Poradnik zawiera kompletny opis przejścia głównego trybu fabularnego, a także garść porad, które ułatwią eksplorację rozbudowanych lochów. Do opisu każdego scenariusza została dołączona mapa wskazująca najważniejsze punkty.
Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Opis przejścia] Misja 1 – Crystal Throne
-[Opis przejścia] Misja 2 – Yum–Yumville
-[Opis przejścia] Misja 3 – Pleasant Creek
-[Opis przejścia] Misja 4 – Happy Hills
-[Opis przejścia] Misja 5 – Sleepy Manor
-[Opis przejścia] Misja 6 – Laughtown Everglad
-[Opis przejścia] Misja 7 – Caves of Horror
-[Opis przejścia] Misja 8 – Castle Sweetcliff
-[Opis przejścia] Misja 9 – Cuddleton
-[Opis przejścia] Misja 10 – Neverevil Mountain
-[Opis przejścia] Misja 11 – Laughington on Milklake
-[Opis przejścia] Misja 12 – Volcano of Terror
-[Opis przejścia] Misja 13 – Snowdrop
-[Opis przejścia] Misja 14 – Paradise Castle Upon Honeyville River
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 18
Informacja o grze
Niemiecka odpowiedź na serię Dungeon Keeper. Jako zły lord więzimy w lochach niczego niespodziewających się bohaterów.
Gra Dungeons, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Dungeons
autor: Amadeusz „ElMundo” Cyganek
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
Producent Realmforge Studios, Wydawca Kalypso Media
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Dungeons – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Opis przejścia ___________________________________________________5
Misja 1 – Crystal Throne _____________________________________________________ 5
Misja 2 – Yum–Yumville _____________________________________________________ 7
Misja 3 – Pleasant Creek ____________________________________________________ 13
Misja 4 – Happy Hills _______________________________________________________ 17
Misja 5 – Sleepy Manor _____________________________________________________ 20
Misja 6 – Laughtown Everglad _______________________________________________ 23
Misja 7 – Caves of Horror ___________________________________________________ 27
Misja 8 – Castle Sweetcliff __________________________________________________ 31
Misja 9 – Cuddleton ________________________________________________________ 34
Misja 10 – Neverevil Mountain _______________________________________________ 39
Misja 11 – Laughington on Milklake __________________________________________ 43
Misja 12 – Volcano of Terror ________________________________________________ 46
Misja 13 – Snowdrop _______________________________________________________ 49
Misja 14 – Paradise Castle Upon Honeyville River ______________________________ 51
Misja 15 – Twittervale ______________________________________________________ 55
Misja 16 – Pleasant of View _________________________________________________ 58
Misja 17 – Crystal Throne ___________________________________________________ 62
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
www.gry-online.pl
Strona: 2
Dungeons – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do nieco szalonej strategii umiejscowionej w podziemnym i przesiąkniętym złem świecie,
czyli Dungeons, zawiera kompletny opis przejścia głównego trybu fabularnego, a także garść porad,
które ułatwią eksplorację rozbudowanych lochów. Do opisu każdego scenariusza została dołączona
mapa wskazująca najważniejsze punkty mające kluczowe znaczenie dla powodzenia naszej misji.
Pomarańczowym kolorem zaznaczyłem angielskie nazwy przeciwników i przedmiotów, zaś
niebieski kolor odsyła do odpowiednich punktów na mapie.
Amadeusz „ElMundo” Cyganek (www.gry–online.pl)
Strona: 3
Dungeons – Poradnik GRY-OnLine
P o r a d y
• Na początek porada czysto techniczna – przed rozpoczęciem rozgrywki instalujemy wszelkie
możliwe patce i poprawki. Bez nich Dungeons nie nadaje się do gry – często wywala błędy i
crashe, animacja rwie, a loadingi trwają wieczność. Pamiętajmy o tym.
• Taktyka walki z silniejszymi przeciwnikami jest prosta – przeciwko wrogom wyszkolonym
głównie w zakresie walki wręcz stosujemy zaklęcia dystansowe, z kolei przeciwko magom i
nekromantom – zupełnie odwrotnie. To samo odnosi się do potworów.
• Każdy zdobyty punkt doświadczenia jak najszybciej inwestujemy w rozwinięcie cech oraz
nowe umiejętności bojowe. Każda, nawet najmniejsza poprawa naszych statystyk może
przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść.
• Korzystajmy ze naturalnych złóż złota – to istotny procent naszego stanu konta.
• Stawiajmy pentagramy tak, by obejmowały swoim zasięgiem owe legowiska – daje nam to
dodatkowe miejsca na wybudowanie pentagramów oraz nowe typy potworów.
•
Jeśli musimy zdobyć większą ilość Soul Points, likwidujemy herosów osobiście – zabójstwo
poszukiwaczy przez pułapki lub potwory pozera znaczną część tego surowca.
• Stawiając obiekty prestiżowe, warto zaoszczędzić na nieco droższe, lecz dające więcej
prestiżu bajery – jest to bardziej opłacalne niż stawianie małych, niewiele wartych ozdób.
• Przeciwko większej grupie warto stosować taktykę znaną z wielu RPGów – ucieczki i ataku
dystansowego. Pozwoli to zmniejszyć obrażenia, jakie przyjmujemy od atakujących
wrogów.
• Mimo tego, że wydatek związany z wezwaniem strażnika Serca Lochu jest dość spory,
niejednokrotnie ratuje on nasz cenny artefakt w najbardziej beznadziejnych sytuacjach.
Warto rozważyć ten zakup praktycznie w każdej misji.
• Przyzywamy jak największą możliwą ilość goblinów – ich eksploatacja nie kosztuje ani
grosza.
Strona: 4
Dungeons – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
M i s j a 1 – C r y s t a l T h r o n e
Po dotarciu do głównej siedziby lorda (przechadzka to krótki tutorial służący zaznajomieniu się z
podstawowym sterowaniem w grze) jesteśmy świadkami scenki wprowadzającej nas w zawiłą
intrygę z udziałem byłej narzeczonej naszego bohatera, Calypso. Naszym głównym zadaniem jest
ucieczka z lochów. Wpierw musimy jednak wybudować kilka prestiżowych obiektów (gimmicks) –
znajdziemy je w menu budowy zlokalizowanym w prawym górnym rogu ekranu, klikając w
fioletową ikonkę z mieczem. Wznosimy postumenty do momentu, w którym wskaźnik prestiżu
przekroczy 200. Teraz przystępujemy do właściwej ucieczki.
Strona: 5
Dungeons – Poradnik GRY-OnLine
Poruszamy się wzdłuż drogi zaznaczonej na mapie. Żółty punkt oznacza lokację początkową
naszego bohatera, zielony zaś wskazuje cel. Jest to najprostsza droga, na której znajdziemy
najmniejszą ilość przeciwników.
Po dojściu do celu widzimy zagradzającą nam drogę bramkę. Pociągamy za dźwignię znajdującą się
tuż obok bramki po prawej stronie (klikając prawym przyciskiem wówczas, gdy pojawi się ikonka z
dwoma kołami zębatymi) i przechodzimy w stronę wyjścia. Likwidujemy trzech przybyłych herosów
i wychodzimy z podziemi. Misja zakończona.
Strona: 6
Dungeons – Poradnik GRY-OnLine
M i s j a 2 – Y u m – Y u m v i l l e
Legenda:
1. miejsce konwersji pierwszego pentagramu
2. miejsce ustawienia drugiego pentagramu
3. klatka z goblinem
4. drugie wrota
5. miejsce wymarszu szkieletów
6. legowisko zmutowanych szczurów
7. miejsce, z którym znajdziemy „Seeds of Discord”
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :