Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00361 005929 14492217 na godz. na dobę w sumie
DARK - poradnik do gry - ebook/pdf
DARK - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 387
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry DARK to dokładna solucja jej wszystkich rozdziałów wzbogacona o informacje na temat kompletu opcjonalnych zajęć oraz lokalizacji wszystkich znajdziek. Nie zabrakło omówienia dostępnych umiejętności i ulepszeń.

Skrócona wersja spisu treści:
-DARK - poradnik do gry
-Sterowanie
-Xbox 360
-Rozdział 0
-Sanctuary
-Tutorial - alejki
-Tutorial - getto
-Salvation
-Rozdział 1 - Harding Museum
-Plac
-Pawilon
-Główny hol
-Pierwsza średniowieczna wystawa
-Druga średniowieczna wystawa
-Katakumby
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 70

Informacja o grze

Zręcznościowa skradanka, w której kierujemy poczynaniami cierpiącego na amnezję wampira. Zabawa polega głównie na cichym przemieszczaniu się po rozległych poziomach, unikaniu patroli strażników i bezszelestnym eliminowaniu przeciwników.

Gra DARK, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry DARK autor: Jacek „Stranger” Hałas Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Realmforge Studios, Wydawca Kalypso Media (c) 2013 GRY-Online S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. DARK – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________4 Rozdział 0 ______________________________________________________7 Sanctuary _________________________________________________________________ 7 Tutorial – alejki ___________________________________________________________ 12 Tutorial – getto ___________________________________________________________ 20 Salvation _________________________________________________________________ 23 Rozdział 1 _____________________________________________________26 Harding Museum – plac _____________________________________________________ 26 Harding Museum – pawilon _________________________________________________ 31 Harding Museum – główny hol_______________________________________________ 35 Harding Museum – pierwsza średniowieczna wystawa __________________________ 44 Harding Museum – druga średniowieczna wystawa ____________________________ 53 Harding Museum – katakumby ______________________________________________ 65 Harding Museum – piwnica _________________________________________________ 71 Harding Museum – kryjówka Bloominga ______________________________________ 77 A New Hope ______________________________________________________________ 85 Rozdział 2 _____________________________________________________87 Geoforge – lobby __________________________________________________________ 87 Geoforge – pomieszczenie ochrony __________________________________________ 96 Geoforge – biuro księgowości ______________________________________________ 101 Geoforge – dział administracji ______________________________________________ 111 Geoforge – biuro księgowości (2) ___________________________________________ 115 Geoforge – park __________________________________________________________ 123 Geoforge – penthouse _____________________________________________________ 132 Geoforge – park (2) _______________________________________________________ 136 Geoforge – tereny łowieckie Vlada __________________________________________ 143 Following An Angel _______________________________________________________ 157 Rozdział 3 ___________________________________________________ 159 Atlantis – wejście _________________________________________________________ 159 Atlantis – główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) ________________________ 163 Atlantis – główna sala klubu (po rozpyleniu gazu) ____________________________ 172 Atlantis – Titty Twister ____________________________________________________ 181 Atlantis – magazyn _______________________________________________________ 194 Atlantis – pomieszczenie ochrony ___________________________________________ 205 Atlantis – siedziba Steinera ________________________________________________ 209 Rozdział 4 ___________________________________________________ 211 The Hole – pierwsze podwórze _____________________________________________ 211 The Hole – drugie podwórze _______________________________________________ 219 The Hole – stare kino _____________________________________________________ 227 The Hole – pierwszy dziedziniec ____________________________________________ 231 The Hole – drugi dziedziniec _______________________________________________ 239 The Hole – zrujnowany klub ________________________________________________ 249 Rozdział 5 ___________________________________________________ 254 Cryogenic – plac __________________________________________________________ 254 Cryogenic – lobby (przed pojawieniem się łowców) ___________________________ 265 Cryogenic – lobby (po pojawieniu się łowców) ________________________________ 267 Cryogenic – atrium _______________________________________________________ 279 Cryogenic – magazyn _____________________________________________________ 291 Cryogenic – laboratorium __________________________________________________ 301 Strona: 2 DARK – Poradnik GRY-Online.pl Rozdział 6 ___________________________________________________ 310 M17 Base – centrum dowodzenia ___________________________________________ 310 M17 Base – komory kriogeniczne ___________________________________________ 321 M17 Base – pomieszczenie ochrony _________________________________________ 327 M17 Base – miejsce przetrzymywania Toma __________________________________ 336 M17 Base – cele __________________________________________________________ 342 M17 Base – kantyna ______________________________________________________ 352 M17 Base – miejsce przetrzymywania Rose __________________________________ 357 M17 Base – finałowy boss: Steiner __________________________________________ 361 M17 Base – wybór zakończenia _____________________________________________ 364 Wampirze moce _______________________________________________ 368 Rozwój postaci ___________________________________________________________ 368 Zestawienie mocy: Inherent Powers (wrodzone) ______________________________ 369 Zestawienie mocy: Vampiric Powers (aktywne) _______________________________ 373 Zestawienie mocy: Passive Powers (pasywne) ________________________________ 379 Najbardziej przydatne moce _______________________________________________ 382 Wyzwania i osiągnięcia _________________________________________ 383 Wyzwania _______________________________________________________________ 383 Osiągnięcia (achievementy) ________________________________________________ 384 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 3 DARK – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Nieoficjalny poradnik do gry DARK zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia jej wszystkich rozdziałów. W omówieniach poszczególnych etapów szczególny nacisk położono na sprawę przechodzenia przez kolejne lokacje pozostając w ukryciu i nie doprowadzając do podnoszenia alarmów. W opisie przejścia znajdują się także informacje na temat wszystkich opcjonalnych zajęć (m.in. rozmowy z postaciami niezależnymi, zadania poboczne) oraz lokalizacji wszystkich sekretnych przedmiotów (znajdziek). W dalszej części poradnika zamieszczony został ponadto odrębny rozdział poświęcony kwestii rozwoju sterowanej postaci, zawierający szczegółowe omówienia wszystkich dostępnych umiejętności i ulepszeń oraz wskazówki odnośnie najbardziej przydatnych wampirzych mocy. Poradnik do gry DARK to: kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich rozdziałów, stawiający szczególny nacisk na skuteczne unikanie wykrycia omówienia wszystkich opcjonalnych zajęć oraz lokalizacje wszystkich sekretów zestawienie wszystkich umiejętności sterowanej postaci z wyszczególnieniem tych najbardziej przydatnych pełna lista osiągnięć • • • • O z n a c z e n i a k o l o r y s t y c z n e w p o r a d n i k u W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne: • kolor brązowy – kolor ten używany jest do oznaczania wszystkich napotykanych postaci (sojusznicy, osoby neutralne, przeciwnicy) • kolor niebieski – kolor ten używany jest do oznaczania wykorzystywanych przez Erica wampirycznych mocy • kolor pomarańczowy – kolor ten używany jest do informowania o zdobywanych przez sterowaną postać punktach doświadczenia • kolor zielony – kolor ten używany jest do oznaczania odnajdywanych sekretnych przedmiotów Jacek „Stranger” Hałas Strona: 4 DARK – Poradnik GRY-Online.pl Sterowanie X b o x 3 6 0 Poruszanie się Skradanie się Rozglądanie się Przybliżenie obrazu Interakcja Pominięcie scenki przerywnikowej Użycie aktywnej mocy Strona: 5 DARK – Poradnik GRY-Online.pl Wyświetlenie okna wyboru mocy Szybkie użycie mocy Szybkie użycie mocy Szybkie użycie mocy Szybkie użycie mocy Przeciąganie ciał (przytrzymaj) Chowanie się za zasłoną (przytrzymaj) Shadow Leap – teleportacja (przytrzymaj) Auspex – wampirzy tryb widzenia (przytrzymaj) Wyświetlenie okna rozwoju postaci Zatrzymanie gry Strona: 6 DARK – Poradnik GRY-Online.pl Rozdział 0 S a n c t u a r y Zaczekaj aż uzyskasz pełną kontrolę nad postacią Erica. Jako że bramkarze nie wpuszczą Cię chwilowo ani do głównej sali klubu ani na piętro wybierz schody prowadzące do piwnicy. Zejście do piwnicy Kieruj się w stronę toalet zlokalizowanych w piwnicy budynku. Wejdź do lewej toalety, doprowadzając do wyświetlenia nowej, krótkiej scenki przerywnikowej ze spotkania z aniołem . Przejście do lewej toalety Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

DARK - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: