Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00409 010955 7497481 na godz. na dobę w sumie
E-marketing - ebook/epub
E-marketing - ebook/epub
Autor: , Liczba stron: 464
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-01-18626-5 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> zdrowie
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

'Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania Czytelnik dowie się:

- jak mierzyć siłę i potencjał marki?

– jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?

- dlaczego Content is Th King?

– czym jest marketing 3.0?

– dokąd zmierzają socjal media?

– dlaczego less is more?

– jak dbać o klienta w sieci?

– jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?

– o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?

– w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?

– jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?

– jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?'

Znajdź podobne książki

Darmowy fragment publikacji:








Pobierz darmowy fragment (epub)

Gdzie kupić całą publikację:

E-marketing
Autor:
,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: