Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00159 008309 15906343 na godz. na dobę w sumie
Dragon Age: Początek - Przebudzenie - opis przejścia, questy - ebook/pdf
Dragon Age: Początek - Przebudzenie - opis przejścia, questy - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 115
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Dragon Age: Początek – Przebudzenie przedstawia wszystkie zadania główne oraz 67 questów pobocznych. Znajduje się tu opis ich przejścia, różne sposoby rozwiązania, a także zbiór dokładnych map.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-Zadania główne (3)
-Zadania główne (4)
-Zadania główne (5)
-Zadania główne (6)
-Zadania poboczne
-Lista
-Twierdza Czuwania (1)
-Twierdza Czuwania (2)
-Twierdza Czuwania (3)
-Twierdza Czuwania (4)
-Amarant
-Czarne Mokradła
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 44

Informacja o grze

Fantastyczny RPG z widokiem TPP wyprodukowany przez studio BioWare. Po stworzeniu bohatera i zebraniu drużyny wyruszamy w podróż po magicznej krainie Ferelden, pełnej unikalnych postaci, przedmiotów, stworów i lokacji. Gra posiada bogate podłoże fabularne

Gra Dragon Age: Origins, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Oficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie autor: Karol „Karolus” Wilczek (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent BioWare Corporation, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Zadania główne _________________________________________________ 4  Zadania poboczne ______________________________________________ 34  Lista ______________________________________________________________________ 34  Twierdza Czuwania _________________________________________________________ 37  Amarant __________________________________________________________________ 55  Czarne Mokradła ___________________________________________________________ 60  Sękate Wzgórza ____________________________________________________________ 67  Nieprzebyty Las ____________________________________________________________ 68  Kryjówka Matki ____________________________________________________________ 71  Listy do komendanta _______________________________________________________ 72  Gildia kupiecka ____________________________________________________________ 75  Zlecenia Plagowych Sierot ___________________________________________________ 79  Tablica kantora ____________________________________________________________ 85  Towarzysze ________________________________________________________________ 87  Mapy ________________________________________________________ 93  M1 Twierdza Czuwania (podczas obrony) _____________________________________ 93  M1.1 Twierdza Czuwania - Wnętrze twierdzy __________________________________ 94  M2 Twierdza Czuwania (po obronie) __________________________________________ 95  M2.1 Twierdza Czuwania - Podziemia _________________________________________ 96  M2.2 Twierdza Czuwania - Głębokie Ścieżki ____________________________________ 97  M3 Sękate Wzgórza _________________________________________________________ 98  M4 Kal Hirol _______________________________________________________________ 99  M4.1 Kal Hirol - Główna sala ________________________________________________ 100  M4.2 Kal Hirol - Dzielnica kupców ___________________________________________ 101  M4.3 Kal Hirol - Niższe poziomy _____________________________________________ 102  M5 Nieprzebyty Las ________________________________________________________ 103  M6 Kopalnia srebrytu ______________________________________________________ 104  M7 Czarne Mokradła _______________________________________________________ 105  M8 Nieśmiertelne Czarne Mokradła __________________________________________ 106  M8.1 Mroczna krypta ______________________________________________________ 107  M9 Czarne Mokradła (powrót) ______________________________________________ 108  M10 Amarant _____________________________________________________________ 109  M10.1 Pod Koroną i Lwem __________________________________________________ 111  M10.2 Świątynia Naszej Pani Odkupicielki ____________________________________ 112  M11 Smoczy Kres _________________________________________________________ 113  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Dragon Age: Początek – Przebudzenie przedstawia wszystkie zadania główne oraz 67 questów pobocznych. Znajduje się tu opis ich przejścia, różne sposoby rozwiązania, a także zbiór dokładnych map ułatwiający odnalezienie ważnych postaci, miejsc oraz przedmiotów. Legenda: Czerwony kolor - oznacza postacie, stworzenia np. Architekt. Niebieski kolor - oznacza lokacje, pomieszczenia np. Twierdza Vigila. Zielony kolor - oznacza przedmioty, ekwipunek np. Kostur maga. Pomarańczowy kolor - oznacza pieniądze np. 10 $ to 10 suwerenów. Wartość przedmiotów - czasami obok przedmiotu podana jest cena w nawiasach np. Furia (10 $). Ta cena to wartość podana w opisie przedmiotu. Na tej podstawie możesz się zorientować ile dany sprzęt jest wart. Odniesienia do mapy - obok przedmiotów, postaci, miejsc zamieszczone są często odnośniki do mapy np. balista (M1, 5). Oznacza to, że balista znajduje się na mapie M1 i jest na niej oznaczona cyfrą 5. Karol Karolus Wilczek (www.gry-online.pl) Strona: 3 Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Zadania główne A t a k n a T w i e r d z ę C z u w a n i a Zleceniodawca: Otrzymasz to zadanie zaraz po rozpoczęciu gry. Etap 1: Dostań się do wnętrza twierdzy. Po dotarciu do [Twierdza Czuwania] okazuje się, że została ona zaatakowana przez pomioty. Na początku przebij się przez wrogie oddziały (głównie genloki i hurloki oraz jednego ogra) do bramy wewnętrznej (M1, 2). Kiedy do niej dotrzesz - brama wybuchnie, a zaraz potem zostaniesz zaatakowany przez pomioty oraz ich emisariusza. Zabij go jak najszybciej i skieruj się do wejścia prowadzącego do [Twierdza Czuwania - Wnętrze] (M1, 1). Strona: 4 Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Etap 2: Dostań się do dźwigni. W środku zostaniesz zaatakowany przez wrzeszczoty. Zabij je, wejdź po schodach na prawo od Ciebie i otwórz znajdujące się tam drzwi. Zobaczysz scenkę z magiem Andersem (M1.1, 3), a następnie chwilę z nim porozmawiasz i mag przyłączy się do Ciebie, o ile nie odrzucisz jego oferty. Skieruj się do kolejnego pomieszczenia. Zabij kilku przeciwników i wyjdź na [Twierdza Czuwania - Blanki] (M1.1, 2). Blanki bronione są przez pomioty na czele z emisariuszem genloków. W walce z nimi może pomóc Ci znajdująca się w pobliżu balista (M1, 5) . Skieruj do jej obsługi jedną osobę, obróć ją, klikając na podstawę balisty, a następnie rozpocznij strzelanie. Po walce przejdź przez kolejne drzwi prowadzące do [Twierdza Czuwania - Wnętrze twierdzy] (M1, 1). Strona: 5 Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Etap 3: Przebij się przez korytarze twierdzy na blanki. Użyj dźwigni (M1.1, 5), która podniesie kraty na dole. Zniszcz barykadę (M1.1, 6) blokującą drzwi i przejdź przez nie, aby zabić nadbiegające pomioty. Idź teraz do okrągłego pomieszczenia znajdującego się za kratą. Zabij znajdujące się w środku pomioty wraz z ich emisariuszem i rusz dalej. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz Oghrena (M1.1, 7) walczącego z kilkoma napastnikami. Pomóż mu w walce i porozmawiaj z nim. Udaj się teraz w głąb twierdzy, a w korytarzu znajdziesz umierającego Rowlanda (M1.1, 8), znajomego Mhairi. Porozmawiaj z nim, a kiedy umrze opuść korytarz. Kolejne pomieszczenia pełne są pomiotów. Wybij je i wyjdź na zewnątrz przez drzwi (M1.1, 2). Strona: 6 Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Etap 4: Walka z Uschłym. Na blankach dojdzie do starcia z mówiącym pomiotem - Uschłym (M1, 6) oraz jego sługami. Najpierw zabij słabsze pomioty, a dopiero wtedy zajmij się bossem. Warto rzucać na niego Stożek Zimna, który zatrzyma go na chwilę. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - opis przejścia, questy
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: