Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00093 006545 18458048 na godz. na dobę w sumie
Football Manager 2007 - poradnik do gry - ebook/pdf
Football Manager 2007 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 86
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> sportowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Football Manager 2007 przyda się głownie tym graczom, którzy dopiero zaczynają przygodę z menedżerami piłkarskimi. Przede wszystkim zostały w nim opisane te aspekty rozgrywki, które są najważniejsze dla pomyślności naszych działań.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Przygotowania
-Kreacja menedżera, wybór ligi i zespołu
-Menu menedżera
-Zarząd
-Opcje menedżera
-Zarządzanie drużyną
-Trening cz. I
-Trening cz. II
-Trening cz. III
-Trening cz. IV
-Taktyka cz. I
-Taktyka cz. I - Polecenia dla drużyny
-Taktyka cz. I - Polecenia dla piłkarzy
-Taktyka cz. II
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 30

Informacja o grze

Trzecia odsłona znakomitej serii gier piłkarskich, stworzonej przez studio Sports Interactive, mające na swym koncie popularną sagę Championship Manager czy NHL Eastside Hockey Manager.

Gra Worldwide Soccer Manager 2007, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku piłka nożna. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Football Manager 2007 autor: Andrzej „Rylak” Rylski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Football Manager 2007 – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Przygotowania _________________________________________________________ 4 Kreacja menedżera, wybór ligi i zespołu ___________________________________ 4 Menu menedżera _____________________________________________________ 7 Zarząd ____________________________________________________________ 12 Opcje menedżera ____________________________________________________ 15 Zarządzanie drużyną ___________________________________________________ 17 Trening cz. I________________________________________________________ 17 Trening cz. II _______________________________________________________ 20 Trening cz. III ______________________________________________________ 24 Trening cz. IV_______________________________________________________ 28 Taktyka cz. I _______________________________________________________ 31 Taktyka cz. II _______________________________________________________ 41 Rozgrywanie meczu ____________________________________________________ 45 Zatrudnianie i negocjacje _______________________________________________ 54 Zatrudnianie członków sztabu szkoleniowego ______________________________ 54 Zatrudnianie piłkarzy _________________________________________________ 59 Skauci i raporty _______________________________________________________ 64 Skauci ____________________________________________________________ 64 Raporty ___________________________________________________________ 67 Menedżer – Interakcje__________________________________________________ 70 Meczowe odprawy ___________________________________________________ 70 Relacje z piłkarzami __________________________________________________ 76 Prasa i rywale - menedżerowie _________________________________________ 80 Inne ________________________________________________________________ 83 Kluby filialne _______________________________________________________ 83 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Football Manager 2007 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Zapraszam do lektury poradnika poświęconego kolejnej odsłonie, szalenie popularnej serii menedżerów piłkarskich. Przyznam się, że miałem nielichy kłopot z obraniem najlepszej formuły dla niniejszego poradnika. Przez długi czas nie mogłem znaleźć formy pozwalającej połączyć szczegółowość i rzetelność (wszak liczba czynności możliwych do wykonania jest przeogromna) z łatwością korzystania i czytelnością moich podpowiedzi. Ostatecznie zdecydowałem się na dokładne opisanie tylko tych aspektów, które są najważniejsze dla pomyślności naszych działań, odpuszczając sobie wszelkie opcje dodatkowe i bajery nic nie wnoszące do gry. W instrukcji obsługi każdy z graczy znajdzie dokładne informacje odnośnie każdej funkcji menu i nie widzę powodu do zamieszczania w poradniku tak oczywistych rzeczy jak opis ekranu głównego, czy tak szczegółowych jak podejrzenie statystyk trenera klubu z innego kraju. Zapewniam jednak, że zamieszczam wszystkie kluczowe informacje, dokładnie je ilustrując. Tak więc, ostateczna wersja wygląda tak: 1. Najpierw podaję zilustrowany opis każdej istotnej opcji i czynności 2. Później dodaję serię wskazówek i komentarzy ułatwiających osiągnięcie sukcesu Taka forma równa się konieczności przebrnięcia przez dużą ilość tekstu, ale za to całkowicie wyczerpuje temat. Nie da się ukryć, że poradnik przyda się głownie tym graczom, którzy dopiero zaczynają przygodę z menedżerami piłkarskimi. Starzy wyjadacze pewnie nie znajdą tu elementów, których sami nie odkryli. Szczególnie ci, którzy grali w FM 2006, bo najnowsze wydanie jest bliźniaczo podobne. Zapraszam do lektury. Andrzej „Rylak” Rylski Strona: 3 Football Manager 2007 – Poradnik GRY-OnLine Przygotowania K r e a c j a m e n e d ż e r a , w y b ó r l i g i i z e s p o ł u Po przejściu z ekranu głównego do tworzenia profilu menedżera (opcja Nowa Gra/New Game), skorzystaj z Opcje zaawansowane/Advanced Options. Ukaże Ci się następujący ekran: Strona: 4 Football Manager 2007 – Poradnik GRY-OnLine Najważniejsze są trzy zaznaczone pola: 1. Tu wybierasz państwa, których ligi będą aktywne podczas aktualnej gry. Możesz wybrać dowolną ilość krajów z kilku kontynentów. 2. W tej sekcji masz wgląd w wybrane państwa. Zakładka Najniższa aktywna liga/Lowest Active League pozwala określić ile lig z danego kraju będzie aktywnych (od jednej do czterech, w zależności od państwa). Zakładka Tryb/Mode pozwala oznaczyć czy dane ligi będą grywalne (Grywalna/Playable), to znaczy czy będziesz mógł objąć tam posadę menedżera, czy też tylko do obserwacji (Tylko podgląd/View – Only). 3. Dodatkowe opcje określające datę włączenia się do gry (Data Startu/Game Start Date), rozmiar bazy danych (Rozmiar bazy danych/Database Size), dodanie do listy graczy określonych zawodników (Wszyscy piłkarze/Load All Players from), i preferencje dotyczące sposobu wyświetlania danych (Piłkarze /Players, Atrybuty/Atributes). Porady: Dokonując wyboru kieruj się dwoma wyznacznikami: mocą komputera i realnymi potrzebami. Obowiązuje zasada: im więcej lig tym silniejsza maszyna potrzebna do gry. Trzy, cztery ligi mogą zamulić nawet szybki komputer, szczególnie przy ustawionej dużej bazie danych i po rozegraniu kilku sezonów. Dlatego też musisz zastanowić się, do czego potrzebujesz lig innych niż ta, w której prowadzisz aktualnie zespół. Jeśli masz nadzieje poprowadzić w nich, w przyszłości, inną drużynę, wybierz opcję Grywalna. Jeśli masz ochotę tylko podglądać poczynania innych ekip zdecyduj się na Tylko podgląd. Jeśli chodzi o ilość lig, to odradzam zagłębianie się w rozgrywki niższe niż drugoligowe. Wyjątki są dwa: kiedy sami zaczynamy karierę z najniższego szczebla, lub też prowadzimy słaby klub pierwszoligowy. Wtedy możemy mieć nadzieję na wyszukanie talentu grającego w słabiutkiej lidze. Jeśli prowadzimy mocny zespół możemy sobie darować niskie ligi, oszczędzimy w ten sposób mnóstwo czasu. Szanse na znalezienie w trzeciej lidze, zawodnika nadającego się do gry w Chelsea, Arsenalu czy Liverpoolu są właściwie zerowe (to potrafi tylko komputer), więc nie ma potrzeby zawracać sobie głowę. Nigdy nie włączaj niskich lig w krajach oznaczonych Tylko podgląd bo to nie ma żadnego sensu. Całkiem przydatna jest opcja Wszyscy piłkarze. Warto z niej skorzystać, jeśli chcemy w przyszłości mieć podgląd na zawodników grających w innych ligach niż wybrane przez nas. Szerzej o tym napiszę przy okazji Scoutingu. Opcje Piłkarze i Atrybuty to kwestie czysto techniczne. Pierwsza dotyczy sposobu wyświetlania nazwisk piłkarzy (mogą być prawdziwe lub zmyślone albo przekręcone), oraz atrybutów (wszystkie parametry gracza są od razu widoczne lub też cześć jest zakryta i tylko skaut może skompletować resztę). Obie opcje warto jest włączyć. Strona: 5 Football Manager 2007 – Poradnik GRY-OnLine Przejdźmy teraz do następnego ekranu, kreacji menedżera. Tutaj żadna z rubryk nie wymaga tłumaczenia, przejdę więc od razu do podpowiedzi. Porady: Ustalając wiek menedżera nie przesadzajmy przy ujmowaniu mu lat. Zbyt młody menedżer może wzbudzać nieufność pracodawcy i kibiców. Może to mieć nieprzyjemne skutki w przypadku kłopotów na starcie rozgrywek – małe doświadczenie może być wtedy dodatkowym pretekstem do rozwiązania umowy. Dość istotnym aspektem może być także narodowość. Ten z pozoru mało ważny element, w niektórych przypadkach, może mieć spore znaczenie. Najlepiej jest, kiedy wpiszemy sobie obywatelstwo kraju, w którym prowadzimy zespół. Wtedy łatwiej zawodnicy reagują na nowego trenera, rzadziej dochodzi do nieporozumień i niezadowolenia niektórych piłkarzy. Całkiem dobrym posunięciem jest również zdecydowanie się na narodowość zgodną z pochodzeniem największych, zagranicznych gwiazd naszego zespołu. Bardzo często w grze okazuje się, że sprowadzani z zagranicy piłkarze, mają trudności z aklimatyzacją i nie chcą grać w naszej drużynie. Trener pochodzący z ich kraju ma wielkie szanse na załagodzenie sprawy i zapobieżenie odejścia piłkarza. Przy określaniu narodowości warto również pomyśleć od razu o przyszłych posunięciach: jeśli zamierzamy sprowadzać np. Holendrów do angielskiego klubu, nie zaszkodzi zdecydować się na takie obywatelstwo. W FM 2007 pojawiła się także możliwość zaznaczenia podwójnego obywatelstwa (Druga Narodowość/Other Nationality), pomagająca radzić sobie z kłopotami wymienionymi powyżej. Nowością jest szansa wybrania wcześniejszych doświadczeń zawodowych (Doświadczenie/Past Experience), ale nie zauważyłem większego wpływu na rozgrywkę. Po zatwierdzeniu wyboru przechodzimy do zapoznania się z najważniejszymi aspektami menu menedżera. Strona: 6 Football Manager 2007 – Poradnik GRY-OnLine M e n u m e n e d ż e r a To jest główny ekran menedżera czyli miejsce w którym podejmujesz wszystkie decyzje: 1. W tym miejscu wyświetlają się wybrane przez Ciebie informacje. 2. Grupa ikon obrazujących wszystkie najważniejsze aspekty pracy menedżera, to stąd dowodzisz swym klubem. 3. Rozwijane listy menu umożliwiające wykonywanie kolejnych czynności związanych z działalnością menedżera 4. Kolejne menu, tym razem zmieniające się w zależności od wybranych wcześniej zakładek w menu głównym. Stąd mamy dostęp do bardziej szczegółowych informacji i czynności właściwych dla najważniejszych aspektów pracy menedżera Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Football Manager 2007 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: