Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00517 011174 20694866 na godz. na dobę w sumie
FACEBOOK MARKETING. Profil Na Facebooku! - ebook/pdf
FACEBOOK MARKETING. Profil Na Facebooku! - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 25
Wydawca: SELF-PUBLISHER Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-959713-2-7 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> social media
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Facebook jest obecnie NR1 jeśli chodzi o działania marketingowe, jest wręcz centrum dowodzenia. Dlatego w tym poradniku znajdziesz zestaw 30 taktyk, które możesz od ręki zastosować w swojej działalności online.

Dzięki tej instrukcji zyskasz większą swobodę działania, wzrost sprzedaży oraz większą liczbę poleconych w Twoim zespole - metodami organicznymi. Można powiedzieć, że już za chwilę rozpoczniesz nowy etap swojej działalności bazując na profesjonalnej wiedzy, która otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości.

Poradnik zawiera wszystkie elementy gry marketingowej jakie można zastosować w ramach profilu osobistego na Facebooku. Ponadto wyjaśniam krok po kroku najlepszy obecnie schemat publikowania treści, który sprawdza się w każdych okolicznościach biznesowych.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

FACEBOOK MARKETING Tomasz M. Pietrzak teTegonieuczawszkole.plfsa Tomasz M. Pietrzak konsultant ds. marketingu www.tomaszpietrzak.pl ISBN 978-83-959713-2-7 2 teTegonieuczawszkole.plfsa 4 4 5 5 8 8 9 9 10 12 13 14 14 14 15 15 16 17 20 21 22 22 22 23 24 24 24 25 25 25 Zdjęcie W Tle Zdjęcie Profilowe Prezentacja Linki Informacje Polecane Sprzątanie Profilu Biznesowi Znajomi Status Zdjęcia/Wideo Schemat 60-Sekundowego Wideo Na Żywo Wydarzenia Z Życia Albumy Zdjęć Pozycjonowanie Wpisu Schemat Wpisu Jak W 200 Słowach Opisać Produkt Psychologia Dni Tygodnia Promowanie Wpisu Stories Reakcje Na Relacje Odświeżanie Postów Komentowanie Wydarzenia Udostępnianie Albumów Zdjęć Dodawanie Plików Witanie Nowych Członków Grup Wykorzystanie Reklam Konkurencji Oznaczanie Znajomych W Komentarzu Lajkowanie Udostępnień 3 teTegonieuczawszkole.plfsa ZDJĘCIE W TLE Zdjęcie w tle to twój baner reklamowy, który ma kojarzyć cię z tym co jest przedmiotem twojej działalności. Np. jeśli działasz na giełdzie będzie to wykres, a nie gołe dupy przypadkowych lasek - sporo szablonów znajdziesz na CANVA.COM. Jeżeli chcesz znacząco podnieść skuteczność swojego zdjęcia w tle, to oczywiście polecam ci zrobienie kolażu w aplikacji INSHOT. Przykład pod giełdę: wykres, komputer, krajobraz (foty możesz pobrać na PIXABAY.COM) - grasz na giełdzie, zarabiasz online i cieszysz się życiem. Taki jest przekaz psychologiczny tego kolażu! Kolaż jest swoistą historią - możesz przekazać w ten sposób graficznie sytuację przed, w trakcie i po, czyli wykorzystać najskuteczniejszą strategię sprzedażową. Ponadto w opisie zdjęć (profilowe i w tle) umieść kluczowy dla ciebie link z jednozdaniowym opisem czego on dotyczy, ponieważ są osoby, które klikają w te fotki… ZDJĘCIE PROFILOWE Wyobraź sobie sytuację, w której przeglądasz listę osób, które możesz zaobserwować. Wolisz kliknąć obserwuj przy ładnym zdjęciu twarzy, czy dziwacznych kreskówkach, grafikach itp. Jeśli nikt dotychczas nie zdradził ci sekretu pięknych zdjęć profilowych, to ja to zrobię! Ubierasz się w coś korespondującego z twoim stylem i idziesz do fotografa. Tam stajesz lewym bokiem do aparatu i odchylasz w jego kierunku głowę - resztę podpowie ci fotograf! Zdjęcie profilowe powinno zawierać twój wizerunek, najlepiej gdyby to była twarz z ramionami na białym tle, lekko skierowana na bok. Ludzie wstawiają fotki w poszarpanym sweterku na tle płytek w kiblu i piszą, że uczą jak osiągać wolność finansową… Nie mówię tego złośliwie - po prostu nie popełniaj tego błędu. 4 teTegonieuczawszkole.plfsa PREZENTACJA Idąc od góry mamy: zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe, imię i nazwisko. Czwarty element to prezentacja, gdzie dodajesz swój biogram. Miej świadomość, że czytają to wszystkie osoby, które wejdą na twój profil. Wpisując w tym polu jakiekolwiek dane przemyśl jak koresponduje to z tym, co chcesz osiągnąć. Jeśli piszesz w bio, że uczysz osiągania wolności finansowej, a masz podaną pracę etatową na taśmie lub slogan typu szlachta nie pracuje, to coś tu nie gra. Zamiast górnolotnych frazesów wpisz coś w stylu: Od Etatu Do Wolności Finansowej. Kolejnym błędem jest wrzucanie 100-letnich cytatów - czemu ma to służyć? Ale załóżmy, że nie masz od ręki pomysłu na swój slogan reklamowy - co wtedy? Napisz czym się zajmujesz, np. INWESTOR, KSIĄDZ, PRAWNIK itp… LINKI Ciekawym wygenerujesz dzięki, np. LINKTR (najpopularniejszy generator) tworząc w ten sposób swoiste menu. Na początek rejestrujesz się na stronie linktr.ee, a następnie dodajesz swoje linki wraz z opisem. Tworząc drzewo linków masz na bieżąco podgląd jak ono wygląda. Ponadto możesz zmienić kolejność, kolor tła, dodawać nowe linki - wystarczy, że zalogujesz się do panelu linktr i wprowadzisz zmiany. Jest to bardzo praktyczne pod względem marketingowym, ponieważ daje opcję wyboru. Jeśli twoje menu jest już gotowe, wystarczy skopiować link i umieścić w polu generatorów… linktr.ee allmylinks.com taplink.at beacons.ai Jest jeszcze jedna kwestia! Gdzie takie odnośniki powinny prowadzić? Po pierwsze do miejsca gdzie można przeczytać kilka słów o linki do 4 najpopularniejszych linki. Poniżej znajdziesz rozwiązaniem jest użycie tzw. drzewa linków, które tobie, 5 teTegonieuczawszkole.plfsa a w kontekście marketingowym dlaczego warto podjąć z tobą współpracę. Może to być wpis na Facebooku jeśli nie prowadzisz wizytówki online lub bloga. Po drugie powinien być to odnośnik do opisu projektu, który polecasz lub zestawienia projektów z krótkimi opisami (to również może być wpis na Facebooku). Trzecim obowiązkowym odnośnikiem jest link do tzw. szybkiego kontaktu i w tym przypadku polecam ci zastosować link do Messengera. MY STORY Poniżej znajdziesz profesjonalny schemat tego co warto napisać o sobie (jedna z trzech zakładek w drzewie linków) oraz przykład tego typu tekstu. Ten skrypt wykorzystują najwięksi potentaci online w zakresie marketingu! Nie ma sprzedaży i promocji opartej na twojej osobistej marce jeśli nie masz tekstu O MNIE. Twoja historia jest magnesem, który ma jedno zadanie - skłonić do sfinalizowania transakcji, dlatego wyjaśnię ci jak zrobić to profesjonalnie… Interesowało mnie… Zacząłem działać… Popełniłem kilka błędów… Wypracowałem swój schemat działania… Postanowiłem pomóc innym osobom w podobnej sytuacji… Tak zaczęła się moja prawdziwa przygoda z… Teraz… Przykład my story oparty na powyższym schemacie… Od zawsze interesowało mnie zarabianie przez internet - bycie cyfrowym nomadą, który czerpie z życia to co najpiękniejsze. Podjąłem próbę! I to nie jedną… Początkowo jako eksperyment w myśl słów Morfeusza: „Bierzesz niebieską pigułkę - historia się kończy, budzisz się w łóżku, nie pamiętając o tym, co się tu wydarzyło i wierzysz w to, w co chcesz. Bierzesz czerwoną pigułkę - zostajesz w krainie czarów, a ja pokazuję ci, jak głęboka jest królicza nora.”… 6 teTegonieuczawszkole.plfsa Jak każdy początkujący popełniłem wiele błędów pomimo tego, że mówiono mi jakich błędów mam unikać. Spokojnie! Uczymy się całe życie, a przede wszystkim popełniając błędy. Ważniejsza jest jednak decyzja, czy trwamy w postanowieniu, czy poddajemy się! W ten oto sposób wypracowałem swój skuteczny schemat działania. Finalnie postanowiłem pomóc innym osobom w podobnej sytuacji, które chcą czegoś więcej od życia, które szukają pomysłu dla siebie, które chcą działać według własnych reguł, a nie pod dyktando innych. I tak zaczęła się moja prawdziwa przygoda online! Dziś oddaję w twoje ręce kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszelkie szczeble zawodowe - od operatora szpadla do szefa. Oczywiście były momenty wiązania końca z końcem i wydawałoby się bezsensownych prób wyruszania w nową drogę, ale takie jest właśnie życie… Jako szkoleniowiec z zakresu marketingu opracowuję strategie, które pomagają marketerom osiągać sukcesy, a co najważniejsze zaprojektować styl życia, który kochają. Dlatego każdego dnia tworzę nowe materiały szkoleniowe! Jeśli reprezentujesz organizację lub osobiście chcesz osiągnąć sukces w marketingu internetowym, to dobrze trafiłeś - ustalimy najlepszy model współpracy oraz najprostszą drogę do błyskawicznego uzyskania pozytywnych wyników. Zapraszam do kontaktu… BIZNES Drugim odnośnikiem w drzewie linków powinien być link prowadzący do twojego biznesu. Może to być strona informacyjna lub instruktażowa, która wskazuje jak dokonać rejestracji. Jeśli prowadzisz sklep (suplementy, kosmetyki) będzie to link do strony z ofertą produktów, a jeśli szkolisz mogą to być oferty lub link do zestawienia wydarzeń z FB, które organizowałeś lub organizujesz (tam można namierzyć linki do rejestracji i zakupu). 7 teTegonieuczawszkole.plfsa zastosowanie To mój podmieniasz KONTAKT Trzecim linkiem powinien być odnośnik do szybkiego kontaktu i polecam link: tutaj https://m.me/eksperttomaszpietrzak. login (eksperttomaszpietrzak) na swój i masz gotowe dane kontaktowe. A tak wygląda drzewo linków w praktyce… MY STORY BIZNES KONTAKT Messengera. Ty 8
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

FACEBOOK MARKETING. Profil Na Facebooku!
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: