Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00116 008219 15929568 na godz. na dobę w sumie
Dragon Age: Początek - Przebudzenie - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Dragon Age: Początek - Przebudzenie - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 117
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do Dragon Age: Początek - Przebudzenie. Został on podzielony na kilka rozdziałów, omawiających inne zagadnienia.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Rozwój postaci
-Tworzenie nowej lub import starej
-Specjalizacje (1)
-Specjalizacje (2)
-Talenty i czary (1)
-Talenty i czary (2)
-Kombinacje czarów
-Towarzysze
-Anders
-Justynian
-Mhairi
-Nathaniel
-Oghren
-Sigrun
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 55

Informacja o grze

Fantastyczny RPG z widokiem TPP wyprodukowany przez studio BioWare. Po stworzeniu bohatera i zebraniu drużyny wyruszamy w podróż po magicznej krainie Ferelden, pełnej unikalnych postaci, przedmiotów, stworów i lokacji. Gra posiada bogate podłoże fabularne

Gra Dragon Age: Origins, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Dragon Age: Początek – Przebudzenie (Atlas Świata) autor: Karol „Karolus” Wilczek (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent BioWare Corporation, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Dragon Age: Początek – Przebudzenie (Atlas Świata)– Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie _________________________________________________________ 3  Rozwój postaci _________________________________________________________ 5  Tworzenie nowej / import starej _______________________________________________________ 5  Specjalizacje _________________________________________________________________________ 6  Talenty i czary ______________________________________________________________________ 13  Kombinacje czarów ____________________________________________________ 21  Towarzysze __________________________________________________________ 23  Anders _____________________________________________________________________________ 23  Justynian ___________________________________________________________________________ 24  Mhairi ______________________________________________________________________________ 25  Nathaniel ___________________________________________________________________________ 26  Oghren _____________________________________________________________________________ 27  Sigrun _____________________________________________________________________________ 28  Velanna ____________________________________________________________________________ 29  Lista prezentów _____________________________________________________________________ 30  Kupcy _______________________________________________________________ 31  Lista _______________________________________________________________________________ 31  Ambasador Cera _____________________________________________________________________ 32  Armaas _____________________________________________________________________________ 34  Barman ____________________________________________________________________________ 35  Herren _____________________________________________________________________________ 38  Glassric Zbrojmistrz __________________________________________________________________ 41  Sklepikarz Octham ___________________________________________________________________ 44  Mistrz Henley _______________________________________________________________________ 48  Yuriah______________________________________________________________________________ 49  Losowe lokacje _______________________________________________________ 52  Wyprażony kanion ___________________________________________________________________ 52  Mapy _______________________________________________________________ 54  M1 Twierdza Czuwania _______________________________________________________________ 54  M1.1 Twierdza Czuwania - Wnętrze ____________________________________________________ 57  M2 Twierdza Czuwania (po obronie) ___________________________________________________ 58  M2.1 Twierdza Czuwania - Sala tronowa ________________________________________________ 59  M2.2 Twierdza Czuwania - Loch _______________________________________________________ 62  M2.3 Twierdza Czuwania - Podziemia __________________________________________________ 63  M2.3 Twierdza Czuwania - Głębokie Ścieżki _____________________________________________ 65  M3 Sękate Wzgórza __________________________________________________________________ 67  M4 Kal Hirol _________________________________________________________________________ 70  M4.1 Kal Hirol - Główna sala __________________________________________________________ 72  M4.2 Kal Hirol - Dzielnica kupców ______________________________________________________ 75  M4.3 Kal Hirol - Niższe poziomy _______________________________________________________ 80  M5 Nieprzebyty Las __________________________________________________________________ 82  M6 Kopalnia srebrytu ________________________________________________________________ 87  M7 Czarne Mokradła _________________________________________________________________ 91  M8 Nieśmiertelne Czarne Mokradła _____________________________________________________ 93  M8.1 Mroczna krypta _________________________________________________________________ 97  M9 Czarne Mokradła (powrót) _________________________________________________________ 98  M10 Amarant ______________________________________________________________________ 101  M10.1 Kryjówka przemytników _______________________________________________________ 103  M10.2 Pod Koroną i Lwem ___________________________________________________________ 105  M10.3 Świątynia Naszej Pani Odkupicielki _____________________________________________ 106  M10.4 Opuszczony magazyn _________________________________________________________ 107  M10.5 Melina Huberta _______________________________________________________________ 109  M11 Pustkowia Smoczych Kości ______________________________________________________ 110  M12 Smoczy Kres ___________________________________________________________________ 112  M13 Posiadłość Turnoble ____________________________________________________________ 114  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Dragon Age: Początek – Przebudzenie (Atlas Świata)– Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów). Wprowadzenie Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do Dragon Age: Początek - Przebudzenie. Został on podzielony na kilka rozdziałów: Rozwój postaci - zalety i wady wybrania nowej lub skorzystania ze starej postaci; dokładny opis nowych specjalizacji, talentów oraz czarów. Kombinacje czarów - przydatne zarówno dla grających w dodatek jak i podstawową wersję informacje o tym jak można połączyć kilka czarów, aby wywołały one bardziej spektakularny efekt. Towarzysze - dane wszystkich członków drużyny; informacje o tym jakie prezenty są dla nich odpowiednie oraz o miejscach, które wywołują rozmowę z nimi; lista wszystkich prezentów. Kupcy - lista wszystkich dostępnych handlarzy; szczegółowe przedstawienie oferty handlowej każdego kupca, do którego zaliczają się najciekawsze przedmioty, receptury, obrysy oraz plany. Losowe lokacje - opis losowych spotkań oraz dokładne przedstawienie najciekawszego z nich. Mapy - mapy poszczególnych lokacji, na których zaznaczone są ciekawe miejsca, skarby, cenne przedmioty takie jak np. receptury lub obrysy run, rośliny oraz wrogowie. Opisane są również ciekawostki takie jak rozwiązania zagadek, czy też sposoby na lepsze poznanie świata. Przy każdej lokacji można także znaleźć informacje o najcenniejszych przedmiotach i typie napotkanych przeciwników. Strona: 3 Dragon Age: Początek – Przebudzenie (Atlas Świata)– Poradnik GRY-OnLine L e g e n d a Czerwony kolor - oznacza postacie, stworzenia np. Architekt. Niebieski kolor - oznacza lokacje, pomieszczenia np. Twierdza Czuwania. Zielony kolor - oznacza przedmioty, ekwipunek np. Pancerz Wartownika. Pomarańczowy kolor - oznacza pieniądze np. 10 $ to 10 suwerenów. Wartość przedmiotów - czasami obok przedmiotu podana jest cena w nawiasach np. Buty Pustki (8,50 $). Ta cena to wartość podana w opisie przedmiotu (w tym przypadku jest to 8 suwerenów i 50 srebrników). Na tej podstawie możesz się zorientować ile dany sprzęt jest wart. Odniesienia do mapy - obok przedmiotów, postaci, miejsc zamieszczone są czasem odnośniki do mapy np. notatka (M4.1, 9). Oznacza to, że notatka znajduje się na mapie M4.1 i jest na niej oznaczona cyfrą 9. Boss Trudna walka Standardowa walka Kupiec Postacie Miejsca Przedmioty Skarby do znalezienia np. w skrzyniach, kufrach, przy zwłokach. Rośliny Karol „Karolus” Wilczek (www.gry-online.pl) Strona: 4 Dragon Age: Początek – Przebudzenie (Atlas Świata)– Poradnik GRY-OnLine Rozwój postaci T w o r z e n i e n o w e j / i m p o r t s t a r e j N o w a p o s t ać Nowym bohaterem jest Szary Strażnik pochodzący z Orlais. Musisz go wykreować od podstaw wybierając płeć, rasę oraz klasę. Tworzysz 18 poziomową postać, przez co otrzymasz do podziału 2 punkty specjalizacji, 62 punkty atrybutów, 8 punktów (łotrzyk otrzymuje 11) umiejętności, przy czym jedna z nich w zależności od klasy jest już wybrana oraz 21 punktów talentów / czarów (łotrzyk dodatkowo ma jeden już wybrany). Nie musisz obawiać się, że źle dobierzesz cechy postaci, ponieważ w grze zastosowano pewne ułatwienie. Herren - jeden z handlarzy w [Twierdza Czuwania] sprzedaje księgi skupienia (cena to 6 $). Po ich użyciu można od samego początku wybrać specjalizacje, atrybuty, umiejętności oraz talenty / czary. Gra nową postacią jest zazwyczaj trudniejsza niż gra starym bohaterem. Wynika to z tego, że stary bohater może posiadać wyższy poziom doświadczenia oraz mieć przy sobie znacznie potężniejsze przedmioty. Nowy Szary Strażnik jest zaopatrzony w odpowiedni do jego klasy sprzęt, ale nie znajdziesz tam żadnych nadzwyczajnych przedmiotów. S t a r a p o s t a ć Opcja importu starego bohatera pojawi się zaraz po uruchomieniu nowej gry. Wystarczy, że wybierzesz teraz postać, którą grałeś w podstawkę i zostanie ona przeniesiona wraz ze sprzętem do dodatku. Nawet jeżeli Twój bohater zginął w walce z arcydemonem istnieje możliwość ponownego zagrania nim. Jego śmierć zostaje po prostu pominięta. Warto wiedzieć, że import bohatera może znacząco ułatwić grę, o ile stara postać jest potężniejsza niż nowo utworzony, 18 poziomowy Szary Strażnik. Zaletą importowania postaci z podstawki jest kilka nawiązań do napotkanych tam postaci i przeżytych przygód (nie jest ich jednak zbyt wiele). Strona: 5 Dragon Age: Początek – Przebudzenie (Atlas Świata)– Poradnik GRY-OnLine W s t ę p S p e c j a l i z a c j e • warto korzystać z nowych specjalizacji - są one dostosowane do wyższych poziomów doświadczenia, a więc potężniejsze od podstawowych specjalizacji • każda klasa ma 2 nowe specjalizacje • nowe specjalizacje są dostępne od 20 poziomu • na 22 poziomie bohaterowie otrzymują trzeci i ostatni punkt specjalizacji • część Twoich towarzyszy posiada jedną nową specjalizację wynikającą z ich charakteru: Velanna (Opiekun), Sigrun (Zwiadowca Legionu), Justynian (Duchowy wojownik) • nowych specjalizacji nie musisz się od nikogo uczyć (za wyjątkiem Duchowego wojownika oraz Zwiadowcy Legionów, dla których trzeba kupić podręczniki) Strona: 6 Dragon Age: Początek – Przebudzenie (Atlas Świata)– Poradnik GRY-OnLine W o j o w n i k Duchowy wojownik +1 do kondycji +5 do odporności fizycznej Jak zdobyć: Podręcznik: Duchowy wojownik kupisz za 12 $ u Sklepikarza Octham [Amarant]. Talenty: Poza Zasłoną Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 80 Zmęczenie 10 Ponowne użycie: 10 s Działanie: Uniknięcie znacznej części ataków fizycznych. Znamię Duszy Bierna Wymagania: Poziom 22 Działanie: Ulepsza talent Poza Zasłoną. Dodaje szansę na odparcie wrogich zaklęć i zadawanie obrażeń duchowych przechodzących przez pancerz. Wybuch Pustki Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 113 Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Poziom 25 Działanie: Zadaje obrażenia duchowe pobliskim wrogom (może też ranić sojuszników). Najsilniej rani istoty z Pustki. Obrażenia zależą od siły woli wojownika. Błogosławieństwo Pustki Bierna Wymagania: Poziom 28 Działanie: Ulepsza talent Poza Zasłoną. Zwiększa szansę na odparcie wrogich zaklęć i dodaje premię do szybkości poruszania się i ataku. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - atlas świata - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: