Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00321 006121 14490839 na godz. na dobę w sumie
Dieta LCHF - Menu na 7 dni - ebook/pdf
Dieta LCHF - Menu na 7 dni - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 11
Wydawca: Self Publishing Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-272-3997-6 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> zdrowie
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

'Mało jeść, dużo ćwiczyć'? Nie działa? Przejdź na prawdziwe jedzenie, takie jakie jedli ludzie, kiedy nie znano próchnicy i cukrzycy. Nareszcie po polsku. Proste i dostępne menu na 7 dni w diecie LCHF - mało cukrów, dużo tłuszczu. Najszybszy wstęp do zdrowego żywienia, szczególnie dla osób pracujących (menu zawiera dania, które można zabrać z domu do pracy) lub zabieganych. Gwarantowane polepszenie samopoczucia i ogólnego zdrowia, dowiedzione naukowo i coraz szerzej opisywane na świecie.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Urszula Forenc MENU NA 7 DNI 1 © Copyright by Urszula Forenc Projekt okładki Urszula Forenc ISBN 978-83-272-3997-6 2 Poniedziałek śniadanie: omlet z warzywami (możesz je pominąć bez problemu lub przenieść na kolację; śniadanie wcale nie jest najważniejszym posiłkiem dnia) Do miski wbić 2-3 jajka, wymieszać, doprawić solą i pieprzem. Na gorącym maśle (1 łyżka) poddusić surowy szpinak z paczki, zalać jajkami. Żeby było szybciej, można wymieszać jak jajecznicę. Można posypać parmezanem lub innym serem. kawa ze śmietanką 30 w dowolnej ilości, bez cukru (dotyczy to każdego dnia i dowolnej pory; oczywiście nieobowiązkowo) lunch: koktajl Jogurt grecki (10 ) lub śmietana (12-18 ) zmiksowana z garścią owoców jagodowych (jagody, borówki, truskawki, maliny; mają niewiele jak na owoce cukru, a są przepyszne i bardzo zdrowe), do tego garść migdałów do zagryzania. kolacja/obiad: kotlet mielony z warzywami (można kupić gotowego kotleta mielonego, ale może być pełny bułki tartej i jajek w proszku) Kupić 1/2 kg wołowiny i 1/2 kg wieprzowiny (najlepiej łopatka), prosisz o zmielenie. W domu wbijasz 2 jajka, dowolne dodatki (np. natka + podsmażona na maśle cebulka i czosnek albo garść posiekanych suszonych pomidorów + parmezan), formujesz kotlety i smażysz, najlepiej na klarowanym maśle. 1-2 sztuki zjadasz, resztę mrozisz oraz zostawiasz na jutro. Do kotleta zielona fasolka: mrożoną fasolkę wrzucasz na osolony wrzątek i za 5 minut jest gotowa, wymieszaj z masłem. Odłóż kotlety na jutro na lunch. Zawartość węglowodanów w poniedziałek: 43,3 g 3
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dieta LCHF - Menu na 7 dni
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: