Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00080 008233 15929310 na godz. na dobę w sumie
Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry - ebook/pdf
Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 67
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry akcji „Dusk-12 - Strefa Śmierci” zawiera ilustrowaną drogę przez wszystkie etapy gry wraz ze spisem przeciwników.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Lodowiec cz.1
-Lodowiec cz.2
-Fabryka
-Szpital (część I)
-Szpital (część II)
-Szpital (część III)
-Więzienie cz.1
-Więzienie cz.2
-Więzienie cz.3
-Kamaz (część I)
-Kamaz (część II)
-Kamaz (część III)
-Podziemny kompleks
-Stacja kolejowa cz.1
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 24

Informacja o grze

Klasyczny przedstawiciel gatunku FPS. Akcja została osadzona w przyszłości i jest wyjątkowo dynamiczna. Oprócz wciągającego trybu single player gra oferuje też dobrze zaprojektowany system zabawy wieloosobowej.

Gra Dusk-12, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Dusk-12: Strefa Śmierci autor: Antoni „HAT” Józefowicz (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent Orion Software, Wydawca Buka EntertainmentBuka Entertainment, Wydawca PL CITY interactive Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Dusk-12: Strefa Śmierci – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Przeciwnicy ________________________________________________________________ 3 Moce Zgonina _______________________________________________________________ 3 Opis przejścia___________________________________________________ 4 Lodowiec___________________________________________________________________ 4 Fabryka ____________________________________________________________________ 9 Szpital (część I)____________________________________________________________ 13 Szpital (część II)___________________________________________________________ 14 Szpital (część III) __________________________________________________________ 18 Więzienie _________________________________________________________________ 20 Kamaz (część I)____________________________________________________________ 27 Kamaz (część II) ___________________________________________________________ 31 Kamaz (część III) __________________________________________________________ 34 Podziemny kompleks _______________________________________________________ 35 Stacja kolejowa ____________________________________________________________ 39 Więzienie _________________________________________________________________ 45 Laboratorium ______________________________________________________________ 48 Fabryka ___________________________________________________________________ 51 Lodowiec__________________________________________________________________ 53 Stacja telewizyjna__________________________________________________________ 56 Stacja nadawcza ___________________________________________________________ 64 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Dusk-12: Strefa Śmierci – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam w nieoficjalnym poradniku do gry akcji Dusk 12 - Strefa Śmierci. Znajdziesz tu ilustrowaną drogę przez wszystkie etapy gry wraz ze spisem przeciwników. W grze tej wcielasz się w obdarzonego ponadludzkimi mocami Zgonina oraz komandosa sił specjalnych Jegorowa. Akcja osadzona jest w niedalekiej przyszłości, zaś teatrem działań objęte kwarantanną miasto Czernożersk. Antoni „HAT” Józefowicz P r z e c i w n i c y Drapieżniki – niskie, szuropodobne stworzenia. Atakują za pomocą przednich łap. Poruszają się zwykle parami. Małpy – agresywne małpy. Atakują wszystkimi kończynami. Miejscowi – rdzenni mieszkańcy Czernożerska, których tajemniczy wirus zmienił w agresywnych morderców. Większość używa broni palnej, niektórzy posiadają broń ręczną – siekiery, noże, itp. Technicy – zombi wyjątkowo odporne na ból. W praktyce niemożliwe jest ich zabicie. Nawet strzał w głowę ogłuszy tylko na krótką chwilę. Mutanci – żołnierze, których poddano eksperymentom genetycznym. Bardzo odporni na ból – Zgonin musi każdego znokautować kilka razy, aby ten padł. Powala ich natychmiast uderzenie kinetyczne. Dysponują bronią maszynową. Komandosi – członkowie sił specjalnych. Dysponują bronią palną. Noktowizja – pozwala widzieć w ciemnościach (symbol oka) M o c e Z g o n i n a Spowolnienie czasu – wszystko wokół zdaje się stać nieruchomo, a Zgonin porusza się tylko nieco wolniej. Idealne wykorzystanie, aby podbiec do przeciwnika i uderzyć go pięścią (symbol zegara). Przyśpieszenie – dzięki tej zdolności Zgonin przemieszcza się z olbrzymią szybkością, co pozwala również na dość dalekie skoki (symbol stopy). Uderzenie kinetyczne – zdolność pozwala na uśmiercenie wszystkich przeciwników w zasięgu działania (symbol pięsci). Strona: 3 Dusk-12: Strefa Śmierci – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia L o d o w i e c W intrze widzimy, jak Zgonin wstaje z sarkofagu, a oddział sił specjalnych zmierza, aby go pojmać. Gdy dostaniesz możliwość kontroli Zgonina, przejdź do pomieszczenia obok. Nastąpi scenka animowana. Po niej wyjdź schodami i przez dwie pary drzwi automatycznych wejdziesz do korytarza, po drodze wypłaszając drapieżnika, który zniknie w dziurze za szafami. Z korytarza wyjdź drzwiami po prawej – aktywuje się tryb noktowizji. Idź przed siebie, potem schodami na kolejne półpiętro - tu zaatakują Cię komandosi, a zarazem aktywuje się tryb spowolnienia czasu. Strona: 4 Dusk-12: Strefa Śmierci – Poradnik GRY-OnLine Najskuteczniejszą metodą eliminacji przeciwników jest uderzenie w twarz. Po wyeliminowaniu tej grupki podejdź do drzwi – scenka animowana – w dalszej części pomieszczenia pojawiają się kolejni żołnierze. Skryj się za załomem ściany i zaczekaj, aż nadejdą. Wówczas włącz spowolnienie czasu i wyeliminuj ich. Idź dalej – pokażą się kolejni. Gdy z nimi skończysz, zejdź na dół i skieruj się w prawo, do korytarza, a potem idź nim w lewo. W pomieszczeniu będzie dwóch-trzech żołnierzy. Wyeliminuj ich i idź dalej. Aby wejść do kolejnego pomieszczenia, musisz przykucnąć. Strona: 5 Dusk-12: Strefa Śmierci – Poradnik GRY-OnLine Użyj dźwigni na stole po prawej. Usłyszysz głos znienawidzonego generała, który oznajmi Ci, że jesteś w pułapce. Dobiegnij do drzwi na lewej ścianie i uderz je – gdy wypadną z zawiasów, biegnij w dół. Dobiegniesz do pomieszczenia pełnego gorącej pary z rur – kucając udaj się na jego drugi koniec. Następnie wskocz na skrzynię po prawej i po rurze dojdź do kratki wentylacyjnej. Wybijesz ją jednym ciosem. Szyb zaprowadzi cię do wielkiego wiatraka, którego śmigła są zabójcze. Włącz spowolnienie czasu, zeskocz zaraz po śmigle i idź za nim aż do kolejnego szybu. Strona: 6 Dusk-12: Strefa Śmierci – Poradnik GRY-OnLine Wyskoczysz w maszynowni, z której wyjdź otwartymi drzwiami po lewej, a potem przejdź przez kolejne. To pomieszczenie już znasz, jednak schody runęły i aby dostać się na górę, musisz ustawić sobie skrzynki. Wróć do pomieszczenia z ciałem pułkownika. Zauważ, że masz teraz dostęp do podajnika vis a vis ciała. Wślizgnij się na niego – uważaj na parę, która rani. Podajnik prowadzi do zalanego pomieszczenia. W wodzie są aktywne kable wysokiego napięcia. Aby odłączyć zasilania, doskocz do po skrzynkach do mechanizmu i użyj dźwigni, lecz uważaj. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: