Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00066 006576 18458140 na godz. na dobę w sumie
Faery: Legends of Avalon - poradnik do gry - ebook/pdf
Faery: Legends of Avalon - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 74
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niniejszy poradnik pomoże Ci odnaleźć optymalne, a zarazem najbardziej opłacalne rozwiązania wszystkich zadań, które czekają Cię w tej magicznej krainie. Znajdziesz tutaj również taktyki, a nawet filmy, które pomogą Ci podczas najtrudniejszych potyczek.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Avalon] Zadania główne
-[Avalon] Zadania poboczne
-[Mapy] Avalon
-[Yggdrasil] Zadania główne
-[Yggdrasil] Zadana poboczne
-[Mapy] Yggdrasil
-[Latający Holender] Zadania główne
-[Latający Holender] Zadania poboczne
-[Mapy] Latający Holender
-[Miasto Miraży] Zadania główne
-[Miasto Miraży] Zadania poboczne
-[Mapy] Miasto Miraży
-[Znajdźki] Avalon
-[Znajdźki] Yggdrasil
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17

Informacja o grze

Umiejscowione w krainie Avalon cRPG, w którym ruszamy na podbój świata jako bohaterski elf lub wróżka.

Gra Faery: Legends of Avalon, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Faery: Legends of Avalon autor: Piotr „MaxiM” Kulka (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Spiders, Wydawca Focus Home Interactive, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. Faery: Legends of Avalon – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Avalon _________________________________________________________4 Zadania główne ____________________________________________________________ 4 Zadania poboczne __________________________________________________________ 8 Mapy _________________________________________________________11 Avalon ___________________________________________________________________ 11 Yggdrasil ______________________________________________________14 Zadania główne ___________________________________________________________ 14 Zadana poboczne __________________________________________________________ 21 Mapy _________________________________________________________25 Yggdrasil _________________________________________________________________ 25 Latający Holender _______________________________________________28 Zadania główne ___________________________________________________________ 28 Zadania poboczne _________________________________________________________ 38 Mapy _________________________________________________________41 Latający Holender _________________________________________________________ 41 Miasto Miraży ___________________________________________________44 Zadania główne ___________________________________________________________ 44 Zadania poboczne _________________________________________________________ 53 Mapy _________________________________________________________57 Miasto Miraży _____________________________________________________________ 57 Znajdźki _______________________________________________________60 Avalon ___________________________________________________________________ 60 Yggdrasil _________________________________________________________________ 63 Latający Holender _________________________________________________________ 67 Miasto Miraży _____________________________________________________________ 71 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Faery: Legends of Avalon – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Gra Faery nie jest grą liniową i często będziesz musiał stanąć przed trudnym wyborem, nie mając świadomości jakie będą jego konsekwencje. Niniejszy poradnik pomoże Ci odnaleźć optymalne, a zarazem najbardziej opłacalne rozwiązania wszystkich zadań, które czekają Cię w tej magicznej krainie. Znajdziesz tutaj również taktyki, a nawet filmy, które pomogą Ci podczas najtrudniejszych potyczek. Ponadto w poradniku zawarte są mapy, z dokładnie zaznaczonymi wszystkimi lokacjami i wszystkimi skrzynkami (wraz z opisem ich zawartości). Dzięki temu na pewno nic nie przeoczysz i nigdy się nie zgubisz. Masz do dyspozycji baśniową księgę (swoisty dziennik), w którym znajdziesz opisy postaci, przedmiotów i umiejętności występujących w Faery. Najważniejszą rzeczą, jaką powinieneś zapamiętać zanim zaczniesz grać jest to, by po wykonaniu każdego głównego zadania w danej lokacji porozmawiać z każdym jej mieszkańcem. Jest to jedyna metoda, która da Ci pewność, że odnajdziesz wszystkie dostępne w grze przedmioty i będziesz miał bogaty zapas wszelakich mikstur. Czasem będziesz musiał nawet wrócić po rozmowie z Oberonem, do świata, który już uratowałeś i porozmawiać ze wszystkimi jego mieszkańcami ponownie. Jeśli będziesz się tego trzymał i oprócz tego odnajdziesz wszystkie poukrywane skrzynki, wszystkie 80 przedmiotów dostępnych w grze wyląduje w twoim ekwipunku. Kompletując swoją drużynę, zadbaj o jej zróżnicowanie. Każda z postaci, która się do Ciebie przyłączy specjalizuje się w konkretnej szkole magii: ogień, woda, ziemia, powietrze, elektryczność i okazjonalnie trucizna. Dobierz swoich kompanów tak, by ich zdolności nie dublowały się. W ten sposób będziesz miał pewność, że żaden przeciwnik Cię nie zaskoczy. Porady co do tego, jakiej szkoły magii użyć podczas najważniejszych bitew znajdziesz w poniższym opisie. Mała rada zanim przejdziemy do rozgrywki. Gra Faery oryginalnie powstała na platformę Xbox 360 i sterowanie było zrobione z myślą o padzie do tejże konsoli. O ile mysz i klawiatura w wersji PC sprawiają się poprawnie, o tyle korzystanie z wyżej wymienionego kontrolera znacznie poprawi komfort kontroli lotu i ruchu kamery. Jeśli jednak nie posiadasz takiego sprzętu, nie przejmuj się, gdyż sterowanie nie będzie tutaj przeszkodą. Piotr „MaxiM” Kulka (www.gry–online.pl) Strona: 3 Faery: Legends of Avalon – Poradnik GRY-OnLine Avalon Z a d a n i a g ł ó w n e Z 1 . 1 . P r z e b u d z e n i e Odszukaj chochliczki i przedstaw się królowi Oberonowi. • • • Poleć do Marilou [M1.1 punkt 2]. Poleć na szczyt wieży [M1.1 punkt 1]. Porozmawiaj z królem Oberonem. • Odszukaj istotę, która chciałaby się do Ciebie przyłączyć: Aby dowiedzieć się, jakiej istoty należy szukać, poleć z powrotem na dół i spytaj o towarzysza chochliczkę Marilou bądź Rybaka Brona [M1.1 punkt 2 lub 11]. • Zwerbuj istotę o imieniu Aziel [Z1.2]. • Odszukaj drugą istotę, która chciałaby dołączyć do grupy: O kolejnego potencjalnego towarzysza do drużyny spytaj wioskową szwaczkę Arachne lub satyra Marsjasza [M1.1 punkt 3 lub 9]. • Zwerbuj Berta [Z1.3]. Z 1 . 2 . Z w e r b u j i s t o t ę o i m i e n i u A z i e l Zapytaj czy Aziel chce dołączyć do drużyny. • Odszukaj istotę imieniem Aziel na plaży: Poleć na plażę tuż pod wieżą [M1.1 punkt 15], spotkasz tam Aziela/Azielę (płeć tego towarzysza zależy od płci głównego bohatera). Aziel ma problemy z Goblinami i poprosi Cię o pomoc. Po skończonej walce Aziel poprosi Cię również o pomoc w eksporacji pobliskiej jaskini. Od tej chwili stanie się on twoim towarzyszem i wręczy Ci Opaskę z zestawu Leczniczego. Strona: 4 Faery: Legends of Avalon – Poradnik GRY-OnLine • Wejdź do smoczej jaskini, jak prosi Aziel [M1.1 punkt 12]. • Przebij się przez jaskinię do skarbu: W jaskini napotkasz dwa rodzaje wrogów – gobliny i kraby. W walce z krabami stosuj ataki magiczne, ponieważ ich pancerze chronią je przez normalnymi atakami. Na końcu jaskini odnajdziesz pozostawione smocze jajo. Porozmawiaj o nim z Aziel i przygotuj się na walkę z Krabem olbrzymim. W walce z tym bossem stosuj tylko i wyłącznie ataki magiczne (ogień i elektryczność sprawdzą się najlepiej). Kiedy życie Kraba olbrzymiego spadnie do połowy, wycofa się on na tyły i przywoła pomagierów. Walkę można dokończyć na dwa sposoby: szybki lub opłacalny. Aby szybko rozprawić się z olbrzymem, nie zwracaj uwagi na przywołane istoty i skup na nim wszystkie kolejne ataki. Jeśli jednak zdecydujesz się na metodę bardziej opłacalną, zacznij od eliminowania wszystkich przywołanych przez Kraba istot. Kiedy już się ich pozbędziesz, znów skieruj swoje magiczne ataki na olbrzyma. W zależności od tego jak szybko się z nim rozprawisz, może on przywołać pomocników jeszcze kilka razy. Taki sposób walki zaowocuje większą ilością doświadczenia zdobytego po walce. Walka z Krabem olbrzymim, szybki sposób. 1 • Ty i Aziel musicie wrócić do Oberona [M1.1 punkt 1]. Oberon skrytykuje twój wybór pierwszego towarzysza, ale nie przejmuj się tym. Po krótkiej rozmowie zleci Ci odnalezienie kolejnej istoty chętnej do podróży [Z.1.3]. Strona: 5 Faery: Legends of Avalon – Poradnik GRY-OnLine Z 1 . 3 . Z w e r b u j B e r t a Zapytaj Berta, czy nie chciałby do Ciebie dołączyć. • Odszukaj Berta w pobliżu luster [M1.1 punkt 10]: Berta prześladują dwaj złośliwi bracia, Tom i William. Pomóż Bertowi w przepędzeniu ich, a dowiesz się, że Ci sami brutale powyrywali stronice z jego książki. Zgódź się pomóc mu w ich odnalezieniu. • Dowiedz się, dokąd odleciały wszystkie stronice: Aby dowiedzieć się gdzie szukać stronic, zapytaj o nie Marilou [M1.1 punkt 2], Gorczyczkę [M1.1 punkt 7] oraz Rybaka Brona [M1.1 punkt 11]. • Zabierz stronicę, która wpadła do wody [Z1.4]. • Zabierz stronicę z pierwszego piętra wieży [Z1.5]. • Zabierz stronicę z gniazda mewy [Z1.6]. • Zanieś stronice Bertowi: Po tym jak zwrócisz wszystkie trzy stronice, Bert przyłączy się do twojej drużyny i wręczy Ci Bransolety z Zestawu Wody. • Przedstaw Berta Oberonowi. Po rozmowie z Oberonem na temat Berta, król poleci Ci udać się jednej z sąsiednich krain, gdzie obumiera pradawne drzewo Yggdrasil. Zgódź się zbadać tą sprawę [Z2.1]. Z 1 . 4 . O d z y s k a j p i e r w s z ą s t r o n i c ę Odszukaj stronicę księgi Berta, która wpadła do morza. • Poproś Rybaka Brona o radę: Bron poinformuje Cię, że w odnalezieniu zatopionej kartki może pomóc syrena. Aby ją wezwać, potrzebna Ci będzie koncha rybaka. Bron chętnie Ci ją pożyczy w zamian za przysługę. Zgódź się na to. Pomóż rybakowi Bronowi: Poczciwego Brona dręczy pewna chochliczka, która przeszkadza mu w pracy. Znajdziesz ją przy sieciach rybackich obok domu Brona. • Walcz z psotną chochliczką. • Poproś rybaka Brona, żeby pożyczył Ci konchę. • Wezwij syrenę Marynę z jej skały na morzu: Udaj się na skałę, z której Bron przywołuje syrenę [M1.1 punkt 6] i zadmij w konchę. Poproś przybyłą syrenę o pomoc w odnalezieniu zatopionej kartki. Po chwili Maryna wróci z przemoczoną kartką. • Daj stronicę Bertowi. Strona: 6 Faery: Legends of Avalon – Poradnik GRY-OnLine Z 1 . 5 . O d z y s k a j d r u g ą s t r o n i c ę Odszukaj stronicę i ją napraw. • Pomów z chochliczką, która znalazła stronicę: Okazuje się, że chochliczka Mariliane zamieszkująca pierwsze piętro wieży króla [M1.1 punkt 8] odnalazła jedną ze stronic. Kiedy dowie się, że to zguba Berta, chętnie Ci ja odda. Niestety wcześniej pocięła ją by uszyć sobie z niej sukienkę. • Poproś Arachne o naprawienie strony: Zleć do wioski i porozmawiaj ze starą szwaczką [M1.1 punkt 3], a ta ochoczo zszyje kartkę. • Daj stronicę Bertowi. Z 1 . 6 . O d z y s k a j t r z e c i ą s t r o n i c ę Odszukaj stronicę księgi Berta, którą zabrała mu mewa. • Odszukaj gniazdo mewy. Podleć do gniazda w którym siedzi mewa [M1.1 punkt 4]. Okaże się, że mewa wcale nie ma zamiaru opuścić gniazda i trzeba będzie ją z niego wywabić. Aby odwrócić uwagę mewy potrzebna będzie ryba. • Poproś rybaka Brona o rybę. Niestety Bron oddał ostatni połów goblinom zamieszkującym smoczą jaskinię, więc nie może Ci pomóc. • Idź do jaskini i poproś gobliny o rybę [M1.1 punkt 12]. Ulecz goblina Okazuje się, że jeden z goblinów jest ranny. W rozmowie z Aziel postanów pomóc goblinom. • Daj miksturę leczniczą rannemu goblinowi: Wdzięczne gobliny bez oporów oddadzą Ci jedną ze swoich ryb. • Połóż rybę pod gniazdem mewy: Wróć do gniazda mewy. Niedaleko niego znajduje się odpowiednie miejsce do podłożenia ryby [M1.1 punkt 16]. Gdy już ją tam umieścisz, mewa wyjdzie z gniazda, dając Ci czas na jego przeszukanie. • Zabierz stronicę z gniazda. • Daj stronicę Bertowi. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Faery: Legends of Avalon - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: