Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00071 006204 18444268 na godz. na dobę w sumie
Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy - ebook/pdf
Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 263
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Fallout 3” stanowi przewodnik przetrwania na niegościnnych Stołecznych Pustkowiach. Zwiera m.in. informacje na temat zadań głównych i pobocznych, świata gry w postaci map i opisów lokacji, oraz wskazówek dotyczących rozgrywki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Główne questy] QUEST 1 - Kroki dziecka
-[Główne questy] QUEST 2 - Szybkie dorastanie
-[Główne questy] QUEST 3 - Niedoskonała przyszłość
-[Główne questy] QUEST 4 - Ucieczka! (cz.1)
-[Główne questy] QUEST 4 - Ucieczka! (cz.2)
-[Główne questy] QUEST 5 - Idąc jego śladami
-[Główne questy] QUEST 6 - Radio Galaxy News
-[Główne questy] QUEST 7 - Cele naukowe
-[Główne questy] QUEST 8 - Tranquility Lane
-[Główne questy] QUEST 9 - Woda życia (cz.1)
-[Główne questy] QUEST 9 - Woda życia (cz.2)
-[Główne questy] QUEST 10 - Podjęcie śladu
-[Główne questy] QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu
-[Główne questy] QUEST 12 - Amerykański sen
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 82

Informacja o grze

Fallout 3 to kolejna odsłona zapoczątkowanego w 1997 roku cyklu, w którego skład – zdaniem wielu entuzjastów elektronicznej rozrywki – wchodzą najlepszej gry z gatunku RPG, jakie do tej pory ujrzała światło dzienne.

Gra Fallout 3, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Fallout 3 autor: Jacek „Stranger” Hałas (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent Bethesda Softworks, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Fallout 3 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie___________________________________________________________________________ 3 Główne questy ___________________________________________________________________________ 4 GŁÓWNY QUEST 1: Kroki dziecka ______________________________________________ 4 GŁÓWNY QUEST 2: Szybkie dorastanie _________________________________________ 5 GŁÓWNY QUEST 3: Niedoskonała przyszłość ____________________________________ 7 GŁÓWNY QUEST 4: Ucieczka! _________________________________________________ 9 GŁÓWNY QUEST 5: Idąc jego śladami _________________________________________ 15 GŁÓWNY QUEST 6: Radio Galaxy News ________________________________________ 19 GŁÓWNY QUEST 7: Cele naukowe ____________________________________________ 22 GŁÓWNY QUEST 8: Tranquility Lane __________________________________________ 27 GŁÓWNY QUEST 9: Woda życia _______________________________________________ 33 GŁÓWNY QUEST 10: Podjęcie śladu ___________________________________________ 40 GŁÓWNY QUEST 11: Poszukiwania rajskiego ogrodu ____________________________ 44 GŁÓWNY QUEST 12: Amerykański sen ________________________________________ 47 GŁÓWNY QUEST 13: Zabierać to! _____________________________________________ 51 Questy poboczne ________________________________________________________________________ 58 Megatona: Potęga Atomu____________________________________________________ 58 Megatona: Podręcznik przetrwania ___________________________________________ 61 Megatona: Więzy krwi ______________________________________________________ 73 Grayditch: One! ____________________________________________________________ 78 Rivet City: Replikant ________________________________________________________ 83 Rivet City: Kradzież niepodległości ___________________________________________ 86 Stołeczne Pustkowia: Głowa państwa _________________________________________ 91 Muzeum historyczne: Strażnicy Reilly _________________________________________ 95 Muzeum historyczne: Trzeba im strzelać w głowę _____________________________ 101 Canterbury Commons: Nadludzki gambit _____________________________________ 103 Paradise Falls: To tylko interesy_____________________________________________ 107 Duże Miasto: Duże kłopoty w Dużym Mieście__________________________________ 108 Tenpenny Tower: Tenpenny Tower __________________________________________ 112 Krypta 101: Problemy na froncie domowym __________________________________ 118 Latarenka: Ocalenie z raju__________________________________________________ 123 Dom Agathy: Pieśń Agathy _________________________________________________ 129 Girdershade: Wyzwanie Nuka-Coli ___________________________________________ 134 Oaza: Oaza _______________________________________________________________ 136 Świat gry _____________________________________________________________________________ 141 Mapa świata ______________________________________________________________ 141 Główne lokacje ___________________________________________________________ 175 Przeciwnicy ______________________________________________________________ 211 Zagrożenia _______________________________________________________________ 214 Bonusy __________________________________________________________________ 216 Porady _______________________________________________________________________________ 230 Kreacja i rozwój postaci____________________________________________________ 230 Walka ___________________________________________________________________ 251 Wyposażenie _____________________________________________________________ 255 Inne _____________________________________________________________________ 261 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Fallout 3 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witaj w poradniku do gry „Fallout 3”, stanowiącym przewodnik przetrwania na niegościnnych Stołecznych Pustkowiach. Tekst ten przygotowałem zarówno z myślą o początkujących fanach gier cRPG, którzy mogą mieć problemy z ogarnięciem całości, jak i wyjadaczach gatunku, którym zależy przede wszystkim na jak najlepszym poznaniu tajników gry oraz dotarciu do ukrytych w niej „smaczków”. W celu zapewnienia maksymalnej czytelności przekazu dokonałem podziału na trzy zasadnicze rozdziały. Pierwszy rozdział poradnika w całości poświęcony jest wykonywanym zadaniom (questom) i to zarówno tym głównym jak i pobocznym. Warto już teraz dodać, że w przeciwieństwie chociażby do „Obliviona”, zlecane przez postaci niezależne misje są bardzo złożone i niejednokrotnie nieliniowe. Większość wykonywanych zadań posiada co najmniej dwa drastycznie różniące się między sobą zakończenia. Ponadto dysponując określonymi umiejętnościami czy talentami można doprowadzić do odkrycia dodatkowych nagród czy miejsc. Wszystkie te kwestie na bieżąco objaśniałem, starając się przedstawić wszystkie możliwe rozwiązania dostępnych questów. Drugi rozdział poradnika koncentruje się na świecie gry i zawiera przede wszystkim kompletne mapy poszczególnych stref, z wyszczególnieniem głównych lokacji, do których można dotrzeć. Osobne mapki powiązane są z największymi miastami, ułatwiając sprawne przemieszczanie się po nich. Dużo miejsca poświęciłem również omówieniu najważniejszych lokacji, ze szczególnym uwzględnieniem ciekawostek oraz dostępnych postaci niezależnych. Podpunkty poświęcone rodzajom przeciwników oraz zagrożeń w założeniach mają ułatwić przeżycie w niekorzystnym środowisku. Na koniec zająłem się opisaniem achievementów oraz lokalizacji ukrytych figurek i schematów broni. Trzeci rozdział poradnika stanowi zestawieniem różnorakich wskazówek, dotyczących między innymi kreacji postaci, rozwoju głównego bohatera (z uwzględnieniem wszystkich dostępnych talentów), walki czy wyposażenia. W poradniku zastosowałem oznaczenia kolorystyczne, których założeniem jest ułatwienie odczytywania zamieszczonych informacji. Kolor brązowy użyty został do oznaczania wszystkich ruchomych obiektów. Mowa tu przede wszystkim o mieszkańcach pustkowi, ale również o potworach czy napotykanych tu i ówdzie robotach. Kolor niebieski wykorzystywany został do oznaczania odwiedzanych lokacji, zarówno tych głównych jak i pobocznych. Zielony kolor powinien pomóc w odnalezieniu przedmiotów. Kolor pomarańczowy służy zaś wyróżnianiu miejsc, w których zdobywa się nowe talenty, bądź też gdy konieczne okazuje się ich używanie. Życzę udanej gry i miłego czasu spędzonego na pustkowiach! Stranger Strona: 3 Fallout 3 – Poradnik GRY-OnLine Główne questy G Ł Ó W N Y Q U E S T 1 : K r o k i d z i e c k a Zleceniodawca: automatycznie w momencie rozpoczęcia gry [Krypta 101] Opis: Cała Krypta 101 spełnia rolę miejsca, w którym będziesz mógł zapoznać się z podstawami gry. Zabawę rozpoczynasz w łonie matki. Musisz wybrać płeć swojej postaci, a także nadać jej imię. Następnie przejdziesz do okna kreatora, gdzie ustalisz wygląd przewidywany wygląd głównego bohatera w momencie uzyskania przez niego dojrzałości. Druga faza rozpoczyna się rok po urodzeniu. Zbliż się do Jamesa, dzięki czemu będzie Cię mógł podnieść. Po tym jak James wyjdzie z pomieszczenia otwórz drzwiczki kojca. Musisz odnaleźć leżącą na ziemi książkę S.P.E.C.J.A.Ł. dla ciebie (screen). Spowoduje to uaktywnienia okna kreatora, gdzie po raz pierwszy podejmiesz ważną decyzję. Musisz mianowicie rozdysponować punkty pomiędzy siedem głównych współczynników. Po więcej informacji na temat sugerowanych ścieżek kreacji postaci zapraszam do trzeciego rozdziału poradnika. Powinieneś też wiedzieć, że wszystkie te decyzje będziesz jeszcze mógł zmienić w momencie opuszczania Krypty 101. Wysłuchaj przemówienia Jamesa, który się tu wkrótce zjawi. Musisz teraz za nim podążać. Po dotarciu do większych drzwi quest zostanie zakończony. Strona: 4 Fallout 3 – Poradnik GRY-OnLine G Ł Ó W N Y Q U E S T 2 : S z y b k i e d o r a s t a n i e Zleceniodawca: James [Krypta 101] Opis: Quest rozpoczyna się na przyjęciu wydanym z okazji 10 urodzin głównego bohatera gry. Wysłuchaj przemówień Jamesa oraz Nadzorcy. Zauważ, że zostałeś nagrodzony Pip-Boyem 3000. Porozmawiaj teraz z Amatą. Niezależnie od tego czy będziesz wobec niej uprzejmy czy nie, otrzymasz prezent w postaci komiksu o przygodach Grognaka Barbarzyńcy. Warto go od razu przeczytać, gdyż rozwiniesz umiejętność Broń biała o 1 punkt. Możesz teraz rozmawiać z gośćmi znajdującymi się na przyjęciu. Staruszka Palmer podaruje Ci słodką bułkę, a od Stanley’a dostaniesz dziecięcą czapkę bejsbolową. Na przyjęciu dojdzie do drobnego incydentu. Robot przez przypadek zniszczy tort urodzinowy, co podenerwuje lokalnego osiłka Butcha. Rozmowa z nim może przebiec na kilka różnych sposobów. Chłopakowi możesz podarować otrzymaną niedawno bułkę, spróbować się nią podzielić, napluć do niej, a nawet obrazić jego matkę. Wybór ostatniej opcji dialogowej spowoduje, że Butch Cię zaatakuje (screen). Na szczęście nie masz się czego obawiać z jego strony. Po załagodzeniu tej sprawy ponownie porozmawia z Tobą Amata. Strona: 5 Fallout 3 – Poradnik GRY-OnLine James wkrótce poinformuje Cię, że przygotował dla Ciebie niespodziankę na poziomie reaktora. Spróbuj wyjść z pomieszczenia, a spotkasz Beatrice. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej otrzymasz od niej prezent w postaci poematu urodzinowego. Podążaj kolejnymi korytarzami i zejdź na niższy poziom. Na miejscu (screen) porozmawiaj z Jonasem. Zaczekaj aż zjawi się tu James. Podaruje Ci wiatrówkę oraz śrut. Podążaj teraz za Jamesem do południowego pomieszczenia. Będziesz tu mógł wypróbować nową zabawkę i jednocześnie zapoznasz się z podstawami systemu walki. Wybierz z inwentarza wiatrówkę i użyj jej do zniszczenia trzech celów. Następnie będziesz musiał pozbyć się radrakana. Podejdź bliżej. Możesz skorzystać z systemu V.A.T.S. lub pozostać w trybie czasu rzeczywistego. Na koniec musisz zbliżyć się do Jamesa. Zaczekaj aż Jonas zrobi Wam wspólne zdjęcie. Strona: 6 Fallout 3 – Poradnik GRY-OnLine G Ł Ó W N Y Q U E S T 3 : N i e d o s k o n a ł a p r z y s z ł o ś ć Zleceniodawca: James [Krypta 101] Opis: Akcja przenosi się sześć lat w przyszłość. Porozmawiaj z Jamesem na temat systemu K.O.Z.A, o Krypcie, a także o matce głównego bohatera. Zanim udasz się na test, warto zbadać biuro Jamesa. Możesz aktywować komputer, wchodząc do systemu danych medycznych Krypty 101. Zawiera on informacje na temat danych pacjentów oraz odbytych eksperymentów. Nie przegap figurki – medycyna (screen). Podniesienie jej spowoduje, że Twoja znajomość medycyny na stałe rozwinięta zostanie o 10 punktów. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: