Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00412 005624 13094943 na godz. na dobę w sumie
F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry - ebook/pdf
F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 211
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do strzelaniny „F.E.A.R. 2: Project Origin” składa się z bardzo dokładnego opisu przejścia siedmiu głównych rozdziałów, stanowiących kampanię dla pojedynczego gracza, szczegółowe zestawienie wszystkich bonusowych przedmiotów oraz listy osiągnięć.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Interval 01] Premonition cz.1
-[Interval 01] Premonition cz.2
-[Interval 01] Premonition cz.3
-[Interval 01] Premonition cz.4
-[Interval 02] Isolation cz.1
-[Interval 02] Isolation cz.2
-[Interval 02] Isolation cz.3
-[Interval 02] Isolation cz.4
-[Interval 02] Isolation cz.5
-[Interval 02] Isolation cz.6
-[Interval 02] Isolation cz.7
-[Interval 02] Isolation cz.8
-[Interval 02] Isolation cz.9
-[Interval 02] Isolation cz.10
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 75

Informacja o grze

Druga część słynnego survival horroru, będącego strzelanką FPP, wyprodukowanego przez Monolith Productions. Akcja rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, zaraz przed końcowymi wydarzeniami z pierwszej części. Jako członek antyterrorystycznej jednostki Delta p

Gra F.E.A.R. 2: Project Origin, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry FEAR 2 Project Origin autor: Jacek „Stranger” Hałas (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Monolith Productions, Wydawca Warner Bros Interactive, Wydawca PL CD Projekt. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. FEAR 2 Project Origin – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Opis przejścia gry _______________________________________________ 4 Interval 01 – Premonition ____________________________________________________ 4 Interval 02 – Isolation ______________________________________________________ 16 Interval 03 – Recognition ___________________________________________________ 50 Interval 04 – Devastation ___________________________________________________ 77 Interval 05 – Provocation ___________________________________________________ 97 Interval 06 – Deterioration _________________________________________________ 144 Interval 07 – Union________________________________________________________ 185 Bonusy ______________________________________________________ 189 Sekrety __________________________________________________________________ 189 Achievementy ____________________________________________________________ 208 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 FEAR 2 Project Origin – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witaj w nieoficjalnym poradniku do strzelaniny „F.E.A.R. 2: Project Origin”. Tekst ten składa się przede wszystkim z bardzo dokładnego opisu przejścia siedmiu głównych rozdziałów (czternaście poziomów), stanowiących kampanię dla pojedynczego gracza. Solucja zawiera omówienie wszystkich walk, które główny bohater musi stoczyć, jak również liczne wskazówki odnośnie otoczenia i zlecanych przez grę zadań. Oprócz opisu przejścia trybu dla pojedynczego gracza w poradniku zawarłem także szczegółowe zestawienie wszystkich bonusowych przedmiotów (dokumenty, dyski CD, strzykawki) oraz achievementów (osiągnięć). Powodzenia i miłej zabawy! Jacek „Stranger” Hałas Strona: 3 FEAR 2 Project Origin – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia gry I n t e r v a l 0 1 – P r e m o n i t i o n Nie przestrasz się na widok Almy. Zaczekaj aż główny bohater podniesie się z ziemi. Musisz teraz podążać za dziewczynką w stronę widocznych w oddali płonących obiektów. Docelowo musisz wskoczyć do pokazanej na screenie [#1] płonącej dziury, znajdującej się przy zniszczonym moście. Po chwili znajdziesz się wewnątrz pojazdu opancerzonego. [#1] Przed Tobą dłuższa sekwencja z rozmowy z innymi postaciami. Pierwsza grupa opuści pojazd nieco wcześniej. Ty natomiast przystąpisz do eksploracji wieżowca wraz z Jankowskim. Zaczekaj aż główny bohater wyjdzie z pojazdu. Wyświetlane na ekranie okna podpowiedzi (dotyczą one głównie klawiszologii oraz ekwipunku) możesz ignorować lub zapoznawać się ze szczegółami. Za każdym razem musisz wywołać okno PDA, wciskając klawisz TAB. Ruszaj w stronę głównego wejścia do budynku. Po uzyskaniu informacji, iż jest ono zablokowane, skieruj się do pokazanego na screenie [#2] wejścia do kawiarenki. [#2] Strona: 4 FEAR 2 Project Origin – Poradnik GRY-OnLine Wnętrza kawiarenki nie musisz szczegółowo badać. Skieruj się natomiast do wyjścia, znajdującego się na tyłach tego obiektu. Zignoruj klatkę schodową, gdyż przejście jest zablokowane. W pokazanym na screenie miejscu [#3] przeskocz nad barierką. Nie strzelaj do skrzynki pod napięciem, gdyż eksplozja zabrałaby Ci dużo energii. Skieruj się do lewych drzwi, gdyż te na wprost są zablokowane. [#3] Zgodnie z podpowiedzią gry, warto tu skorzystać z latarki (klawisz F). W przyszłości pamiętaj jednak o tym, że światło latarki może doprowadzić do odkrycia Twojej pozycji przez wrogów. Na razie na nikogo nie wpadniesz, tak więc nie rezygnuj z tego gadżetu. Udaj się do drzwi oznaczonych jako EXIT (zielona lampka). Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu idź w prawo. W pokazanym na screenie miejscu [#4] kucnij (klawisz C) i zaczekaj aż kolega z drużyny wykona tę samą akcję. [#4] Strona: 5 FEAR 2 Project Origin – Poradnik GRY-OnLine Idź w lewo i zbliż się do pozostałych członków drużyny, zgromadzonych przy biurku z zabitym strażnikiem. Po wysłuchaniu rozkazów nie biegnij od razu za swym przełożonym, tylko zbadaj okoliczny teren. W pokazanym na screenie miejscu [#5] odnajdziesz dokument – Security concern. Możesz też skorzystać z pobliskiego terminalu komputerowego, a obejrzysz ciekawy zapis z egzekucji dokonanej na strażniku. [#5] Udaj się w stronę przejścia, z którego skorzystali już pozostali członkowie drużyny. Zignoruj kolejną wizję. Uważaj natomiast na przeciwnika, który wybiegnie z windy [#6]. Prawdopodobnie odniesiesz tu drobne obrażenia, ale nie musisz się tym zbytnio przejmować. Wejdź teraz do windy i zaczekaj aż dotrze ona na nowy poziom. Nie zapomnij badać ciał przeciwników w poszukiwaniu amunicji. Upewnij się też, że z inwentarza wybrałeś pistolet maszynowy. [#6] Strona: 6 FEAR 2 Project Origin – Poradnik GRY-OnLine Po dotarciu na nowe piętro szybko podbiegnij do najbliższych przeszkód i schowaj się za nimi. Nie zapomnij też o tym, że możesz przestawiać niektóre obiekty, tworząc z nich bardziej skuteczne zasłony. Nie daj się nikomu zaskoczyć od prawej strony [#7], gdyż lewa będzie zapewne pilnowana przez Twoją koleżankę. W miarę możliwości zabij z tego miejsca wszystkich wrogów zanim zdecydujesz się skorzystać z pobliskich schodów. [#7] Skieruj się do jedynego możliwego wyjścia. Podobnie jak wcześniej, od razu podbiegnij do najbliższych zasłon. Pomagaj sobie przybliżeniem obrazu i w szczególności zainteresuj się przeciwnikami, którzy pojawią się na dwóch widocznych w oddali balkonikach [#8]. Po zakończonych walkach podnieś strzykawkę w celu zregenerowania paska zdrowia. Możesz ruszać dalej. [#8] Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: