Poradnik do gry Fallout: New Vegas zawiera dokładny opis zarówno całego wątku fabularnego jak i wszystkich zadań pobocznych. Opisy zawierają informacje o możliwych rozwiązaniach konkretnych zadań i ich zakończeniach.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Fabuła – zadania początkowe
-To dopiero kopniak w łeb
-Znowu w siodle
-Przy ognisku na szlaku
-Tędy poszli
-Dzyń dzyń!
-Fabuła – wybór frakcji
-Fabuła – Pan Tak
-Dzika karta- As w rękawie
-Dzika karta- Zmiana w zarządzie
-Dzika karta- Ale masz do tego jakieś wsparcie?
-Dzika karta- Zakłady na boku
-Dzika karta- Ostatnie szlify
-Fabuła – Pan House
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 176
Informacja o grze
Kolejna część słynnej gry RPG o tematyce postapokaliptycznej, wyprodukowana przez Obsidian Entertainment przy współpracy z Bethesda Softworks. W tej części przenosimy się do postnuklearnego New Vegas, w którym będziemy świadkami sporu między trzema frakcj
Gra Fallout: New Vegas, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Fallout:
New Vegas
autor: Artur „Arxel” Justyński
(c) 2010 GRY-OnLine S.A.
Producent Obsidian Entertainment, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________5
Fabuła – zadania początkowe _______________________________________7
To dopiero kopniak w łeb ____________________________________________________ 7
Znowu w siodle ____________________________________________________________ 9
Przy ognisku na szlaku _____________________________________________________ 11
Tędy poszli _______________________________________________________________ 12
Dzyń dzyń! _______________________________________________________________ 14
Fabuła – wybór frakcji ____________________________________________19
Fabuła – Pan Tak ________________________________________________20
Dzika karta: As w rękawie __________________________________________________ 20
Dzika karta: Zmiana w zarządzie _____________________________________________ 21
Dzika karta: Ale masz do tego jakieś wsparcie? ________________________________ 23
Dzika karta: Zakłady na boku ________________________________________________ 25
Dzika karta: Ostatnie szlify _________________________________________________ 27
Fabuła – Pan House ______________________________________________28
House zawsze wygrywa, I __________________________________________________ 28
House zawsze wygrywa, II _________________________________________________ 30
House zawsze wygrywa, III _________________________________________________ 32
House zawsze wygrywa, IV _________________________________________________ 34
House zawsze wygrywa, V __________________________________________________ 36
House zawsze wygrywa, VI _________________________________________________ 38
House zawsze wygrywa, VII ________________________________________________ 39
Fabuła – Legion Cezara ___________________________________________40
Oddajcie Cezarowi _________________________________________________________ 40
Et Tumor, Brute? __________________________________________________________ 48
Fabuła – RNK ___________________________________________________50
Rzeczy, które wybuchają ___________________________________________________ 50
Gambit królewski __________________________________________________________ 52
Za Republikę, cz. 2 _________________________________________________________ 55
Fabuła – Prezydent Kimball ________________________________________61
Zauważysz, kiedy się wydarzy _______________________________________________ 61
Kiler z Arizony ____________________________________________________________ 64
Fabuła – Zapora Hoovera __________________________________________67
Żadnych Bogów, żadnych panów _____________________________________________ 67
Wszystko albo nic _________________________________________________________ 70
Veni, Vidi, Vici _____________________________________________________________ 72
Eureka! __________________________________________________________________ 74
Zadania poboczne _______________________________________________77
Atomowe tango Wang Dang _________________________________________________ 77
Białe czystki ______________________________________________________________ 80
Biegnij, Goodsprings, biegnij! _______________________________________________ 82
Blues ciężkiego losu _______________________________________________________ 84
Czy znajdziesz to w swym sercu? ____________________________________________ 86
ED-E moja miłość __________________________________________________________ 87
Flagi naszych męcicieli _____________________________________________________ 89
„For Auld Lang Syne” ______________________________________________________ 92
G.I. Blues _________________________________________________________________ 95
Gdziekolwiek pójdę ________________________________________________________ 99
Imię nasze Legion ________________________________________________________ 100
Jak mało wiemy __________________________________________________________ 101
Już mnie nie boli _________________________________________________________ 107
Klasyczna inspiracja ______________________________________________________ 109
Kojoty __________________________________________________________________ 111
Koło fortuny _____________________________________________________________ 112
Księżyc jest nad wieżą ____________________________________________________ 114
Ktoś, kto się mną zaopiekuje _______________________________________________ 115
Legenda Gwiazdy _________________________________________________________ 118
Strona: 2
Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine
Liczbowe niepokoje _______________________________________________________ 141
Miedzy wronami __________________________________________________________ 143
Miesiąc miodowy Aba Daby ________________________________________________ 146
Młode serca ______________________________________________________________ 148
Mogę sprawić, że się przejmiesz ____________________________________________ 150
Możesz na mnie polegać! __________________________________________________ 158
Mój rodzaj miasta ________________________________________________________ 161
Na własnym podwórku ____________________________________________________ 163
Na zielonej trawce ________________________________________________________ 164
Nagroda trzech kart _______________________________________________________ 166
Najlepsze czasy __________________________________________________________ 168
Nie ma cię w mym sercu już ________________________________________________ 170
Nie rób ze mnie żebraka ___________________________________________________ 172
Nie spuszczaj nagrody z oczu ______________________________________________ 173
Nie, niewiele _____________________________________________________________ 174
Nieprzyjazna perswazja ___________________________________________________ 175
Niewychowane mrówy ____________________________________________________ 176
O mój Papo ______________________________________________________________ 177
Oko za oko ______________________________________________________________ 180
Palec skazujący __________________________________________________________ 182
Pilne sprawy _____________________________________________________________ 183
Płacz ile chcesz ___________________________________________________________ 184
Poborca długów __________________________________________________________ 185
Pod osłoną mroku ________________________________________________________ 189
Pojedynek w Boulder City __________________________________________________ 196
Pojedynek w mieście duchów ______________________________________________ 198
Poleć ze mną _____________________________________________________________ 200
Poza mięchem ___________________________________________________________ 203
Pójdziemy wszyscy razem _________________________________________________ 208
Przywrócenie nadziei _____________________________________________________ 210
Pula talentów ____________________________________________________________ 212
Radosny tancerz __________________________________________________________ 216
Słyszę twoje pukanie ______________________________________________________ 217
Szaleństwo, szaleństwo ___________________________________________________ 218
Szpitalny Blues Bitter Springs ______________________________________________ 220
To za moją małą __________________________________________________________ 221
Tylko pies tropiący ________________________________________________________ 223
Uśmiechnięty staruch _____________________________________________________ 226
Volare! __________________________________________________________________ 228
Walczę z prawem _________________________________________________________ 231
Will ciołek _______________________________________________________________ 233
Wizjer na zaślepkę ________________________________________________________ 235
Włączony ________________________________________________________________ 236
Wyssij mnie do sucha _____________________________________________________ 237
Zagadka medyczna _______________________________________________________ 242
Zajmij się swoimi sprawami ________________________________________________ 243
Zaklinam cię _____________________________________________________________ 244
Zapominam pamiętać o zapominaniu ________________________________________ 246
Zdobądź każdy szczyt _____________________________________________________ 247
Zgadnij kogo dziś widziałem _______________________________________________ 248
Zimne, lodowate serce ____________________________________________________ 250
Zostaniemy przyjaciółmi? __________________________________________________ 251
Zwrot do nadawcy ________________________________________________________ 253
Żegnaj, ukochana! ________________________________________________________ 256
Mapa świata __________________________________________________ 258
Segment A _______________________________________________________________ 259
Segment B _______________________________________________________________ 260
Segment C _______________________________________________________________ 262
Segment D _______________________________________________________________ 264
Segment E _______________________________________________________________ 266
Segment F _______________________________________________________________ 267
Segment G _______________________________________________________________ 268
Strona: 3
Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine
Mapy _______________________________________________________ 269
M1 - Goodsprings _________________________________________________________ 269
M2 - Cmentarz Goodsprings ________________________________________________ 270
M3 - Primm ______________________________________________________________ 271
M4 - Novac ______________________________________________________________ 273
M5 - Boulder City _________________________________________________________ 274
M6 - Freeside ____________________________________________________________ 276
M7 - Strip Nowego Vegas __________________________________________________ 278
M8 - Zatoka Cottonwood ___________________________________________________ 283
M9 - Fort ________________________________________________________________ 284
M10 - Siedziba sunset Sarsaparilla __________________________________________ 286
M11 - BSP Nellis __________________________________________________________ 287
M12 - Karmazynowa Karawana _____________________________________________ 289
M13 - Ukryta Dolina _______________________________________________________ 290
M14 - Krypta 3 ___________________________________________________________ 292
M15 - Krypta 11 __________________________________________________________ 293
M16 - Krypta 22 __________________________________________________________ 295
M17 - Kanion Red Rock ____________________________________________________ 298
M18 - Krypta 34 __________________________________________________________ 299
M19 - Zapora Hoovera _____________________________________________________ 301
M20 - Obóz Legata ________________________________________________________ 304
M21 - Nelson _____________________________________________________________ 305
M22 - Camp Forlorn Hope __________________________________________________ 306
M23 - Kopalnia Techatticup ________________________________________________ 307
M24 - Przyczółek Mojave __________________________________________________ 308
M25 - Camp McCarran _____________________________________________________ 309
M26 - Zakład Karny RNK ___________________________________________________ 311
M27 - Bitter Springs ______________________________________________________ 312
M28 - Camp Golf __________________________________________________________ 314
M29 - HELIOS Jeden ______________________________________________________ 315
M30 - Placówka REPCONN _________________________________________________ 317
M31 - Sloan ______________________________________________________________ 320
M32 - Krypta 19 __________________________________________________________ 321
M33 - Camp Searchlight ___________________________________________________ 323
M34 - Nipton _____________________________________________________________ 324
M35 - Jacobstown ________________________________________________________ 325
M36 - Thorn _____________________________________________________________ 326
M37 - Jaskinia Bootjack ___________________________________________________ 327
M38 - Jaskinia Bloodborne _________________________________________________ 328
M39 - Jaskinia Dead Wind _________________________________________________ 329
M40 - Krypta 21 __________________________________________________________ 330
M41 - Terytorium Bestii ___________________________________________________ 331
M42 - Biura Aerotechu ____________________________________________________ 332
M43 - Westside ___________________________________________________________ 333
M44 - Czarna Góra ________________________________________________________ 334
M45 - Farmy spółdzielcze RNK ______________________________________________ 335
M46 - Jaskinia Charleston__________________________________________________ 336
M47 - Bunkier Ocalałych ___________________________________________________ 337
M48 - Hala fabryczna ______________________________________________________ 338
M49 - Plac północnego Vegas ______________________________________________ 339
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
www.gry-online.pl
Strona: 4
Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine
Do niniejszej gry dostępny jest również Atlas Świata,
który stanowi rozszerzenie podstawowego poradnika.
Wprowadzenie
Poradnik do gry Fallout: New Vegas zawiera dokładny opis zarówno całego wątku fabularnego
jak i wszystkich zadań pobocznych. Opisy zawierają informacje o możliwych rozwiązaniach
konkretnych zadań i ich zakończeniach. Tekst podzielony jest na trzy główne rozdziały – fabułę,
zadania poboczne oraz mapy.
Wątek fabularny został dodatkowo rozbity na mniejsze rozdziały, uwzględniając kolejno:
początkowe zadania, których wykonanie jest konieczne; informacje o wyborze frakcji dla której
będziemy wykonywać zadania i przy jej pomocy poprowadzimy dalsze losy rozgrywki; opis zadań
dla poszczególnych frakcji; na końcu misje finałowe, czyli walka o Zaporę Hoovera.
Drugi rozdział zawiera opis zadań pobocznych posortowanych w kolejności alfabetycznej.
Na samym końcu tekstu znajdują się mapy, na których zostały oznaczone, wymienione w
poradniku, miejsca oraz postacie w świecie gry.
W Atlasie Świata umieszczone zostały wszystkie podstawowe informacje na temat rozgrywki,
rozwoju bohatera, wszystkich dostępnych umiejętności, profitów, cech wraz z ich szczegółowym
opisem. Ponadto atlas zawiera zestawienia z lokalizacją wszystkich unikalnych przedmiotów w grze
i nie tylko.
Strona: 5
Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine
L e g e n d a
Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób:
(Mx:y), gdzie x oznacza numer mapy, y pozycję na tejże mapie;
(MxY:z), gdzie x oznacza numer mapy, Y literę mapy wewnętrznej, z pozycję na tejże mapie;
(MsX:y), gdzie s oznacza odniesienie do mapy segmentowej, X literkę segmentu, y numer lokacji;
Przykłady:
Oznaczenie (M23:56) wskazuje, że na mapie 23 należy się udać w miejsce oznaczone liczbą 56. W
przypadku map segmentowych oznaczenie (MsE:12) oznacza lokację numer 12 w segmencie E.
Oznaczenia kolorystyczne:
#1, #2 – znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem obrazków (w przypadku, gdy znajdują
się dwa, a nie jeden). Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.
Kolor czerwony – napotkane postacie w grze;
Kolor zielony – przedmioty;
Kolor niebieski – lokacje w grze;
Kolor pomarańczowy – umiejętności/profity wymagane do uzyskania konkretnych opcji
dialogowych.
Artur „Arxel” Justyński (www.gry-online.pl)
Strona: 6
Fallout: New Vegas – Poradnik GRY-OnLine
Fabuła – zadania początkowe
T o d o p i e r o k o p n i a k w ł e b
Grę rozpoczynasz w mieszkaniu Doktora Mitchella (M1:1), przebudzasz się z ogromnym bólem
głowy. Na początku podaj swoje imię #1, a następnie określ swój wygląd zewnętrzny #2 (bądź
skorzystaj z generatora).
Kiedy wstaniesz i uzyskasz kontrolę nad bohaterem postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami
doktora – podejdź do Testera Wigoru Vit-O-Matic #1 gdzie będziesz mógł dopasować swoje główne
atrybuty S.P.E.C.J.A.Ł. według własnych upodobań. Podążaj dalej za doktorem i usiądź na kanapie
#2, gdzie zostanie przeprowadzony test psychologiczny, po którym będziesz mógł wybrać
umiejętności oraz dwie cechy (nieobowiązkowe).
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :