Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00103 006582 13438482 na godz. na dobę w sumie
Fallout: New Vegas - zadania główne i poboczne - poradnik do gry - ebook/pdf
Fallout: New Vegas - zadania główne i poboczne - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 341
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Fallout: New Vegas zawiera dokładny opis zarówno całego wątku fabularnego jak i wszystkich zadań pobocznych. Opisy zawierają informacje o możliwych rozwiązaniach konkretnych zadań i ich zakończeniach.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Fabuła – zadania początkowe
-To dopiero kopniak w łeb
-Znowu w siodle
-Przy ognisku na szlaku
-Tędy poszli
-Dzyń dzyń!
-Fabuła – wybór frakcji
-Fabuła – Pan Tak
-Dzika karta- As w rękawie
-Dzika karta- Zmiana w zarządzie
-Dzika karta- Ale masz do tego jakieś wsparcie?
-Dzika karta- Zakłady na boku
-Dzika karta- Ostatnie szlify
-Fabuła – Pan House
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 176

Informacja o grze

Kolejna część słynnej gry RPG o tematyce postapokaliptycznej, wyprodukowana przez Obsidian Entertainment przy współpracy z Bethesda Softworks. W tej części przenosimy się do postnuklearnego New Vegas, w którym będziemy świadkami sporu między trzema frakcj

Gra Fallout: New Vegas, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Fallout: New Vegas autor: Artur „Arxel” Justyński (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent Obsidian Entertainment, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________5 Fabuła – zadania początkowe _______________________________________7 To dopiero kopniak w łeb ____________________________________________________ 7 Znowu w siodle ____________________________________________________________ 9 Przy ognisku na szlaku _____________________________________________________ 11 Tędy poszli _______________________________________________________________ 12 Dzyń dzyń! _______________________________________________________________ 14 Fabuła – wybór frakcji ____________________________________________19 Fabuła – Pan Tak ________________________________________________20 Dzika karta: As w rękawie __________________________________________________ 20 Dzika karta: Zmiana w zarządzie _____________________________________________ 21 Dzika karta: Ale masz do tego jakieś wsparcie? ________________________________ 23 Dzika karta: Zakłady na boku ________________________________________________ 25 Dzika karta: Ostatnie szlify _________________________________________________ 27 Fabuła – Pan House ______________________________________________28 House zawsze wygrywa, I __________________________________________________ 28 House zawsze wygrywa, II _________________________________________________ 30 House zawsze wygrywa, III _________________________________________________ 32 House zawsze wygrywa, IV _________________________________________________ 34 House zawsze wygrywa, V __________________________________________________ 36 House zawsze wygrywa, VI _________________________________________________ 38 House zawsze wygrywa, VII ________________________________________________ 39 Fabuła – Legion Cezara ___________________________________________40 Oddajcie Cezarowi _________________________________________________________ 40 Et Tumor, Brute? __________________________________________________________ 48 Fabuła – RNK ___________________________________________________50 Rzeczy, które wybuchają ___________________________________________________ 50 Gambit królewski __________________________________________________________ 52 Za Republikę, cz. 2 _________________________________________________________ 55 Fabuła – Prezydent Kimball ________________________________________61 Zauważysz, kiedy się wydarzy _______________________________________________ 61 Kiler z Arizony ____________________________________________________________ 64 Fabuła – Zapora Hoovera __________________________________________67 Żadnych Bogów, żadnych panów _____________________________________________ 67 Wszystko albo nic _________________________________________________________ 70 Veni, Vidi, Vici _____________________________________________________________ 72 Eureka! __________________________________________________________________ 74 Zadania poboczne _______________________________________________77 Atomowe tango Wang Dang _________________________________________________ 77 Białe czystki ______________________________________________________________ 80 Biegnij, Goodsprings, biegnij! _______________________________________________ 82 Blues ciężkiego losu _______________________________________________________ 84 Czy znajdziesz to w swym sercu? ____________________________________________ 86 ED-E moja miłość __________________________________________________________ 87 Flagi naszych męcicieli _____________________________________________________ 89 „For Auld Lang Syne” ______________________________________________________ 92 G.I. Blues _________________________________________________________________ 95 Gdziekolwiek pójdę ________________________________________________________ 99 Imię nasze Legion ________________________________________________________ 100 Jak mało wiemy __________________________________________________________ 101 Już mnie nie boli _________________________________________________________ 107 Klasyczna inspiracja ______________________________________________________ 109 Kojoty __________________________________________________________________ 111 Koło fortuny _____________________________________________________________ 112 Księżyc jest nad wieżą ____________________________________________________ 114 Ktoś, kto się mną zaopiekuje _______________________________________________ 115 Legenda Gwiazdy _________________________________________________________ 118 Strona: 2 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine Liczbowe niepokoje _______________________________________________________ 141 Miedzy wronami __________________________________________________________ 143 Miesiąc miodowy Aba Daby ________________________________________________ 146 Młode serca ______________________________________________________________ 148 Mogę sprawić, że się przejmiesz ____________________________________________ 150 Możesz na mnie polegać! __________________________________________________ 158 Mój rodzaj miasta ________________________________________________________ 161 Na własnym podwórku ____________________________________________________ 163 Na zielonej trawce ________________________________________________________ 164 Nagroda trzech kart _______________________________________________________ 166 Najlepsze czasy __________________________________________________________ 168 Nie ma cię w mym sercu już ________________________________________________ 170 Nie rób ze mnie żebraka ___________________________________________________ 172 Nie spuszczaj nagrody z oczu ______________________________________________ 173 Nie, niewiele _____________________________________________________________ 174 Nieprzyjazna perswazja ___________________________________________________ 175 Niewychowane mrówy ____________________________________________________ 176 O mój Papo ______________________________________________________________ 177 Oko za oko ______________________________________________________________ 180 Palec skazujący __________________________________________________________ 182 Pilne sprawy _____________________________________________________________ 183 Płacz ile chcesz ___________________________________________________________ 184 Poborca długów __________________________________________________________ 185 Pod osłoną mroku ________________________________________________________ 189 Pojedynek w Boulder City __________________________________________________ 196 Pojedynek w mieście duchów ______________________________________________ 198 Poleć ze mną _____________________________________________________________ 200 Poza mięchem ___________________________________________________________ 203 Pójdziemy wszyscy razem _________________________________________________ 208 Przywrócenie nadziei _____________________________________________________ 210 Pula talentów ____________________________________________________________ 212 Radosny tancerz __________________________________________________________ 216 Słyszę twoje pukanie ______________________________________________________ 217 Szaleństwo, szaleństwo ___________________________________________________ 218 Szpitalny Blues Bitter Springs ______________________________________________ 220 To za moją małą __________________________________________________________ 221 Tylko pies tropiący ________________________________________________________ 223 Uśmiechnięty staruch _____________________________________________________ 226 Volare! __________________________________________________________________ 228 Walczę z prawem _________________________________________________________ 231 Will ciołek _______________________________________________________________ 233 Wizjer na zaślepkę ________________________________________________________ 235 Włączony ________________________________________________________________ 236 Wyssij mnie do sucha _____________________________________________________ 237 Zagadka medyczna _______________________________________________________ 242 Zajmij się swoimi sprawami ________________________________________________ 243 Zaklinam cię _____________________________________________________________ 244 Zapominam pamiętać o zapominaniu ________________________________________ 246 Zdobądź każdy szczyt _____________________________________________________ 247 Zgadnij kogo dziś widziałem _______________________________________________ 248 Zimne, lodowate serce ____________________________________________________ 250 Zostaniemy przyjaciółmi? __________________________________________________ 251 Zwrot do nadawcy ________________________________________________________ 253 Żegnaj, ukochana! ________________________________________________________ 256 Mapa świata __________________________________________________ 258 Segment A _______________________________________________________________ 259 Segment B _______________________________________________________________ 260 Segment C _______________________________________________________________ 262 Segment D _______________________________________________________________ 264 Segment E _______________________________________________________________ 266 Segment F _______________________________________________________________ 267 Segment G _______________________________________________________________ 268 Strona: 3 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine Mapy _______________________________________________________ 269 M1 - Goodsprings _________________________________________________________ 269 M2 - Cmentarz Goodsprings ________________________________________________ 270 M3 - Primm ______________________________________________________________ 271 M4 - Novac ______________________________________________________________ 273 M5 - Boulder City _________________________________________________________ 274 M6 - Freeside ____________________________________________________________ 276 M7 - Strip Nowego Vegas __________________________________________________ 278 M8 - Zatoka Cottonwood ___________________________________________________ 283 M9 - Fort ________________________________________________________________ 284 M10 - Siedziba sunset Sarsaparilla __________________________________________ 286 M11 - BSP Nellis __________________________________________________________ 287 M12 - Karmazynowa Karawana _____________________________________________ 289 M13 - Ukryta Dolina _______________________________________________________ 290 M14 - Krypta 3 ___________________________________________________________ 292 M15 - Krypta 11 __________________________________________________________ 293 M16 - Krypta 22 __________________________________________________________ 295 M17 - Kanion Red Rock ____________________________________________________ 298 M18 - Krypta 34 __________________________________________________________ 299 M19 - Zapora Hoovera _____________________________________________________ 301 M20 - Obóz Legata ________________________________________________________ 304 M21 - Nelson _____________________________________________________________ 305 M22 - Camp Forlorn Hope __________________________________________________ 306 M23 - Kopalnia Techatticup ________________________________________________ 307 M24 - Przyczółek Mojave __________________________________________________ 308 M25 - Camp McCarran _____________________________________________________ 309 M26 - Zakład Karny RNK ___________________________________________________ 311 M27 - Bitter Springs ______________________________________________________ 312 M28 - Camp Golf __________________________________________________________ 314 M29 - HELIOS Jeden ______________________________________________________ 315 M30 - Placówka REPCONN _________________________________________________ 317 M31 - Sloan ______________________________________________________________ 320 M32 - Krypta 19 __________________________________________________________ 321 M33 - Camp Searchlight ___________________________________________________ 323 M34 - Nipton _____________________________________________________________ 324 M35 - Jacobstown ________________________________________________________ 325 M36 - Thorn _____________________________________________________________ 326 M37 - Jaskinia Bootjack ___________________________________________________ 327 M38 - Jaskinia Bloodborne _________________________________________________ 328 M39 - Jaskinia Dead Wind _________________________________________________ 329 M40 - Krypta 21 __________________________________________________________ 330 M41 - Terytorium Bestii ___________________________________________________ 331 M42 - Biura Aerotechu ____________________________________________________ 332 M43 - Westside ___________________________________________________________ 333 M44 - Czarna Góra ________________________________________________________ 334 M45 - Farmy spółdzielcze RNK ______________________________________________ 335 M46 - Jaskinia Charleston__________________________________________________ 336 M47 - Bunkier Ocalałych ___________________________________________________ 337 M48 - Hala fabryczna ______________________________________________________ 338 M49 - Plac północnego Vegas ______________________________________________ 339 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 4 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również Atlas Świata, który stanowi rozszerzenie podstawowego poradnika. Wprowadzenie Poradnik do gry Fallout: New Vegas zawiera dokładny opis zarówno całego wątku fabularnego jak i wszystkich zadań pobocznych. Opisy zawierają informacje o możliwych rozwiązaniach konkretnych zadań i ich zakończeniach. Tekst podzielony jest na trzy główne rozdziały – fabułę, zadania poboczne oraz mapy. Wątek fabularny został dodatkowo rozbity na mniejsze rozdziały, uwzględniając kolejno: początkowe zadania, których wykonanie jest konieczne; informacje o wyborze frakcji dla której będziemy wykonywać zadania i przy jej pomocy poprowadzimy dalsze losy rozgrywki; opis zadań dla poszczególnych frakcji; na końcu misje finałowe, czyli walka o Zaporę Hoovera. Drugi rozdział zawiera opis zadań pobocznych posortowanych w kolejności alfabetycznej. Na samym końcu tekstu znajdują się mapy, na których zostały oznaczone, wymienione w poradniku, miejsca oraz postacie w świecie gry. W Atlasie Świata umieszczone zostały wszystkie podstawowe informacje na temat rozgrywki, rozwoju bohatera, wszystkich dostępnych umiejętności, profitów, cech wraz z ich szczegółowym opisem. Ponadto atlas zawiera zestawienia z lokalizacją wszystkich unikalnych przedmiotów w grze i nie tylko. Strona: 5 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine L e g e n d a Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx:y), gdzie x oznacza numer mapy, y pozycję na tejże mapie; (MxY:z), gdzie x oznacza numer mapy, Y literę mapy wewnętrznej, z pozycję na tejże mapie; (MsX:y), gdzie s oznacza odniesienie do mapy segmentowej, X literkę segmentu, y numer lokacji; Przykłady: Oznaczenie (M23:56) wskazuje, że na mapie 23 należy się udać w miejsce oznaczone liczbą 56. W przypadku map segmentowych oznaczenie (MsE:12) oznacza lokację numer 12 w segmencie E. Oznaczenia kolorystyczne: #1, #2 – znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem obrazków (w przypadku, gdy znajdują się dwa, a nie jeden). Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie. Kolor czerwony – napotkane postacie w grze; Kolor zielony – przedmioty; Kolor niebieski – lokacje w grze; Kolor pomarańczowy – umiejętności/profity wymagane do uzyskania konkretnych opcji dialogowych. Artur „Arxel” Justyński (www.gry-online.pl) Strona: 6 Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine Fabuła – zadania początkowe T o d o p i e r o k o p n i a k w ł e b Grę rozpoczynasz w mieszkaniu Doktora Mitchella (M1:1), przebudzasz się z ogromnym bólem głowy. Na początku podaj swoje imię #1, a następnie określ swój wygląd zewnętrzny #2 (bądź skorzystaj z generatora). Kiedy wstaniesz i uzyskasz kontrolę nad bohaterem postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami doktora – podejdź do Testera Wigoru Vit-O-Matic #1 gdzie będziesz mógł dopasować swoje główne atrybuty S.P.E.C.J.A.Ł. według własnych upodobań. Podążaj dalej za doktorem i usiądź na kanapie #2, gdzie zostanie przeprowadzony test psychologiczny, po którym będziesz mógł wybrać umiejętności oraz dwie cechy (nieobowiązkowe). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fallout: New Vegas - zadania główne i poboczne - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: