Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00253 005344 14866955 na godz. na dobę w sumie
Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze - ebook/pdf
Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 116
Wydawca: FOXE Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-66062-78-8 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> zdrowie
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Dlaczego warto przeczytać tą książkę...  

Kup tą książkę i zacznij zarabiać miliony już teraz. Nie musisz mi wierzyć i nie będę Cię przekonywać. Zamiast tego pokaże Ci konkretne kalkulacje i metody, o których nie mówi wiele szkoleń. Powiem Ci dlaczego entuzjazm jest tak istotny.

Celem niniejszej publikacji jest krytyczne i konstruktywne spojrzenie na materiał prezentowany w amerykańskich szkoleniach dotyczących zarabiania w Internecie, głównie w ramach programów afiliacyjnych oraz wskazanie potencjalnych ryzyk i metod ich minimalizowania. Amerykańskie szkolenia prezentują mniej lub więcej wartościowego materiału ale wiele rzeczy pozostaje zdaniem autora niedopowiedzianych.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze 1 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Sebastian Jerzy Wyrwał O tym, czego nie powiedzą Ci guru marketingu internetowego - analiza skuteczności metod marketing internetowego w amerykańskim stylu. Czyli co zrobić, aby zacząć zarabiać. Dowiesz się: Co to jest Launch Jacking, jak go używać i zarabiać. Jak generować sprzedające frazy kluczowe, o których innym się nawet nie śniło Jak można wykorzystać używane domeny i zaoszczędzić sobie mnóstwo pracy 2 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze ISBN 978-83-66062-77-1 FOXE 2019 Niniejsza praca prezentuje prywatne poglądy autora. Autor nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie i skutki wykorzystania prezentowanych metod. 3 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Spis treści Dlaczego warto przeczytać tą książkę?......................................6 Amerykańskie szkolenia z marketingu internetowego - gdzie są pułapki........................................................................................8 Amerykańska recepta na “sprzedaż przy okazji”.....................10 Amerykańska recepta na marketing internetowy - gdzie są słabe punkty i ryzyko - CTR....................................................12 Jak poprawić CTR....................................................................14 Konwersja strony sprzedającej................................................15 Jak sprzedawać i zarabiać w Internecie - analiza przypadku - podsumowanie.........................................................................17 Referencyjne wartości z wielu szkoleń....................................21 Szkolenie Bring The Fresh a CTR...........................................22 Trudne założenia - gdzie tkwi problem....................................27 Jeszcze inne podejście do sprzedaży afiliacyjnej i o tym, jak szukać affilatów.......................................................................28 Pompa Google..........................................................................30 Co jest a czego nie ma w amerykańskich szkoleniach internetowych...........................................................................31 Schemat postępowania w IM...................................................33 Warunki jakie powinny sprostać frazy przy budowie sprzedającej strony...................................................................34 Trzeba dawać dokładnie to czego chcą szukający i w takiej postaci, jak chcą – czyli remedium na niskie CTR..................36 Dobre pozycjonowanie – czyli właściwie jakie?.....................37 Intencja bliższa i dalsza...........................................................38 Model biznesowy.....................................................................41 4 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Co sprzedawać.........................................................................43 Rodzaje sprzedaży w internecie...............................................47 Strategia z listą e-mailingową, czyli jak działa maszynka do robienia pieniędzy....................................................................50 Wyznaczniki sprzedaży i braku sprzedaży...............................54 Co to jest dobre pozycjonowanie.............................................59 Stwórz genialną zawartość strony i pokonaj konkurencję.......61 Analiza algorytmu TF-IDF pod kątem pozycjonowania.....62 Entropia źródła informacji..................................................70 Co tego wynika dla SEO?...................................................71 Kto jeszcze chce skutecznie zarabiać w Internecie?................75 Odkryj przyczyny braku ruchu................................................77 Poznaj palące potrzeby ludzi i zacznij na nich zarabiać..........78 Poznaj tajemnice opłacalności biznesu internetowego............79 Analiza finansowa przykładowego projektu............................81 Słowa – wyznaczniki chęci zakupu.........................................83 Intencje szukających...........................................................84 Poziom intencji zakupowej.................................................86 Jak wygenerować frazy i wygrać z konkurencją.....................87 Eksperyment z Google czyli o tym, że diabeł tkwi w szczegółach..............................................................................90 Uwagi dla dostawców (ang. vendor) i nie tylko......................93 Co ma wspólnego silnik spalinowy i marketing internetowy? 95 Boost i matematyka..................................................................98 Przykładowe zasoby...............................................................104 Wytyczne do marketingu internetowego 2019......................105 Ćwiczenia...............................................................................107 Literatura................................................................................111 Bonusy ..................................................................................113 Optymalizacja filmu na YT...............................................113 Frazy kluczowe - uwagi....................................................115 5 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Przydatne zasoby dla serwisów i linków...............................116 Dlaczego warto przeczytać tą książkę? Kup tą książkę i zacznij zarabiać miliony już teraz. Nie musisz mi wierzyć i nie będę Cię przekonywać. Zamiast tego pokaże Ci konkretne kalkulacje i metody, o których nie mówi wiele szkoleń. Powiem Ci dlaczego entuzjazm jest tak istotny. Celem niniejszej publikacji jest krytyczne i konstruktywne spojrzenie na materiał prezentowany w amerykańskich szkoleniach dotyczących zarabiania w Internecie, głównie w ramach programów afiliacyjnych oraz wskazanie potencjalnych ryzyk i metod ich minimalizowania. Amerykańskie szkolenia prezentują mniej lub więcej wartościowego materiału ale wiele rzeczy pozostaje zdaniem autora niedopowiedzianych. 6 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Reklama Wygeneruj naprawdę skuteczne frazy i zacznij zarabiać Kup teraz s ://wyrwal.eu http 7 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Amerykańskie szkolenia z marketingu internetowego - gdzie są pułapki Sprzedaż w Internecie ma wiele twarzy. Jedni mówią, że AdWords i SEO to maszynki do zarabiania, a inni są rozczarowani i narzekają na źle zainwestowane w reklamę pieniądze. Trzeba jednak rozróżnić dwa rodzaje sprzedaży: • sprzedaż towaru lub usługi gdy klient ma intencję zakupową, np. wie, że chce lub musi kupić lodówkę, być może ma nawet upatrzony jakiś model. Pytanie tylko gdzie i za ile ją kupi. Podobnie jest z bielizną, usługami świadczonymi przez dentystów, mechaników, 8 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze • hydraulików etc. sięgamy po nie, gdy ich potrzebujemy lub gdy przepisy nas do tego zmuszają (np. przegląd auta) sprzedaż towaru (ew. usługi) “przy okazji”, np. ktoś ma problem i szuka rozwiązania ale nie ma intencji zakupowej lub po prostu zajmuje się daną dziedziną (np. marketingiem internetowym), a sprzedający liczy, że swą ofertą wzbudzi entuzjazm i przekona go do kupna. Pierwszy typ sprzedaży podobny jest do sprzedaży w sklepie internetowym, częstym mechanizmem są recenzje produktu online, zarówno w formie pisanej jak i w formie filmów np. na Youtube. Zajmijmy się szerzej drugim rodzajem sprzedaży czyli “sprzedażą przy okazji”. 9 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Amerykańska recepta na “sprzedaż przy okazji” Sprzedaż przy okazji jest w praktyce znacznie trudniejsza. W jednym ze szkoleń (Rank Pillage) jest przykład serwisu sprzedającego szkolenia dla psów. Autor szkolenia przedstawia bardzo rozsądnie wyglądającą kalkulację: • 5-6 sprzedaży w miesiącu • 1 sprzedaż na 100 wizyt • potrzebny ruch 500-600 osób z SERP (wyników wyszukiwania Google) miesięcznie średnio jedna wizyta na daną podstronę dziennie • dwadzieścia parę podstron • • kreatywne podeście do generowania fraz kluczowych ponieważ zamiast słowa dog (pies) użyto konkretnej rasy psów, a podstrony dotyczyły różnych zagadnień 10 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze związanych z tą rasą (i z innymi zapewne też) takimi jak: gryzienie, szczekanie, gryzienie przedmiotów, nieposłuszeństwo, agresja, problemy ze zdrowiem, alergie etc. Miłośnicy psów wiedzą, że owe problemy dotyczą również innych ras (może w różnym stopniu są bowiem rasy mniej posłuszne od innych) ale zastąpienie ogólnej frazy pies konkretną rasą spowodowało, że serwis stał się authority page o tejże rasie, a konkurencja SEO dla takich bardziej specyficznych fraz była mniejsza niż dla fraz zawierających frazę dog (czyli pies). Niektóre z tych fraz (zapewne z problemami typowymi dla tej rasy) miały duży wolumen wyszukiwania, inne mniejszy. W oryginalnym szkolaniu nie ma takich dokładnych informacji, autor tej publikacji sprawdził to i przeliczył. 11 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Amerykańska recepta na marketing internetowy - gdzie są słabe punkty i ryzyko - CTR Prezentowana w szkoleniu kalkulacja wydaje się być całkiem rozsądna. Podano tam 28 fraz kluczowych, ich sumaryczny wolumen wyszukiwania wynosi 11032 (kalkulacje własne autora tej publikacji). Z prostej kalkulacji możemy obliczyć zakładane CTR = 500/11032 czyli ok. 4,5 . Doświadczenie mówi, iż wartość jest jak najbardziej osiągalna ale dość wysoka. Oczywiście przy pozycjonowaniu strony na te 28 fraz, strona będzie widoczna również na inne “podobne” frazy, ale średnia wartość CTR 4,5 jest realnym założeniem. Może się zdarzyć, że dla jednej frazy CTR będzie 0,2 lub nawet 0 , a dla innej 20 . Teoretycznie średnie CTR na poziomie 4.5 odpowiada średniej pozycji na poziomie 4.5 (czyli 15 dni na 4 i 15 na 5). Trzeba podkreślić, że w praktyce wartości CTR są bardzo różne i można mieć ułamki procenta CTR na 2. pozycji i 20 12 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze na 8. Warto też wspomnieć, że popularne serwisy służące do podglądania konkurencji, a konkretnie tego, skąd dana strona ma ruch organiczny tak naprawdę wyliczają teoretyczny ruch biorąc pod uwagę: • • frazy kluczowe dla danej strony (badanie zawartości strony) pozycje strony w SERP dla zidentyfikowanych fraz kluczowych • Założone teoretycznie wartości CTR dla danej pozycji w SERP [1]. Ich wyliczenia nie uwzględniają tego, że wartości CTR w praktyce mogą być bardzo różne. Autor porównywał wyliczone przez te serwisy wartości ruchu dla stron dla których miał dostęp do Google Search Console z rzeczywistymi wynikami pomiarów i zdarzało się, że wyniki były całkowicie rozbieżne. 13 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Jak poprawić CTR Klikalność, a wiec i CTR możemy zwiększyć poprzez optymalizację naszego snippetu w SERP. czyli informacji o naszej stronie w wynikach wyszukiwania. Można to uzyskać poprzez zmianę tytułu i zazwyczaj opisu strony. To co pokazuje snippet to w dużym stopniu reklama naszej strony, od niej zależy, czy ktoś kliknie i przejdzie do naszej strony czy nie. Musimy zainteresować ludzi i wyróżnić się z tłumu. Warto przeanalizować snippety naszej konkurencji. Niektóre badania pokazują, że warto stosować nawiasy []. Nasza strona musi też dostarczać tego, czego klient tak naprawdę szuka i sygnalizować (właśnie w SERP), że właśnie to dostarcza. Najlepiej, najszybciej, najtaniej i najlepszej jakości. Tylko teraz. :) Amerykanie lubią jak wszystko jest łatwe i proste. 14 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze Konwersja strony sprzedającej Założenie 1 konwersji jest dość typowe. W biznesie internetowym nikt nie może nam niczego zagwarantować. Konwersja może zależeć od: • niszy, po polsku lepsze słowo to dziedzina, • nastawienia osób i stanu emocjonalnego osób, które wchodzą na naszą stronę, ich intencji zakupowej, entuzjazmu • chęci kupowania w społeczeństwie • produktu • ceny • • dostępności bezpłatnych alternatyw do produktu. reklamy i samej strony, Tutaj skupia się 80 trudności marketingu internetowego i wiele rzeczy nie można wyliczyć i przewidzieć. Osoby szukające tabliczki mnożenia (i po polsku i po angielsku) szukają przeważnie bezpłatnego zasobu i nie mają ochoty niczego kupić. Reklama musi być bardzo perswazyjna i sugestywna i wywoływać stan emocjonalny entuzjazmu. Sam 15 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze wiele razy kupowałem różne produkty, głównie amerykańskie związane np. z marketingiem internetowym. Reklama zawsze była zrobiona super i wywoływała entuzjazm – a sam produkt często na zupełnie innym poziomie... Wiele razy zastanawiałem się jak nazwać właśnie to uczucie, które wywołują amerykańskie reklamy. Uświadomiła mi to praca [6]. Wiele razy patrząc na reklamę, która wywołała we mnie to uczucie entuzjazmu, kupiłem produkt. Wróćmy jednak do analizy szkolenia. Z psami może być inaczej, ktoś kto ma psa, kocha go, może bardzo chętnie wydać pieniądze na wszystko, co jest z nim związane. Ma problem: pies go nie słucha, nie wraca na komendę, może wpaść pod samochód. I wie, że musi ten problem rozwiązać. Ważny jest zatem produkt, który się dobrze sprzedaje i odpowiednia reklama. Ponadto psy rasowe często mają osoby zamożne. Problem, który ma klient powinien sprawiać, że jest on nieszczęśliwy np. chory, samotny, biedny etc., boli się czegoś, cierpi etc. Często są to też problemy, z którymi np. akademicka medycyna radzi sobie słabo lub średnio np. otyłość. Typowe 16 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze evergreeny to nisza związana z odchudzaniem (ang. fat loss) i związki, różne produkty self help. Jak sprzedawać i zarabiać w Internecie - analiza przypadku - podsumowanie Przypomnijmy początkowe założenia (wiele szkoleń czyni podobne założenia np. Rank Pillage): • 5-6 sprzedaży w miesiącu • 1 sprzedaż na 100 wizyt • potrzebny ruch 500-600 osób z SERP (wyników wyszukiwania Google) miesięcznie średnio jedna wizyta na daną podstronę dziennie • dwadzieścia parę podstron • • kreatywne podeście do generowania fraz kluczowych ponieważ zamiast słowa dog (pies) użyto konkretnej rasy psów, a podstrony dotyczyły różnych zagadnień 17 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze związanych z tą rasą (i z innymi zapewne też) takimi jak: gryzienie, szczekanie, gryzienie przedmiotów, nieposłuszeństwo, agresja, problemy ze zdrowiem, alergie etc. Zapewne autorzy tamtego szkolenia wybrali konkretną rasę dlatego, iż brak było w wynikach wyszukiwania informacji o problemach z tą konkretną rasą psów (w chwili tworzenia szkolenia lub przykładowej strony sprzedażowej). • wyliczyliśmy (szkolenie podaje listę fraz kluczowych) sumaryczny wolumen wyszukiwania. Wynosi on 11032, a CTR obliczone dla 500 wizyt wynosi 4,53 . CTR takie jest zupełnie realne. • Co do sprzedaży na poziomie 1 to wszystko jest zależne od niszy, produktu, ceny, reklamy (ach te amerykańskie saleslettery). • Teoretycznie, aby osiągnąć taki CTR strona powinna być średnio na pozycji 4.5. Średnia powinna być ważona, a wagi tym większe im wolumen wyszukiwania. 18 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze • Takie wypozycjonowanie serwisu z unikalną, bogatą zawartością nie powinno być dla specjalisty SEO problemem, zwłaszcza gdy domena jest odpowiednia. • Przy ciekawych zagadnieniach przykuwające uwagę snippety powinny zapewnić wysokie wartości CTR. sama sprzedaż - tu bardziej polegać trzeba na doświadczeniu w wyborze niszy, produktu i tworzeniu reklamy, której nie można się oprzeć. • • Warto pamiętać, że dla niektórych dziedzin ruch o wielości 500 można dość tanio kupić w Bing Ads np. dla stolarstwa (ang. woodworking). • Dużym i dość trudnym, w brew pozorom, zadaniem może być opracowanie dwudziestu paru długich, wartościowych, interesujących i unikalnych tekstów. Można to zlecić ale trzeba zapewnić wysoką jakość. Z doświadczeń autora wynika, że wiele osób podkrada i miksuje zawartość używając odpowiednich narzędzi (np. Scrapebox): parę zdań z tego artykułu, parę z innego. Jest to oczywiście działanie nieetyczne i niezgodne z prawem… Ciekawostką będzie to, że 19 S. Wyrwał Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze teksty skręcane (ang. spinned text) są nie tylko na poziomie paragrafów, zdań i wyrazów ale także skręcane bywają poszczególne znaki czyli ta sama litera ale różne kodowanie (ang. encoding)! Specjaliści od Black Hat SEO są bardzo kreatywni. Przykładowy spinned text: {Ala|Ola} {ma|chce mieć} {{małego| dużego}psa|kota}. Wygenerowane przykładowe produkcje: Ala ma małego psa. Ola ma kota. Ala ma kota. Autor tej publikacji przy pomocy stworzonych przez siebie narzędzi (Keyword Strategy Master oraz Content Generator) wygenerował specyfikacji zawartości dla systemu Wordpress wielkości ponad 1000 wpisów, która może być doń zaimportowana. Jednym z mechanizmów jest użycie spinned text. W krótkim czasie strona była obecna w TOP 10 dla prawie 150 fraz. Silny mechanizm to bogate linkowanie wewnętrzne. 20
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: