Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00336 006894 9764213 na godz. na dobę w sumie
Dzika strona jedzenia. Jak wybierać, przechowywać i przygotowywać warzywa i owoce, aby odzyskać ich dawno utracony smak oraz wydobywać wszystkie kryjące się w nich wartości odżywcze - ebook/epub
Dzika strona jedzenia. Jak wybierać, przechowywać i przygotowywać warzywa i owoce, aby odzyskać ich dawno utracony smak oraz wydobywać wszystkie kryjące się w nich wartości odżywcze - ebook/epub
Autor: Liczba stron: 372
Wydawca: Illuminatio Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-65442-92-5 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> zdrowie
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

'

Czy wiesz, że niektóre z dzikich odmian ziemniaka mogą zawierać do dwudziestu razy więcej odżywczych składników i antyoksydantów niż te odmiany, które spożywasz na co dzień? Ludzkość od lat inwestuje w uprawę roślin przede wszystkim bogatych w cukry i tłuszcze, jako drugorzędną cechę traktując zawartość witamin, przeciwutleniaczy czy błonnika. A to właśnie te substancje odżywcze pomagają żyć w zdrowiu i budują odporność.

Jo Robinson, ceniona aktywistka żywieniowa, udowadnia, że uzbrojony w zawartą w tej książce wiedzę, możesz uzupełnić te braki w prosty sposób. Dzika strona jedzenia to zbiór rad i wskazówek dotyczących tego, jakie owoce i warzywa wybierać w sklepie lub na targu, a także jak je przygotowywać, żeby wyodobyć z nich esencję witamin, mikroelementów, przeciwutleniaczy i wszystkiego tego, co dała im natura. Każdy z rozdziałów tego roślinnego kompendium poświęcony został innemu rodzajowi warzyw czy owoców – by szczegółowo przedstawić dostępne na rynku gatunki, ich wartości odżywcze oraz proste i często zaskakujące metody na ich jak najzdrowsze przyrządzenie.

To nie jest nudny spis danych żywieniowych, to książka, która będzie wyrywać cię z fotela po odkryciu każdej kolejnej wskazówki i ciekawostki. Daj się zaskoczyć! Odkryj, że: antybakteryjne właściwości czosnku można zwiększyć poprzez rozdrobnienie go 10 minut przed gotowaniem/pieczeniem; marchew gotowana w całości ma 25 procent więcej substancji redukującej ryzyko rozwoju raka, niż marchew gotowana w kawałkach; liście buraka są bogatsze w wartości odżywcze niż sam korzeń buraka; im mniejszy pomidor, tym więcej wartości odżywczych, a im bardziej czerwony, tym więcej antyoksydantów zawiera; w malinach jest więcej błonnika niż w otrębach zbóż.

Wybierz się w podróż po gatunkach roślin, poznaj ich zdrowsze odmiany, które możesz kupić wszędzie. Naucz się wybierać te gatunki, które zawierają więcej mikroelementów, pomagających cieszyć się zdrowiem przez długie lata.

'

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:



Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Pobierz darmowy fragment (epub)

Gdzie kupić całą publikację:

Dzika strona jedzenia. Jak wybierać, przechowywać i przygotowywać warzywa i owoce, aby odzyskać ich dawno utracony smak oraz wydobywać wszystkie kryjące się w nich wartości odżywcze
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: