Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00056 005089 14830740 na godz. na dobę w sumie
Fotografowanie par. 500 kreatywnych ujęć - książka
Fotografowanie par. 500 kreatywnych ujęć - książka
Autor: Liczba stron: 128
Wydawca: Helion Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-246-3966-3 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> fotografia cyfrowa >> techniki fotografowania
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Natchnienie na wyciągnięcie ręki!

Czy są dni, kiedy cierpisz na brak weny? Nie masz pomysłu na zdjęcie, nie wiesz, od czego zacząć, a fotografowanie nie sprawia Ci przyjemności? Nie martw się. Zdarza się to każdemu! Trudno być pomysłowym i kreatywnym dzień po dniu, rok po roku, lecz czasem wystarczy drobna sugestia - jedna iskra, która pomoże przełamać brak weny. W tej książce znajdziesz mnóstwo przykładów, które pomogą Ci ją wykrzesać!

Ten album to jedyna w swoim rodzaju pozycja na polskim rynku wydawniczym. Znajdziesz w nim 500 niezwykłych zdjęć, które porwą Cię swoim urokiem. Fotografie studyjne, klasyczne portrety, pozy stojące, siedzące i leżące - temu wszystkiemu będziesz mógł się przyjrzeć w trakcie studiowania tej książki. Obejrzyj zdjęcia utytułowanych fotografów: Ricka Ferro, Douga Boxa, Tracy Dorr oraz wielu innych. Motywem przewodnim albumu są zdjęcia par. Zachęcamy Cię również do sięgnięcia po albumy poświęcone fotografii kobiet ('Fotografowanie panien młodych. 500 kreatywnych ujęć').

Fotografujesz pary? Sięgnij po idealne pomysły na niebanalne:

Wyjątkowy zbiór fotografii par!


Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

• Kup książkę • Poleć książkę • Oceń książkę • Księgarnia internetowa • Lubię to! » Nasza społeczność O książce Upozowanie jednej osoby bywa wyzwaniem, a co do- piero dwóch, kiedy możliwości aranżacji ujęcia jest co najmniej dwa razy więcej, podobnie jak potencjalnych pro- blemów! Trzeba zadbać nie tylko o to, by każdy z modeli wyglądał atrakcyjnie, lecz także by obydwoje harmonijnie się uzupełniali. Ponadto, pary na ogół pragną portretów, które odzwierciedlałyby ich relacje, a nie tylko wygląd. To oznacza, że na zdjęciach niektórych par trzeba umieć poka- zać żar miłości, na innych przyjemność i radość, jakie oby- dwoje czerpią z bycia razem, na jeszcze innych — hobby bądź wspólne zainteresowania. Kolejne wyzwanie polega na tym, że zdjęcia par są naj- częściej wykonywane w miejscu wskazanym przez klientów. To oznacza, że fotograf musi improwizować, aby opracować pozy pozostające w harmonii z otoczeniem (lub zdecydo- wanie z nim kontrastujące). W wielu przypadkach wybrane pozy trzeba też dopasować do dostępnego oświetlenia. Niniejszy album został opracowany z myślą o ułatwie- niu rozwiązywania tego typu problemów. Znajdziesz w nim zdjęcia wykonane przez zawodowych, cenionych fotografów mody, portrecistów oraz fotografów ślubnych, które mogą być inspiracją dla ambitnych artystów, szukających cieka- wych środków wyrazu we własnej pracy. Nie wiesz, jak za- aranżować sesję z konkretną parą w konkretnym miejscu? Przejrzyj przykładowe fotografie, wybierz interesujące moty- wy i zaadaptuj je. Szukasz pomysłów na urozmaicenie prac nowymi pozami? Poszukaj takich, które przypadną Ci do gustu, i pomyśl nad ich wykorzystaniem (lub zaczerpnię- ciem z nich pewnych elementów) w trakcie sesji z modelami. Dla wygody portrety zostały pogrupowane w zależności od tego, jak duża część sylwetek została ujęta w kadrze. I tak, album rozpoczyna się od ujęć do ramion, bezpośrednio po nich znajdziesz podobne fotografie, lecz z uwzględnieniem jednej lub dwóch dłoni. W dalszej kolejności zamieszczone są zdjęcia od pasa w górę, czyli takie, które obejmują gło- wę, ramiona, ręce i dłonie, a także przynajmniej część klat- ki piersiowej. Kolejną grupę stanowią portrety trzy czwarte, przedstawiające parę od głów do łydek. Znaczną część książ- ki zajmują portrety całych postaci — najtrudniejsze do po- prawnej realizacji ze względu na konieczność zatroszczenia się o każdy detal sylwetki. Zarówno ujęcia trzy czwarte, jak i ca- łych postaci są podzielone na pozy stojące, siedzące i leżące. Trudno być pomysłowym i kreatywnym dzień po dniu, rok po roku, lecz niekiedy wystarczy iskra, drobna sugestia, by przełamać brak weny. W tej książce znajdziesz mnóstwo inspirujących przykładów, które powinny Ci w tym pomóc. Spis treści O książce . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . strona 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zdjęcia 1 – 66 ujęcia do ramion ujęcia od pasa w górę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zdjęcia 156 – 183 ujęcia trzy czwarte — pozy siedzące i leżące . . . zdjęcia 184 – 277 ujęcia trzy czwarte — pozy stojące . . . . . . . . . . . . zdjęcia 184 – 277 ujęcia całych postaci — pozy siedzące i leżące . . zdjęcia 278 – 337 ujęcia całych postaci — pozy stojące . . . . . . . . . . zdjęcia 338 – 485 Detale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zdjęcia 486 – 500 Dodatek. Najważniejsze informacje o pozowaniu . . . . . strona 120 Fotografowie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . strona 123 Spis odsyłaczy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . strona 125 FOTOgRAFOWANIE PAR. 500 kREATYWNYch ujęć 3 O książce Upozowanie jednej osoby bywa wyzwaniem, a co do- piero dwóch, kiedy możliwości aranżacji ujęcia jest co najmniej dwa razy więcej, podobnie jak potencjalnych pro- blemów! Trzeba zadbać nie tylko o to, by każdy z modeli wyglądał atrakcyjnie, lecz także by obydwoje harmonijnie się uzupełniali. Ponadto, pary na ogół pragną portretów, które odzwierciedlałyby ich relacje, a nie tylko wygląd. To oznacza, że na zdjęciach niektórych par trzeba umieć poka- zać żar miłości, na innych przyjemność i radość, jakie oby- dwoje czerpią z bycia razem, na jeszcze innych — hobby bądź wspólne zainteresowania. Kolejne wyzwanie polega na tym, że zdjęcia par są naj- częściej wykonywane w miejscu wskazanym przez klientów. To oznacza, że fotograf musi improwizować, aby opracować pozy pozostające w harmonii z otoczeniem (lub zdecydo- wanie z nim kontrastujące). W wielu przypadkach wybrane pozy trzeba też dopasować do dostępnego oświetlenia. Niniejszy album został opracowany z myślą o ułatwie- niu rozwiązywania tego typu problemów. Znajdziesz w nim zdjęcia wykonane przez zawodowych, cenionych fotografów mody, portrecistów oraz fotografów ślubnych, które mogą być inspiracją dla ambitnych artystów, szukających cieka- wych środków wyrazu we własnej pracy. Nie wiesz, jak za- aranżować sesję z konkretną parą w konkretnym miejscu? Przejrzyj przykładowe fotogra(cid:24)e, wybierz interesujące moty- wy i zaadaptuj je. Szukasz pomysłów na urozmaicenie prac nowymi pozami? Poszukaj takich, które przypadną Ci do gustu, i pomyśl nad ich wykorzystaniem (lub zaczerpnię- ciem z nich pewnych elementów) w trakcie sesji z modelami. Dla wygody portrety zostały pogrupowane w zależności od tego, jak duża część sylwetek została ujęta w kadrze. I tak, album rozpoczyna się od ujęć do ramion, bezpośrednio po nich znajdziesz podobne fotogra(cid:24)e, lecz z uwzględnieniem jednej lub dwóch dłoni. W dalszej kolejności zamieszczone są zdjęcia od pasa w górę, czyli takie, które obejmują gło- wę, ramiona, ręce i dłonie, a także przynajmniej część klat- ki piersiowej. Kolejną grupę stanowią portrety trzy czwarte, przedstawiające parę od głów do łydek. Znaczną część książ- ki zajmują portrety całych postaci — najtrudniejsze do po- prawnej realizacji ze względu na konieczność zatroszczenia się o każdy detal sylwetki. Zarówno ujęcia trzy czwarte, jak i ca- łych postaci są podzielone na pozy stojące, siedzące i leżące. Trudno być pomysłowym i kreatywnym dzień po dniu, rok po roku, lecz niekiedy wystarczy iskra, drobna sugestia, by przełamać brak weny. W tej książce znajdziesz mnóstwo inspirujących przykładów, które powinny Ci w tym pomóc. Spis treści O książce . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . strona 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zdjęcia 1 – 66 Ujęcia do ramion Ujęcia od pasa w górę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zdjęcia 156 – 183 Ujęcia trzy czwarte — pozy siedzące i leżące . . . zdjęcia 184 – 277 Ujęcia trzy czwarte — pozy stojące . . . . . . . . . . . . zdjęcia 184 – 277 Ujęcia całych postaci — pozy siedzące i leżące . . zdjęcia 278 – 337 Ujęcia całych postaci — pozy stojące . . . . . . . . . . zdjęcia 338 – 485 Detale . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zdjęcia 486 – 500 Dodatek. Najważniejsze informacje o pozowaniu . . . . . strona 120 Fotografowie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . strona 123 Spis odsyłaczy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . strona 125 FOTOGRAFOWANIE PAR. 500 KREATYWNYCH UJĘĆ 3 1. Autorem zdjęcia jest kevin kubota 3. Autorem zdjęcia jest jeff hawkins 4. Autorem zdjęcia jest jeff hawkins 2. Autorem zdjęcia jest jeff hawkins 5. Autorem zdjęcia jest jeff hawkins 6. Autorem zdjęcia jest kevin kubota 7. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 8. Autorem zdjęcia jest jeff hawkins 9. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 10. Autorem zdjęcia jest christopher grey 11. Autorem zdjęcia jest christopher grey 12. Autorem zdjęcia jest christopher grey 13. Autorem zdjęcia jest christopher grey „Aparat zwykle dodaje klientom kilka kilogramów — a to się większości z nich nie spodo- ba. Aby uniknąć tego problemu, na ogół fotografuję z nieco wyższej perspektywy. Jeśli pracujesz z supermodelką, możesz bez obaw ustawić aparat nieco niżej, lecz w przy- padku zwyczajnych osób obiektyw skierowany ku górze akcentuje wszelkie niedostatki urody, a podwójny podbródek zamienia w poczwórny”1. — Damon Tucci 6 FOTOgRAFOWANIE PAR. 500 kREATYWNYch ujęć 14. Autorem zdjęcia jest Brett Florens 15. Autorem zdjęcia jest Mark chen 16. Autorem zdjęcia jest Mark chen 17. Autorem zdjęcia jest Mark chen 18. Autorem zdjęcia jest christopher grey 19. Autorem zdjęcia jest christopher grey 21. Autorem zdjęcia jest christopher grey 20. Autorem zdjęcia jest christopher grey 22. Autorką zdjęcia jest Tracy Dorr 8 FOTOgRAFOWANIE PAR. 500 kREATYWNYch ujęć 23. Autorem zdjęcia jest Salvatore cincotta 25. Autorem zdjęcia jest kevin kubota 24. Autorem zdjęcia jest Neil van Niekerk 26. Autorem zdjęcia jest cal Laundau 27. Autorem zdjęcia jest Doug Box 28. Autorką zdjęcia jest Tracy Dorr 29. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 30. Autorką zdjęcia jest Tracy Dorr 31. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 32. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 10 FOTOgRAFOWANIE PAR. 500 kREATYWNYch ujęć 1. Autorem zdjęcia jest Kevin Kubota 3. Autorem zdjęcia jest Jeff Hawkins 4. Autorem zdjęcia jest Jeff Hawkins 2. Autorem zdjęcia jest Jeff Hawkins 5. Autorem zdjęcia jest Jeff Hawkins 6. Autorem zdjęcia jest Kevin Kubota 7. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 8. Autorem zdjęcia jest Jeff Hawkins 9. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 10. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey 11. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey 12. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey 13. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey „Aparat zwykle dodaje klientom kilka kilogramów — a to się większości z nich nie spodo- ba. Aby uniknąć tego problemu, na ogół fotografuję z nieco wyższej perspektywy. Jeśli pracujesz z supermodelką, możesz bez obaw ustawić aparat nieco niżej, lecz w przy- padku zwyczajnych osób obiektyw skierowany ku górze akcentuje wszelkie niedostatki urody, a podwójny podbródek zamienia w poczwórny”1. — Damon Tucci 6 FOTOGRAFOWANIE PAR. 500 KREATYWNYCH UJĘĆ 14. Autorem zdjęcia jest Brett Florens 15. Autorem zdjęcia jest Mark Chen 16. Autorem zdjęcia jest Mark Chen 17. Autorem zdjęcia jest Mark Chen 18. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey 19. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey 21. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey 20. Autorem zdjęcia jest Christopher Grey 22. Autorką zdjęcia jest Tracy Dorr 8 FOTOGRAFOWANIE PAR. 500 KREATYWNYCH UJĘĆ 23. Autorem zdjęcia jest Salvatore Cincotta 25. Autorem zdjęcia jest Kevin Kubota 24. Autorem zdjęcia jest Neil van Niekerk 26. Autorem zdjęcia jest Cal Laundau 27. Autorem zdjęcia jest Doug Box 28. Autorką zdjęcia jest Tracy Dorr 29. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 30. Autorką zdjęcia jest Tracy Dorr 31. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 32. Zdjęcie ze zbiorów studia Regeti’s Photography 10 FOTOGRAFOWANIE PAR. 500 KREATYWNYCH UJĘĆ
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Fotografowanie par. 500 kreatywnych ujęć
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: