Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00342 005419 13434160 na godz. na dobę w sumie
Fallout: New Vegas - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Fallout: New Vegas - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 149
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Atlas świata jest uzupełnieniem podstawowego poradnika do gry Fallout: New Vegas. Całość została podzielona na rozdziały takie jak - rozwój postaci, porady, zestawienia towarzyszy i usług oraz najważniejszych przedmiotów, mapy, oraz osiągnięcia.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Rozwój postaci
-Kreacja postaci
-Główne atrybuty
-Umiejętności
-Cechy
-Talenty (1)
-Talenty (2)
-Talenty (3)
-Talenty (4)
-Talenty (5)
-Talenty (6)
-Talenty ukryte (1)
-Talenty ukryte (2)
-Podstawy
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 50

Informacja o grze

Kolejna część słynnej gry RPG o tematyce postapokaliptycznej, wyprodukowana przez Obsidian Entertainment przy współpracy z Bethesda Softworks. W tej części przenosimy się do postnuklearnego New Vegas, w którym będziemy świadkami sporu między trzema frakcj

Gra Fallout: New Vegas, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Fallout: New Vegas Atlas Świata autor: Artur „Arxel” Justyński Producent Obsidian Entertainment, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Rozwój postaci __________________________________________________4 Kreacja postaci _____________________________________________________________ 4 Główne atrybuty ____________________________________________________________ 6 Umiejętności _______________________________________________________________ 9 Cechy ____________________________________________________________________ 14 Talenty ___________________________________________________________________ 18 Talenty ukryte ____________________________________________________________ 47 Podstawy ______________________________________________________54 Pip-Boy __________________________________________________________________ 54 Ogólne ___________________________________________________________________ 57 Walka ____________________________________________________________________ 62 Hazard ___________________________________________________________________ 65 Zestawienia ____________________________________________________71 Wprowadzenie ____________________________________________________________ 71 Segment A ________________________________________________________________ 75 Segment B ________________________________________________________________ 76 Segment C ________________________________________________________________ 78 Segment D ________________________________________________________________ 79 Segment E ________________________________________________________________ 81 Segment F ________________________________________________________________ 82 Segment G ________________________________________________________________ 83 Towarzysze _______________________________________________________________ 85 Usługi ____________________________________________________________________ 87 Śnieżne kule ______________________________________________________________ 90 Książki umiejętności _______________________________________________________ 92 Czasopisma umiejętności __________________________________________________ 105 Gwiazdy Sunset Sarsaparilla _______________________________________________ 108 Unikalne bronie __________________________________________________________ 129 Mapa świata __________________________________________________ 138 Segment A _______________________________________________________________ 139 Segment B _______________________________________________________________ 140 Segment C _______________________________________________________________ 142 Segment D _______________________________________________________________ 144 Segment E _______________________________________________________________ 145 Segment F _______________________________________________________________ 146 Segment G _______________________________________________________________ 147 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów). Wprowadzenie Niniejszy Atlas świata jest uzupełnieniem podstawowego poradnika do gry Fallout: New Vegas. Całość została podzielona na kilka rozdziałów: 1. Rozwój postaci: opis wszystkich atrybutów, umiejętności oraz talentów wraz z drobnymi poradami i komentarzami. 2. Porady: krótki opis podstaw rozgrywki oraz aktywności dodatkowych, jak na przykład HUD, tryb hardkora, reputacja, walka czy hazard. 3. Zestawienia: spis, wraz z obrazkami pomocniczymi i lokalizacją, towarzyszy i usług oraz najważniejszych przedmiotów: kul śnieżnych, ksiąg umiejętności, kapsli z gwiazdami i unikalnych broni. 4. Mapy: lokalizacja głównych lokacji na pustkowiach, z podziałem na odpowiednie segmenty. 5. Osiągnięcia: lista wszystkich osiągnięć, które możesz zdobyć w grze. Artur „Arxel” Justyński (www.gry-online.pl) Strona: 3 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine Rozwój postaci K r e a c j a p o s t a c i Etap kreacji bohatera jest niewątpliwie najważniejszym momentem rozgrywki. Nieprzemyślana postać może często okazać się niegrywalna tym samym psując radość, która powinna płynąć z rozgrywki. W y g l ą d z e w n ę t r z n y Na początku podajesz swoje imię – domyślnie „Kurier”. Po chwili otrzymujesz panel, na którym dopasujesz swój wygląd: płeć, rasę, twarz, włosy. Możesz również wygenerować losową postać. R o z w ó j Kiedy określisz swój wygląd będziesz musiał dopasować główne atrybuty oraz wybrać umiejętności i cechy. Co istotne – kiedy wyjdziesz poza teren Goodsprings i zaczniesz zbliżać się do Stripu, wyświetli się okienko umożliwiające ponowne rozlokowanie wszystkich punktów od zera. Dobrze jednak jest już na samym początku dokładnie przemyśleć swoją postać, by uniknąć w przyszłości problemów. O ile najważniejsze są atrybuty i umiejętności, o tyle musisz wpierw dokładnie przejrzeć listę wszystkich dostępnych talentów. Jako, że wszystkie statystyki są wzajemnie powiązane należy właśnie zacząć od końca. Z ogromnej bazy talentów wybierz te, które Cię interesują, które to zdefiniują Twojego bohatera. Talenty wymagają odpowiednio rozwiniętych umiejętności i konkretnych atrybutów. GŁÓWNE ATRYBUTY Każdy z głównych atrybutów może przyjąć wartości od 1 do 10, staraj się jednak unikać wartości skrajnych. Jedynym dodatkowym sposobem na zwiększenie, na stałe, tej wartości jest zakupienie Implantu (więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale [Talenty ukryte]), który to dodaje do konkretnego atrybutu +1. Strona: 4 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine UMIEJĘTNOŚCI Minimalna wartość umiejętności to 7, maksymalna zaś 100. Dodatkowo, w zależności które trzy umiejętności wybrałeś podczas kreacji bohatera, otrzymasz dodatkowe +15 do każdej z nich. Dodatkowo, możesz zwiększyć wartości poprzez książki – dodają na stałe +3 (bądź +4 z wykorzystaniem odpowiedniego talentu) bądź magazyny – dodają tymczasowo +10 (bądź +20 z wykorzystaniem odpowiedniego talentu). TALENTY Talenty dzielą się na kilka grup: talenty główne: dostępne do wglądu od początku, co każde dwa poziomy jesteś w stanie wybrać jeden z nich; talenty towarzyszy: otrzymujesz w momencie, kiedy dołączy do Ciebie jeden z dostępnych towarzyszy; implanty: do zakupienia u Doktor Usanagi w Klinice Nowego Vegas; talenty wyzwań: otrzymujesz je po wykonaniu konkretnych wyzwań, początkowo niedostępnych do odczytania. • • • • Strona: 5 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine G ł ó w n e a t r y b u t y Każdy z głównych atrybutów może przyjąć wartości od 1 do 10, do przydzielenia masz łącznie 40 punktów. Każdy współczynnik ma wpływ na kreację bohatera i kierunek, w którym będzie rozwijany. W poniższej tabeli znajdziesz zawarte wszystkie informacje o konkretnych aspektach postaci, na które wpływa dany atrybut, czyli statystyki, umiejętności oraz talenty. Każdy wydany punkt zwiększa odpowiednie statystyki poczynając od +2 punktów dla poziomu pierwszego i kończąc na +20 na poziomie dziesiątym. UWAGA: Wyjątkiem jednak jest atrybut Szczęście, w przypadku którego statystyki zwiększają się inaczej: Poziom 1 i 2: +1 Poziom 3 i 4: +2 Poziom 5 i 6: +3 Poziom 7 i 8: +4 Poziom 9 i 10: +5 SIŁA Siła określa jak łatwo kowboj dźwiga swe siodło i większe spluwy oraz jak spisuje się w barowych zadymach. Wpływa na: Statystyki: Waga ekwipunku (10 kilogramów na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 160 dla 1. poziomu) Umiejętności: Broń biała, Walka wręcz Talenty: I… w górę!; Ekstra walnięcie; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Niepowstrzymana siła; Pewny chwyt; Implant siły. Strona: 6 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine PERCEPCJA Spostrzegawczy kowboj zawsze wie, czy w pobliżu znajduje się laska dynamitu… albo gdy podkradają się do niego hultaje. Wpływa na: Statystyki: Celność, Zasięg kompasu Umiejętności: Materiały wybuchowe, Otwieranie zamków, Broń energetyczna Talenty: Nocny marek; Snajper; Na paluszkach; Człowiek- Demolka; Infiltrator; Implant percepcji. WYTRZYMAŁOŚĆ Nie pokonasz dobrego kowboja, jeśli jest wytrzymały… i jeśli ma rewolwer wielki jak cała preria. Wpływa na: Statystyki: Odporność, Zdrowie (20 punktów zdrowia na każdy zainwestowany punkt poczynając od wartości 120 dla 1. poziomu) Umiejętności: Walka wręcz Talenty: Brzuch z ołowiu; Odporność; Kamienna ściana; Mocny grzbiet; Ołowiany fartuch; Ciężarowiec; Życiodajna moc; Zasilanie słoneczne; Pochłanianie promieniowania; Implant wytrzymałości. CHARYZMA Przekonasz się, że istnieją kowboje z niezłą gadką i głosem jak harfy anielskie. Wpływa na: Statystyki: Odwaga towarzyszy Umiejętności: Handel, Retoryka Talenty: Dzika lojalność; Przyjaciel zwierząt; Implant charyzmy. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fallout: New Vegas - atlas świata - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: