Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01178 014923 15988407 na godz. na dobę w sumie
Drakensang: The River of Time - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Drakensang: The River of Time - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 106
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do gry Drakensang: The River of Time.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Bohater] Tworzenie postaci
-[Bohater] Rozwój
-[Bohater] Archetypy wojowników - cz. 1
-[Bohater] Archetypy wojowników - cz. 2
-[Bohater] Archetypy magów
-[Bohater] Archetypy znawców natury
-[Bohater] Archetypy łotrzyków
-[Bohater] Umiejętności - cz. 1
-[Bohater] Umiejętności - cz. 2
-[Bohater] Umiejętności specjalne - cz. 1
-[Bohater] Umiejętności specjalne - cz. 2
-[Bohater] Umiejętności bojowe
-[Bohater] Czary - cz. 1
-[Bohater] Czary - cz. 2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 41

Informacja o grze

Druga część świetnej serii Drakensang. Poznajemy w niej wydarzenia poprzedzające fabułę pierwowzoru. Tytuł ponownie oferuje klasyczne podejście do gatunku cRPG.

Gra Drakensang: The River of Time, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Drakensang: The River of Time autor: Karol „Karolus” Wilczek Producent Radon Labs, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL Techland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Drakensang: The River of Time – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Bohater ________________________________________________________4 Tworzenie postaci __________________________________________________________ 4 Rozwój ____________________________________________________________________ 8 Archetypy wojowników ______________________________________________________ 9 Archetypy magów _________________________________________________________ 17 Archetypy znawców natury _________________________________________________ 22 Archetypy łotrzyków _______________________________________________________ 27 Umiejętności ______________________________________________________________ 31 Umiejętności specjalne _____________________________________________________ 38 Umiejętności bojowe _______________________________________________________ 47 Czary ____________________________________________________________________ 50 Cuda _____________________________________________________________________ 58 Rytuały geomantów ________________________________________________________ 59 Towarzysze ____________________________________________________60 Fayris ____________________________________________________________________ 60 Jaakon ___________________________________________________________________ 62 Cano _____________________________________________________________________ 63 Forgrimm _________________________________________________________________ 65 Ardo _____________________________________________________________________ 66 Ukryte skarby __________________________________________________67 Nadoret __________________________________________________________________ 67 Komora mytnicza __________________________________________________________ 69 Elfi Las ___________________________________________________________________ 73 Hammerberg ______________________________________________________________ 75 Hammerberg - Krasnoludzkie kopalnie _______________________________________ 77 Ukryta przystań ___________________________________________________________ 81 Wąwóz ___________________________________________________________________ 84 Zamek Nadoret ____________________________________________________________ 86 Rezerwat _________________________________________________________________ 88 Świątynia Efferda __________________________________________________________ 90 Leże rzecznego smoka _____________________________________________________ 91 Kupcy _________________________________________________________93 Nadoret __________________________________________________________________ 93 Komora mytnicza i Elfi Las __________________________________________________ 95 Hammerberg ______________________________________________________________ 97 Rezerwat i Wyspa Zapomnienia ______________________________________________ 98 Nauczyciele ____________________________________________________99 Nadoret __________________________________________________________________ 99 Komora mytnicza i Elfi Las _________________________________________________ 101 Hammerberg _____________________________________________________________ 102 Wąwóz i Wyspa Zapomnienia ______________________________________________ 103 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Drakensang: The River of Time – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do gry Drakensang: The River of Time. Został on podzielony na kilka działów: 1. Bohater: porady dotyczące wyboru głównego bohatera oraz jego późniejszego rozwoju. Szczegółowo są tutaj opisane archetypy, umiejętności, cechy oraz czary. 2. Towarzysze: opis postaci stanowiących drużynę głównego bohatera. Wyszczególnione są ich statystyki oraz silne i słabe strony. 3. Ukryte skarby: w wielu lokacjach można znaleźć ukryte skrzynie ze skarbami. W tym dziale są one oznaczone na mapach. Wypisana jest także ich zawartość. 4. Kupcy: ten dział prezentuje kupców według lokacji, w których przebywają. Znajdziecie tutaj mapy pomagające w znalezieniu handlarzy oraz opis ich asortymentu. 5. Nauczyciele: charakterystyka nauczycieli i mapy z zaznaczonym miejscem przebywania. Karol „Karolus” Wilczek (www.gry-online.pl) Strona: 3 Drakensang: The River of Time – Poradnik GRY-OnLine Bohater T w o r z e n i e p o s t a c i 1 . W y b ó r a r c h e t y p u Archetypy można podzielić na 4 kategorie: wojowników, łotrzyków, magów i znawców natury. Na początku zastanów się, która kategoria najbardziej odpowiada Twojemu stylowi gry. Następnie wybierz z niej jeden archetyp. Zwróć tylko uwagę na klasy towarzyszy, którzy stworzą Twoją drużynę. Są to: Złodziej, Najemnik, Łowczyni, Mag bitewny oraz Wojownik. Między Łowczynią, a Magiem bitewnym będziesz musiał wybierać, bo tylko jeden z nich może do Ciebie dołączyć. Z kolei Wojownik stanie się dostępny mniej więcej w połowie gry. Najlepiej nie korzystać dokładnie z tych samych archetypów, aby postacie się nie dublowały. Tryb ekspercki. Wyzerowanie punktów doświadczenia. Podczas tworzenia własnego bohatera skorzystaj z trybu eksperckiego, a następnie wybierz opcję Wyzeruj. Dzięki temu od podstaw będziesz mógł wybrać statystyki swojego herosa. Strona: 4 Drakensang: The River of Time – Poradnik GRY-OnLine 2 . C e c h y Będąc w trybie eksperckim, rozdziel najpierw punkty przeznaczone na cechy. Nie można ich wydać na nic innego, więc pamiętaj, aby wykorzystać wszystkie punkty. Każdy archetyp ma swoje mocne i słabe strony. Przykładowo Wojownikowi już na samym początku możesz rozwinąć Budowę do 16, ale Spryt już tylko do 12. Odwaga (ODW) - Uniwersalna cecha bohatera. Przyda się każdemu, niezależnie od archetypu. Korzysta z niej spora ilość czarów. Spryt (SPR) – Przyda się magom. Korzysta z niego spora ilość czarów oraz umiejętności. Poza tym zwiększa odporność na magię. Intuicja (INT) - Korzysta z niej większość umiejętności. Przydatna zarówno dla magów (zapewnia więcej punktów Energii Astralnej i korzysta z niej spora ilość czarów) jak i wojowników, szczególnie tych walczących na dystans. Charyzma (CHA) - Przyda się magom (zapewnia więcej punktów Energii Astralnej i korzysta z niej spora ilość czarów) oraz osobom, które specjalizują się w prowadzeniu rozmowy - czyli umiejętnościach społecznych. Zręczność (ZRĘ) - Umiejętność potrzebna głównie łotrzykom oraz postaciom walczącym na dystans. Zwinność (ZWI) - Cecha potrzebna bohaterom walczącym wręcz. Budowa (BUD) - Odpowiada za punkty życia oraz wytrzymałości. Przyda się każdemu, ale przede wszystkim postaciom walczącym na pierwszej linii. Siła (SI) – Siła przyda się każdemu, ale szczególnie potrzebna jest bohaterom walczącym wręcz. Tabela pokazująca wpływ cech na wartości bazowe: Wartość bazowa / Cecha Odwaga Spryt Intuicja Charyzma Zręczność Zwinność Budowa Siła Zdrowie (ZD) Energia Astralna (EA) Wytrzymałość (WT) Odporność na magię (OM) Uniki (WU) Atak (WA) Parowanie (WP) Walka dystansowa (WD) TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK Strona: 5 Drakensang: The River of Time – Poradnik GRY-OnLine Tabela pokazująca wpływ cech na umiejętności: Umiejętność / Cecha Odwaga Spryt Intuicja Charyzma Zręczność Zwinność Budowa Siła Leczenie zatruć TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK Fizyczne: Skradanie się Siła woli Percepcja Kradzież kieszonkowa Krasnoludzki nos Natury: TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK Wiedza o zwierzętach TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK Zielarstwo Przetrwanie Zastawianie pułapek Wiedzy: Cwaniactwo Leczenie ran Wiedza tajemna Społeczne: Uwodzenie Etykieta Targowanie się TAK TAK Natura ludzka Gadanina TAK Rzemieślnicze: Alchemia Łuczarstwo Kowalstwo Rozbrajanie pułapek Otwieranie zamków TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK Strona: 6 Drakensang: The River of Time – Poradnik GRY-OnLine 3 . U m i e j ę t n o ś c i Punktów przygody jest za mało, aby bohater mógł być dobry we wszystkim. Postać powinna specjalizować się w konkretnych dziedzinach. Warto też podejrzeć towarzyszy, którzy dołączą do drużyny i sprawdzić jakie oni posiadają umiejętności, aby ich nie dublować. Wystarczy, że w drużynie znajdzie się jedna postać potrafiąca zbierać rośliny, jeden złodziej okradający przechodniów, jeden kowal itd. 4 . U m i e j ę t n o ś c i b o j o w e Najlepiej wyspecjalizować bohatera tylko w jednym rodzaju broni. Dzięki temu stanie się on mistrzem w jej władaniu. Pamiętaj też o tym, aby nie szkolić się w broniach dwuręcznych, jeżeli w przyszłości chcesz używać tarczy. 5 . C z a r y Dla magów najważniejsze są zaklęcia. Dlatego też lepiej wydać punkty na nie, niż na przykład na umiejętność posługiwania się konkretną bronią. Pamiętaj też, aby grając magiem inwestować w punkty Energii Astralnej. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Drakensang: The River of Time - atlas świata - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: