Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00349 005621 13069080 na godz. na dobę w sumie
Fenimore Fillmore: The Westerner - poradnik do gry - ebook/pdf
Fenimore Fillmore: The Westerner - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 36
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do zabawnej gry przygodowej The Westerner, w której stajemy do obrony naszego rancza na Dzikim Zachodzie. Solucja została podzielona na 8 rozdziałów i opatrzona zdjęciami niemal każdej wykonywanej czynności.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Jak zdobyć marchewki?
-Skąd wziąć pieniądze?
-Jak odzyskać rewolwery? cz.1
-Jak odzyskać rewolwery? cz.2
-Jak odzyskać rewolwery? cz.3
-Jak odzyskać rewolwery? cz.4
-Jak naprawić powóz i przebrać się za doktora? cz.1
-Jak naprawić powóz i przebrać się za doktora? cz.2
-Jak naprawić powóz i przebrać się za doktora? cz.3
-Jak naprawić powóz i przebrać się za doktora? cz.4
-Jak naprawić powóz i przebrać się za doktora? cz.5
-Jak wyciągnąć z więzienia Toma? cz.1
-Jak wyciągnąć z więzienia Toma? cz.2
-Jak zdobyć dynamit?
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 20

Informacja o grze

Kolejna odsłona przygodowej gry 3 Skulls of the Toltecs. Fenimore Fillmore. Tytułowy kowboj tym razem wyrusza pomóc biednym farmerom. Ładna, stylizowana grafika oraz pełna humoru akcja, czyni ten tytuł interesującym dla każdego fana przygodówek.

Gra Fenimore Fillmore: The Westerner, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Fenimore Fillmore The Westerner autor: Bartek „Bartolomeo” Czajkowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Fenimore Fillmore: The Westerner – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Jak zdobyć marchewki? __________________________________________________ 4 Skąd wziąć pieniądze? ___________________________________________________ 5 Jak odzyskać rewolwery? ________________________________________________ 6 Jak naprawić powóz i przebrać się za doktora? _______________________________ 13 Jak wyciągnąć z więzienia Toma? _________________________________________ 21 Jak zdobyć dynamit? ___________________________________________________ 24 Jak zdobyć materiały do obrony farm? _____________________________________ 27 Jak wysadzić most? ____________________________________________________ 31 Super Farmer _________________________________________________________ 32 Ostatnie starcie! ______________________________________________________ 33 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Fenimore Fillmore: The Westerner – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Fenimore Fillmore jest fajtłapowatym kowbojem, który przypadkiem wpada w sam środek pewnego lokalnego konfliktu. Sprawa kręci się wokół dwóch farm, które John Starek – właściciel pokaźnej rezydencji oraz niemal wszystkich ziem w promieniu kilku mil od Starek City – chce wykupić, a przez to podporządkować sobie całe miasto. Fenimore bez chwili namysłu opowiada się po stronie słabszych farmerów. Wspólnie z Joe Bannisterem i Alvinem Jonesem szykują plan, który ma pomóc w pokonaniu złego Stareka. Na ich drodze stoją jednak podporządkowani mu miejscowi rewolwerowcy oraz reszta społeczności miasta... Aby ułatwić odnalezienie rozwiązania konkretnego problemu, poradnik został podzielony na 8 rozdziałów i opatrzony zdjęciami, niemal każdej wykonywanej czynności. Strona: 3 www.gry-online.pl Fenimore Fillmore: The Westerner – Poradnik GRY-OnLine Jak zdobyć marchewki? Rayo, Twój rumak, żywi się marchewkami. Sposobów na ich zdobycie jest kilka, można: • uprawiać je na farmie Bannisterów, polewając grządki wodą z pompy (#01) (wiadro znajduje się przy wychodku (#02)); • uprawiać na farmie Alvina Jonesa (#03) (wiadro stoi na werandzie (#04), a do korzystania ze studni potrzebna jest jeszcze lina); • • kupić w sklepie Jacksona (#05). W promocji możesz dostać 3 sztuki za 2$; :-) lub znaleźć, np. schowane w szufladzie ławki (#06). Strona: 4 www.gry-online.pl Fenimore Fillmore: The Westerner – Poradnik GRY-OnLine Skąd wziąć pieniądze? Pieniądze potrzebne są do robienia zakupów w sklepie Jacksona, można wydać je również w barze. Zdobędziesz je: • znajdując i „pożyczając” pochowane w szufladach, szafkach, skrzyniach itp. (#07), (#08); • wysyłając telegramy do rodziny, przyjaciół czy nawet prezydenta z prośbą o małe dofinansowanie (aby uzyskać więcej możliwości można zaopatrzyć się w gazetę) (#09); • • biorąc pożyczkę z banku (o tym jak ją zdobyć w dalszej części poradnika) (#10); lub wygrywając na strzelnicy (#11). Strona: 5 www.gry-online.pl Fenimore Fillmore: The Westerner – Poradnik GRY-OnLine Jak odzyskać rewolwery? Karczochy potrafią zwalić z nóg nawet najtwardszego zawodnika. Gdy Fenimore zwlecze się już z łóżka, rozejrzyj się po pokoju. Zdejmij z wieszaka kaburę (1), z szuflady biurka wyjmij rewolwery- zabawki (2) i zabierz linę (3). Wyjdź z pokoju. Zagadnij Stellę o małego Billy’ego (4) – trzeba odnaleźć złodziejaszka. Przed wyjściem zabierz jabłko (5). Fenimore nie rusza się nigdzie bez swojego kapelusza (6), więc zdejmij go z wieszaka i wyjdź na zewnątrz. Strona: 6 www.gry-online.pl Fenimore Fillmore: The Westerner – Poradnik GRY-OnLine Zajrzyj do szopy (7). Znajdziesz w niej siodło (8), kolejną linę (9) i piłę (10). Przejdź teraz na przeciwną stronę domu. Ze stojącego przy zlewie kosza na ubrania wyjmij skarpetę (11). W zagrodzie obok szopy czeka już Twój rumak – osiodłaj go (12), nakarm marchewkami i w drogę! Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fenimore Fillmore: The Westerner - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: