Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00383 005293 13079902 na godz. na dobę w sumie
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry - ebook/pdf
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 195
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do first person shootera p.t. F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) zawiera dokładny opis przejścia gry, ze wskazaniem miejsc wszystkich przedmiotów i przeciwników. do tego dochodzą wskazówki, jak poradzić sobie w określonych walkach.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Interwał 01
-Punkt początkowy (1)
-Punkt początkowy (2)
-Interwał 02
-Pierwsze spotkanie (1)
-Pierwsze spotkanie (2)
-Pierwsze spotkanie (3)
-Pierwsze spotkanie (4)
-Interwał 03-A
-Infiltracja (1)
-Infiltracja (2)
-Infiltracja (3)
-Infiltracja (4)
-Interwał 03-B
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 106

Informacja o grze

F.E.A.R. to gra FPS autorstwa twórców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji w

Gra F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. F.E.A.R. – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Opis przejścia _________________________________________________________ 4 [Interwał 01] Punkt początkowy _________________________________________ 4 [Interwał 02] Pierwsze spotkanie ________________________________________ 9 [Interwał 03-A] Infiltracja_____________________________________________ 19 [Interwał 03-B] Ciężki opór ____________________________________________ 28 [Interwał 03-C] Zła woda _____________________________________________ 38 [Interwał 03-D] Exeunt Omnes _________________________________________ 46 [Interwał 04-A] Awantura na lotnisku____________________________________ 55 [Interwał 04-B] Obserwatorzy__________________________________________ 61 [Interwał 05-A] Bishop _______________________________________________ 73 [Interwał 05-B] Ślepa strona ___________________________________________ 84 [Interwał 06-A] Sayonara, frajerze! _____________________________________ 94 [Interwał 06-B] Nieupoważniony personel _______________________________ 100 [Interwał 06-C] Powidok _____________________________________________ 112 [Interwał 07-A] Alice Wade ___________________________________________ 120 [Interwał 07-B] Lot _________________________________________________ 134 [Interwał 08-A] Miejska zgnilizna ______________________________________ 144 [Interwał 08-B] Wejście _____________________________________________ 153 [Interwał 09-A] Piesek salonowy ______________________________________ 167 [Interwał 09-B] Obejście _____________________________________________ 176 [Interwał 10] Krypta ________________________________________________ 184 [Interwał 11] Punkt zero _____________________________________________ 189 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 F.E.A.R. – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witamy w nieoficjalnym poradniku do niesamowitego first person shootera p.t. F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon). Poradnik zawiera dokładny opis przejścia gry, ze wskazaniem miejsc wszystkich przedmiotów i przeciwników. Do tego dochodzą wskazówki, jak poradzić sobie w określonych walkach. Wszelkie przedmioty, które można wziąć zostały w poradniku wyróżnione kolorem zielonym, natomiast telefony i laptopy, które przekazują nam informacje – kolorem brązowym. Życzymy przyjemnej lektury i dobrej zabawy. Piotr „Ziuziek” Deja Strona: 3 F.E.A.R. – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia [ I n t e r w a ł 0 1 ] P u n k t p o c z ą t k o w y C E L : Z n a j d ź m i e j s c e p o b y t u P a x t o n a F e t t e l a Po tym, jak wysiądziesz z samochodu, idź prosto, a potem skręć w prawo. Dojdziesz do drewnianego płotu. Podejdź do desek i – po kolei w nie celując – zniszcz je uderzeniami kolby (domyślnie – prawy przycisk myszy). Przejdź przez wejście, które utworzyłeś i skręć w lewo. Idź na koniec placu, a gdy miniesz płonącą metalową beczkę, skręć w prawo. Zauważysz drzwi, do których podejdź. Otwórz je i wejdź do środka. Strona: 4 F.E.A.R. – Poradnik GRY-OnLine Skręć w lewo, potem w prawo i jeszcze raz w prawo. Dojdziesz do ciemnego pokoju, w którym włącz latarkę. Omiń metalowe półki – dojdziesz do drzwi, które otworzą się dość nietypowo. Trafisz w ten sposób do recepcji. Dostaniesz nowy cel misji. C E L : S p o t k a j s i ę z J a n k o w s k i m W ubikacji po lewej stronie nie ma nic ciekawego. Zbadaj natomiast dwa połączone ze sobą pokoje po prawej. W tym dalszym znajdziesz na stole świecący na niebiesko Wzmacniacz zdrowia, leżący na stole. Jest widoczny na prawym obrazku. Dopiero potem wróć się do recepcji, wejdź na schody i otwórz podwójne drzwi. Kolejne są zablokowane, musisz więc skręcić w lewo i iść korytarzem. Dojdziesz do stołu widocznego na prawym obrazku. Przeskocz przez stół. Drzwi po lewej są również zablokowane, dlatego podążaj dalej korytarzem i skręć w prawo. Strona: 5 F.E.A.R. – Poradnik GRY-OnLine Idź przed siebie, aż dojdziesz do pokoju. Wejdź do niego i zbliż się do widocznych na prawym obrazku desek. Musisz kucnąć, by przejść dalej. Skręć w prawo. Drzwi przed tobą się zamkną, lecz otwórz je ponownie. Trafisz do większego pokoju. Nieważne czy wybierzesz wejście po prawej czy przez pokój po lewej. Obie drogi prowadzą do zamkniętych na kłódkę drzwi. Musisz wycelować w nią i strzelić. Droga stanie otworem – otwórz drzwi, a następnie skorzystaj ze schodów. Potem idź jedyną możliwą drogą do podwójnych drzwi. Drzwi są zamknięte, lecz po chwili przybiegnie Jankowski i usunie przeszkodę blokującą drzwi. Strona: 6 F.E.A.R. – Poradnik GRY-OnLine C E L : Z l o k a l i z u j i u n i e s z k o d l i w P a x t o n a F e t t e l a Otwórz je i wejdź do korytarza. Twój kolega wyważy kolejne drzwi. Po chwili obraz się zmieni, a ty zaczniesz słyszeć dziwne głosy. Gdy wejdziesz za Jankowskim okaże się, że agent zniknął... Teraz masz do wyboru albo drogę przez drzwi po lewej, albo przez dziurę w ścianie po prawej. Obie zaprowadzą cię w to samo miejsce – do pokoju z trupem ma krześle. Jankowski pojawi się znowu, a ty dostaniesz kolejny cel misji. C E L : P r z e s z u k a j o k o l i c ę Idź do drzwi za krzesłem i wejdź po schodach. Otwórz drzwi – wejdziesz na dach. Podążaj przed siebie, a potem w lewo, do kolejnych lekko uchylonych drzwi. Otwórz je i wejdź do środka. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: