Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00383 006484 18437281 na godz. na dobę w sumie
F1 2010 - poradnik do gry - ebook/pdf
F1 2010 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 72
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> wyścigowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry F1 2010 zawiera szereg porad dla trybu Kariery, a także ustawień bolidu i sterowania.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[FAQ]
-[Kariera] Kontrakty
-[Kariera] Weekend wyścigowy
-[Sterowanie] Styl jazdy - cz. 1
-[Sterowanie] Styl jazdy - cz. 2
-[Sterowanie] Ustawienia
-[Tory] Sakhir
-[Tory] Melbourne
-[Tory] Kuala Lumpur
-[Tory] Szanghaj
-[Tory] Katalonia
-[Tory] Monte Carlo
-[Tory] Stambuł
-[Tory] Montreal
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 26

Informacja o grze

Pierwsze wydanie oficjalnej gry mistrzostw świata F1 autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters. Produkcja zachęca wszystkich fanów wyścigów pełną licencją na wszystkie elementy tych emocjonujących zawodów.

Gra F1 2010, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PS3, Xbox 360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry F1 2010 autor: Adam „eJay” Kaczmarek Producent Codemasters Software, Wydawca Codemasters Software, Wydawca PL Licomp Empik Multimedia Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. F1 2010 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 FAQ ___________________________________________________________4 Kariera _________________________________________________________5 Kontrakty _________________________________________________________________ 5 Weekend wyścigowy ________________________________________________________ 7 Sterowanie ____________________________________________________11 Styl jazdy_________________________________________________________________ 11 Ustawienia _______________________________________________________________ 22 Tory __________________________________________________________24 Sakhir____________________________________________________________________ 24 Melbourne ________________________________________________________________ 28 Kuala Lumpur _____________________________________________________________ 31 Szanghaj _________________________________________________________________ 34 Katalonia _________________________________________________________________ 36 Monte Carlo _______________________________________________________________ 39 Stambuł __________________________________________________________________ 42 Montreal _________________________________________________________________ 44 Walencja _________________________________________________________________ 46 Silverstone _______________________________________________________________ 48 Hockenheim ______________________________________________________________ 51 Budapeszt ________________________________________________________________ 53 Spa ______________________________________________________________________ 55 Monza ___________________________________________________________________ 57 Marina Bay _______________________________________________________________ 60 Suzuka ___________________________________________________________________ 62 Yeongam _________________________________________________________________ 64 Sao Paulo ________________________________________________________________ 67 Abu Dhabi ________________________________________________________________ 69 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 F1 2010 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry F1 2010 zawiera szereg porad dla trybu Kariery, a także ustawień bolidu i sterowania. W dalszych rozdziałach zawiera opis wszystkich dostępnych torów wraz z materiałami filmowymi ukazującymi charakterystyczne miejsca sprawiające graczom największy problem. Poradnik został również wzbogacony o mapy torów. W celu łatwiejszej identyfikacji zastosowano następujące oznaczenia: Kolorem czarnym zaznaczono trasę przejazdu. Kolorem czerwonym zaznaczono miejsce startu. Błękitna strzałka oznacza kierunek jazdy. Zielone ramki wskazują na fragmenty toru opisane w danym dziale, w kolejności chronologicznej. Adam „eJay” Kaczmarek (www.gry-online.pl) Strona: 3 F1 2010 – Poradnik GRY-OnLine FAQ Pytanie: Jakie kontrolery zalecane są do gry w F1 2010? Odpowiedź: W F1 2010 można grać nawet na klawiaturze. Wiąże się z tym jednak drobny problem – brak czułości w skręcaniu bolidem. Aby czerpać przyjemność z jazdy proponuję zaopatrzyć się przynajmniej w pada. Zdecydowanie najlepiej jeździ się natomiast na markowej kierownicy. I właśnie w oparciu o nią powstał ten poradnik. Pytanie: Gra mi kratkuje na prostej startowej, co robić? Odpowiedź: Radzę zmniejszyć detale. Najpierw usunąć cienie, jeśli to nie pomoże to usunąć kibiców. Jeśli dalej będziesz odczuwać spadki płynności, wtedy zmniejsz detale obiektów lub po prostu zmniejsz rozdzielczość. Pomocne może być tu może również przełączenie dźwięku z Rapture na Programowy. To również kilka klatek na sekundę więcej. Pytanie: Na początku kariery ma dostępne jedynie słabe teamy, co zrobić, aby pojeździć od początku obok Fernando Alonso? Odpowiedź: Niestety, na początku nie możesz jeździć w lepszych zespołach. W trakcie sezonu zdobywaj punkty, wtedy wzrosną twoje szanse na angaż w lepszym zespole. Pytanie: Czy jazda ze wszystkimi ułatwieniami powoduje, że jestem konkurencyjny? Odpowiedź: Nie. Niektóre ułatwienia wręcz Cię zwalniają (np. automatyczne hamowanie lub automatyczna skrzynia biegów). Jeżeli nie znasz torów to proponuję zostawić sobie tylko Najlepszą Linię. Pytanie: Gdzie mogę znaleźć oferty pracy innych zespołów? Odpowiedź: W menu Agent. Asystenta poinformuje Cię o ofercie. Pytanie: W trakcie wyścigu, co kilka okrążeń pęka mi opona. Jak temu zapobiec? Odpowiedź: Jeżeli grasz na krótszym dystansie wyścigu to wiedz, iż wytrzymałość opon skalowana jest do długości wyścigu. Oznacza to, iż dana mieszanka wytrzymuje stale np. 50 dystansu i nie liczy się liczba okrążeń wyścigu ustalonych przed weekendem. Aby temu zapobiec można wyłączyć symulację zużycia się opon. Pytanie: Dlaczego Lotusem nie mogę pobić czasu Ferrari? Odpowiedź: Bolidy są zróżnicowane w osiągach. Jedne mają lepszą przyczepność i zwinność, drugie są po prostu szybsze. Pytanie: Co oznaczają poszczególne flagi? Odpowiedź: Wszystko jest opisane w instrukcji dołączonej do gry. Strona: 4 F1 2010 – Poradnik GRY-OnLine Kariera K o n t r a k t y Kariera kierowcy wyścigowego zaczyna się od podania imienia i nazwiska przyszłego (oby) mistrza oraz odpowiedzenia na pytania dziennikarzy. Mają one za zadanie ustalić poziom trudności, ale nie przejmuj się – można go spokojnie modyfikować przed każdym weekendem Grand Prix. W zaznajomieniu się z obecną sytuacją pomaga Nam asystentka (Agent), która pilnie śledzi zainteresowanie innych ekip naszą osobą oraz zadowolenie szefów. Na liście teamów Formuły 1 możemy sprawdzić jak prezentują się nasze notowania oraz ile zespołów chce Nas widzieć u siebie po sezonie. Im bardziej wypełnione jest kółko po lewej stronie tym dany zespół bardziej będzie zabiegać o kontrakt gracza. W lewym, dolnym rogu znajduje się twój poziom doświadczenia (tzw. ranga kierowcy). Dobre wyniki powodują, iż wskaźnik rośnie a twoi szefowie wychodzą z ofertą przedłużenia umowy. Aby zyskać szansę na angaż w innym zespole już w kolejnym sezonie należy wykonać 3 proste manewry: - odrzucać systematycznie oferty twoich szefów - zbierać doświadczenie na torze - krytykować swój zespół w mediach Strona: 5 F1 2010 – Poradnik GRY-OnLine UWAGA! W zależności od długości kariery (3, 5 lub 7 sezonów) niektóre ekipy jeszcze w pierwszym sezonie mogą być zablokowane, ze względu na wymagany poziom doświadczenia. Najbliższe możliwe, wolne stanowiska kierowcy należą do raczej konkurencyjnych zespołów. Szefostwo na początku sezonu ustali cel, do którego masz dążyć. Nie martw się – nie zawsze będziesz zmuszony do walki o mistrzostwo. Jeżeli to twój początek kariery to zazwyczaj celem jest zakwalifikowanie się do drugiej części kwalifikacji lub ukończenie wyścigu przed twoim kolegą z zespołu. W międzyczasie, w zależności od twojej formy cele mogą się zmieniać, zostaniesz o tym poinformowany przed weekendem wyścigowym. Strona: 6 F1 2010 – Poradnik GRY-OnLine W e e k e n d w y ś c i g o w y T r e n i n g i W F1 2010 możemy ustawić dwa rodzaje weekendu wyścigowego – Krótki i Długi. Krótki składa się z jednej praktyki, jednej kwalifikacji i wyścigu. Długi z 3 treningów, 3 kwalifikacji i wyścigu. W zależności od preferowanej drogi i tak trafiamy na tor. Pierwsze, co robimy to sprawdzamy prognozę pogody: Suchy weekend to bezproblemowy weekend. Deszczowy weekend to nieprzewidywalny weekend – zawsze kieruj się tą maksymą. Program jazdy ustalamy sobie sami. Inżynier od czasu do czasu informuje, iż mamy do przetestowania konkretne ulepszenie i jeżeli wykonamy pewne zadanie to zostanie ono zainstalowane w bolidzie. To radzę zostawić sobie na koniec, pomimo, iż nie jest trudno ową misję na torze wykonać. Jak pożytecznie wykorzystać czas treningu? Zacznijmy od najbanalniejszych kwestii: - poznanie toru – każdy z dostępnych torów jest inny, ma różną charakterystykę i nawierzchnię. Warto pokonać kilka okrążeń w celu zapoznawczym, nie szaleć (jazda poboczami nie jest pożyteczna), zrobić kilka rund spokojnym tempem i nie zważać na wyprzedzających Nas rywali. - sprawdzenie opon – różnica w czasach przy użyciu opon Głównych i Alternatywnych może sięgać nawet 2 sekund. Warto sprawdzić jak szybko zużywają się opony danego typu, tak, aby dobrać sobie odpowiednią strategię. - dobranie ustawień – można to zrobić dwojako: w menu Inżynier dokonać szybkich zmian lub poprzez monitor informacyjny i konfigurując każdy aspekt z osobna. Po więcej informacji zapraszam do działu [Sterowanie] Ustawienia. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

F1 2010 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: