Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00414 014005 15966513 na godz. na dobę w sumie
Dungeon Lords - poradnik do gry - ebook/pdf
Dungeon Lords - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 137
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do „Dungeon Lords” zawiera kompletny i szczegółowy opis przejścia, wraz z załączonymi ponad 60 własnoręcznie wykonanymi mapami, opis wszystkich zadań dostępnych w gildiach, domach i organizacjach, a także wiele innych przydatnych informacji.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Porady i uwagi
-Charakterystyka atrybutów i ras
-Klasy
-Charakterystyka umiejętności
-Heraldry (Heraldyka)
-Mapa świata
-[Przed Wejściem do Fargrove] Na północ od Fargrove
-[Przed Wejściem do Fargrove] Kanały Fargrove
-[Przed Wejściem do Fargrove] Teatr Fargrove, poziom 1
-[Przed Wejściem do Fargrove] Teatr Fargrove, poziom 2 i 3
-[Fargrove] Garrison District
-[Fargrove] Town Center
-[Fargrove] Slums District
-[Fargrove] Monastery
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 68

Informacja o grze

Dynamiczna, w pełni trójwymiarowa gra akcji/cRPG z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Gracz przemierza olbrzymi i różnorodny świat, rozwijając swoją postać i wykonując szereg questów.

Gra Dungeon Lords, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Dungeon Lords autor: Adam „Kiss” Szafert (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Dungeon Lords – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 4 Porady i uwagi _________________________________________________________ 5 Charakterystyka atrybutów i ras ___________________________________________ 6 Atrybuty ____________________________________________________________ 6 Rasy _______________________________________________________________ 7 Klasy _______________________________________________________________ 10 Adept _____________________________________________________________ 10 Fighter ____________________________________________________________ 11 Mage _____________________________________________________________ 12 Rogue_____________________________________________________________ 13 Sisterhood _________________________________________________________ 14 Charakterystyka umiejętności ____________________________________________ 15 Heraldry(Heraldyka) ___________________________________________________ 19 Mapa świata__________________________________________________________ 22 Opis przejścia ________________________________________________________ 24 Przed Wejściem do Fargrove ___________________________________________ 24 Na północ od Fargrove ______________________________________________ 24 Kanały Fargrove ___________________________________________________ 26 Teatr Fargrove: poziom 1 ____________________________________________ 28 Teatr Fargrove: Poziom 2 i 3 _________________________________________ 30 Fargrove___________________________________________________________ 31 Fargrove: Garrison District ___________________________________________ 31 Fargrove: Town Center______________________________________________ 32 Fargrove: Slums District_____________________________________________ 34 Fargrove: Monastery _______________________________________________ 35 Fargrove: Mausoleum poziom 2 _______________________________________ 39 Przed opuszczeniem Fargrove ________________________________________ 41 Na zachód od Fargrove________________________________________________ 42 Bolen Fields ______________________________________________________ 42 Devil’s Marsh _____________________________________________________ 43 Droga do Arindel __________________________________________________ 43 Arindale ___________________________________________________________ 44 Arindale _________________________________________________________ 44 Trial of Ancient Elders ______________________________________________ 46 Fathien Stronghold___________________________________________________ 48 Fathien Stronghold: poziom główny ____________________________________ 48 Fathien Stronghold: poziom wyżej _____________________________________ 50 Fathien Stronghold: kanały __________________________________________ 51 Arindale- powrót ____________________________________________________ 53 Na północ od Arindale ________________________________________________ 54 Talendor _________________________________________________________ 54 Fire Drakes _______________________________________________________ 55 Lost Lake ________________________________________________________ 55 Fargrove- powrót ____________________________________________________ 56 Na wschód od Fargrove _______________________________________________ 57 Harrow Ruins _____________________________________________________ 57 Northern Steppes __________________________________________________ 58 Battlefields of the Dead _____________________________________________ 59 Skuldoon __________________________________________________________ 60 Sagathian Moors ____________________________________________________ 62 Dungeon of the Moors- poziom 1 ______________________________________ 63 Dungeon of the Moors- poziom 2a _____________________________________ 64 Dungeon of the Moors- poziom 2b _____________________________________ 67 Dungeon of the moors- poziom 2- jaskinie_______________________________ 70 Dungeon of the moors- poziom 2- Gas Mask _____________________________ 71 Strona: 2 www.gry-online.pl Dungeon Lords – Poradnik GRY-OnLine Dungeon of the moors- poziom 3 ______________________________________ 72 Staroxia Tower______________________________________________________ 74 Vale of Ruin ________________________________________________________ 75 Tomb of Souls ______________________________________________________ 76 Poziom 1a________________________________________________________ 76 Poziom 1b________________________________________________________ 78 Temple of Draedoth __________________________________________________ 81 Poziom 1_________________________________________________________ 81 Poziom 2_________________________________________________________ 84 Savage Lands _______________________________________________________ 87 Isle of the Damned___________________________________________________ 88 Shadow Ruins ______________________________________________________ 89 Poziom główny ____________________________________________________ 89 Etap 1 ___________________________________________________________ 92 Etap 2 ___________________________________________________________ 94 Etap 3 ___________________________________________________________ 97 Etap 4 ___________________________________________________________ 99 Etap 5 __________________________________________________________ 102 Black Swamp ______________________________________________________ 106 Maze of Irynthabl _________________________________________________ 107 Sanctum of Irynthabl: poziom górny __________________________________ 109 Sanctum of Irynthabl: poziom dolny __________________________________ 110 Talendor: powrót ___________________________________________________ 111 Realm of the Fiend __________________________________________________ 112 Zadania klasowe _____________________________________________________ 114 Celestial Order _____________________________________________________ 114 Guild of Fighters____________________________________________________ 117 Guild of Mages _____________________________________________________ 120 Guild of Mystery ____________________________________________________ 123 House of the Tiger Dragon __________________________________________ 127 Sisterhood ________________________________________________________ 133 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 www.gry-online.pl Dungeon Lords – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w poradniku do Dungeon Lords. Gra ta pozwala na zwiedzenie olbrzymiego świata, pełnego przeróżnych tajemnic i zagadek, by w końcu bohatersko uratować go od zła i zniszczenia. Niniejszy poradnik zawiera kompletny i szczegółowy opis jej przejścia, wraz z załączonymi ponad 60 własnoręcznie wykonanymi mapami, a także opis wszystkich zadań dostępnych w gildiach, domach i organizacjach. Znajdziecie w nim także spis ras, klas, umiejętności oraz heraldry (heraldykę), wraz z podpowiedziami, w jaki sposób rozwijać swą postać. Zapraszam do lektury dalszych rozdziałów poradnika. Strona: 4 www.gry-online.pl Dungeon Lords – Poradnik GRY-OnLine Porady i uwagi P o r a d y o g ó l n e • Zapisuj często grę. Zwłaszcza, że aby ją załadować musisz wyjść do głównego menu, a czynność ta trochę trwa. • • Jeśli zginiesz, masz możliwość wskrzeszenia za pomocą klawisza ‘r’, jednak nie korzystaj z tego, jeśli nie posiadasz zaklęcia przywrócenia, ponieważ tracisz przy tym punkty umiejętności oraz nierozdysponowane punkty doświadczenia. Przed wyruszeniem na otwarty teren odpoczywaj przy ogniskach do godziny 7-8 rano. Znacznie ułatwi Ci to orientację w okolicy. • Korzystaj z tarczy podczas walki. Blokuje ona każde uderzenie, jak również broni przed zaklęciami. • Wędrówkę po świecie gry ułatwiają Moon Bridge. Aby je aktywować potrzebujesz Moon Stone, który znajdziesz na wyspie na Lost Lake. • Radzę trzymać w zapasie pulę nierozdysponowanych punktów doświadczenia i korzystać z nich, gdy nie możemy rozbroić pułapki, użyć przedmiotu itp. • Nie ma możliwości oczyszczenia mapy z wrogów. Gdy zabijesz jedną z atakujących Cię grup, na pewno zaraz zjawi się następna. Dlatego, gdy chcesz zwiedzać teren, a nie chcesz walczyć warto zostawić przy życiu jednego członka z grupy wrogów i pozwolić mu za sobą biegać. Wtedy rzadko zdarza się, aby szybko zaatakowała Cię kolejna grupa. • Nawet jeśli masz słabo rozwiniętą umiejętność używania danego przedmiotu, możesz go nosić ponosząc określoną karę. Czasem warto korzystać z takowych przedmiotów, gdy jest ona niska. • Wykorzystuj fakt, iż Twoi przeciwnicy przy ataku zadają obrażenia także swoim sprzymierzeńcom. Szczególnie odnosi się to do magów. Warto ustawić się tak, aby wrogowie atakujący wręcz stali pomiędzy Tobą, a rzucającym zaklęcia magiem. Otwieranie zamków lub rozbrajanie pułapek to prosta gra zręcznościowa. Polega ona na tym, aby obrazek z dolnej belki wciskać wtedy, gdy na górnej belce przesuwa się po nim wskaźnik. Jego szybkość zależy od Twoich umiejętności, może być także zmniejszana poprzez użycie wytrychów. Natomiast to, czy widzisz obrazki na górnej belce przed rozpoczęciem rozbrajania, zależy od umiejętności Inspect. U w a g i o d n o ś n i e p o r a d n i k a • Czerwone kwadraty na mapach oznaczają położenie skrzyń, beczek, pudeł itp. • Brązowe przejścia oznaczają drzwi, przez które można przejść od razu lub dopiero po ich odblokowaniu. • Cyfra w nawiasie kwadratowym oznacza poziom zabezpieczenia skrzyń lub drzwi. • Zielone cyfry w nawiasie okrągłym są odnośnikiem do punktów na załączonych mapach. • Czerwone cyfry w nawiasie okrągłym są odnośnikiem do załączonych obrazków. • Brązowe cyfry w nawiasie okrągłym są odnośnikiem do punktów oznaczonych na mapie świata. Strona: 5 www.gry-online.pl Dungeon Lords – Poradnik GRY-OnLine Charakterystyka atrybutów i ras A t r y b u t y Strength –Wysoki jej poziom pozwala Ci używać ciężkiej broni oraz noszenie takowych zbroi. Podnosi także obrażenia, które zadajesz w walce bronią. Rozwijaj ten atrybut przede wszystkim, gdy potrzebujesz użyć przedmiotów wymagających wysokiej wartości siły. Intellect –Pozwala na łatwiejszą naukę magii, a także umiejętności (obniża koszt rozwoju), dlatego też jest bardzo ważną umiejętnością dla każdej z postaci, a szczególnie dla magów. Dexterity –Wpływa na efektywność atakowania przeciwnika za pomocą broni. Jest podstawowym atrybutem dla Wojowników. Agility –Przekłada się na szybkość oraz refleks podczas walki. Przydatny, choć nie najważniejszy atrybut dla wszystkich postaci. Vitality –Określa poziom żywotności Twojej postaci. Istotna dla Wojowników. W przypadku innych klas proponuję rozwój tego atrybutu dopiero w dalszych etapach gry. Honor –Jest miernikiem Twojego heroizmu i odwagi w walce. Oddziałuje również na wysokość cen u kupców. Ponieważ pieniędzy w grze nie brakuje, jest on praktycznie nieprzydatny. Strona: 6 www.gry-online.pl Dungeon Lords – Poradnik GRY-OnLine R a s y Wybór rasy determinuje rozwój postaci w całej grze. Od tego, jaką wartość atrybutów posiada bazowo dana rasa zależy, ile punktów doświadczenia będziemy musieli poświęcić na jej dalszy rozwój. Dlatego też różnica pomiędzy atrybutami wbrew pozorom jest bardzo istotna. Dla przykładu awans człowiekiem mężczyzną na 14 poziom dexterity kosztuje 1231 punktów, natomiast awans Urgothem na 10 poziom wynosi 2639 punktów. Dwarf– rasę tą charakteryzuje niski wzrost oraz krępa budowa ciała. Posiadają natomiast wysoką siłę oraz witalność, dzięki czemu mogą nosić najcięższy ekwipunek i wytrzymać dosyć duży atak. Przyzwoita zręczność pozwala im również na efektywne zadawanie ciosów, czyniąc z nich tym samym świetny materiał na Wojowników. Elf female- to postacie starożytne, bardzo mądre i długo żyjące. Oprócz ich inteligencji, zauważalna jest również zwinność i gibkość. Niestety są rasą dosyć kruchą i wątłą. Pomimo niskiej witalności polecam tą postać do gry magiem. Elf male- to postacie starożytne, bardzo mądre i długo żyjące. Oprócz ich inteligencji, zauważalna jest również zwinność i gibkość. Niestety są rasą dosyć kruchą i wątłą. Świetnie nadają się do gry magiem bądź złodziejem. Strength 18 Intellect 10 Dexterity 12 Agility 10 Vitality 16 Honor 10 Life 52 Strike 12 Damage +0 Speed +0 Parry 0 Influence 10 Strength 10 Intellect 17 Dexterity 15 Agility 15 Vitality 8 Honor 10 Life 36 Strike 15 Damage +0 Speed +7 Parry 2 Influence 11 Strength 12 Intellect 15 Dexterity 15 Agility 14 Vitality 10 Honor 10 Life 40 Strike 15 Damage +0 Speed +5 Parry 2 Influence 10 Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dungeon Lords - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: