Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00918 012802 16005807 na godz. na dobę w sumie
Fallout 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Fallout 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 364
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do „Fallout 2” zawiera mnóstwo informacji potrzebnych do ukończenia gry. Opisano misje główne, zadania poboczne, miejsca specjalne, całe uzbrojenie, przedmioty, pancerze i ich ulepszenia oraz wiele innych.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Garść porad ogólnych
-Atrybuty główne
-Atrybuty dodatkowe
-Umiejętności
-Cechy
-Obrażenia i choroby
-Kreacja Wybrańca
-Punkty Akcji (PA)
-Punkty doświadczenia (PD)
-Poziomy Karmy
-Mapa świata
-[Opis przejścia] Wstęp
-[Opis przejścia] Świątynia Prób
-[Opis przejścia] Arroyo (1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 120

Informacja o grze

W post atomowym świecie jako Wybraniec wyruszasz z wioski w poszukiwaniu cudownego urządzenia mającego uratować twoich ludzi.

Gra Fallout 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 1999 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Fallout 2 autor: Patryk „Rojo” Rojewski (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent AAA, Wydawca BBB, Wydawca PL CCC Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Fallout 2 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 4 Wstęp _____________________________________________________________________ 4 „Zanim opuścimy osadę”, czyli garść porad ogólnych ____________________________ 5 Atrybuty ___________________________________________________________________ 8 Umiejętności ______________________________________________________________ 13 Cechy_____________________________________________________________________ 18 Obrażenia i choroby ________________________________________________________ 23 Proponowana kreacja Wybrańca _____________________________________________ 25 Możliwe do wykonania akcje podczas walki oraz ich koszt w punktach akcji Punktach Akcji (PA) _________________________________________________________________ 30 Punkty doświadczenia (PD) _________________________________________________ 31 Poziomy Karmy ____________________________________________________________ 32 Mapa świata _______________________________________________________________ 33 Dokładny opis przejścia gry _______________________________________ 34 Wstęp ____________________________________________________________________ 35 Świątynia Prób_____________________________________________________________ 35 Arroyo ____________________________________________________________________ 38 Klamath___________________________________________________________________ 44 Nora ______________________________________________________________________ 57 Modoc ____________________________________________________________________ 69 Kryptopolis ________________________________________________________________ 80 Gecko_____________________________________________________________________ 96 Redding __________________________________________________________________ 111 Broken Hills ______________________________________________________________ 119 Nowe Reno _______________________________________________________________ 138 Baza Wojskowa Sierra _____________________________________________________ 165 Bandyci __________________________________________________________________ 176 Republika Nowej Kalifornii (RNK) ___________________________________________ 180 Krypta 15 ________________________________________________________________ 192 KRYPTA 13 _______________________________________________________________ 197 Baza Wojskowa ___________________________________________________________ 201 San Francisco _____________________________________________________________ 206 Navarro __________________________________________________________________ 210 San Francisco (ponownie) __________________________________________________ 216 Enklawa__________________________________________________________________ 227 KONIEC? Nie do końca... ___________________________________________________ 232 Nasza drużyna, czyli gdzie szukać przyjaciół. _________________________________ 233 Uzbrojenie ___________________________________________________ 234 Ręczna broń palna_________________________________________________________ 234 Broń ciężka_______________________________________________________________ 258 Broń energetyczna ________________________________________________________ 264 Broń do walki wręcz _______________________________________________________ 270 Broń biała ________________________________________________________________ 272 Broń miotana _____________________________________________________________ 277 Materiały wybuchowe______________________________________________________ 280 Pancerze ____________________________________________________ 281 Pozostałe przedmioty___________________________________________ 287 Książki___________________________________________________________________ 287 Medykamenty_____________________________________________________________ 290 Używki___________________________________________________________________ 294 Jedzenie _________________________________________________________________ 296 Napoje ___________________________________________________________________ 298 Dokumenty/Mapy/Przepustki_______________________________________________ 300 Karty/Klucze _____________________________________________________________ 303 Urządzenia/Komponenty ___________________________________________________ 306 Strona: 2 Fallout 2 – Poradnik GRY-OnLine Sprzęt ___________________________________________________________________ 311 Inne _____________________________________________________________________ 317 Profity ______________________________________________________ 331 Specjalne lokacje ______________________________________________ 351 Kamienna Głowa __________________________________________________________ 351 Strażnik Wieczności _______________________________________________________ 352 Kawiarnia Pękniętych Marzeń _______________________________________________ 353 Toksyczne Wysypisko______________________________________________________ 354 Pechowy Pies _____________________________________________________________ 355 Wściekłe Braminy _________________________________________________________ 356 Most Śmierci______________________________________________________________ 357 Rycerze Króla Artura ______________________________________________________ 358 Statek Federacji___________________________________________________________ 359 Drwal ____________________________________________________________________ 360 Rozbity wieloryb __________________________________________________________ 361 Niewymyci wieśniacy polujący na Spammera _________________________________ 362 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Fallout 2 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p Nasz przodek dokonał wielkich rzeczy. Odwiedził wiele miejsc. Uratował swoją Kryptę, swój dom. Został jednak z niej wygnany. Odszedł i założył wioskę. Odnalazł swoje miejsce w świecie. Przetrwał... Dzisiaj my, jako jego potomni stoimy przed równie poważnym zadaniem. Nie mniej niebezpiecznym. Przychodzi nam uratować naszą osadę. Tą samą, którą wzniósł kiedyś nasz dzielny przodek. Pomogę Wam jednak. Będę Waszym przewodnikiem. Przekażę Wam wszystkie informacje, jakie posiadam. Opowiem o tym, co widziałem i czego doświadczyłem. Misje główne, zadania poboczne, miejsca specjalne. Poznacie je wszystkie. Całe uzbrojenie, przedmioty, pancerze i ich ulepszenia też nie będą już dla Was stanowiły tajemnicy. Przed podróżą wręczę Wam jeszcze dokładne mapy poszczególnych miejsc, namiary na osoby będące w stanie Wam towarzyszyć oraz wszystkie moje dzienniki. Zawierają one szczegółowe statystyki, tabele, zestawienia, ciekawostki, wskazówki oraz dokładne opisy umiejętności, atrybutów, profitów i cech. Nauczę Was także kilku sztuczek i ciekawych rozwiązań. Nie zwlekajmy, zatem. W drogę! Przed nami długa, niezapomniana podróż... UWAGA Poradnik wykonałem na podstawie polskiej wersji gry z najnowszym patchem 1.2. Strona: 4 Fallout 2 – Poradnik GRY-OnLine „ Z a n i m o p u ś c i m y o s a d ę ” , c z y l i g a r ś ć p o r a d o g ó l n y c h (cid:131) Zawsze miej przy sobie dwie bronie główne. Najlepiej jedną o bliskim, a drugą o dalekim zasięgu. Nie dosyć, że będziesz mógł zmieniać uzbrojenie nie tracąc w ten sposób Punktów Akcji (PA) na korzystanie z inwentarza to zawsze zachowasz się odpowiednio do zaistniałej sytuacji na polu bitwy. (cid:131) Zdobywaj wiedzę od miejscowych trenerów. W wielu miastach znajduje się ktoś, kto może nauczyć Cię kilku rzeczy. W ten sposób, wiele Twoich umiejętności poszybuje w górę. Czasami będziesz komuś musiał postawić drinka, lub po prostu do niego zagadać. (cid:131) Zarówno przed jak i po walce – zawsze przeładowuj swoje giwery. Unikniesz w ten sposób niemiłej niespodzianki w postaci pustego magazynka podczas kluczowego momentu jakiegoś starcia. (cid:131) Nie używaj granatów, jeśli Twoja postać nie jest wystarczająco silna lub nie posiada umiejętności Rzucanie na przyzwoitym poziomie. Możesz wtedy niechcący poważnie zranić siebie jak i swoich towarzyszy. (cid:131) Staraj się przeszukiwać jak największą ilość szafek, regałów, biurek, skrzyń oraz ciał zabitych wrogów. Jeśli jakieś skrytki są zamknięte – w celu ich otwarcia używaj umiejętności Otwieranie zamków lub łomu, jeśli jesteś silny. W przypadku pierwszego rozwiązania wspomagaj się wytrychami, (jeśli otwarcie zamka jest szczególnie trudne). Niektóre, zaawansowane zamki potrzebują do otwarcia elektronicznych wytrychów. Z łomem jednak obchodź się ostrożnie. Możesz niechcący zniszczyć jakiś zamek i nigdy nie dowiesz się, czego bronił. Z drewnianymi, zamkniętymi drzwiami można sobie poradzić, podkładając pod nie ładunek wybuchowy. Nie krępuj się podczas przeszukiwania wszystkich domów czy pomieszczeń – większość cywili nie będzie zwracać uwagi na Twój mały napad na ich posiadłość. Pod warunkiem, że będziesz miał włączone Skradanie się. (cid:131) (cid:131) Podczas walk z dużą ilością przeciwników używaj broni z opcją strzału seryjnego lub wyrzutni rakiet. Jeśli używasz broni mogącej strzelać seriami, a Twój wróg jest na linii strzału drugiego – zawsze celuj w tego ostatniego. W ten sposób poszatkujesz tego najbliższego, a najbardziej oddalonego – na pewno znacząco uszkodzisz. Rakietnica z kolei pozwoli Ci zdmuchnąć grupkę wrogów stojących bardzo blisko siebie. Blisko siebie, a nie Ciebie! Pamiętaj o tankowaniu swojego samochodu! W tym celu, używasz paliwa będącego amunicją do kilku, potężnych broni. Uważaj więc byś nie wystrzelał całego „paliwa”. (cid:131) W świecie gry Fallout 2 dominuje ogólne bezprawie i anarchia. Skorzystaj z tego! Okradaj wszystkich! Nawet jakbyś miał wczytywać się kilkakrotnie stan gry sprzed kradzieży. Zyskasz w ten sposób dużo wartościowego sprzętu oraz pewną pulę Punktów Doświadczenia (PD). Kradnij zawsze od tyłu przy włączonej umiejętności Skradanie. (cid:131) Często zapisuj stan gry. Podczas podróży po mapie świata – zawsze możesz trafić na wroga, z którym aktualnie nie będziesz w stanie sobie poradzić. Jeśli w takich przypadkach będziesz miał sposobność ucieczki bez konieczności nawiązania wymiany ognia – ewakuuj się w stronę najbliższego krańca lokacji. (cid:131) Czytaj wszystkie możliwe książki, jakie wpadną Ci w ręce. Nigdy nie wiadomo, kiedy przyda Ci się jakaś umiejętność, którą właśnie ulepszyłeś poprzez lekturę. Nie ma sensu czytanie książki poprawiającej umiejętności, które masz na ok. 100 procentach – wtedy po prostu ją sprzedaj. (cid:131) Dopóki nie zdobędziesz wozu - swoich towarzyszy beztrosko traktuj jako tragarzy. Nie musisz od nich potem odbierać rzeczy poprzez kradzież, tak jak to było w Falloucie 1. Tutaj służy do tego okno wymiany. Jest jednak pewien minus. W przeciwieństwie do pierwszej Strona: 5 Fallout 2 – Poradnik GRY-OnLine części gry, Twoi przyjaciele mają ograniczony udźwig. Przy sobie miej najistotniejszy ekwipunek, zaś niech Twoja drużyna niesie rzeczy przeznaczone na handel. (cid:131) Staraj się wykonywać wszystkie możliwe misje poboczne. Zyskasz w ten sposób mnóstwo przydatnych informacji, przedmiotów, lecz przede wszystkim - bezcennych punktów doświadczenia. (cid:131) Korzystaj z okna „Kontroli walki” swoich kompanów. Dzięki niemu będziesz mógł na bieżąco monitorować ich rozwój, wydawać polecenia by nosili najlepszy pancerz i najlepszą broń, którą są w stanie używać. W tym oknie możesz również ustawić masę innych rzeczy. Korzystaj więc z niego na bieżąco! Cały czas wyposażaj ich w bezpieczniejszy pancerz i mocniejszą broń. Pamiętaj o zapasie medykamentów i amunicji dla swych towarzyszy. (cid:131) Podczas potyczek w miastach i wioskach – uważaj, do kogo i jak celujesz! Zabłąkana kula może przypadkowo trafić niewinnego cywila, a wtedy całe miasteczko zwróci się przeciwko Tobie. W niektórych lokacjach nie paraduj niepotrzebnie z bronią. Mogą z tego być tylko same problemy. (cid:131) Uważaj jak prowadzisz rozmowy. Bardzo łatwo jest wyprowadzić rozmówcę z równowagi. Może on wtedy już nigdy się do nas nie odezwać (tracimy wówczas szansę na niektóre zadania poboczne) lub po prostu chwycić za broń (masa kłopotów i zazwyczaj całe miasteczko na głowie). (cid:131) Jeśli podczas poruszania się używamy biegu – zatrzymujmy się, co jakiś czas. Jest to ważne by Twoja drużyna mogła Cię dogonić. Nigdy nie wiadomo, kiedy i w jakim momencie – przyjdzie Ci stoczyć jakiś bój. Dobrze jest, więc mieć kompanów blisko siebie – tak by mogli od razu udzielać się w walce, a nie tracić swoich Punktów Akcji na niepotrzebne dobieganie. (cid:131) W trakcie przeszukiwania szafek, regałów, biurek, lodówek i skrzynek oraz podczas używania takich umiejętności jak Kradzież, Otwieranie zamków, Naprawa, Nauki ścisłe czy leczenie kogoś – staraj się mieć schowaną broń. Twoja postać nie będzie musiała za każdym razem wyjmować i chować swojej broni. Zaoszczędzisz w ten sposób sporo czasu i nerwów. (cid:131) Zawsze miej na wyposażeniu odpowiednią ilość medykamentów, 2 rodzaje amunicji w zależności od tego, jakim pancerzem dysponuje przeciwnik, linę, łopatę, ładunki wybuchowe, alkohol (przydadzą Ci się w niejednym zadaniu), wytrychy (ułatwią Ci otwieranie zamków), Rad-Xy i AntyRady (te pierwsze chronią Twoją postać przed promieniowaniem, drugie zaś niwelują jego efekty) oraz na wszelki wypadek jeszcze jedną (trzecią) broń dodatkową – może Ci się przydać, gdy zabraknie Ci amunicji do broni głównych. Przydadzą się również granaty EMP, które obrócą każdego robota w pył. Nawet, jeśli stoi blisko Ciebie. Wyładowanie elektromagnetyczne nic nie zrobi żywemu człowiekowi. Działa tylko na maszyny. (cid:131) Podczas pojedynków z Supermutantami – staraj się zawsze najpierw zabijać tych, co mają na sobie pancerze z czarnej skóry. Dysponują oni najcięższą bronią i mają więcej Punktów Wytrzymałości od mutantów z gołą klatą. (cid:131) Może się zdarzyć, że podczas walk, któryś z Twoich towarzyszy stanie w drzwiach. Zablokuje Ci tym samym przejście do jakiegoś pomieszczenia. By go przesunąć, użyj na nim „popchnięcia” w panelu interakcyjnym. Bez obaw. Nie straci on żadnych punktów akcji. (cid:131) Zbieraj każdy magazyn „Kociej łapki” i Moduł pamięciowy, jaki znajdziesz. Po pewnym czasie bardzo Ci się to opłaci. (cid:131) Jeśli znajdziesz jakiś przedmiot, który dziwnie wygląda i na pierwszy rzut oka jest nieprzydatny – zabieraj go! Może się zdarzyć, że będzie to ważna rzecz potrzebna do ukończenia jakiejś misji, której jeszcze nie otrzymałeś! (cid:131) Auto pozwala na szybkie podróżowanie po mapie świata. Kryje się za tym jednak pewien mankament. Gdy korzystamy z czterech kółek, rzadziej natrafimy na miejsca specjalne. Strona: 6 Fallout 2 – Poradnik GRY-OnLine Trudniej również wpaść na wroga. Stracimy wówczas szansę na zdobycie dodatkowych punktów doświadczenia i wyposażenia pokonanych przeciwników. Dlatego jeśli chcemy doładować naszą postać, na mapę świata wybierajmy się pieszo. Nie zapomnijmy tylko wrócić po auto do miasta, w którym go zostawiliśmy. Jeśli nadarzy się okazja – ulepszajmy swoje auto i uzbrojenie! Jeśli tylko możesz – korzystaj z opcji Odpoczynku do wyleczenia całej ekipy. Jest to jedna z opcji budzika w Pip-Boyu. To najlepszy, najłatwiejszy i najtańczy sposób na odzyskanie utraconych punktów wytrzymałości. Zabiera to trochę czasu, ale w przeciwieństwie do Fallouta 1 – tutaj nie musimy się nigdzie spieszyć. (cid:131) (cid:131) Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fallout 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: