Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00322 007918 13454409 na godz. na dobę w sumie
Devil May Cry 3: Dante s Awakening - poradnik do gry - ebook/pdf
Devil May Cry 3: Dante s Awakening - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 88
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> playstation 2 >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Devil May Cry 3: Dante's Awakening zawiera szczegółowe informacje dotyczące stylów walki, broni białej i palnej oraz umiejętność, które możesz zdobyć podczas przechodzenia gry, oraz opis wszystkich misji łącznie z sekretnymi.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Style
-Broń biała [Devil Arms]
-Broń palna
-[Solucja] Misja #1
-[Solucja] Misja #2
-[Solucja] Misja #3
-[Solucja] Misja #4
-[Solucja] Misja #5
-[Solucja] Misja #6
-[Solucja] Misja #7
-[Solucja] Misja #8
-[Solucja] Misja #9
-[Solucja] Misja #10
-[Solucja] Misja #11
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 37

Informacja o grze

Trzecia część słynnej serii slasherów Devil May Cry. Dynamiczna gra akcji z perspektywy trzeciej osoby. Gra opowiada o Dante, półczłowieku-półdemonie, który staje do walki z siłami zła. W „trójce” pojawiają się nowe ciosy specjalne, komba, lokacje, postac

Gra Devil May Cry 3: Dante's Awakening, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PS2, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Devil May Cry 3 autor: Rafał „WLQ” Wilkowski (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Devil May Cry 3 – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Podstawy _____________________________________________________________ 4 Style_________________________________________________________________ 6 Broń ________________________________________________________________ 13 Broń biała [Devil Arms] _______________________________________________ 13 Broń palna _________________________________________________________ 18 Opis przejścia ________________________________________________________ 21 Misja #1 ___________________________________________________________ 21 Misja #2 ___________________________________________________________ 22 Misja #3 ___________________________________________________________ 23 Misja #4 ___________________________________________________________ 25 Misja #5 ___________________________________________________________ 27 Misja #6 ___________________________________________________________ 31 Misja #7 ___________________________________________________________ 34 Misja #8 ___________________________________________________________ 38 Misja #9 ___________________________________________________________ 41 Misja #10 __________________________________________________________ 45 Misja #11 __________________________________________________________ 47 Misja #12 __________________________________________________________ 50 Misja #13 __________________________________________________________ 52 Misja #14 __________________________________________________________ 55 Misja #15 __________________________________________________________ 58 Misja #16 __________________________________________________________ 62 Misja #17 __________________________________________________________ 65 Misja #18 __________________________________________________________ 68 Misja #19 __________________________________________________________ 70 Misja #20 __________________________________________________________ 72 Secret Mission #1 ___________________________________________________ 74 Secret Mission #2 ___________________________________________________ 75 Secret Mission #3 ___________________________________________________ 76 Secret Mission #4 ___________________________________________________ 77 Secret Mission #5 ___________________________________________________ 78 Secret Mission #6 ___________________________________________________ 79 Secret Mission #7 ___________________________________________________ 80 Secret Mission #8 ___________________________________________________ 81 Secret Mission #9 ___________________________________________________ 82 Secret Mission #10___________________________________________________ 83 Secret Mission #11___________________________________________________ 84 Secret Mission #12___________________________________________________ 85 Dodatki _____________________________________________________________ 86 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Devil May Cry 3 – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Poradnik został napisany do gry Devil May Cry 3: Dante s Awakening na konsolę PlayStation 2. Całość została opisana w Normal Mode, jednak radzę początkującym zacząć od łatwiejszego trybu (musisz trzy razy zginać w normalnym trybie, żeby go odblokować). W poradniku znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące stylów walki, broni białej i palnej oraz umiejętność, które możesz zdobyć podczas przechodzenia gry. Zanim przejdziesz do opisu misji, przeczytaj przynajmniej dział „Podstawy”. Walka z normalnymi demonami została przedstawiona powierzchownie gdyż nie jest ona specjalnie trudna (chociaż zdarzają się wyjątki, o których przeczytasz potem). Szczególny nacisk został położony na walkę z bossami. Znajdziesz w nich opis ataków, których możesz spodziewać się od wroga jak również strategie na unik i sposób na unicestwienie. Żeby było łatwiej w misjach wykorzystuję styl Trickster i przyjmuję, że będziesz cały czas go używać. Kiedy przejdziesz grę za jego pomocą i poznasz zasady rządzące walką czy to ze zwykłymi przeciwnikami czy to z tymi mocniejszymi, sam już będziesz wiedział jak najlepiej wykorzystać pozostałe style. Mam nadzieję, że czytając wszystko poniżej znajdziesz odpowiedź na każde pytanie, które nasunie Ci się podczas przechodzenia gry. Strona: 3 Devil May Cry 3 – Poradnik GRY-OnLine Podstawy Zanim rozpoczniesz grę zapoznaj się z tekstem w tym dziale. Opisałem w nim różne praktyczne porady dotyczące rozgrywki jak i nazwy różnych rzeczy, których użyłem w tekście. Kasa. Pieniędzmi w DMC3 są czerwone kule (orby) porozrzucane w sporej ilość pomieszczeń, zostawiają je też zabite demony. Jeśli pozbywasz się ich z finezją (czytaj korzystasz z różnych kombosów) otrzymujesz więcej kul, aniżeli robiąc to jedynym ciosem. Podczas eksploracji napotkasz też czerwone kryształy, które dają dużo więcej „kasy”. Ważną rzeczą jest to, że podczas gry możesz zapisywać stan kul, restartować misje i znów je pozbierać. Niestety nie dotyczy to kryształów. Do zbierania kul polecam poziomy szybkie do przejścia, z dużą ilością łatwych przeciwników (np. misja 3, w której szybko możesz zarobić 5000-6000 orbów). Straconą energię życiową możesz odnawiać za pomocą zielonych kul. Im większa kula, tym więcej energii. Tak jak czerwone orb’y znajdziesz je w pomieszczeniach lub po zabitych potworach. To samo tyczy się białych kul, które odnawiają pasek magii. Devil Trigger to umiejętność, dzięki której Dante może przemieniać się na chwilę w demona. Uzyskujesz ją po pierwszej walce w Vergilem. Długość przebywania w tej postaci zależna jest od ilość magii którą posiadasz. Zmianę możesz przeprowadzać przy minimum trzech pełnych kulkach na pasku. Przed każdą misja możesz zakupić różne rzeczy (możesz też to czynić w grze przy żółtych statuach). Pamiętaj, że po zakupie jakiegoś przedmiotu jego cena wzrasta. Jednak po jakimś czasie cena ustaje. Jeśli grasz pierwszy raz, przed każdą walką z bossem staraj się zaopatrzyć w dwie Vital Star L. Oto lista możliwych do kupienia rzeczy i ich zastosowanie: Vital Star S i L – gwiazdki odnawiające życie. „S” odnawia około 3 kreski, „L” całość. Devil Star – służy do napełniania energii magicznej (dostępne dopiero kiedy uzyskasz dostęp do Devil Triggera). Holy Water – używając święconej wody ranisz wszystkie demony w pobliżu. Działa również na bossów. Blue Orb – zwiększa o jedną kreskę pasek energii życiowej. W grze możesz znaleźć fragmenty niebieskiego orb. Zebranie czterech daje ten sam efekt. Purple Orb – kiedy uzyskasz dostęp do Devil Trigger zainwestuj w te kule. Każda zwiększa pasek magii o jedna kulkę. Dzięki temu będziesz mógł dłużej korzystać ze wszystkich magicznych mocy. Yellow Orb – te kule pozwalają na kontynuowanie zabawy kiedy umrzesz. Po użyciu jej rozpoczniesz tam gdzie zginąłeś. W opisie misji znajdziesz często słowo reaktor. Nazwałem tak urządzenie (przypominające ster na statku), które po kilkukrotnym uderzeniu z broni białej uruchamia zazwyczaj coś w pomieszczeniu. Urządzenie to nie reaguje z bronią palną. Jumpady to po prostu małe płonące kręgi na podłodze służące do wybicia. Kombometr to pasek, który pojawia się w prawym górnym rogu kiedy zaczynasz wykonywać ciosy na potworach. Jeśli stosujesz różne kombinacje, kombometr zacznie wskazywać coraz wyższe poziomy. Najwyższym jest SSStylish i po jego osiągnięciu z zabitych przeciwników wyleci największa ilość czerwonych kul. Jeśli masz problemy z dojściem do niego skorzystaj z kilku rad. Najważniejsze nie możesz otrzymywać obrażeń. Każdy cios od demona przerywa ciągłość i musisz zaczynać od nowa. Sprawa niemniej ważna to stosowanie bardzo zróżnicowanego ataku. Ciągłe używanie jednego kombosa słabo się sprawdza. Najlepiej korzystać na przemian z kombosów, dwóch broni i przy okazji także z ich specjalnych umiejętności. Osiągniecie maksymalnego poziomu ułatwi Ci również duża ilość przeciwników (doskonale sprawdza się umiejętność Nevan - Jam Session). Pamiętaj też żeby przerwy między atakami nie były zbyt długie. Jeśli następny przeciwnik stoi dalej użyj np. Ebony Ivory do powstrzymania spadku na kombometrze. Strona: 4 Devil May Cry 3 – Poradnik GRY-OnLine Podczas opisywania zwykłych misji, wspominam gdzie znajdują się ukryte misje. Jednak sposób na przejście każdej z nich znajdziesz w osobnych działach. Pamiętaj, że za wykonanie każdej otrzymasz fragment niebieskiego orb. Przy opisie akcji czasem przeczytasz o wciskaniu odpowiedniego guzika na padzie. Wykorzystałem do tego standardowe ustawienia gry więc jak nic nie zmieniałeś w opcjach to wszystko będzie się zgadzać. To chyba wszystko co powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem gry. Więc zjedź kilka storn niżej i zacznij zabawę. Powodzenia. Strona: 5 Devil May Cry 3 – Poradnik GRY-OnLine Style Przed każdą misją możesz wybrać jeden z dostępnych stylów walki. W poradniku większość opisanych misji opiera się na Trickster. Jest to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie przy pierwszym przechodzeniu gry. Poniżej znajdziesz zestawienie wszystkich, którymi będziesz mógł walczyć. Dodatkowo oprócz cech, które charakteryzują dany styl opisałem ich rozwój i wpływ na broń. Niszcząc demony zyskujesz doświadczenie, a co za tym idzie podnoszenie stylu na wyższe poziomy (max 3). Więc dobra rada: zabijaj wszystko co zobaczysz. T r i c k s t e r – styl ten nadaje się zarówno do walki jak i eksploracji pomieszczeń. Jak pisałem wyżej, polecam go do przejścia gry po raz pierwszy. Jest prosty do opanowania, a dzięki trikom łatwiej poradzisz sobie z bossami. Poziom 1: Dash – akcja pozwalająca na szybkie przemieszczenie się w danym kierunku na odległość około 2-3 metrów. Bardzo przydatne podczas wykonywania uników. Wall Run – dzięki temu możesz biegać po ścianie. Raczej nie wykorzystywane w grze jednak jak ktoś lubi może sobie w ten sposób jakoś uatrakcyjnić walkę. Poziom 2: Double Dash – to co wyżej tyle, że teraz możesz wykonać dwa dashe zaraz po sobie. Sky Ster – umiejętność podobna do Dash’a tyle, że w powietrzu. W połączeniu z Air-Hike’m (patrz broń biała) tworzy jeden z najczęściej stosowanych uników podczas walk z bossami. Poziom 3: Triple Dash – zwykły dash x3, bez przerw. Air Trick – bardzo przydatna akcja. Umożliwia bardzo szybkie przemieszczenie się do danego wroga znajdującego się w sporej odległości. Szczególnie przydatna podczas walk z głównymi demonami, a najbardziej podczas finałowego pojedynku z Vergilem. Strona: 6 Devil May Cry 3 – Poradnik GRY-OnLine S w o r d m a s t e r – ten styl pozwoli na lepsze wykorzystanie wszystkich Devil Arms. Niestety nie posiada żadnej akcji służącej do uników więc zalecam grając nim jako drugorzędną broń wybrać coś z Air-Hike’m. W nawiasie podałem jakiej broni dotyczy dana akcja. Poziom 1: AerialRave (Rebellion) – dzięki temu wykonasz w powietrzu mały kombos. Przydatne jeśli musisz zawisnąć na chwilę w powietrzu jak również kiedy wróg znajduje się wyżej niż Ty. PropShredder (Rebellion) – niezbyt mocny atak. Najbardziej przydatny do podbijania wrogów i kombometra. Flicker (Cerberus) – Dante zatacza bronią dwa kółka prawie prostopadle do podłogi. Mając sporo wrogów blisko siebie możesz trochę uszkodzić każdego z nich. SkyDance (Agni Rudra) – kolejny kombos, który rozpoczynasz w powietrzu i kończysz mocnym cięciem na ziemi. Przydatne zarówno do atakowania wrogów znajdujących się wyżej jak i tych na ziemi. CrossedSwords (Agni Rudra) – bardzo mocny cios o szerokim polu rażenia (ok. 160 stopni). Przydatny kiedy z przodu znajduje się spora liczba wrogów. Slash (Nevan) – dwa cięcia przypominające atak Vanguarda. Używanie go w powietrzu w połączeniu z Ebony Ivory umożliwia zawiśniecie na długi czas w powietrzu co przyda Ci się niejednokrotnie w walce jak również w jednej z Secret Mission. TheHammer (Beowulf) – mimo, że bardzo mocne to zastosowaniem. Najbardziej przydatne przy walce z upadłymi aniołami. jednak z ograniczonym Zodiac (Beowulf) – po zgromadzeniu energii i jej wyzwoleniu we wrogów poleci świetlista kula. Bardzo mocny atak odrzucający przeciwników. Doskonały na dobijanie po wykonaniu kombosa. Poziom 2: SwordPierce (Rebellion) – bardzo fajny atak bo dzięki niemu możesz używać dwóch Devil Arms jednocześnie. Po wciśnięciu odpowiedniej kombinacji rzucisz Rebelliona w przeciwnika. Po osiągnięciu celu miecz zacznie się powoli obracać w ciele wroga. Ty w tym czasie możesz przełączyć na inną broń i zająć się kimś innym. Całość trwa około 4-5 sekund. Crystal (Cerberus) – po tej akcji Dante uderzy bronią o ziemię co spowoduje pojawienie się w lini lodowych kryształów. Rzecz jasna, każdy kto stoi na ich drodze straci energię (zasięg około 2-3 metry). Można też niekiedy tym atakiem podbijać wrogów. Dodatkowo przy szybkim naciskaniu O wykonasz atak zwany Million Carats. Jeśli Ci się to uda, wokół Dantego pojawią się lodowe kryształy. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Devil May Cry 3: Dante s Awakening - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: