Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00182 006706 13438955 na godz. na dobę w sumie
Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director s Cut - poradnik do gry - ebook/pdf
Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director s Cut - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 1157
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Deus Ex: Human Revolution Director's Cut zawiera opis wszystkich misji, lokalizację wszystkich sekretów oraz opisuje zakończenia gry. Poradnik uwzględnia zmiany wprowadzone w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut).

Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

Informacja o grze

Trzecia część słynnej gry akcji z elementami cRPG osadzona w cyberpunkowej wizji przyszłości. Tym razem za jej powstanie nie jest odpowiedzialne studio Ion Storm, lecz Eidos Montreal.

Gra Deus Ex: Human Revolution, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Deus Ex Human Revolution autorzy: Jacek „Stranger” Hałas i Daniel Thorwalian Kazek Producent Eidos Studios, Wydawca Square-Enix / Eidos, Wydawca PL Cenega Poland sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2014 GRY-Online S.A. Deus Ex: Human Revolution – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________8 O poradniku ____________________________________________________10 Najważniejsze zmiany w rozszerzonej edycji gry (Director s Cut) __________11 AKT I – DETROIT ________________________________________________12 Prolog ________________________________________________________13 Informacje wstępne _______________________________________________________ 13 (1) Dotarcie do biura Dawida Sarifa __________________________________________ 13 (2) Odparcie ataku na placówkę _____________________________________________ 15 Znów w siodle __________________________________________________25 Informacje wstępne _______________________________________________________ 25 (1) Spotkanie się z Pritchardem _____________________________________________ 26 (2) Udanie się na lądowisko _________________________________________________ 27 (3) Lot do fabryki __________________________________________________________ 28 Zabezpiecz zakład produkcyjny Sarif _________________________________29 Informacje wstępne _______________________________________________________ 29 (1) Dotarcie w pobliże fabryki _______________________________________________ 30 (2) Wariant pokojowy: Przedostanie się do fabryki _____________________________ 31 (2) Wariant agresywny: Przedostanie się do fabryki ____________________________ 35 (3) Wariant pokojowy: Dotarcie do windy _____________________________________ 37 (3) Wariant agresywny: Dotarcie do windy ____________________________________ 43 (4) Przedostanie się do pierwszego laboratorium montażu ______________________ 46 (5) Wariant pokojowy: Zabezpieczenie pierwszego laboratorium montażu ________ 48 (5) Wariant agresywny: Zabezpieczenie pierwszego laboratorium montażu _______ 50 (6) Uratowanie zakładników ________________________________________________ 51 (7) Przedostanie się do drugiego laboratorium montażu ________________________ 54 (8) Wariant pokojowy: Zabezpieczenie drugiego laboratorium montażu ___________ 57 (8) Wariant agresywny: Zabezpieczenie drugiego laboratorium montażu __________ 60 (9) Przedostanie się do serwerowni __________________________________________ 62 Zneutralizuj przywódcę terrorystów _________________________________67 Informacje wstępne _______________________________________________________ 67 (1) Przeprawa przez budynek administracji ___________________________________ 68 (2) Wariant pokojowy: Zabezpieczenie budynku administracji ___________________ 69 (2) Wariant agresywny: Zabezpieczenie budynku administracji __________________ 72 (3) Dotarcie do miejsca pobytu Sandersa _____________________________________ 74 (4) Spotkanie z Sandersem _________________________________________________ 75 Przechwycenie __________________________________________________78 Informacje wstępne _______________________________________________________ 78 (1) Powrót do siedziby Sarif Industries _______________________________________ 78 Zamknięcie tematu ______________________________________________80 Informacje wstępne _______________________________________________________ 80 (1) Spotkanie się z Pritchardem _____________________________________________ 80 (2) Spotkanie się z Sarifem _________________________________________________ 81 Odwiedziny w klinice LIMB ________________________________________83 Informacje wstępne _______________________________________________________ 83 (1) Dotarcie do kliniki ______________________________________________________ 83 (2) Odbycie rozmowy z doktor Marcovic ______________________________________ 85 Śledztwo w sprawie terrorysty–samobójcy ____________________________87 Informacje wstępne _______________________________________________________ 87 (1) Dotarcie na posterunek policji ___________________________________________ 88 (2) Przedostanie się do wnętrza posterunku __________________________________ 89 (3) Dotarcie do kostnicy ____________________________________________________ 99 (4) Zbadanie ciała hakera __________________________________________________ 102 (5) Skorzystanie z komputera w mieszkaniu Jensena __________________________ 103 Strona: 2 Deus Ex: Human Revolution – Poradnik GRY-Online.pl Przerwanie transmisji __________________________________________ 105 Informacje wstępne ______________________________________________________ 105 (1) Wariant pokojowy: Dotarcie w okolice anteny _____________________________ 106 (1) Wariant agresywny: Dotarcie w okolice anteny ____________________________ 116 (2) Wyłączenie anteny ____________________________________________________ 121 Ekstrakcja ___________________________________________________ 124 Informacje wstępne ______________________________________________________ 124 (1) Przelot do lokacji Highland Park _________________________________________ 124 Transmisja ___________________________________________________ 125 Informacje wstępne ______________________________________________________ 125 (1) Zbadanie obszaru wokół lądowiska ______________________________________ 125 Idąc za tropem z Highland Park __________________________________ 127 Informacje wstępne ______________________________________________________ 127 (1) Przedostanie się w okolice głównego budynku ____________________________ 127 (2) Dotarcie do pierwszej windy ____________________________________________ 134 (3) Wariant pokojowy: Przeprawa przez pierwszą część obozu _________________ 139 (3) Wariant agresywny: Przeprawa przez pierwszą część obozu ________________ 145 (4) Wariant pokojowy: Przeprawa przez drugą część obozu ____________________ 150 (4) Wariant agresywny: Przeprawa przez drugą część obozu ___________________ 154 (5) Dotarcie do drugiej windy ______________________________________________ 156 (6) Zlokalizowanie lidera najemników _______________________________________ 159 (7) Pokonanie Barretta ____________________________________________________ 160 (7) Pokonanie Barretta – zmiany w wersji rozszerzonej (Director s Cut) _________ 162 (8) Powrót na lądowisko __________________________________________________ 163 Konspiracyjne pogłoski _________________________________________ 164 Informacje wstępne ______________________________________________________ 164 (1) Spotkanie się z Pritchardem ____________________________________________ 165 (2) Spotkanie się z Sarifem ________________________________________________ 166 (3) Udanie się na lądowisko ________________________________________________ 169 Questy poboczne ______________________________________________ 170 Przysługa za przysługę ____________________________________________________ 170 Pomówmy, panie Jensen __________________________________________________ 175 Mniejsze zła _____________________________________________________________ 176 Matczyne więzi ___________________________________________________________ 189 Płaszcz i szpada __________________________________________________________ 206 Głosy z ciemności _________________________________________________________ 241 AKT II – HENGSHA _____________________________________________ 243 Polowanie na hakera ___________________________________________ 244 Informacje wstępne ______________________________________________________ 244 (1) Dotarcie do dzielnicy Youzhao __________________________________________ 245 (2) Odnalezienie budynku Hengsha Court Gardens ____________________________ 247 (3) Wariant pokojowy: Wejście do budynku Hengsha Court Gardens _____________ 249 (3) Wariant agresywny: Wejście do budynku Hengsha Court Gardens ____________ 257 (4) Dotarcie do apartamentu hackera _______________________________________ 260 (5) Zbadanie apartamentu hackera _________________________________________ 263 (6) Przedostanie się do klubu Gniazdo _______________________________________ 265 (7) Zdobycie informacji na temat miejsca pobytu van Bruggena ________________ 274 (8) Odnalezienie van Bruggena _____________________________________________ 279 (9) Pozyskanie karty pracownika Tai Yong Medical ____________________________ 282 (10) Wariant pokojowy: Wydostanie się z głównego obszaru hotelu _____________ 286 (10) Wariant agresywny: Wydostanie się z głównego obszaru hotelu ____________ 289 (11) Przeprawa przez szatnie ______________________________________________ 291 (12) Przeprawa przez pralnię ______________________________________________ 297 (13) Wydostanie się z hotelu kapsułowego ___________________________________ 300 (14) Skorzystanie z promu _________________________________________________ 302 Strona: 3 Deus Ex: Human Revolution – Poradnik GRY-Online.pl Poszukiwanie dowodu __________________________________________ 304 Informacje wstępne ______________________________________________________ 304 (1) Zbadanie okolic miejsca startu __________________________________________ 305 (2) Uratowanie pracownika TYM ____________________________________________ 306 (3) Dotarcie do sali kriosterylizacji __________________________________________ 310 (4) Wariant pokojowy: Przeprawa przez salę kriosterylizacji ___________________ 312 (4) Wariant agresywny: Przeprawa przez salę kriosterylizacji __________________ 322 (5) Dotarcie do pierwszej windy ____________________________________________ 327 (6) Dotarcie do drugiej windy ______________________________________________ 329 (7) Wariant pokojowy: Przeprawa przez laboratoria ___________________________ 336 (7) Wariant agresywny: Przeprawa przez laboratoria __________________________ 344 (8) Wariant pokojowy: Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych _____________________ 349 (8) Wariant agresywny: Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych ____________________ 357 (9) Przejście przez pomieszczenie z pułapkami laserowymi ____________________ 361 Wejście do smoczego legowiska __________________________________ 370 Informacje wstępne ______________________________________________________ 370 (1) Wariant pokojowy: Przeprawa przez biura ________________________________ 371 (1) Wariant agresywny: Przeprawa przez biura _______________________________ 378 (2) Dotarcie do windy _____________________________________________________ 382 (3) Dotarcie do miejsca pobytu Zhao Run Yu _________________________________ 385 (4) Wariant pokojowy: Wydostanie się z apartamentu _________________________ 387 (4) Wariant agresywny: Wydostanie się z apartamentu ________________________ 391 (5) Wariant pokojowy: Otwarcie drzwi hangaru ______________________________ 393 (5) Wariant agresywny: Otwarcie drzwi hangaru _____________________________ 397 (6) Skorzystanie ze śmigłowca _____________________________________________ 399 Questy poboczne ______________________________________________ 400 Szemrany interes _________________________________________________________ 400 Kredyt w barze ___________________________________________________________ 416 Szanghajska sprawiedliwość _______________________________________________ 430 AKT III – KANADA, DETROIT 2 ___________________________________ 447 Twarzą w twarz z Elizą Cassan ___________________________________ 448 Informacje wstępne ______________________________________________________ 448 (1) Dotarcie do pokoju 404 ________________________________________________ 449 (2) Wariant pokojowy: Wydostanie się z zasadzki _____________________________ 456 (2) Wariant agresywny: Wydostanie się z zasadzki ____________________________ 466 (3) Wariant pokojowy: Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia ____________ 472 (3) Wariant agresywny: Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia ___________ 484 (4) Wariant pokojowy: Dotarcie do kolejki linowej ____________________________ 489 (4) Wariant agresywny: Dotarcie do kolejki linowej ___________________________ 495 (5) Wariant pokojowy: Wezwanie kolejki linowej _____________________________ 497 (5) Wariant agresywny: Wezwanie kolejki linowej ____________________________ 501 (6) Wariant pokojowy: Dotarcie do głównego obszaru piwnicy __________________ 504 (6) Wariant agresywny: Dotarcie do głównego obszaru piwnicy _________________ 508 (7) Wariant pokojowy: Dotarcie do klatki schodowej __________________________ 510 (7) Wariant agresywny: Dotarcie do klatki schodowej _________________________ 522 (8) Zejście na najniższy poziom piwnicy _____________________________________ 526 (9) Wariant pokojowy: Dotarcie do pokoju 802–11 ____________________________ 527 (9) Wariant agresywny: Dotarcie do pokoju 802–11 ___________________________ 538 (10) Pokonanie Jeleny Fedorowej ___________________________________________ 543 (10) Pokonanie Jeleny Fedorowej – zmiany w wersji rozszerzonej (Director s Cut) 546 (11) Dotarcie na lądowisko ________________________________________________ 547 Konfrontacja z Sarifem _________________________________________ 549 Informacje wstępne ______________________________________________________ 549 (1) Dotarcie do mieszkania Jensena _________________________________________ 549 Strona: 4 Deus Ex: Human Revolution – Poradnik GRY-Online.pl W pogoni za Izajaszem Sandovalem _______________________________ 552 Informacje wstępne ______________________________________________________ 552 (1) Dotarcie do Centrum Kongresowego _____________________________________ 553 (2) Dotarcie do sekcji dla VIP–ów __________________________________________ 556 (3) Odbycie rozmowy z Taggartem __________________________________________ 557 (4) Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala ________________ 560 (5) Wariant pokojowy: Wyjście z Centrum Kongresowego ______________________ 565 (5) Wariant agresywny: Wyjście z Centrum Kongresowego _____________________ 569 (6) Przedostanie się do apartamentu Sandovala ______________________________ 571 (7) Zejście do kanałów ____________________________________________________ 575 (8) Przeprawa przez kanały ________________________________________________ 579 (9) Odbycie rozmowy z Sandovalem ________________________________________ 585 (10) Powrót na lądowisko _________________________________________________ 587 Ściąganie starych długów _______________________________________ 590 Informacje wstępne ______________________________________________________ 590 (1) Dotarcie do biura Sarifa ________________________________________________ 590 (2) Udanie się na lądowisko ________________________________________________ 592 Questy poboczne ______________________________________________ 593 Zapomniane znajomości ___________________________________________________ 593 Obalić rząd ______________________________________________________________ 610 AKT IV – HENGSHA 2, BRAKUJĄCE OGNIWO, SINGAPUR, PANCHAJA ______ 626 Znajdź nadajnik Wasyla Szewczenki _______________________________ 628 Informacje wstępne ______________________________________________________ 628 (1) Wariant pokojowy: Wydostanie się z terenu budowy _______________________ 629 (1) Wariant agresywny: Wydostanie się z terenu budowy ______________________ 634 (2) Przejście przez dzielnicę Kuaigan ________________________________________ 638 (3) Wymiana bioprocesora w klinice LIMB ___________________________________ 640 (4) Wariant pokojowy: Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy _________________ 642 (4) Wariant agresywny: Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy ________________ 647 (5) Wariant pokojowy: Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy _____________________ 652 (5) Wariant agresywny: Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy____________________ 661 Dodatkowa misja: Tong s Rescue (Uratowanie Tonga) _________________________ 667 Rejs na gapę _________________________________________________ 668 Informacje wstępne ______________________________________________________ 668 (1) Opuszczenie kryjówki Żniwiarzy _________________________________________ 669 (2) Dotarcie do portu Belltower ____________________________________________ 673 (3) Przedostanie się na teren portu _________________________________________ 674 (4) Wariant pokojowy: Zabranie paczki z magazynu z narzędziami ______________ 679 (4) Wariant agresywny: Zabranie paczki z magazynu z narzędziami _____________ 685 (5) Wariant pokojowy: Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego _______ 689 (5) Wariant agresywny: Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego ______ 697 (6) Wariant pokojowy: Dotarcie do biura administratora Wanga ________________ 700 (6) Wariant agresywny: Dotarcie do biura administratora Wanga _______________ 708 Ucieczka z patelni _____________________________________________ 712 (1) Wariant pokojowy: Ucieknij i znajdź swój sprzęt __________________________ 712 (1) Wariant agresywny: Ucieknij i znajdź swój sprzęt _________________________ 721 (2) Wariant pokojowy: Znajdź CIC __________________________________________ 726 (2) Wariant agresywny: Znajdź CIC _________________________________________ 733 (3) Wariant pokojowy: Znajdź port wypadowy ________________________________ 737 (3) Wariant agresywny: Znajdź port wypadowy _______________________________ 744 (4) Wariant pokojowy: Znajdź miejsce spotkania _____________________________ 748 (4) Wariant agresywny: Znajdź miejsce spotkania ____________________________ 756 Strona: 5 Deus Ex: Human Revolution – Poradnik GRY-Online.pl W brzuchu bestii ______________________________________________ 761 (1) Wariant pokojowy: Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego _____________________________________________________________ 761 (1) Wariant agresywny: Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego _____________________________________________________________ 768 (2) Wariant pokojowy: Zbadaj skrzydło przesłuchań __________________________ 772 (2) Wariant agresywny: Zbadaj skrzydło przesłuchań _________________________ 776 (3) Wariant pokojowy: Zdobądź oko Burke a _________________________________ 778 (3) Wariant agresywny: Zdobądź oko Burke a ________________________________ 781 (4) Daj Quinnowi oko Burke a, dostań się do tajnej windy w kostnicy ____________ 784 Wybory: Wariant pokojowy ________________________________________________ 786 Wybory: Wariant agresywny _______________________________________________ 790 Długa droga do domu __________________________________________ 794 Wariant pokojowy ________________________________________________________ 794 Wariant agresywny _______________________________________________________ 804 Na ratunek Megan i jej zespołowi _________________________________ 810 Informacje wstępne ______________________________________________________ 810 (1) Wariant pokojowy: Dotarcie do głównego placu ___________________________ 811 (1) Wariant agresywny: Dotarcie do głównego placu __________________________ 817 (2) Wyłączenie urządzenia zakłócającego ____________________________________ 820 (3) Wariant pokojowy: Odnalezienie Declana Faherty _________________________ 827 (3) Wariant agresywny: Odnalezienie Declana Faherty ________________________ 835 (4) Wariant pokojowy: Odnalezienie Nii Colvin _______________________________ 840 (4) Wariant agresywny: Odnalezienie Nii Colvin ______________________________ 851 (5) Wariant pokojowy: Odnalezienie Eryka Kossa _____________________________ 856 (5) Wariant agresywny: Odnalezienie Eryka Kossa ____________________________ 860 (6) Wariant pokojowy: Wgranie wirusa do komputera ochrony _________________ 862 (6) Wariant agresywny: Wgranie wirusa do komputera ochrony ________________ 866 (7) Dotarcie do podziemnego bunkra ________________________________________ 870 (8) Pokonanie Jarona Namira ______________________________________________ 872 (8) Pokonanie Jarona Namira – zmiany w wersji rozszerzonej (Director s Cut) ____ 874 (9) Odnalezienie Megan Reed ______________________________________________ 875 (10) Otwarcie drzwi hangaru _______________________________________________ 877 (11) Dotarcie do promu Leo ________________________________________________ 878 Wyłącz sygnał Darrowa _________________________________________ 880 Informacje wstępne ______________________________________________________ 880 (1) Przedostanie się do wnętrza stacji _______________________________________ 881 (2) Dotarcie na szczyt wieży _______________________________________________ 889 (3) Odbycie rozmowy z Hugh Darrowem _____________________________________ 896 (4) Przeprawa przez wieżę_________________________________________________ 897 (5) Przeprawa przez stację ________________________________________________ 900 (6) Wariant pokojowy: Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta _________________ 907 (6) Wariant agresywny: Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta ________________ 912 (7) Wariant pokojowy: Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa_____________________ 916 (7) Wariant agresywny: Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa____________________ 924 (8) Dotarcie do centrum transmisyjnego _____________________________________ 931 (9) Pokonanie projektu Hyron ______________________________________________ 936 Zakończenia gry _______________________________________________ 945 Zakończenie 1 – Wysłanie wiadomości Sarifa _________________________________ 946 Zakończenie 2 – Wysłanie wiadomości Darrowa ______________________________ 947 Zakończenie 3 – Wysłanie wiadomości Taggarta ______________________________ 948 Zakończenie 4 – Zniszczenie stacji __________________________________________ 949 Questy poboczne ______________________________________________ 950 Talion A.D. _______________________________________________________________ 950 Kwestia dyskrecji _________________________________________________________ 961 Wojna korporacji _________________________________________________________ 963 Wkalkulowane straty ______________________________________________________ 967 Szukanie złomu dla Quinna ________________________________________________ 971 Strona: 6 Deus Ex: Human Revolution – Poradnik GRY-Online.pl ENCYKLOPEDIA GRY ___________________________________________ 974 Podstawy ____________________________________________________ 975 Eksploracja ______________________________________________________________ 975 Skradanie się ____________________________________________________________ 980 Mini–gry hackerskie ______________________________________________________ 987 Walka ___________________________________________________________________ 995 Inwentarz _______________________________________________________________ 999 Wybór poziomu trudności _________________________________________________ 1000 Rozwój postaci ______________________________________________ 1001 Omówienie ulepszeń _____________________________________________________ 1001 Sugerowany dobór ulepszeń ______________________________________________ 1042 Wyposażenie ____________________________________________________________ 1045 Zestawienia _________________________________________________ 1051 Handlarze ______________________________________________________________ 1051 Zestawy Praxis __________________________________________________________ 1060 Upgrade’y broni _________________________________________________________ 1072 Ebooki _________________________________________________________________ 1115 Lista kodów _____________________________________________________________ 1137 Lista loginów i haseł _____________________________________________________ 1143 Pamięci podręczne – DLC Brakujące Ogniwo ________________________ 1149 Osiągnięcia – Podstawowa gra __________________________________ 1151 Osiągnięcia – DLC Brakujące Ogniwo _____________________________ 1154 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2014 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director s Cut - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: