Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00121 006328 14085037 na godz. na dobę w sumie
DuckTales Remastered - poradnik do gry - ebook/pdf
DuckTales Remastered - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 180
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> zręcznościowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry DuckTales Remastered przedstawia kompletny opis przejścia kampanii jednoosobowej wraz z szczegółowym wykazem ukrytych w świecie gry sekretów.

W solucji umieszczona jest również garść cennych porad, które znacznie ułatwią pokonywanie kolejnych etapów przygody (a z pewnością na najwyższym poziomie trudności) i pomogą oswoić się z dość wymagającą rozgrywką. Całość dopełniają praktyczne obrazki ukazujące najistotniejsze bądź najbardziej skomplikowane momenty gameplay’u.

Poradnik do gry DuckTales Remastered zawiera:

 

Poradnik do gry DuckTales Remastered to kompletna, bogato ilustrowana solucja przedstawiająca opis przejścia kampanii, wraz z opisem wszystkich sekretów w grze. Opracowanie zawiera liczne porady, a także szczegółowe mapy prezentujące każdy z poziomów.

DuckTales Remastered - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry DuckTales Remastered autor: Kuba „Zaan” Zgierski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Way Forward Technologies, Wydawca Capcom (c) 2013 GRY-Online S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. DuckTales Remastered – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Sterowanie i poziomy trudności _____________________________________4 Porady ogólne ___________________________________________________5 Prolog _________________________________________________________9 Siedziba McKwacza _________________________________________________________ 9 Pojedynek z szefem włamywaczy ____________________________________________ 17 Skarbiec Sknerusa _______________________________________________19 Amazonia ______________________________________________________21 Dżungla __________________________________________________________________ 21 Podziemia ________________________________________________________________ 27 Droga na szczyt i lot helikopterem ___________________________________________ 30 Świątynia ________________________________________________________________ 33 Pojedynek z posągiem _____________________________________________________ 41 Transylwania ___________________________________________________44 Główne korytarze, mury i lochy ______________________________________________ 44 Drugie, trzecie i czwarte piętro ______________________________________________ 52 Kolejka górska ____________________________________________________________ 63 Pojedynek z wiedźmą ______________________________________________________ 69 Afrykańskie kopalnie _____________________________________________74 Wejście do kompleksu ______________________________________________________ 74 Dolne poziomy kopalni _____________________________________________________ 81 Niezbadane czeluści _______________________________________________________ 87 Pojedynek z Królem Gumiaków ______________________________________________ 97 Himalaje ____________________________________________________ 100 Szczyt___________________________________________________________________ 100 Lodowe czeluści __________________________________________________________ 104 Powrót do helikoptera _____________________________________________________ 114 Pojedynek w przestworzach i walka z Yeti ___________________________________ 118 Księżyc ______________________________________________________ 124 Lądowanie _______________________________________________________________ 124 Statek kosmiczny _________________________________________________________ 126 Droga w głąb księżyca ____________________________________________________ 140 Walka z przerośniętym szczurem ___________________________________________ 145 Wezuwiusz ___________________________________________________ 147 Wspólna wyprawa ________________________________________________________ 147 Wybuch wulkanu _________________________________________________________ 164 Pieniądze i dodatkowa zawartość _________________________________ 172 Mapy i sekrety ________________________________________________ 173 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2013 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 2 DuckTales Remastered – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poradnik do gry DuckTales Remastered przedstawia kompletny opis przejścia kampanii jednoosobowej wraz z szczegółowym wykazem ukrytych w świecie gry sekretów. W solucji umieszczona jest również garść cennych porad, które znacznie ułatwią pokonywanie kolejnych etapów przygody (a z pewnością na najwyższym poziomie trudności) i pomogą oswoić się z dość wymagającą rozgrywką. Całość dopełniają praktyczne obrazki ukazujące najistotniejsze bądź najbardziej skomplikowane momenty gameplay’u. D o d a t k o w e u w a g i W poradniku można znaleźć następujące oznaczenia kolorystyczne: • niebieski oznacza postacie z wątku fabularnego, które są do nas przyjaźnie nastawione i stale uczestniczą w rozgrywce. • brązowy odnosi się do wszelkich przeciwników, bossów i innych łachmytów, którzy staną na naszej drodze. Tak samo zaznaczone są również pułapki. • pomarańczowy symbolizuje ukryte skarby i skrzynie o małej wartości. • zielony to wszystkie przedmioty koniecznie do ukończenia poszczególnych rozdziałów. Życzę miłej lektury, Kuba „Zaan” Zgierski (www.gry–online.pl) Strona: 3 DuckTales Remastered – Poradnik GRY-Online.pl Sterowanie i poziomy trudności K l a w i s z o l o g i a Sterowanie w DuckTales Remastered jest banalnie proste i ogranicza się zaledwie do klawiszy kierunkowych odpowiedzialnych za ruch postaci, spacji, czyli skoku oraz przycisku „z” – ataku. Prócz tego istnieje jeszcze specjalna kombinacja obu wymienionych wyżej klawiszy, a mianowicie atak z wyskoku. Nie ma potrzeby zmieniania domyślnej konfiguracji, gdyż takie ustawienie przycisków jest bardzo wygodne i praktyczne. Sterowanie postacią Skok Uderzenie Atak z wyskoku S t o p n i e t r u d n o ś c i Przed rozpoczęciem właściwej przygody pojawia się nam okienko z wyborem poziomu trudności. Standardowo możemy wskazać stopień trudny, średni oraz łatwy. Różnica w głównej mierze opiera się na funkcji mapy (lub jej braku). 1. Poziom łatwy – Mapa odkrywa wszelkie ważne przedmioty oraz ujawnia cały poziom (drogi są zaznaczone kolorami). Po utracie wszystkich serduszek (nie posiadamy określonej liczby żyć – nie ma żadnego limitu) wczytuje nam się punkt kontrolny i nie musimy tym samym rozpoczynać levelu od początku. Zetknięcie z pułapką bądź przeciwnikiem zabiera jedynie pół serduszka, a nie aż jedno. 2. Poziom średni – Mapa pokazuje jedynie istotne dla przebiegu rozdziału przedmiot oraz główny cel danego poziomu. 3. Poziom trudny – Brak mapy. W menu gry znajduje się jeszcze opcja umożliwiająca wprowadzenie większego utrudnienia dla tak zwanych „Hardkorowych graczy”. W języku angielskim nazywa się „Hard Pogo”, a komplikuje ona wykonywanie ataku z wyskoku poprzez dodanie do sekwencji klawisza kierunkowego do dołu. Strona: 4 DuckTales Remastered – Poradnik GRY-Online.pl Porady ogólne McKwak podskoczył i odkrył dwa niewidzialne kufry. Należy zwrócić uwagę na dokładne przeczesywanie terenu w poszukiwaniu cennych klejnotów i skrzyń. Gra lubi płatać nam figle i materializować różne przedmioty dopiero wtedy, gdy nasz nieustraszony kaczor, np. podskoczy lub przejdzie w danym miejscu. Większość przeciwników można łatwo pokonać poprzez skok i atak laską od góry. Niestety w kilku przypadkach taki manewr nie działa. Przykładowo krwiożercza roślina szybko łapie naszego bohatera w „zęby” i próbuje pożreć co kończy się utratą jednego serduszka zdrowia (nawet pomimo zaciekłej walki McKwak’a). Sknerus po nieudanej próbie ataku. Strona: 5 DuckTales Remastered – Poradnik GRY-Online.pl McKwak uziemiony – na szczęście tylko poniżej kupra. W Himalajach, na czwartej z kolei planszy do wyboru, niesprzyjające warunki atmosferyczne, a mianowicie wszechobecny śnieg utrudniają naszemu protagoniście spokojną eksplorację terenu. Zalecamy ostrożność przy kombinacji skok + atak, gdyż zawsze przy nietrafieniu w przeciwnika kończy się ona uziemieniem w zaspie na krótką chwilę. Aby się z niej wydostać należy jedynie podskoczyć. Skok z dużej wysokości to dla Sknerusa żaden problem. Nie należy się obawiać, że McKwak utraci serduszko zdrowia (nawiasem mówiąc na średnim i trudnym poziomie trudności posiada 3 życia, a każde z nich po 3 serduszka) po upadku z dużej wysokości. Obrażenia mogą mu zadać jedynie oponenci – wspomniane już stwory i stworki wszelkiej maści oraz pułapki. Strona: 6 DuckTales Remastered – Poradnik GRY-Online.pl Za pomocą laski i odrobiny sprytu można łatwo pokonywać wszelkie przeszkody. Prócz wymienionych we wcześniejszych punktach przeciwników krzywdę mogą zrobić nam również liczne pułapki jak na przykład wystające z ziemi kolce. Istnieje jednak łatwy sposób, aby nie zranić naszego kaczora, a w rezultacie bezpiecznie przejść po zdradliwym gruncie. Skok i atak wykonany na przeszkodzie pozwala po niej spokojnie skakać. Warto zwrócić jeszcze uwagę na przepaści, które niekiedy można łatwo pomylić z drogą prowadzącą na niższy poziom na danej mapie. Niestety niefortunne wpadnięcie w takie czeluści kończy się utratą całego życia, a nie tylko jednego z trzech serduszek. Celny strzał McKwaczminatora szybko oczyszcza drogę. Niektórzy przeciwnicy jak, np. kopalniany nietoperz są trudni do wyeliminowania w normalnej walce, gdyż prawie zawsze zdążą zranić Sknerusa zanim ten użyje swojej niezawodnej laski. W takich wypadkach doskonale sprawdza się uderzenie w specjalnie przeznaczony do tego ciężki obiekt w celu wybicia go w kierunku oponenta. Takim uderzeniem można również z powodzeniem niszczyć ukryte kufry zawierające w sobie dobra wszelakie w postaci złota i diamentów. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

DuckTales Remastered - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: