Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00471 012814 15980220 na godz. na dobę w sumie
F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry - ebook/pdf
F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 57
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry FEAR: Extraction Point to opis przejścia tego dodatku, zawierający dokładne wskazówki dotyczące przebiegu każdej walki oraz metody radzenia sobie podczas poszczególnych strzelanin.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Interwał 01
-Konsekwencje (1)
-Konsekwencje (2)
-Przerzut (1)
-Przerzut (2)
-Interwał 02
-Zasadzka
-Holiday
-Pustka
-Interwał 03
-Stacja końcowa (1)
-Stacja końcowa (2)
-Pomarańczowa linia (1)
-Pomarańczowa linia (2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27

Informacja o grze

F.E.A.R. to gra FPS autorstwa twórców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji w

Gra F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry FEAR Extraction Point autor: Jakub „Kentril” Żuraw (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. FEAR: Extraction Point – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Solucja _______________________________________________________________ 4 Interwał 01: Konsekwencje _____________________________________________ 4 Interwał 01: Przerzut__________________________________________________ 7 Interwał 02: Zasadzka ________________________________________________ 12 Interwał 02: Holiday _________________________________________________ 15 Interwał 02: Pustka __________________________________________________ 17 Interwał 03: Stacja końcowa ___________________________________________ 19 Interwał 03: Pomarańczowa linia _______________________________________ 24 Interwał 03: L ______________________________________________________ 30 Interwał 04: Lewiatan ________________________________________________ 36 Interwał 05: Złośliwość _______________________________________________ 43 Interwał 05: Mroczne Serce ____________________________________________ 51 Interwał 06: Epilog __________________________________________________ 54 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 FEAR: Extraction Point – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam wszystkich graczy w nieoficjalnym poradniku do gry FEAR: Extraction Point. Przygodę rozpoczynamy tu na krótką chwilę po wydarzeniach znanych nam z podstawowej wersji gry – kompleks Origin eksplodował, a zadaniem gracza będzie ucieczka przed wszelkiego rodzaju oprawcami. Dodam tylko, że w niektórych momentach rozgrywki nie będzie to wcale łatwe. Poradnik powstał w oparciu o polską wersję gry, a pisząc go korzystałem z poziomu trudności „Normalny”. W celu przedłużenia sobie rozgrywki lepiej będzie jednak ustawić sobie poprzeczkę nieco wyżej. Kolorem zielonym zaznaczałem rozmieszczenie przedmiotów: apteczek, pancerzy czy broni. Starałem się także dokładnie opisać przebieg każdej walki oraz metody radzenia sobie podczas poszczególnych strzelanin. Mam nadzieję, że z pomocą tego poradnika przejście gry nie będzie stanowiło problemu. Jakub „Kentril” Żuraw Strona: 3 FEAR: Extraction Point – Poradnik GRY-OnLine Solucja I n t e r w a ł 0 1 : K o n s e k w e n c j e C E L : W y d o s t a ń s i ę z b u d y n k u . Przygodę rozpoczynamy w płonącym budynku. Na wprost nas są drzwi #1, przez które należy przejść. W pokoju za nimi znajdziemy na szafce pistolet, a w kolejnym pomieszczeniu będzie przejście zablokowane deskami #2. Należy je rozbić kolbą broni i iść dalej. Zabieramy z podłogi apteczkę zdrowia i przechodzimy przez następne drzwi. Znajdujemy się teraz w sali ze schodami pośrodku #1. W jej lewym górnym rogu jest wejście zablokowane przez deski #2, wobec czego trzeba kucnąć i prześlizgnąć się pod nimi. Jeszcze parę kroków i zapada się pod nami podłoga, a my lądujemy bezpiecznie piętro niżej. Strona: 4 FEAR: Extraction Point – Poradnik GRY-OnLine Idziemy śmiało przed siebie aż natkniemy się na otwarte okno #1. Przechodzimy przez nie i po drabince schodzimy w dół. Teraz trzeba wejść poprzez następne okno z powrotem do budynku i przedostać się przez płonące pomieszczenie. Za nim znajdziemy dziurę w podłodze #2, w którą wskakujemy. Klękamy i przechodzimy przez wąski korytarz ułożony z belek #1. Po wyjściu z niego zobaczymy drzwi wyjściowe z budynku, zablokowane przez dwa ucięte przewody elektryczne. Skręcamy w prawo i gdy staniemy przed drzwiami, przez chwilę nasz bohater będzie miał „wizję”. Po iluzji przechodzimy przez drzwi i pociągamy za dźwignię #2. Teraz przewody nie blokują już wyjścia, więc możemy w końcu opuścić budynek. Strona: 5 FEAR: Extraction Point – Poradnik GRY-OnLine C E L : S p o t k a j s i ę z a g e n t a m i F . E . A . R . i S F O D - D . Znajdziemy się w opuszczonym mieście #1. Przy kratach po lewej będą rozmawiali agenci- na razie jednak nie możemy do nich dołączyć. Z trupa przed nami podnosimy pistolet maszynowy. Zabijamy każdego nieruchomego żołnierza stojącego w okolicy pozyskując tym samym amunicję, po czym udajemy się do kościoła #2. Za wrotami do głównej sali #1 będzie na nas czekać sześciu przeciwników. Od razu w naszą stronę rzucony zostanie granat, więc odsuwamy się na chwilę od drzwi. Wrogów eliminujemy po kolei - dobrym pomysłem jest chowanie się za ławami bądź skorzystanie ze spowolnienia czasu. Tuż po starciu w podłodze utworzy się wyłom #2, w który wskakujemy. Strona: 6 FEAR: Extraction Point – Poradnik GRY-OnLine I n t e r w a ł 0 1 : P r z e r z u t C E L : O d e p r z y j s ił y R e p l i k i . Schodzimy ze sztachety #1 i zabieramy z ziemi apteczkę zdrowia. Niszczymy drewnianą skrzynię i bierzemy z niej wzmacniacz zdrowia. Skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Dwa pomieszczenia dalej i znajdziemy się w lochu. Zabieramy stąd zbroję, strzelbę bojową oraz apteczkę #2. Na końcu korytarza jest pomieszczenie okupowane przez trzech żołnierzy #1. Zbliżamy się do niego na odległość około metra, po czym kryjemy się za skrzynią. Po chwili z wnętrza wyłoni się patrol, który częstujemy serią z karabinu. Po zabiciu całej trójki, wchodzimy już do środka komnaty i zabieramy z niej szybko apteczkę oraz broń. Moment później nastąpi eksplozja zachodniej ściany #2 i do pomieszczenia wtargnie jeszcze trzech dodatkowych przeciwników. Kiedy strzelanina się zakończy, przechodzimy przez świeżo utworzone przejście w ścianie. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: