Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01070 013665 16010421 na godz. na dobę w sumie
Fantasy Wars - poradnik do gry - ebook/pdf
Fantasy Wars - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 68
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Fantasy Wars” to opis przejścia poszczególnych misji. Zawiera szczegółowe mapy z najważniejszymi miejscami oraz rozmieszczeniem wojsk przeciwnika. W każdej misji podany jest sposób rozwiązania zarówno zadań głównych jak i dodatkowych.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Porady
-Legenda
-[Ludzie] Misja 1 - Wiatr na stepach
-[Ludzie] Misja 2 - Wiatr w oczy
-[Ludzie] Misja 3 - Ratunek w ostatniej chwili
-[Ludzie] Misja 4 - Powrót do Derenhalle
-[Ludzie] Misja 5 - Los Freiburga
-[Ludzie] Misja 6 - Równiny Leranse
-[Ludzie] Misja 7 - Generałowie Leranse
-[Ludzie] Misja 8 - Skrzydła Versonu
-[Ludzie] Misja 9 - Opuszczone miasto
-[Ludzie] Misja 10 - Krwawe fale
-[Orkowie] Misja 1 - Podbicie goblinów
-[Orkowie] Misja 2 - Zwiad bojem
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 31

Informacja o grze

Fantasy Wars to klasyczna strategia, osadzona w klimatach fantasy. Rozgrywka prowadzona jest w systemie turowym. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina więc słynne serie Heroes of Might & Magic czy też Disciples.

Gra Fantasy Wars, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Fantasy Wars autor: Karol Karolus Wilczek (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent AAA, Wydawca BBB, Wydawca PL CCC Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Fantasy Wars – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Wstęp _____________________________________________________________________ 3 Porady _____________________________________________________________________ 4 Legenda ___________________________________________________________________ 5 Ludzie ________________________________________________________ 9 Misja 1: Wiatr na stepach ____________________________________________________ 9 Misja 2: Wiatr w oczy _______________________________________________________ 11 Misja 3: Ratunek w ostatniej chwili ___________________________________________ 13 Misja 4: Powrót do Derenhalle _______________________________________________ 15 Misja 5: Los Freiburga ______________________________________________________ 17 Misja 6: Równiny Leranse ___________________________________________________ 20 Misja 7: Generałowie Leranse ________________________________________________ 22 Misja 8: Skrzydła Versonu ___________________________________________________ 24 Misja 9: Opuszczone miasto _________________________________________________ 26 Misja 10: Krwawe fale ______________________________________________________ 28 Orkowie ______________________________________________________ 30 Misja 1: Podbicie goblinów __________________________________________________ 30 Misja 2: Zwiad bojem _______________________________________________________ 32 Misja 3: Łączenie w całość___________________________________________________ 34 Misja 4: Upadek Irandu _____________________________________________________ 36 Misja 5: Upadek Freiburga ___________________________________________________ 38 Misja 6: Ziemie rycerzy _____________________________________________________ 40 Misja 7: Wojna w przestworzach _____________________________________________ 42 Misja 8: Pułapka na króla____________________________________________________ 44 Misja 9: Upadek Versonu ____________________________________________________ 46 Misja 10: Ku ostatniemu morzu ______________________________________________ 48 Elfy__________________________________________________________ 50 Misja 1: Tajna misja ________________________________________________________ 50 Misja 2: Ofris ______________________________________________________________ 53 Misja 3: Zdemaskowanie ____________________________________________________ 55 Misja 4: Przełom ___________________________________________________________ 57 Misja 5: Rycerze Miecza _____________________________________________________ 59 Misja 6: Zemsta Ugrauma ___________________________________________________ 61 Misja 7: W akcie desperacji __________________________________________________ 63 Misja 8: Ostatnia bitwa _____________________________________________________ 65 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Fantasy Wars – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Fantasy Wars. W niniejszym tekście skupiłem się przede wszystkim na opisie poszczególnych misji. Znajdziesz tu szczegółowe mapy z najważniejszymi miejscami oraz rozmieszczeniem wojsk przeciwnika. W każdej misji podany jest sposób rozwiązania zarówno zadań głównych jak i dodatkowych. Możesz również sprawdzić, jaka nagroda czeka za podbicie danej miejscowości i przez jaką obronę będziesz musiał się tam przebić. Polecam przeczytanie działu „Porady”, w którym zamieściłem podstawowe wskazówki, pomocne szczególnie na początku gry. Mam nadzieję, że poradnik okaże się przydatny i pozwoli z przyjemnością zagłębić się w świat Fantasy Wars. Karol Karolus Wilczek Strona: 3 Fantasy Wars – Poradnik GRY-OnLine P o r a d y Fantasy Wars to przede wszystkim gra taktyczna. Każdy Twój ruch musi być przemyślany, a wszystkie właściwości terenu i umiejętności pojedynczych oddziałów odpowiednio wykorzystane. Jeżeli poślesz swoje wojsko na przeciwnika „bez ładu i składu”, na pewno przegrasz. Gra jest dosyć trudna, więc nie przejmuj się tym, że prawdopodobnie będziesz po kilka razy powtarzać tę samą misję. T e r e n : W tej grze niezwykle istotny jest teren, po którym poruszają się oddziały. Świat Fantasy Wars pełen jest różnorakich krajobrazów: równin, wzgórz, lasów, rzek, bagien, wiosek, miast itd. Każdy z oddziałów w zależności od tego, na jakim terenie aktualnie się znajduje, dostaje bonusy lub kary do ataku i obrony. Konnica w lesie walczy gorzej, natomiast zwiadowcy czują się tam jak ryba w wodzie. Premie za teren pokazują się, kiedy – mając wybrany oddział – najeżdżasz myszką na miejsce, w które chcesz się udać. Dowiedz się, jakie rodzaje wojsk preferują dane tereny, a gdzie otrzymają one największe kary i wykorzystuj to podczas bitew. Staraj się również wyprowadzać nieprzyjaciela w pole, czyli na nieodpowiedni dla niego teren. Największe kary dostają zazwyczaj oddziały znajdujące się w rzece lub na bagnach. Jest to doskonały moment do zaatakowania ich. Sam też musisz pamiętać o tym, że przeprawa przez rzekę może się dla Ciebie skończyć fatalnie, jeżeli po drugiej stronie czekają oddziały przeciwnika. Od terenu zależy także szybkość poruszania się. Oddziały takie jak np. zwiadowcy przyzwyczajone są praktycznie do każdego rodzaju terenu i niezależnie od tego, czy muszą przejść przez las, równinę czy też dzicz, będą szły podobnym tempem. Konni rycerze czują się za to dobrze jedynie na równinach i jakikolwiek inny teren znacznie ich spowolni. Podsumowując – od tego, w jaki sposób wykorzystasz otoczenie, może zależeć wynik niejednej bitwy. D o ś w i a d c z e n i e : Kolejnym niezwykle istotnym aspektem gry jest zdobywane doświadczenie. Punkty doświadczenia przydzielane są zarówno bohaterom jak i zwykłym jednostkom. Jedyna różnica polega na tym, że bohaterowie mogą dojść do 10, a zwyczajne oddziały maksymalnie do 5 poziomu. Przy każdym awansie wybieramy jeden z trzech dostępnych zwojów, czyli po prostu umiejętności. W ten sposób możemy jeszcze bardziej wyspecjalizować swoje oddziały. Z każdym poziomem wzrasta również umiejętność obrony i ataku. Pamiętaj o tym, że Twoja armia przechodzi z misji do misji, co powoduje, że doświadczone oddziały są jeszcze cenniejsze. Różnica między weteranami, a nowicjuszami jest ogromna, dlatego musisz wyjątkowo dbać o doświadczone jednostki. W s k a z ó w k i i i n f o r m a c j e : • Zaklęcia mają nieograniczony zasięg. • Korzystaj z umiejętności specjalnych bohaterów i oddziałów. • Zostaw łuczników i kuszników za pozostałymi oddziałami, aby dać im wsparcie strzeleckie. • Zastawiaj zasadzki zwiadowcami i uważaj na pułapki zastawione na Ciebie. • Wysyłaj zwiadowców lub jednostki latające na rozeznanie terenu. • • • Rób przemyślane zakupy nowych oddziałów, ponieważ złota w grze jest niewiele. • Sprzedawaj niepotrzebne już jednostki. • Zwiedzaj planszę i zajmuj znajdujące się na niej miejscowości. Zawsze możesz znaleźć Przekazanie artefaktu innej jednostce pomiędzy misjami jest darmowe. Lecz swoje oddziały i uzupełniaj ich braki, kiedy w pobliżu nie ma wroga. trochę złota lub nawet artefakt czy też chętny do przyłączenia się oddział. • Maksymalny początkowy limit jednostek w całej grze to 17. Strona: 4 Fantasy Wars – Poradnik GRY-OnLine L e g e n d a T e k s t : 100 $ – ilość sztuk złota 100 PD – ilość zdobytych punktów doświadczenia Kolor niebieski – artefakty i przedmioty magiczne Kolor brązowy – wrogie oddziały Kolor zielony – Twoje oddziały „Pochyły tekst w cudzysłowie” – zadania Lokacja (5) – cyfra w nawiasie wskazuje miejsce na mapie, w którym znajduje się dana lokacja, np. Hatdorf (1) oznacza, że miejscowość Hatdorf umieszczona jest na mapie pod numerem 1. C z a s m i s j i i n a g r o d a z a j e j u k o ń c z e n i e : Przykład: 10 tur – ocena złota: 200 $, Halabardnicy, Hełm świętego Powyższy opis mówi, że aby zakończyć misję z oceną złotą, musisz ją skończyć w nie więcej niż 10 tur, a nagrodą za ukończenie misji w takim czasie są: 200 sztuk złota, nowy oddział Halabardników oraz artefakt Hełm świętego. O p i s m i e j s c : Lokacja (Oddział) – wrogi oddział, który znajduje się w danej lokacji Przykład 1: 7. Wóz chorągwi De Lein (Włócznicy) – 100 $; Mistrz Brennok; „Przejmij wóz De Leina” Powyższy opis mówi, że pod numerem 7 na mapie znajduje się wóz chorągwi De Lein, który zajmowany jest przez wrogi oddział Włóczników. Wchodząc tam, dostaniesz 100 sztuk złota, dołączy do Ciebie Mistrz Brennok i wykonasz zadanie „Przejmij wóz De Leina”. Przykład 2: 6. Pole bitwy – 50 PD; Płonący miecz; nowe zadanie: „Wyprowadź rycerzy” Powyższy opis mówi, że pod numerem 6 na mapie znajduje się Pole bitwy, a wchodząc tam otrzymasz 50 punktów doświadczenia, artefakt Płonący miecz i nowe zadanie „Wyprowadź rycerzy”. Strona: 5 Fantasy Wars – Poradnik GRY-OnLine M a p a : Cyfra wskazuje ważne miejsca na mapie. Pomarańczowym kolorem oznaczone są oddziały Orków. W tym przypadku GG oznacza Goblińskich grabieżców. Niebieskim kolorem oznaczone są oddziały Ludzi. W tym przypadku OB oznacza Orły bojowe. Zielonym kolorem oznaczone są oddziały Elfów. W tym przypadku SO oznacza Strażniczki ognia. Fioletowym kolorem oznaczone są oddziały nieumarłych. W tym przypadku SK oznacza Szalonych ciężkich kuszników. Żółtym kolorem oznaczone są ważne dla misji postacie. W tym przypadku IN oznacza Inżyniera. Znaczenie takiego skrótu znajduje się zawsze w opisie misji. Opis skrótów dla Orków: BO – Banda orków DT – Dzikie trolle DZ – Dzidomiot GB – Goblińscy biegacze GG – Goblińscy grabieżcy GH – Goblinohieny GJ – Goblińscy jeźdźcy GŁ – Goblińscy łucznicy GN – Goblińscy niszczyciele GR – Goblińscy rabusie GS – Goblińscy snajperzy GZ – Goblińscy zabójcy HO – Hexer orków JO – Jazda orków JP – Jeźdźcy pteranodonów KA – Kamieniomiot OB – Orkowie bojowi OS – Okrutni szaleńcy PJ – Potężni jeźdźcy PO – Potężni orkowie Strona: 6 Fantasy Wars – Poradnik GRY-OnLine RĘ – Rębacze SD – Shoo–doon SS – Szaleniec szaleńców ST – Goblińscy stalkerzy SZ – Szaleńcy TB – Trolle bojowe WJ – Wódz jeźdźców WT – Wódz trolli ZE – Gobliński zeppelin ZW – Goblińscy zwiadowcy Opis skrótów dla Ludzi: BA – Balista CH – Chłopstwo CK – Ciężcy kusznicy ET – Elfi tropiciele GE – Generał HA – Halabardnicy HO – Hobilierzy KA – Katapulta KŁ – Królewscy łucznicy KM – Kapłani miecza KO – Królewski orszak KU – Kusznicy ŁU – Łucznicy MA – Mag MI – Milicja MM – Mistrzowie Marcusa MR – Mag renegat MY – Mieczownicy OB – Orzeł bojowy OJ – Orli jeździec OO – Oswojony orzeł PA – Paladyni PR – Piesi rycerze RF – Rycerze feudalni Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fantasy Wars - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: