Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00410 008130 15913148 na godz. na dobę w sumie
Fable II - poradnik, opis przejścia, sekrety - ebook/pdf
Fable II - poradnik, opis przejścia, sekrety - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 96
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Fable 2 poprowadzi Cię od początku do końca przez fabularny wątek gry oraz pomoże wykonać dostępne zadania poboczne. Oprócz tego znajdziesz tu dokładny opis wszystkich sekretów, jakie autorzy sprytnie ukryli w grze.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Garść porad
-Mapa Świata
-[Fabuła] Dzieciństwo (cz.1)
-[Fabuła] Dzieciństwo (cz.2)
-[Fabuła] Narodziny bohatera
-[Fabuła] Bandyta
-[Fabuła] Początek wyprawy
-[Fabuła] Rytuał
-[Fabuła] Bohater Siły, Bohater Woli
-[Fabuła] Transakcja
-[Fabuła] Droga do Westcliff
-[Fabuła] Tygiel
-[Fabuła] Iglica
-[Fabuła] Wrota teleportu
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 56

Informacja o grze

Fable 2 jest kontynuacją słynnej gry z gatunku cRPG, stworzonej przez elektroniczno-rozrywkowego mistrza w osobie Petera Molyneuxa. Demiurg ów przygotował sequel specjalnie z myślą o stacjonarnej konsoli Xbox 360, podobnie zresztą jak część pierwszą dla p

Gra Fable II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Fable II autor: Artur „Arxel” Justyński (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent LionHead Studios, Wydawca Microsoft Game Studios, Wydawca PL Microsoft Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Fable II – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Garść porad ____________________________________________________ 4 Mapa Świata____________________________________________________ 6 Fabuła ________________________________________________________ 7 Dzieciństwo ________________________________________________________________ 7 Narodziny bohatera ________________________________________________________ 13 Bandyta___________________________________________________________________ 16 Początek wyprawy _________________________________________________________ 17 Rytuał ____________________________________________________________________ 20 Bohater Siły _______________________________________________________________ 22 Bohater Woli ______________________________________________________________ 23 Transakcja ________________________________________________________________ 24 Droga do Westcliff__________________________________________________________ 25 Tygiel_____________________________________________________________________ 27 Iglica _____________________________________________________________________ 29 Wrota teleportu ____________________________________________________________ 32 W opałach _________________________________________________________________ 33 Bohater Umiejętności _______________________________________________________ 34 Atak na Bloodstone _________________________________________________________ 36 Broń ______________________________________________________________________ 37 Doskonały Świat ___________________________________________________________ 38 Odwet ____________________________________________________________________ 39 Misje poboczne_________________________________________________ 40 Archeolog _________________________________________________________________ 40 Czerwone żniwa____________________________________________________________ 41 Datki dla Światła ___________________________________________________________ 41 Dzicy lokatorzy ____________________________________________________________ 42 Gargulce __________________________________________________________________ 43 Marna pociecha z rolnika ____________________________________________________ 44 Mistrz Tygla _______________________________________________________________ 45 Na pomoc niewolnikom _____________________________________________________ 46 Na ratunek Charliemu_______________________________________________________ 47 O jeden most za daleko _____________________________________________________ 48 Obrońca Światła ___________________________________________________________ 49 Ofiary dla Cieni ____________________________________________________________ 50 Póki śmierć nas nie rozłączy _________________________________________________ 51 Randka w ciemno __________________________________________________________ 52 Rezydencja na cmentarzu ___________________________________________________ 53 Rozwój Westcliff ___________________________________________________________ 54 Rzeźbiarz _________________________________________________________________ 54 Strzelnica w Westcliff _______________________________________________________ 55 Ś.U.K._____________________________________________________________________ 56 Świątynia Cieni ____________________________________________________________ 57 Udręka miłości _____________________________________________________________ 58 Wezwanie _________________________________________________________________ 59 Wieża w Brightwood________________________________________________________ 60 Wyspa Skarbów i Zagłady!___________________________________________________ 61 Zamach ___________________________________________________________________ 64 Zamek Fairfax _____________________________________________________________ 65 Zgniła sprawa _____________________________________________________________ 66 Zło w Wraithmarsh _________________________________________________________ 67 Demoniczne wrota ______________________________________________ 68 Srebrne klucze _________________________________________________ 72 Srebrne skrzynie _______________________________________________ 77 Gargulce______________________________________________________ 82 Legendarne rodzaje broni ________________________________________ 87 Osiągnięcia (Achievements) ______________________________________ 93 Strona: 2 Fable II – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witaj serdecznie w poradniku do gry Fable 2. Poprowadzi Cię od początku do końca przez fabularny wątek gry oraz pomoże wykonać dostępne zadania poboczne. Oprócz tego znajdziesz tu dokładny opis wszystkich sekretów, jakie autorzy sprytnie ukryli w grze, czyli kluczy, skrzyń, gargulców, legendarnej broni i demonicznych drzwi, wraz z mapami pokazującymi ich lokalizację. Całość została w miarę możliwości posegregowana w taki sposób, byś nie miał problemów z poruszaniem się po poradniku i bardzo szybkim odszukiwaniem potrzebnych informacji. Misje poboczne zostały posortowane alfabetycznie, natomiast sekrety regionami. Albion wita ponownie! Artur „Arxel” Justyński Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Fable II – Poradnik GRY-OnLine Garść porad • W grze nie możesz zginąć. Jednak każdy nokaut dodaje Ci blizn na twarzy, które negatywnie wpływają na Twoja atrakcyjność. • Jeżeli chcesz zebrać wszystkie sekrety (otrzymasz je, posiadając wysoki poziom dobra), do momentu otrzymania gestu „Uwielbienie” staraj się wybierać pozytywną ścieżkę rozgrywki. Jest to dosyć istotne, gdyż bardzo ciężko jest nabić punkty dobra, będąc maksymalnie złym; • Zalicz najpierw misję dla Świątyni Światła (przed tą z Cienia) przed wejściem do Iglicy, jeśli tego nie zrobisz, później nie będziesz mógł zdobyć jednej z legendarnych broni; • Daichi to najpotężniejsza broń do walki wręcz w grze, którą wbrew pozorom można dość łatwo zdobyć; • Wybrane zdolności możesz anulować, odzyskując przy tym część z wydanych punktów doświadczenia; • Usprawnień broni nie można już z niej wyciągnąć, są montowane na stałe. Staraj się dobierać je z głową; • Jeśli brakuje ci złota, staraj się być na bieżąco z aktualnymi wyprzedażami, czasem któryś sprzedawca ma braki, dzięki którym możesz odsprzedać swoje towary ze sporym zyskiem; • Najprzydatniejszym czarem jest Inferno. Największa liczba przeciwników jest podatna na obrażenia od ognia, przez co szybciej ginie. W a l k a Walka w Fable 2 prowadzona jest w bardzo wygodny sposób, jeden przycisk dla każdego z trzech typów ataku – walka wręcz, bronią strzelecka oraz magią. Wyższe poziomy zdolności, oprócz zwykłego naciskania wymagają także przytrzymywania w celu zwiększenia siły ataku (bądź poziomu w przypadku magii) i zadania zdecydowanie większych obrażeń. Nie ma sensu inwestować we wszystkie zdolności Woli – wybierz kilka najprzydatniejszych. Moją propozycją jest Kontrola czasu (poziom 1-3), Inferno (poziom 5), Wstrząs (poziom 5) oraz Wskrzeszenie umarłych (poziom 4). Siłę warto rozwinąć do maksimum (wszystkie trzy zdolności). Na równi z używaniem magii będziesz używał walki wręcz. Osobiście mało korzystałem ze strzelania, jednak szybkostrzelny pistolet, z magazynkiem na kilka naboi jest przydatny w niektórych sytuacjach. G e s t y Gesty w grze możesz zdobywać na kilka różnych sposobów. Kilka z nich zyskasz już podczas przechodzenia fabuły, za zdobycie odpowiedniej ilości punktów sławy czy też poziomu dobra/zła. Sporo gestów możesz wyuczyć się z książek z biblioteki na Rynku w Bowerstone (co pewien czas zbiory są uzupełniane). Przeszukuj także skrzynie, wykopaliska, odbieraj od ludzi prezenty. Możliwości jest wiele. Kilka gestów możesz uzyskać tylko i wyłącznie poprzez grę w Grach Publicznych (poprzez XBLA bądź Mistrzów Gry, których znajdziesz w różnych miejscach świata). Za pomocą gestów możesz zmieniać nastawienie otaczających Cię ludzi do Ciebie. Każda postać symbolizuje się podatnością na inne gesty, a także prezenty czy miejsca, które darzy wyjątkową sympatią. Wykorzystując te informacje, w bardzo łatwy i zdecydowanie szybki sposób jesteś w stanie na przykład rozkochać w sobie drugą osobę (by następnie wziąć ślub albo umówić się na niezobowiązujące spotkanie) czy zyskać upust u sprzedawców. Strona: 4 Fable II – Poradnik GRY-OnLine W y p r z e d a ż e Zawsze miej oko na aktualne obniżki w sklepach, pozwolą Ci zakupić drogi sprzęt za relatywnie niską cenę. Czasem zdarzają się sytuacje działające w drugą stronę – kiedy brakuje towaru, sprzedawcy są w stanie zapłacić krocie złota za pożądane produkty. Opcja bardzo opłacalna, kiedy nie masz złota, musisz tylko uważać, by zdążyć przed zakończeniem wyprzedaży, gdyż te są ograniczone czasowo. Możesz polować na niebezpieczne stwory (lub bandytów) w imieniu sprawiedliwości, możesz działać dla tajnej organizacji, likwidując wyznaczone cele (tutaj są to ludzie cywilni), werbować mieszkańców według podanych kryteriów bądź też podjąć się nieco bardziej monotonnej (acz równie opłacalnej) pracy jako drwal, kowal czy też barman. W przypadku tych ostatnich musisz tylko i wyłącznie w odpowiednim momencie trafić w zielone pole na pasku nad Tobą. Każda z tych prac posiada instrukcje, z którymi również warto się zapoznać przed przystąpieniem do roboty. Pokazują one system awansowania i mnożników, które za bezbłędnie wykonywaną pracę wielokrotnie zwiększają zyski. P r a c e Co pewien czas będziesz otrzymywał oferty pracy. Są one przydatne w początkowym stadium gry, kiedy to potrzebujesz złota, jak również mogą być odskocznią od wykonywania zwykłych misji. Jest kilka typów prac. Pierwszą grupę stanowią prace z wykorzystaniem refleksu – barman, kowal, drwal, w których jedyne, co musisz robić, to przyciskać w odpowiednim momencie (A). Posiadają także system awansu oraz mnożnik wynagrodzenia, który wzrasta, kiedy wykonasz idealny ciąg (bez pomyłek). Inne prace oferują robotę w terenie – zabijanie dla strażników czy też tajnych organizacji. N i e r u c h o m o ś c i Inwestowanie w domy i sklepy/stragany jest bardzo opłacalne. Jest, co prawda, najszybszym sposobem na zarabianie w całym Albionie, lecz wymaga sporego kapitału początkowego. Z drugiej strony zwraca się nawet dość szybko. Zyski dopisywane są do Twojego stanu konta po upływie każdych pięciu minut (tych rzeczywistych, nie w grze). Kupując posiadłości kieruj się liczbą gwiazdek – im więcej, tym większa popularność domu, większe zyski, ale i wyższa cena. Oprócz sklepów, warto też zakupić najczęściej odwiedzane tawerny (Bowerstone, Oakfield, Bloodstone). G r y p u b l i c z n e Innym sposobem na relaks (także na zarobek czy zdobycie gestów) są gry publiczne, oferowane przez rozsianych po całym Albionie Mistrzów Gry, a także poprzez XBLA. W tym drugim przypadku możesz eksportować swoją postać i zarabiać na jej koncie złoto bądź stworzyć nową i później importować ją do świata Fable 2. Każda z gier posiada bardzo obszerną i dokładną instrukcję, jak grać, dlatego ich opis postanowiłem pominąć. Strona: 5 Fable II – Poradnik GRY-OnLine Mapa Świata Poniższy obrazek przedstawia pseudomapę, służącą głównie do celów orientacyjnych. Mam nadzieję, że ułatwi Ci ona podróżowanie po Albionie. Strona: 6 Fable II – Poradnik GRY-OnLine Fabuła D z i e c i ń s t w o Grę rozpoczynasz od wyboru płci bohatera (wybór nie ma żadnego wpływu na przebieg rozgrywki), po którym odpala się dosyć zabawne intro, kończące się krótką rozmową z naszą siostrą (bądź bratem, w zależności, jaką płeć posiada wybrany przez nas bohater), z której dowiadujemy się o marzeniach tej dwójki, a konkretnie o chęci zamieszkania w pobliskim zamku. Podczas dialogu będziesz mógł przybliżyć ekran, poprzez wciśnięcie i przytrzymanie spustu (LT), w celu skupienia wzroku na ważnych wydarzeniach, ludziach czy też obiektach. Akcję tę będziesz wielokrotnie powtarzał podczas swej podróży. Po chwili dzieciaki usłyszą krzyki i oklaski dochodzące z oddali, co je zaciekawi i postanowią sprawdzić, co się dzieje. W tym momencie przejmujesz kontrolę nad bohaterem i rozpoczynasz prawidłową rozgrywkę. Udaj się za świetlistym śladem w stronę swojego pierwszego celu. Po dotarciu na miejsce dość spora grupka gapiów będzie zasłaniała Ci widok. W tym celu ponownie użyj skupienia uwagi (LT) i wysłuchaj, co ma do powiedzenia sprzedawca. Oferuje on bowiem magiczne lustro, które Cię nie interesuje oraz magiczną szkatułkę, za pomocą której możesz spełnić jedno swoje życzenie. Jedynym problemem jest cena, potrzebujesz pięciu złotych monet. Świetlisty ślad będzie wskazywał Ci kolejne misje, po wykonaniu których zdobędziesz wymaganą ilość monet. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fable II - poradnik, opis przejścia, sekrety
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: