Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00242 004506 14837035 na godz. na dobę w sumie
Dorośli reklamują, dzieci kupują - ebook/pdf
Dorośli reklamują, dzieci kupują - ebook/pdf
Autor: , Liczba stron:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Scholar Język publikacji: polski
ISBN: 978-837-383-458-3 Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> rodzina i dziecko
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Publikacja, która opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Może służyć jako poradnik podpowiadający rodzicom, jak pomagać dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji.

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.
Książka „Dorośli reklamują, dzieci kupują” opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej:
– kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);
– działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);
– pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;
– praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.

„Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest – choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron – konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym” – dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Gdzie kupić całą publikację:

Dorośli reklamują, dzieci kupują
Autor:
,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: