Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00065 006069 13097359 na godz. na dobę w sumie
Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry - ebook/pdf
Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 118
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdzicie tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Garść porad
-Mapa świata
-Lista zadań
-[M1] Mapy - Farglow
-[M1] Farglow - Zadania główne i sekrety
-[M2] Mapy - Broken Valley
-[M2] Mapy - VVillage, Tomb, Watermill Basement
-[M2] Mapy - Secret Passage, Lost Cavern, Old Cave
-[M2] Mapy - Forgotten Outpost, Derelict Tunnels, Bandit Camp
-[M2] Mapy - Dark Cave, Maxos Temple
-[M2] Mapy - New Miners’ Dig, Miller’s Storage
-[M2] Broken Valley - Zadania główne
-[M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1)
-[M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 44

Informacja o grze

Kolejna odsłona serii gier cRPG tworzonych przez zespół Larian Studios. Opowiada historię, która na powrót przenosi nas do krainy Rivellon, do okresu na 50 do 100 lat po wydarzeniach znanych z Beyond Divinity.

Gra Divinity II: Ego Draconis, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Divinity II Ego Draconis autor: Artur „Arxel” Justyński (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Larian Studios, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL Cenega Poland. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 4 Garść porad ____________________________________________________ 5 Mapa świata ____________________________________________________ 7 Lista zadań_____________________________________________________ 8 Zadania główne _____________________________________________________________ 8 Zadania poboczne ___________________________________________________________ 9 Mapy #1 ______________________________________________________ 11 M1 Farglow________________________________________________________________ 11 Farglow ______________________________________________________ 12 Zadania główne ____________________________________________________________ 12 Sekrety ___________________________________________________________________ 13 Mapy #2 ______________________________________________________ 14 M2 Broken Valley___________________________________________________________ 14 M2.1 Village _______________________________________________________________ 15 M2.2 Tomb ________________________________________________________________ 16 M2.3 Watermill Basement ___________________________________________________ 17 M2.4 Secret Passage________________________________________________________ 18 M2.5 Lost Cavern___________________________________________________________ 19 M2.6 Old Cave _____________________________________________________________ 20 M2.7 Forgotten Outpost _____________________________________________________ 21 M2.8 Derelict Tunnels_______________________________________________________ 22 M2.9 Bandit Camp __________________________________________________________ 23 M2.10 Dark Cave ___________________________________________________________ 24 M2.11 Maxos Temple _______________________________________________________ 25 M2.12 New Miners’ Dig______________________________________________________ 26 M2.13 Miller’s Storage ______________________________________________________ 27 Broken Valley __________________________________________________ 28 Zadania główne ____________________________________________________________ 28 Zadania poboczne __________________________________________________________ 35 Sekrety ___________________________________________________________________ 42 Mapy #3 ______________________________________________________ 44 M3 Sentinel Island _________________________________________________________ 44 M3.1 Vacca’s Cave__________________________________________________________ 45 M3.2 Laiken’s Study ________________________________________________________ 46 M3.3 Battle Tower Interior __________________________________________________ 47 M3.4 Forlorn Cave __________________________________________________________ 48 Sentinel Island_________________________________________________ 49 Zadania główne ____________________________________________________________ 49 Zadania poboczne __________________________________________________________ 54 Sekrety ___________________________________________________________________ 56 Mapy #4 ______________________________________________________ 57 M4 Throne Room ___________________________________________________________ 57 Battle Tower __________________________________________________ 58 Zadania główne ____________________________________________________________ 58 Zadania poboczne __________________________________________________________ 59 Sekrety ___________________________________________________________________ 64 Mapy #5 ______________________________________________________ 65 M5 Orobas Fjords __________________________________________________________ 65 M5.1 Broken Valley _________________________________________________________ 67 M5.2 Primordial Cave _______________________________________________________ 68 M5.3 Sinister Cavern________________________________________________________ 69 M5.4 Dark Cave ____________________________________________________________ 70 M5.5 Imps’ Lair ____________________________________________________________ 71 M5.6 Lost Tomb ____________________________________________________________ 72 M5.7 Depleted Ore Mine _____________________________________________________ 73 M5.8 Stone’s Flying Fortress _________________________________________________ 74 M5.9 High Hall Mines _______________________________________________________ 75 Strona: 2 Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine M5.10 Mysterious Cave _____________________________________________________ 76 M5.11 Raze’s Flying Fortress ________________________________________________ 77 M5.12 Kali’s Flying Fortress _________________________________________________ 78 M5.13 Red Hammer Tribe ___________________________________________________ 79 M5.14 Well Cave ___________________________________________________________ 80 M5.15 Orobas Crypt ________________________________________________________ 81 M5.16 Bone Burrow ________________________________________________________ 82 M5.17 Stone’s Greenery _____________________________________________________ 83 M5.18 Stone’s Pasagge _____________________________________________________ 84 M5.19 Fortress Headquarters ________________________________________________ 85 M5.20 Mine ________________________________________________________________ 86 M5.21 Geshniz’s Headquarters _______________________________________________ 87 M5.22 Raze’s Headquarters__________________________________________________ 88 M5.23 Kali’s Storage ________________________________________________________ 89 M5.24 Kali’s Headquarters___________________________________________________ 90 M5.25 Rayhun’s Headquarters _______________________________________________ 91 M5.26 Needleman Storage___________________________________________________ 92 M5.27 Keara’s Flying Fortress________________________________________________ 93 M5.28 Keara’s Headquarters _________________________________________________ 94 Orobas Fjords__________________________________________________ 95 Zadania główne ____________________________________________________________ 95 Zadania poboczne _________________________________________________________ 101 Sekrety __________________________________________________________________ 107 Mapy #6 _____________________________________________________ 109 M6 Aleroth _______________________________________________________________ 109 Aleroth ______________________________________________________ 110 Zadania główne ___________________________________________________________ 110 Sekrety __________________________________________________________________ 112 Osiągnięcia (Achievements) _____________________________________ 113 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdziesz tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć. Wszystko zostało wzbogacone mapami każdej z lokacji, jaką przyjdzie Ci odwiedzić. Całość sporządzona w przejrzysty i nieskomplikowany sposób, który powinien ułatwić Ci błyskawiczne poruszanie się po stronach poradnika. Artur „Arxel” Justyński Strona: 4 Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine Garść porad • Wybór klasy na początku ma znikome znaczenie – otrzymujesz tylko jedną umiejętność oraz +4 punkty do obrony przed atakami powiązanymi z kierunkiem, który obrałeś; • Łuk to przydatna broń tylko w początkowej części gry, dobrze przemyśl inwestowanie w umiejętności łucznicze; • Upadki z dużych wysokości w żaden sposób nie wpływają na stan Twojego zdrowia; • Przy pomocy klawisza „Q” zmieniasz swoją postać z człowieka na smoka i odwrotnie (dopiero po uzyskaniu takiej możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży); • Po naciśnięciu klawisza „U”, po prawej stronie wysunie się zakładka, dzięki której możesz w dowolnej chwili przenieść się do swojej Bitewnej Wieży (dopiero po uzyskaniu takiej możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży); • Klawisz „F” służy jako aktywna pauza, możesz ją aktywować w dowolnym momencie gry, zmieniając tym samym na przykład ustawienie skrótów do umiejętności na pasku szybkiego wyboru; • Niektóre teleporty nie umożliwiają wyboru miejsca docelowego; • Nie wszystkie zadania musisz rozwiązać drogą siłową; • W grze napotkasz iluzjonistów, dzięki którym możesz całkowicie zmienić wygląd swojej postaci. • Rozmawiaj z każdym – zawsze dowiesz się wielu ciekawych informacji, czytaj także myśli, poznasz hasła do skrytek, lokalizację przedmiotów itd. Im wyższa jest „cena” odczytania myśli, tym ciekawsze informacje jesteś w stanie uzyskać. Jeżeli zaś jest bardzo niska, nie dowiesz się prawdopodobnie niczego konkretnego. • W grze niestety nie jesteś w stanie kompletować drużyny ani ludzi do pomocy; • Możesz za to stworzyć własną kreaturkę, która będzie Twoim kompanem i skutecznie będzie odwracała uwagę przeciwników – taką możliwość zaoferuje Ci nekromanta (po wypełnieniu jednej z początkowych misji bądź później, po zdobyciu Bitewnej Wieży). Ponadto możesz przyzywać nieumarłych/duchy/demony; • Wystarczy, że będziesz tylko posiadał w ekwipunku zwój z formułą, alchemik będzie w stanie przygotować miksturkę; • Zaplanuj od samego początku, w które umiejętności będziesz inwestował – masz podgląd do wszystkich od samego startu gry; • Staraj się zbierać wszystkie napotkane rośliny – posłużą Ci później przy kreacji miksturek oraz zaklinaniu przedmiotów. • Pod postacią smoka jesteś w stanie unikać ataków balist, lecz jesteś bezsilny przeciwko pociskom samonaprowadzającym; • Nie jesteś w stanie atakować jednostek naziemnych, kiedy jesteś smokiem. Strona: 5 Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine L e g e n d a Naberius M2.6(1) – oznacza, że Naberiusa znajdziesz w Old Cave (mapa M2.6) w miejscu z numerem 1. Na mapach nie zostały zaznaczone wszystkie postacie/miejsca – tylko te najważniejsze. Kolor brązowy – oznaczenie zadań Kolor niebieski – oznaczenie map oraz konkretnych miejsc na danej mapie Kolor pomarańczowy – oznaczenie postaci Kolor zielony – oznaczenie przedmiotów Przejścia do innych lokacji. Wszelkie skrzynie (również te złote). Wszelkie klucze. Wszelkie księgi itp. Normalny teleport – umożliwia wybór miejsca docelowego spośród wcześniej już odwiedzonych. Specjalny teleport – działa tylko w jedną stronę, brak możliwości ustawiania miejsc docelowych. Ważne cele (np. sety magika/łucznika/wojownika w Latających Fortecach Damiana). Strefa, w której nie możesz być smokiem. Strona: 6 Divinity II: Ego Draconis – Poradnik GRY-OnLine Mapa świata Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: