZBUDOWAĆ LISTĘ ADRESOWĄ? E-ZINY, NEWSLETTERY, KURSY E-MAILOWE I 352 Darmowy raport o tym, jak nie zostać spamerem ..................................... To takie proste ................................................................................................. 353 JAK STWORZYĆ WŁASNĄ LISTĘ ADRESOWĄ I ZARZĄDZAĆ NIĄ – 357 ZA DARMO? ................................................................................... Tworzenie listy ................................................................................................. 357 357 Krok 1: System zarządzania listą adresową ................................................ Krok 2: Budujemy listę adresową .............................................................. 362 mailingi? Jak wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i ......................................... 366 366 Krok 3: Wysyłanie numerów e-zinu lub newslettera ................................ Krok 4: Wysyłanie reklam, nowości i życzeń ............................................. 371 Krok 5: Wysyłanie reklam i informacji 371 niedezaktualizujących się szybko ............................................................... Krok 6: Wysyłanie archiwalnych artykułów ............................................... 373 374
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

CzasNaE-Biznes
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: