Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00495 007550 13468080 na godz. na dobę w sumie
Far Cry 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Far Cry 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 82
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do „Far Cry 2” zawiera podstawowe rady, opis dostępnego w grze sprzętu oraz sposób przejścia misji dla dwóch zwalczających się frakcji: UFLL i APR, a ponadto szczegółowe mapki pozwalające odnaleźć wszystkie sekrety.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Porady ogólne
-Pojazdy cz.1
-Pojazdy cz.2
-Charakterystyki broni
-Uzbrojenie podstawowe
-Uzbrojenie drugorzędne
-Uzbrojenie specjalne
-Mapy
-Leboa-Sako - Mapa ogólna
-Leboa-Sako - Sektory 1-3
-Leboa-Sako - Sektory 4-6
-Leboa-Sako - Sektory 7-9
-Bowa-Seko - Mapa ogólna
-Bowa-Seko - Sektory 1-3
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 34

Informacja o grze

Far Cry 2 to kontynuacja bardzo udanej gry akcji z widokiem z pierwszej osoby. Akcja drugiej części nie rozgrywa się na tropikalnej wyspie, a na pustyniach i w lasach kontynentu afrykańskiego.

Gra Far Cry 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Far Cry 2 autor: Przemek „G40st” Zamęcki (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Ubisoft Studios, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. Far Cry 2 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Wstęp _____________________________________________________________________ 3 Porady ogólne ______________________________________________________________ 4 Pojazdy ____________________________________________________________________ 5 Charakterystyki broni _______________________________________________________ 12 Uzbrojenie podstawowe_____________________________________________________ 13 Uzbrojenie drugorzędne_____________________________________________________ 16 Uzbrojenie specjalne _______________________________________________________ 19 Mapy ________________________________________________________ 21 Leboa-Sako - Mapa ogólna___________________________________________________ 21 Leboa-Sako - Sektory _______________________________________________________ 22 Bowa-Seko - Mapa ogólna ___________________________________________________ 31 Bowa-Seko - Sektory _______________________________________________________ 32 Akt I_________________________________________________________ 41 UFLL Misja I - Komandosi ___________________________________________________ 41 UFLL Misja II – Królewskie złoto _____________________________________________ 43 UFLL Misja III – Opryski ____________________________________________________ 45 APR Misja I – Zabójstwo szefa policji _________________________________________ 48 APR Misja II – Stacja kolejowa_______________________________________________ 50 APR Misja III – Na złomowisku ______________________________________________ 52 Akt I – Finał _______________________________________________________________ 53 Akt II ________________________________________________________ 58 UFLL Misja I – Na chorobę ci takie lekarstwo __________________________________ 58 UFLL Misja II – Unabomber __________________________________________________ 61 UFLL Misja III – Baraszki na barce ___________________________________________ 63 APR Misja I – Chorzy doktorzy _______________________________________________ 64 APR Misja II – Radiostacja __________________________________________________ 67 APR Misja III – Rurociąg ____________________________________________________ 70 Akt II - Finał_______________________________________________________________ 73 Akt III _______________________________________________________ 78 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Far Cry 2 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p Witam w poradniku Far Cry 2. Jego głównym zadaniem jest opis dostępnego w grze sprzętu oraz sposób przejścia misji dla dwóch zwalczających się frakcji: UFLL i APR. Ponadto w poradniku, oprócz wielu przydatnych w rozgrywce rad zawarto szczegółowe mapki pozwalające odnaleźć wszystkie ukryte walizki z diamentami, taśmy Szakala oraz złote karabiny AK-47. Wykonując opisane w poradniku zadania ukończysz grę uzyskując wynik 100 . Przemek „G40st” Zamęcki Strona: 3 Far Cry 2 – Poradnik GRY-OnLine P o r a d y o g ó l n e Jak najszybciej postaraj się zakupić kamuflaż. Jest to najdroższy przedmiot w całej grze (45 diamentów), jednakże jego wartość jest nie do przecenienia. Szczególnie przydatny on jest w wysokiej trawie, w której skryć się bezpiecznie możesz nawet zaledwie o kilka kroków od nieprzyjaciół. Ważne jednak jest, abyś się wtedy nie poruszał i nie wstawał, gdyż wtedy z pewnością zostaniesz dostrzeżony. Kamuflaż najbardziej przydatny jest w połączeniu z bronią wyposażoną w tłumik. Po jego zakupie jest on używany automatycznie. Po niedługim okresie gry zobaczysz, że niezwykle przydatne staną się pojemniki do przechowywania uzbrojenia. Po włożeniu do nich danego rodzaju broni będzie on dostępny w każdej kryjówce. Nasza postać już od samego początku gry jest chora na malarię. Choroba wpływa przede wszystkim na szybkość męczenia się postaci podczas biegu. Aby pozbyć się jej objawów, postać musi co jakiś czas łykać specjalne tabletki. Niestety, nie są one ogólnodostępne, a dostep do nich istnieje tylko poprzez wykonywanie misji dla frakcji Podziemia. Polegają one na wożeniu dokumentów we wskazane miejsca, skąd od uchodźców otrzymujemy niezbędne pigułki. Jeżeli przez dłuższy czas nie weźmiesz tabletki, postać zemdleje i obudzi się w mieście. Może się to zdarzyć nawet w środku wykonywanej misji, tak więc bardzo ważne jest, żeby mieć stały zapas lekarstwa. W miarę jak broń się zużywa, coraz częściej będą się zdarzać jej zacięcia. Staraj się więc inwestować diamenty w ulepszanie jej niezawodności. Wyuczona umiejętność naprawy silnika pozwala na znaczne sprawniejsze naprawienie go. Oczywiście dotyczy to tylko tych pojazdów, których umiejętność naprawy wykupiliśmy. W dużych miastach można znaleźć kilka walizek z diamentami. W Leboa-Sako są one jednak umieszczone w chronionych, czerwonych strefach, tak więc ich zdobycie będzie wymagało bądź sporej cierpliwości i umiejętności skradania się, bądź też wzięcia sobie na głowę sił z całego miasta. Istniej jednak sposób na bezproblemowe zdobycie tych walizek bez narażania się na niepotrzebną walkę. Kiedy pod koniec pierwszego aktu otrzymasz od dziennikarza informacje o konieczności pomocy księdzu lub przyjaciołom w barze Mike’a, zanim to uczynisz przeszukaj Palę. Będzie ona całkowicie opustoszała. Jeżeli chcesz mieć szybszy dostęp do potężniejszych broni, warto przyjmować zlecenia od właścicieli sklepów z uzbrojeniem i atakować wskazywane przez nich konwoje. Poniżej znajdują się tabelki opisujące który atak na konwój co odblokowuje. Leboa-Sako Konwój 1 Konwój 2 Konwój 3 Konwój 4 Star .45 AK-47 SPAS-12 Dragunov SVD Pistolet sygnałowy MAC-10 MP-5 z tłumikiem RPG-7 Makarov z tłumikiem PKM LPO-50 Dart Rifle Bowa-Seko Konwój 1 Konwój 2 Konwój 3 Konwój 4 Wyrzutnia M-79 granatów AR-16 AS50 USAS-12 M-249 SAW Moździerz Typ 63 MGL-140 Wyrzutnia rakiet Carl G Akt III rozgrywany jest niemal całkowicie liniowo. Niemal, bowiem w zależności od okoliczności mogą zmieniać się osoby dające zlecenia na wykonywanie zadań. We wszystkich nich (poza samym zakończeniem Aktu III), odwiedzasz już co najmniej raz widziane lokacje, tak więc wiesz, jaką wykorzystać technikę walki. Strona: 4 Far Cry 2 – Poradnik GRY-OnLine P o j a z d y A s s a u l t T r u c k Jest to najczęściej spotykany pojazd w grze i zarazem najlepszy, bo dysponujący zamontowanym na pace karabinem maszynowym lub wyrzutnią granatów. Na początku rozgrywki zdecydowana większość tych samochodów będzie wyposażona w lekki karabin maszynowy M-249. Wraz z rozwojem fabuły natkniesz się na auta z ciężkim karabinem maszynowym M2 oraz wyrzutnią granatów MK-19. Ta ostatnia szczególnie przydatna jest przy ostrzale wrogich posterunków. Musisz jednak uważać, aby nie atakować za jej pomocą celów znajdujących się w bezpośredniej odległości, gdyż wtedy najprawdopodobniej otrzymasz obrażenia od latających wkoło odłamków. Użycie broni zamontowanej na tym samochodzie wymaga niestety zatrzymania się i przełączenia odpowiednim klawiszem (domyślnie C ) na stanowisko strzelca. Miejsce występowania: Leboa-Sako i Bowa-Seko Uzbrojenie: wieżyczka wyposażona w karabin M-249, M2 lub wyrzutnię granatów MK-19 Umiejscowienie silnika: z przodu Ulepszenie umiejętności naprawy: 15 diamentów Strona: 5 Far Cry 2 – Poradnik GRY-OnLine B u g g y To najszybszy i najsprawniej radzący sobie na afrykańskich bezdrożach pojazd w całej grze. Spotykany tylko w drugiej części mapy, czyli Bowa-Seko, przydaje się szczególnie do długich rajdów orających posterunki wrogich bojówek. Nie zamontowano na nim żadnej broni, gdyż zwyczajnie nie było takiej potrzeby. Bez problemu powinno udać się w nim ujść jakiejkolwiek pogoni. Niestety, jest dość podatny na ogień z broni małokalibrowej, przez co przejeżdżanie nim przez dobrze obsadzone punkty nie jest najlepszym pomysłem. Miejsce występowania: Bowa-Seko Uzbrojenie: brak Umiejscowienie silnika: z tyłu Ulepszenie umiejętności naprawy: 15 diamentów Strona: 6 Far Cry 2 – Poradnik GRY-OnLine J e e p L i b e r t y Samochód VIP-ów, pozwalający na komfortową jazdę po Afryce. W środku jest bardzo przytulnie i w miarę bezpiecznie w przypadku krótkotrwałego ostrzału ze strony przeciwników. Niestety, auto to nie dysponuje żadnym uzbrojeniem obronnym ani przyśpieszeniem pozwalającym na ucieczkę przed wrogimi samochodami. Przydatny raczej na krótkich dystansach, kiedy nie musimy przejeżdżać przez żadne wrogie posterunki. Miejsce występowania: Leboa-Sako i Bowa-Seko Uzbrojenie: brak Umiejscowienie silnika: z przodu Ulepszenie umiejętności naprawy: 10 diamentów J e e p W r a n g l e r Stosunkowo najrzadziej spotykany środek transportu. Oferuje duży komfort jazdy (prawie na równi z Liberty) oraz sporą manewrowość i szybkość. Całkiem nieźle sprawuje się w omijaniu wrogich posterunków i ucieczką przed goniącymi nas bojówkarzami. Jednakże brak jakiegokolwiek uzbrojenia może dać się we znaki i w razie obrony zmuszeni jesteśmy do opuszczenia pojazdu. Miejsce występowania: Leboa-Sako i Bowa-Seko Uzbrojenie: brak Umiejscowienie silnika: z przodu Ulepszenie umiejętności naprawy: 10 diamentów Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Far Cry 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: