Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00072 005670 13431918 na godz. na dobę w sumie
Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry - ebook/pdf
Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 256
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Dark Messiah of Might & Magic” to obszerny opis przejścia wszystkich lokacji, w którym znalazły się informacje o ważniejszych przedmiotach, napotkanych wrogach i NPC-tach, a także sekretnych miejscach.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Prolog cz.1
-Prolog cz.2
-Prolog cz.3
-Rozdział 1
-The Gate of Stonehelm (1)
-The Gate of Stonehelm (2)
-The Gate of Stonehelm (3)
-The Gate of Stonehelm (4)
-Rozdział 2
-The Gleam of a Cold Knife (1)
-The Gleam of a Cold Knife (2)
-The Gleam of a Cold Knife (3)
-The Gleam of a Cold Knife (4)
-The Gleam of a Cold Knife (5)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 93

Informacja o grze

Dark Messiah of Might and Magic: Elements to gra akcji z widokiem FPP, w którą wpleciono elementów cRPG. Jest to zarazem pierwszy tytuł z serii Might and Magic, stworzony po głośnym upadku firmy 3DO i przejęciu praw do całej serii przez Ubisoft. Mocną str

Gra Dark Messiah of Might and Magic, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Dark Messiah of Might and Magic autor: Mariusz „Pirx” Janas Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Dark Messiah of Might and Magic – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Prolog _______________________________________________________________ 4 Rozdział 1: The Gate of Stonehelm ________________________________________ 13 Rozdział 2: The Gleam of a Cold Knife ______________________________________ 24 Rozdział 3: Dead Man’s Trail _____________________________________________ 53 Rozdział 4: Across the Sea of Blood ________________________________________ 74 Rozdział 5: The Temple of the Spider_______________________________________ 89 Rozdział 6: The Altar of the Skull_________________________________________ 137 Rozdział 7: Fire in the Blood ____________________________________________ 159 Rozdział 8: In the House of Ashes ________________________________________ 184 Rozdział 9: City of Flame _______________________________________________ 207 Epilog______________________________________________________________ 223 Zakończenia alternatywne ______________________________________________ 244 Zakończenie nr 2 ___________________________________________________ 244 Zakończenie nr 3 ___________________________________________________ 247 Zakończenie nr 4 ___________________________________________________ 253 Od Autora __________________________________________________________ 254 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Dark Messiah of Might and Magic – Poradnik GRY-OnLine Jam jest Sareth – uczeń Wielkiego Czarodzieja Phenriga! Wstęp Z Jego polecenia, wyposażon w Wiedzę i Moce przekazane mi przez Niego ruszam do Ashan, gdyż Przeznaczenie i Mistrz tam mnie kierują. Ci, których serce ich nieulękłe do Czynu popycha niechaj towarzyszyć mi zechcą i pamiętają – Mrok i Śmierć drogę Naszą znaczyć będę. Cokolwiek czynić będziecie pamiętajcie, że każdy z nas Śmiertelnym jest, jeno jedno Życie przypadło mu w udziale. Uczcie się i rozwijajcie swoje umiejętności nabyte w walce, jako ja zdobywałem je pod okiem Potężnego Phenriga! Postępujcie ostrożnie i roztropnie, aby nie stać się żerem dla Orków i Goblinów, oraz innej wszelkiej wszeteczności! Korzystajcie ze Wszystkich Zmysłów i Rozumu wspierając je Ducha hartem. Połączywszy w jedno, o czym teraz rzekłem jest Nadzieja – nadzieja, że przeżyjecie ze mną w mrok Nieznanego! Kto ze mną podąży w stronę Przeznaczenia, kto chciw Sławy i Chwały?! Na koń i za mną! Ruszamy! Strona: 3 Dark Messiah of Might and Magic – Poradnik GRY-OnLine Prolog Uśpione Zło zostało obudzone! Wezwany szybko znalazłem się przed obliczem mojego Mistrza i Mentora Phenriga, który w formie wielce lakonicznej poinformował mnie, że czas mojej Nauki minął i nadszedł moment, abym pokazał czegom nauczyć się zdołał. Ton głosu uzmysłowił mi, że czas wyrozumiałego traktowania, należny Adeptom mam już za sobą Zło zostało obudzone! W poprzednim wcieleniu musiałem mieć na imię Raziel, tak mi się przynajmniej wydaje … Wysłuchałem dokładnie, co mam czynić, zadanie zdawało się proste, ale znając Mistrza przeczuwałem, że ten egzamin spacerem nie będzie. Miałem w opuszczonej i zrujnowanej Świątyni odnaleźć starożytny artefakt Shantiri Crystal (Kryształ Shantiri). Kluczem i to dosłownie miał być porzucony, gdzieś na jednym z ołtarzy świątyni Spider Key (Klucz Pająka). W drogę! Mistrz Phenrig uznał, że jestem gotów do egzaminu. Korytarz cuchnął wilgocią i nie zachęcał raczej do jego zwiedzania. Naprzód! Strona: 4 Dark Messiah of Might and Magic – Poradnik GRY-OnLine Oto i ołtarz! Na nim poszukiwany Spider Key. Kamienne wrota prezentowały się okazale. Ciekawe, czy do wyżłobienia w nich będzie pasował mój „kluczyk”? Mroczny korytarz, wypełniony stęchłym powietrzem, gdzie niegdzie był oświetlony pochodniami. Ostrożnie stąpając podążyłem w jedynym możliwym kierunku, czyli do przodu. Po przeciwległej stronie korytarza widziałem oświetlony chybotliwym płomieniem pochodni stary posąg. Po przejściu niemal całego korytarza ujrzałem po lewej jego stronie pomieszczenie, na którego środku znajdował się mały ołtarz stworzony z jednej kamiennej płyty. Na jej środku leżał poszukiwany przeze mnie Spider Key (Klucz Pająka). Mistrz swoim zwyczajem korzystając z posiadanych Mocy był przy mnie i śledził moje poczynania. Biorąc znalezisko do ręki powiedziałem o nim Mistrzowi i zostałem skierowany do wrót kamiennych. Na ich powierzchni, po której przebiegały złote błyski zauważyłem wyżłobione gniazdo wielkością pasujące do rozmiaru znalezionego Spider Key. Umieściłem go nim i drzwi odsunęły się na bok ukazując moim oczom kolejne pomieszczenie. Dźwignia w ścianie musi służyć określonemu celowi – Ten podest nie spełnia norm BHP! spróbujmy! Strona: 5 Dark Messiah of Might and Magic – Poradnik GRY-OnLine Celne kopnięcie wyręcza ekipę rozbiórkową, a może być Do góry łańcuszkiem? Proszę bardzo! przydatne jeszcze w innych celach! Był to korytarz na przeciwległym końcu zamknięty kratą. Obejrzałem dokładnie ściany i na jednej z nich, po lewej stronie patrząc od wejścia znalazłem dźwignię, w kręgach pewnych zwaną „wajchą”. Opuściłem ją, a krata uniosła się do góry, po czym powróciła do poprzedniego położenia. Czas na sprawdzian z kondycji! Pobiegamy trochę! Ponownie opuściłem dźwignię i biegiem ruszyłem do przodu, poczym znalazłem się w sąsiednim pomieszczeniu. Zwróćcie uwagę, że w trakcie biegu na ekranie pokazuje się wskaźnik kondycji obrazujący jej stan, w czasie narastającego zmęczenia ulega wydatnemu skróceniu – będzie to sądzę przydatne w czasie prowadzanej walki. Rumowisko opada w dół, a podłoga częściowo zalana jest wodą. Po lewej stronie widzę prymitywna konstrukcję podestu wspartą na lichutkiej podporze. Na pewno nie spełnia wymogów BHP! Pora nauczyć się korzystania z własnych nóg. Podchodzę do belki i celnym kopnięciem zamieniam konstrukcję w stertę desek. Niczym ekipa rozbiórkowa! Żadna strata i tak nie była wiele warta. W miejscu podestu z sufitu zwisa niemrawo kołyszący się zardzewiały, żelazny łańcuch. Skaczę w jego stronę, by nie zamoczyć ciżemek i po uchwyceniu dłońmi wspinam się w górę. Zeskok z łańcucha na półkę i znowu jestem na twardym podłożu. Wspinam się, podciągając na rękach na występ znajdujący się przede mną i znajduję się na galerii. Ciaśniutko tu i nie ma nic specjalnego. Kieruję się w lewo, gdzie pod ścianą leżą trzy skrzynie. Podnoszę je kolejno mymi spracowanymi rękoma i odrzucamy na bok. W ścianie widzę na wysokości podłogi kwadratowy otwór, częściowo zabity deskami. Kopnięciem zamieniam je w drzazgi i mocno się skuliwszy wchodzę w odsłonięty tunel. Ciemno tu, jak u Murzyna … za koszulą. Od czego jednak mozolnie nabyta wiedza w czasie terminu u Mistrza? Kto ma Maturę i kursa niektóre?…! Na widocznym na ekranie pasku narzędziowym podświetlam umiejętność magiczną, czyli czar o nazwie Dark Vision i już obraz przed oczyma nabiera czytelności, porównywalnej z użyciem noktowizora. A mówili, że to wynalazek XX wieku! Teraz tylko podciągnąć się n a rękach! Za tymi skrzynkami może być coś ukryte … Strona: 6 Dark Messiah of Might and Magic – Poradnik GRY-OnLine Skrzynki odrzucamy w drugi koniec galerii Na końcu tunelu niespodzianka. Kolejne ciemne pomieszczenie, gdzie zdolność widzenia w mroku jest niezbędna Po wejściu w tunel przechodzimy w tryb Dark Vision. Po chwili znajdujemy przejście, tuż za wyłamanymi z wielką siłą kratami. Tunelem przedostaję się do następnego, równie zrujnowanego jak poprzednie pomieszczenia. Korzystając z Dark Vision odnajdę kolejny tunel i pokonuję go, aby znaleźć się w obszernym, zasypanym ziemią korytarzu. Spoglądam w lewo w dalszym ciągu korzystając z Dark Vision i widzę wielkie przejście zabite potężnymi deskami. W tym pomieszczeniu jest zdecydowanie widniej. Spojrzenie w prawo i na szczycie usypiska ziemi dostrzegam spoczywająca tam drewnianą skrzynię. Idę tam i po jej otwarciu staję się właścicielem Short Sword (Krótki Miecz). W dłoni leży jak ulał! Z góry na lewo ukośnie biegnie do dołu naprężona lina, jednym z końców uwiązana do uchwytu na ścianie lewej patrząc ze szczytu usypiska. Na drugim jej końcu, zawieszona w powietrzu jest kamienna trumna. Mistrz Phenrig poleca mi przecięcie liny, co też niezwłocznie czynię i w tym momencie kamienna trumna, działając jak taran zamienia w drzazgi blokujące przejście. Droga stoi otworem. Przechodzę do kolejnego pomieszczenia. Kolejny autosave – celowo nie piszę o kolejnych punktach występowania automatycznego zapisu gry, gdyż jest ich sporo i są czytelnie katalogowane w pamięci gry. W mroku majaczy się sylwetka stojącej do nas plecami postaci. To Nieumarły! Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: