Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00383 008083 15913194 na godz. na dobę w sumie
Dungeon Siege II - poradnik do gry - ebook/pdf
Dungeon Siege II - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 182
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku do gry hack’n’slash Dungeon Siege 2 znajdziecie wszystkie potrzebne materiały, służące niezastąpioną pomocą każdemu nieustraszonemu podróżnikowi, który pragnąłby wyruszyć do pełnego tajemnic, przygód i magii świata Aranna.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Wiedza] Przedmioty do zadań cz.1
-[Wiedza] Przedmioty do zadań cz.2
-[Wiedza] Przedmioty do zadań cz.3
-[Wiedza] Przedmioty do zadań cz.4
-[Wiedza] Księgi cz.1
-[Wiedza] Księgi cz.2
-[Wiedza] Mapy
-[Wiedza] Zaśpiewy cz.1
-[Wiedza] Zaśpiewy cz.2
-[Wiedza] Zaśpiewy cz.3
-[Wiedza] Zaśpiewy cz.4
-[Bestiariusz] Wprowadzenie
-[Bestiariusz] Akt 1 (cz.1)
-[Bestiariusz] Akt 1 (cz.2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 100

Informacja o grze

Jak sama nazwa wskazuje, jest to druga część gry akcji z elementami cRPG zatytułowanej Dungeon Siege, która w roku 2002, tj. momencie swej premiery, zachwyciła miłośników tytułów osadzonych w realiach światów fantasy znakomitą oprawą audiowizualną oraz ja

Gra Dungeon Siege II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Dungeon Siege 2 autor: Kamil „Draxer” Szarek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Dungeon Siege 2 – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________________ 3 Wiedza _______________________________________________________________________ 4 Przedmioty do zadań __________________________________________________________ 4 Księgi _____________________________________________________________________ 13 Mapy ______________________________________________________________________ 17 Zaśpiewy___________________________________________________________________ 18 Bestiariusz ___________________________________________________________________ 26 Akt 1 ______________________________________________________________________ 27 Akt 2 ______________________________________________________________________ 41 Akt 3 ______________________________________________________________________ 54 Towarzysze ___________________________________________________________________ 63 Mapy ________________________________________________________________________ 64 Indeks map_________________________________________________________________ 65 001 Zachodnia plaża Greilyn____________________________________________________ 67 002 Eirulan _________________________________________________________________ 68 003 Północna dżungla Greilyn __________________________________________________ 69 004 Zachodnia dżungla Greilyn__________________________________________________ 70 005 Południowa dżungla Greilyn ________________________________________________ 71 006 Wschodnia dżungla Greilyn _________________________________________________ 72 007 Podziemne schronienie ____________________________________________________ 73 008 Górne pieczary Kithraya____________________________________________________ 74 009 Dolne pieczary Kithraya ____________________________________________________ 75 010 Pustynia Azunitów ________________________________________________________ 76 011 Pieczara Azunitów ________________________________________________________ 77 012 Zaginiona Dolina Azunitów _________________________________________________ 78 013 Klify Azunaia ____________________________________________________________ 79 014 Forteca Kamiennych Wichrów _______________________________________________ 80 015 Świątynia Xerii___________________________________________________________ 81 016 Aman’lu ________________________________________________________________ 82 017 Wzgórza Aman’lu _________________________________________________________ 83 018 Północy Las Vai’lutra ______________________________________________________ 84 019 Wyspy Elen’lu ___________________________________________________________ 85 020 Południowy Las Vai’lutra ___________________________________________________ 86 021 Las Vai’kesh _____________________________________________________________ 88 022 Wąwóz Arintha __________________________________________________________ 89 023 Ogród Pradawnych________________________________________________________ 90 024 Nekropolia Azunitów ______________________________________________________ 91 025 Katakumby Azunitów ______________________________________________________ 92 026 Śnieżna Dolina ___________________________________________________________ 93 027 Śnieżna Grota ___________________________________________________________ 94 028 Kwatery Śnieżnej Opoki____________________________________________________ 95 029 Dziedziniec Śnieżnej Opoki _________________________________________________ 96 030 Kalrathia _______________________________________________________________ 97 031 Północna Równina Łez _____________________________________________________ 98 032 Wschodnia Równina Łez ___________________________________________________ 99 033 Duże opuszczone schronisko _______________________________________________ 100 034 Darthrul _______________________________________________________________ 101 035 Pustynia Kaderak ________________________________________________________ 102 036 Górne kopalnie Kaderak___________________________________________________ 103 037 Dolne kopalnie Kaderak ___________________________________________________ 104 038 Agallańskie Wierchy _____________________________________________________ 105 Zadania _____________________________________________________________________ 106 Zanim zaczniesz korzystać ____________________________________________________ 106 Indeks zadań głównych ______________________________________________________ 108 Indeks zadań pobocznych_____________________________________________________ 111 Akt 1 - Zadania główne _______________________________________________________ 115 Akt 1 - Zadania poboczne _____________________________________________________ 125 Akt 2 - Zadania główne _______________________________________________________ 135 Akt 2 - Zadania poboczne _____________________________________________________ 144 Akt 3 - Zadania główne _______________________________________________________ 158 Akt 3 - Zadania poboczne _____________________________________________________ 169 Tajemnicze zadanie____________________________________________________________ 178 Strona: 2 Dungeon Siege 2 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Czy kiedykolwiek, siedząc w ciepłej tawernie przy kufelku piwa wśród znanych i nieznanych osób chciałeś poczuć smak tej przygody, o której tak wspaniale opowiadali, wędrowcze? Jeżeli tak – oto świat Aranna, pełen tajemnic, magii, dobra i zła. Już czas go odwiedzić. W wyprawie pomoże Ci niniejszy poradnik; znajdziesz tu wszystko, co podróżnikowi może się przydać. Jako że działów jest dosyć sporo – oto ich krótka charakteryzacja: (cid:131) Wiedza – przedmioty do zadań: jak sama nazwa wskazuje. Wiernie odtworzone karty z dziennika prowadzonego przez postać w grze. Wszystkie przedmioty wraz z numerami zadań, do których przynależą. (cid:131) Wiedza – książki: lista książek, jakie możesz zebrać w trakcie gry wraz z lokalizacjami. (cid:131) Wiedza – mapy: lista mapek występujących w dzienniku w grze. (cid:131) Wiedza – zaśpiewy: lista wszystkich zaśpiewów wraz z ich efektami oraz miejscami, w których można się ich nauczyć. (cid:131) Bestiariusz: obszerny dział zawierający porcję informacji z dziennika w grze na temat potworów. (cid:131) Towarzysze: krótki wykaz osób, które wyrażą wolę przyłączenia się do Twojej drużyny w trakcie gry. (cid:131) Mapy: 38 dokładnych map terenów, jakie możesz zwiedzić w grze wraz z oznaczeniami. (cid:131) Zadania – zanim zaczniesz korzystać, indeksy zadań, opisy: solidna garść wskazówek odnośnie wędrówek po Arannie, wykaz wszystkich zadań dostępnych w grze i wreszcie opisy do każdego po kolei. (cid:131) Tajemnicze zadanie – znalazłeś już jakiś tajemniczy przedmiot? Poradnik był pisany na podstawie angielskiej wersji gry, następnie całkowicie przerabiany na polską. Pisałem pod wersją 2.0. Specjalne podziękowania za użyteczną pomoc dla Jasia, Piokosa, Pvt. Creak’a i Blinka! Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Dungeon Siege 2 – Poradnik GRY-OnLine Wiedza P r z e d m i o t y d o z a d a ń Czyli: lista przedmiotów związanych z zadaniami, wraz z momentami ich otrzymania i – niekiedy – kilkoma uwagami ode mnie na ich temat. Obrazek Nazwa Od kogo Kiedy Uwagi Medalion Drevina Drevin Akt 1, zadanie główne 1 Ważny przedmiot. Dostajesz, tracisz i odzyskujesz go w akcie pierwszym, a jego prawdziwe znaczenie odkrywasz ciut później :) Kosz kamiennych Driada Telinu osełek Klucz do bramy Jeden z Mordenów Mordenów przy punkcie strażniczym Strażniczka Celia Kamień aktywacyjny eirulańskiego teleportu Klucz do bramy posterunku driad Strażniczka Celia Akt 1, zadanie główne 2 Akt 1, zadanie główne 2 Akt 1, zadanie główne 2 Akt 1, zadanie główne 2 Przedmiot wymagany do drugiego głównego zadania w pierwszym akcie Za jego pomocą uwalniasz driady, co prowadzi do rozpoczęcia trzeciego głównego zadania w akcie 1 Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania Mordeński sprzęt dźwigowy Po spaleniu ostatniej z Akt 2, zadanie Odblokowuje dostęp do ukrytych miejsc w mieście Mordenów, Darthrul ukrytych wież poboczne 16 Mordenów Pusta fiolka Driada Taar Akt 1, zadanie główne 4 Musisz ją napełnić wodą z elfickiej kapliczki Zaginiony Szafir Leży sobie na Elfów półeczce w elfickiej Akt 1, zadanie Przedmiot wymagany do ukończenia tegoż zadania. Znajdujesz go w ukrytej części kapliczce poboczne 4 elfickiej kapliczki Napełniona fiolka Elficka fontanna, elficka kapliczka Akt 1, zadanie główne 4 Fiolka z wodą z elfickiej fontanny Strona: 4 Dungeon Siege 2 – Poradnik GRY-OnLine Obrazek Nazwa Od kogo Łeb garganturaksa Po zabiciu Garganturaksa Kiedy Akt 1, zadanie poboczne 9 Akt 1, zadanie poboczne 7 Akt 2, zadanie poboczne 10 Akt 1, zadanie poboczne 10 Akt 1, zadanie poboczne 10 Akt 1, zadanie poboczne 10 Nakrycie głowy Po zabiciu złego Hak’u wodza Hak’u Srebrny klucz z Skrzynia w ruinach zagadką Razki Kowadło Feldwyra Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu Ruda mythrilu Po zabiciu jednego Feldwyra z bossów w podziemnym schronieniu Młot Feldwyra Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu Uwagi Boss jest na 24 poziomie, sugerowany poziom zadania to 12 :P Jak wyżej Pierwsza z czterech tablic do zadania Druga z czterech tablic do zadania Trzecia z czterech tablic do zadania Czwarta z czterech tablic do zadania Ucięta głowa królowej roju z pieczar Kithraya Po zabiciu królowej roju w dolnych Akt 1, zadanie pieczarach Kithraya poboczne 5 Tablica Ślepoty Po zabiciu jednego ze strażników- skathów na pustyni Azunitów Tablica Życia Po zabiciu jednego ze strażników- skathów na pustyni Azunitów Tablica Śmierci Po zabiciu jednego ze strażników- skathów na pustyni Azunitów Tablica Wzroku Po zabiciu jednego ze strażników- skathów na pustyni Azunitów Akt 1, zadanie główne 7 Akt 1, zadanie główne 7 Akt 1, zadanie główne 7 Akt 1, zadanie główne 7 Strona: 5 Dungeon Siege 2 – Poradnik GRY-OnLine Obrazek Nazwa Od kogo Kiedy Uwagi Srebrne lustro Po wykonaniu zadania, potrzebne do kolejnego Azunicki artefakt Jak wyżej Akt 1, zadanie główne 7 Akt 1, zadanie główne 8 Kamień ogniskujący Po otwarciu skrzyni w pradawnym Akt 2, zadanie elfickim relikwiarzu poboczne 5 Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem pod pieczarami Isteru Kapitan Dathry Po zabiciu porucznika Namyeka w zewnętrznej krypcie Fortecy Klucz do komnat skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów Klucz do wewnętrznego skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów Akt 1, zadanie główne 9 Akt 1, zadanie główne 9 Otwiera przejście do zewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów Otwiera przejście do wewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów Zakurzony klucz Po wykonaniu zadania Akt 1, zadanie poboczne 13 Otwiera drzwi do pomieszczenia ze skarbami w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów Aktywny Azunicki Artefakt artefakt Kamień aktywacyjny teleportu Aman’lu aktywujesz w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów Celeb’hel Starszy Akt 1, zadanie główne 9 Akt 2, zadanie główne 1 Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania Liantiryt Leży w jednym z domków w Aman’lu Akt 2, zadanie poboczne 11 Podjęcie kamienia rozpoczyna zadanie poboczne w drugim akcie – znak skrytobójcy Czarny klucz jedynki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w pierwszej rundzie, otwiera drzwi do pierwszego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Strona: 6 Dungeon Siege 2 – Poradnik GRY-OnLine Obrazek Nazwa Od kogo Niebieski klucz dwójki Po zabiciu jednego z przeciwników na Kiedy Akt 2, zadanie Uwagi Wypada w drugiej rundzie, otwiera drzwi do drugiego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Turkusowy klucz trójki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w trzeciej rundzie, otwiera drzwi do trzeciego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Zielony klucz czwórki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w czwartej rundzie, otwiera drzwi do czwartego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Żółty klucz piątki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie arenie Aman’lu poboczne 12 Wypada w piątej rundzie, otwiera drzwi do piątego pomieszczenia ze skarbem Pomarańczowy klucz szóstki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w szóstej rundzie, otwiera drzwi do szóstego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Czerwony klucz siódemki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w siódmej rundzie, otwiera drzwi do siódmego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Fioletowy klucz ósemki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w ósmej rundzie, otwiera drzwi do ósmego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Żelazny klucz dziewiątki Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w dziewiątej rundzie, otwiera drzwi do dziewiątego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Złoty klucz Daesthai Po zabiciu jednego z przeciwników na Akt 2, zadanie Wypada w dziesiątej rundzie, otwiera drzwi do ostatniego pomieszczenia ze skarbem arenie Aman’lu poboczne 12 Klucz poszukiwacza Poszukiwacz Albain Kryształ Finala aktywacyjny mostu Akt 2, zadanie poboczne 10 Akt 2, zadanie główne 2 Zadanie to możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania, potrzebny w kolejnym Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dungeon Siege II - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: