Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdzicie tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Garść porad
-Mapa świata
-Lista zadań
-[M1] Mapy - Farglow
-[M1] Farglow - Zadania główne i sekrety
-[M2] Mapy - Broken Valley
-[M2] Mapy - VVillage, Tomb, Watermill Basement
-[M2] Mapy - Secret Passage, Lost Cavern, Old Cave
-[M2] Mapy - Forgotten Outpost, Derelict Tunnels, Bandit Camp
-[M2] Mapy - Dark Cave, Maxos Temple
-[M2] Mapy - New Miners’ Dig, Miller’s Storage
-[M2] Broken Valley - Zadania główne
-[M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1)
-[M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 44
Informacja o grze
Kolejna odsłona serii gier cRPG tworzonych przez zespół Larian Studios. Opowiada historię, która na powrót przenosi nas do krainy Rivellon, do okresu na 50 do 100 lat po wydarzeniach znanych z Beyond Divinity.
Gra Divinity II: Ego Draconis, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Divinity II
Ego Draconis
autor: Artur „Arxel” Justyński
(c) 2009 GRY-OnLine S.A.
Producent Larian Studios, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL Cenega Poland.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie __________________________________________________ 4
Garść porad ____________________________________________________ 5
Mapa świata ____________________________________________________ 7
Lista zadań_____________________________________________________ 8
Zadania główne _____________________________________________________________ 8
Zadania poboczne ___________________________________________________________ 9
Mapy #1 ______________________________________________________ 11
M1 Farglow________________________________________________________________ 11
Farglow ______________________________________________________ 12
Zadania główne ____________________________________________________________ 12
Sekrety ___________________________________________________________________ 13
Mapy #2 ______________________________________________________ 14
M2 Broken Valley___________________________________________________________ 14
M2.1 Village _______________________________________________________________ 15
M2.2 Tomb ________________________________________________________________ 16
M2.3 Watermill Basement ___________________________________________________ 17
M2.4 Secret Passage________________________________________________________ 18
M2.5 Lost Cavern___________________________________________________________ 19
M2.6 Old Cave _____________________________________________________________ 20
M2.7 Forgotten Outpost _____________________________________________________ 21
M2.8 Derelict Tunnels_______________________________________________________ 22
M2.9 Bandit Camp __________________________________________________________ 23
M2.10 Dark Cave ___________________________________________________________ 24
M2.11 Maxos Temple _______________________________________________________ 25
M2.12 New Miners’ Dig______________________________________________________ 26
M2.13 Miller’s Storage ______________________________________________________ 27
Broken Valley __________________________________________________ 28
Zadania główne ____________________________________________________________ 28
Zadania poboczne __________________________________________________________ 35
Sekrety ___________________________________________________________________ 42
Mapy #3 ______________________________________________________ 44
M3 Sentinel Island _________________________________________________________ 44
M3.1 Vacca’s Cave__________________________________________________________ 45
M3.2 Laiken’s Study ________________________________________________________ 46
M3.3 Battle Tower Interior __________________________________________________ 47
M3.4 Forlorn Cave __________________________________________________________ 48
Sentinel Island_________________________________________________ 49
Zadania główne ____________________________________________________________ 49
Zadania poboczne __________________________________________________________ 54
Sekrety ___________________________________________________________________ 56
Mapy #4 ______________________________________________________ 57
M4 Throne Room ___________________________________________________________ 57
Battle Tower __________________________________________________ 58
Zadania główne ____________________________________________________________ 58
Zadania poboczne __________________________________________________________ 59
Sekrety ___________________________________________________________________ 64
Mapy #5 ______________________________________________________ 65
M5 Orobas Fjords __________________________________________________________ 65
M5.1 Broken Valley _________________________________________________________ 67
M5.2 Primordial Cave _______________________________________________________ 68
M5.3 Sinister Cavern________________________________________________________ 69
M5.4 Dark Cave ____________________________________________________________ 70
M5.5 Imps’ Lair ____________________________________________________________ 71
M5.6 Lost Tomb ____________________________________________________________ 72
M5.7 Depleted Ore Mine _____________________________________________________ 73
M5.8 Stone’s Flying Fortress _________________________________________________ 74
M5.9 High Hall Mines _______________________________________________________ 75
Strona: 2
Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine
M5.10 Mysterious Cave _____________________________________________________ 76
M5.11 Raze’s Flying Fortress ________________________________________________ 77
M5.12 Kali’s Flying Fortress _________________________________________________ 78
M5.13 Red Hammer Tribe ___________________________________________________ 79
M5.14 Well Cave ___________________________________________________________ 80
M5.15 Orobas Crypt ________________________________________________________ 81
M5.16 Bone Burrow ________________________________________________________ 82
M5.17 Stone’s Greenery _____________________________________________________ 83
M5.18 Stone’s Pasagge _____________________________________________________ 84
M5.19 Fortress Headquarters ________________________________________________ 85
M5.20 Mine ________________________________________________________________ 86
M5.21 Geshniz’s Headquarters _______________________________________________ 87
M5.22 Raze’s Headquarters__________________________________________________ 88
M5.23 Kali’s Storage ________________________________________________________ 89
M5.24 Kali’s Headquarters___________________________________________________ 90
M5.25 Rayhun’s Headquarters _______________________________________________ 91
M5.26 Needleman Storage___________________________________________________ 92
M5.27 Keara’s Flying Fortress________________________________________________ 93
M5.28 Keara’s Headquarters _________________________________________________ 94
Orobas Fjords__________________________________________________ 95
Zadania główne ____________________________________________________________ 95
Zadania poboczne _________________________________________________________ 101
Sekrety __________________________________________________________________ 107
Mapy #6 _____________________________________________________ 109
M6 Aleroth _______________________________________________________________ 109
Aleroth ______________________________________________________ 110
Zadania główne ___________________________________________________________ 110
Sekrety __________________________________________________________________ 112
Osiągnięcia (Achievements) _____________________________________ 113
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 3
Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich
śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdziesz tutaj opis zadań głównych i
pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć. Wszystko zostało wzbogacone mapami
każdej z lokacji, jaką przyjdzie Ci odwiedzić. Całość sporządzona w przejrzysty i nieskomplikowany
sposób, który powinien ułatwić Ci błyskawiczne poruszanie się po stronach poradnika.
Artur „Arxel” Justyński
Strona: 4
Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine
Garść porad
• Wybór klasy na początku ma znikome znaczenie – otrzymujesz tylko jedną umiejętność
oraz +4 punkty do obrony przed atakami powiązanymi z kierunkiem, który obrałeś;
•
Łuk to przydatna broń tylko w początkowej części gry, dobrze przemyśl inwestowanie w
umiejętności łucznicze;
• Upadki z dużych wysokości w żaden sposób nie wpływają na stan Twojego zdrowia;
• Przy pomocy klawisza „Q” zmieniasz swoją postać z człowieka na smoka i odwrotnie
(dopiero po uzyskaniu takiej możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży);
• Po naciśnięciu klawisza „U”, po prawej stronie wysunie się zakładka, dzięki której możesz w
dowolnej chwili przenieść się do swojej Bitewnej Wieży (dopiero po uzyskaniu takiej
możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży);
• Klawisz „F” służy jako aktywna pauza, możesz ją aktywować w dowolnym momencie gry,
zmieniając tym samym na przykład ustawienie skrótów do umiejętności na pasku szybkiego
wyboru;
• Niektóre teleporty nie umożliwiają wyboru miejsca docelowego;
• Nie wszystkie zadania musisz rozwiązać drogą siłową;
• W grze napotkasz iluzjonistów, dzięki którym możesz całkowicie zmienić wygląd swojej
postaci.
• Rozmawiaj z każdym – zawsze dowiesz się wielu ciekawych informacji, czytaj także myśli,
poznasz hasła do skrytek, lokalizację przedmiotów itd. Im wyższa jest „cena” odczytania
myśli, tym ciekawsze informacje jesteś w stanie uzyskać. Jeżeli zaś jest bardzo niska, nie
dowiesz się prawdopodobnie niczego konkretnego.
• W grze niestety nie jesteś w stanie kompletować drużyny ani ludzi do pomocy;
• Możesz za to stworzyć własną kreaturkę, która będzie Twoim kompanem i skutecznie
będzie odwracała uwagę przeciwników – taką możliwość zaoferuje Ci nekromanta (po
wypełnieniu jednej z początkowych misji bądź później, po zdobyciu Bitewnej Wieży).
Ponadto możesz przyzywać nieumarłych/duchy/demony;
• Wystarczy, że będziesz tylko posiadał w ekwipunku zwój z formułą, alchemik będzie w
stanie przygotować miksturkę;
• Zaplanuj od samego początku, w które umiejętności będziesz inwestował – masz podgląd
do wszystkich od samego startu gry;
• Staraj się zbierać wszystkie napotkane rośliny – posłużą Ci później przy kreacji miksturek
oraz zaklinaniu przedmiotów.
• Pod postacią smoka jesteś w stanie unikać ataków balist, lecz jesteś bezsilny przeciwko
pociskom samonaprowadzającym;
• Nie jesteś w stanie atakować jednostek naziemnych, kiedy jesteś smokiem.
Strona: 5
Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine
L e g e n d a
Naberius M2.6(1) – oznacza, że Naberiusa znajdziesz w Old Cave (mapa M2.6) w miejscu z
numerem 1.
Na mapach nie zostały zaznaczone wszystkie postacie/miejsca – tylko te najważniejsze.
Kolor brązowy – oznaczenie zadań
Kolor niebieski – oznaczenie map oraz konkretnych miejsc na danej mapie
Kolor pomarańczowy – oznaczenie postaci
Kolor zielony – oznaczenie przedmiotów
Przejścia do innych lokacji.
Wszelkie skrzynie (również te złote).
Wszelkie klucze.
Wszelkie księgi itp.
Normalny teleport – umożliwia wybór miejsca docelowego spośród wcześniej już
odwiedzonych.
Specjalny teleport – działa tylko w jedną stronę, brak możliwości ustawiania miejsc
docelowych.
Ważne cele (np. sety magika/łucznika/wojownika w Latających Fortecach Damiana).
Strefa, w której nie możesz być smokiem.
Strona: 6
Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine
Mapa świata
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :