Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00075 005943 15941242 na godz. na dobę w sumie
GT Legends - poradnik do gry - ebook/pdf
GT Legends - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 41
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> wyścigowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry GT Legends ma za zadanie uczynić pierwszy kontakt ze światem potężnych maszyn z lat 60-tych i 70-tych łatwiejszym i przystępniejszym. Zawiera informacje o trybach gry, opisy tras i dostępnych samochodów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Tryby gry
-Trasy cz.1.
-Trasy cz.2
-Trasy cz.3
-Trasy cz.4
-Trasy cz.5
-Trasy cz.6
-Samochody FIA-TC 65 cz.1
-Samochody FIA-TC 65 cz.2
-Samochody FIA-GTC 65 cz.1
-Samochody FIA-GTC 65 cz.2
-Samochody FIA-GTC 65 cz.3
-Samochody FIA GTC-76 cz.1
-Samochody FIA GTC-76 cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 16

Informacja o grze

Nowa produkcja studia SimBin, które na rynku gier komputerowych zaistniało za sprawą znakomitej symulacji GTR - FIA GT Racing Game. Tym razem również mamy do czynienia z wyścigami, ale jak wskazuje na to nazwa, do naszej dyspozycji oddano najbardziej lege

Gra GT Legends, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry GT Legends autor: Łukasz „Lecho” Leśniewski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. GT Legends – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Podstawowe porady_____________________________________________________ 4 Podstawowe porady_____________________________________________________ 5 Trasy ________________________________________________________________ 9 Samochody __________________________________________________________ 22 1. FIA-TC 65 ________________________________________________________ 22 2. FIA-GTC 65_______________________________________________________ 26 3. FIA GTC-76_______________________________________________________ 34 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 GT Legends – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam w poradniku do gry GT Legends. Wszyscy fani symulacyjnego ścigania się z pewnością bardzo dobrze kojarzą ten tytuł, będący kolejnym z serii wyścigów w świecie samochodów GT. Tym razem gra przenosi nas w świat potężnych maszyn z lat 60-tych i 70-tych, kiedy nie było jeszcze ABS-u i kontroli trakcji, a kierowca wyścigowy był kierowcą wyścigowym, nie trybikiem w komputerowej maszynie. Ten krótki poradnik ma za zadanie nieco przybliżyć Wam podstawy realiów tego ścigania, by uczynić pierwszy kontakt ze światem legend GT łatwiejszym i przystępniejszym. No, to zaczynamy. Łukasz „Lecho” Leśniewski Strona: 3 GT Legends – Poradnik GRY-OnLine Podstawowe porady D o s t o s u j g r a f i k ę . To żelazna porada w przypadku KAŻDEJ gry – czy to strzelanki, czy to wyścigówki, a już zwłaszcza symulatora. W tego typu grze potrzebna jest ogromna precyzja, a jak wiadomo bez odpowiedniej liczby klatek na sekundę ani rusz. Dlatego też jeśli masz nieco słabszy sprzęt, to wyłącz lub ogranicz niektóre graficzne fajerwerki GT Legends. Wygrywanie wyścigów i zdobywanie trofeów naprawdę jest warte trochę gorszej grafiki. K u p p a d a . Albo najlepiej kierownicę. Nie żartuję. Nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek sensownej rozgrywki w tego typu symulator przy użyciu klawiatury. W zakrętach ważne jest odpowiednie dozowanie gazu, hamulca i skrętu, a klawiatura ze swoim zerojedynkowym systemem nadaje się do tego mocno średnio. Oczywiście, grać się da, ale wrażenia z jazdy są wtedy co najmniej ograniczone. N i e s z a r ż u j ! Jak już wspomniałem (i wspominać będę do znudzenia), GT Legends to symulator. Jeśli spróbujesz wejść w zakręt ze zbyt dużą prędkością licząc, że „jakoś to będzie” – wylądujesz na ścianie. Jeśli spróbujesz „podeprzeć się” przeciwnikiem podczas pokonywania zakrętu, uszkodzisz swoje auto. Jeśli zetniesz zakręt po trawie chcąc skrócić drogę, otrzymasz karę. I tak dalej, i tak dalej. U ż y w a j h a m u l c a . Zwłaszcza dla graczy mniej obeznanych w grach symulacyjnych korzystanie z hamulca jest lekko abstrakcyjne. Tymczasem w GT Legends używanie go podczas wchodzenia w zakręty to PODSTAWA i na dobrą sprawę hamowanie silnikiem pełni tylko rolę pomocniczą. Do tego trzeba też pamiętać, że auta z tamtych lat nie miały ABSu, przez co bardzo łatwo zablokować koła podczas hamowania w zakręcie. Dlatego najlepiej jest najpierw zahamować, a potem dopiero wykonać skręt delikatnie przyspieszając mniej więcej od połowy zakrętu. Zaawansowani gracze mogą hamować pulsacyjnie. K a m e r a = k o k p i t . Zdecydowanie najpełniejsze i najbardziej realistyczne wrażenia z jazdy będziecie mieć w momencie, gdy zdecydujecie się używać kamery z wnętrza samochodu. Pomijając fakt, że są one świetnie wykonane, zapewniają najlepszy punkt widzenia dla oceny sytuacji, odległości od zakrętów i przeciwników. To nie zręcznościówka, kamera za autem nie będzie najlepszym rozwiązaniem i po kilku wyścigach sami to przyznacie. N a u c z s i ę t r a s y . To bardzo ważne. Nie warto omijać wolnych sesji treningowych – lepiej wykorzystać je, by poznać układ zakrętów, topografię toru i wszystkie jego najtrudniejsze miejsca. Warto też poćwiczyć sposoby pokonywania zakrętów i wyznaczyć miejsca, w których powinno się rozpocząć hamowanie. Po kilku próbnych okrążeniach na pewno poczujecie się pewniej na danej trasie, co zauważycie po czasach. Nauka toru podczas wyścigu to średni pomysł. Strona: 4 GT Legends – Poradnik GRY-OnLine Podstawowe porady W grze dostępne są dwa podstawowe tryby rozgrywki: dla pojedynczego oraz dla wielu graczy. Gra wieloosobowa umożliwia rozgrywkę na LAN-ie lub przez TCP/IP i nie będę się nią szerzej zajmował. Przybliżę natomiast to, co znajduje się w menu dla pojedynczego gracza. 1 . Z a w o d y To podstawowy tryb gry w GT Legends. Zawody to cykl pucharów rozgrywanych na ustalonych torach w odpowiedniej klasie samochodów. Generalnie dzielą się na pięć grup oznaczonych literami od A do E. W każdej grupie ścigamy się w innym okresie, natomiast generalne zasady pozostają te same. Za wygrane wyścigi otrzymujemy odpowiednie puchary i kredyty. Oto lista dostępnych „sezonów”: Etap pucharowy A – początek Bitwa Mini (cid:131) Dostępne auta: Austin Mini Cooper S (cid:131) Trasy: Mondello Park Short, Anderstorp South Królowie pędu (cid:131) Dostępne auta: Lotus Cortina, Alfa Romeo GTA (cid:131) Trasy: Magny-Cours Club, Nurburgring Mullenbach, Monza Junior Zielona Brytania (cid:131) Dostępne auta: Jaguar MKII, Austin Mini Cooper S, Lotus Cortina (cid:131) Trasy: Donington Park National, Mondello Park National, Anderstorp North Etap pucharowy B – Samochody TC z lat 60-tych (cid:131) Gwałtowne Cortiny (cid:131) Dostępne auta: Lotus Cortina (cid:131) Trasy: Monza Junior, Hockenheim Short Dawid i Goliat (cid:131) Dostępne auta: Abarth 1000TC, Lotus Cortina, Austin Mini Cooper S, Alfa Romeo GTA (cid:131) Tory: Magny-Cours National, Mondello Park Short, Hockenheim Short Konny Ekspres (cid:131) Dostępne auta: Ford Mustang (cid:131) Tory: Nurburgring Mullenbach, Zolder Strona: 5 GT Legends – Poradnik GRY-OnLine Niebiańskie TC (cid:131) Dostępne auta: Jaguar MKII, Austin Mini Cooper S, Ford Falcon, Alfa Romeo GTA, Abarth 1000TC, Ford Mustang, Lotus Cortina (cid:131) Tory: Anderstorp South, Zolder, Dijon-Prenois Short, Monza Junior, Spa-Francorchamps, Imola Etap pucharowy C – samochody GT z lat 60-tych Bitwa Elanów (cid:131) Dostępne auta: Lotus Elan 26R (cid:131) Tory: Mondello Park Intermediate, Zolder Dawid i Goliat Cz. 2 (cid:131) Dostępne auta: Lotus Elite, Renault Alpine A110, Austin Healey 3000, Lotus Elan 26R (cid:131) Tory: Nurburgring Sprint, Donington Park National, Spa-Francorchamps Vette atakują (cid:131) Dostępne auta: Chevrolet Corvette (cid:131) Tory: Hockenheim Short, Imola Heavy Metal (cid:131) Dostępne auta: Mercedes 300SL, Shelby GT350, TVR Griffith, AC Cobra, Chevrolet Corvette, Jaguar E-Type, Shelby Daytona Coupe, Ferrari 275 GTB/C (cid:131) Tory: Magny-Cours GP, Monza Junior, Anderstorp GP Niebiańskie GT z lat 60-tych (cid:131) Dostępne auta: Lotus Elite, Mercedes 300SL, Lotus Elan 26R, Shelby GT350, Austin Healey 3000, Renault Alpine A110, Chevrolet Corvette, Jaguar E-Type (cid:131) Tory: Mondello Park Intermediate, Spa-Francorchamps, Monza GP, Magny-Cours GP, Dijon- Prenois GP, Hockenheim Short Etap pucharowy D – samochody GT i TC z lat 70-tych Porsche-maniacy (cid:131) Dostępne auta: Porsche 906, Porsche 914-6, Porsche 911 RSR (cid:131) Tory: Nurburgring Sprint, Hockenheim National Dawid i Goliat Cz. 3 (cid:131) Dostępne auta: Ford Escort RS, Porsche 914-6 (cid:131) Tory: Imola, Spa-Francorchamps Strona: 6 GT Legends – Poradnik GRY-OnLine Dużo metalu to nie złom (cid:131) Dostępne auta: DeTomaso Pantera, Ford Capri RS, Chevrolet Corvette (cid:131) Tory: Monza GP, Magny-Cours National Superjazda (cid:131) Dostępne auta: Ford Eskort RS, Ford Capri RS, BMW CSL (cid:131) Tory: Mondello Park Intermediate, Donington Park GP 70s Extravaganza (cid:131) Dostęne auta: Ford Escort RS, Porsche 911 RSR, BMW CSL, Porsche 914-6, DeTomaso Pantera, Chevrolet Corvette, Ford Capri RS (cid:131) Tory: Monza GP, Nurburgring GP, Zolder, Spa-Francorchamps, Anderstorp GP, Hockenheim GP Etap pucharowy E – mistrzostwa FIA GTC-TC i zawody specjalne Mistrzostwa FIA TC65 (cid:131) Dostępne auta: Jaguar MKII, Austin Mini Cooper S, Ford Falcon, Alfa Romeo GTA, Abarth 1000TC, Foed Mustang, Lotus Cortina (cid:131) Tory: Donington Park GP, Mondello Park International, Monza GP, Zolder, Dijon-Prenois GP, Nurburgring GP, Spa-Francorchamps, Imola Mistrzostwa FIA GTC65 (cid:131) Dostępne auta: Lotus Elite, Mercedes 300SL, Lotus Elan 26R, Shelby GT350, Austin Healey 3000, Renault Alpine A110, Chevrolet Corvette, Jaguar E-Type (cid:131) Tory: Donington Park GP, Mondello Park International, Monza GP, Zolder, Dijon-Prenois GP, Nurburgring GP, Spa-Francorchamps, Imola Mistrzostwa FIA GTC-TC76 (cid:131) Dostępne auta: Porsche 901, DeTomaso Pantera, Chevrolet Corvette, Ford Capri RS, Ford Escort RS, Porsche 911 RSR, BMW CSL, Porsche 914-6 (cid:131) Tory: Donington Park GP, Mondello Park Intenrational, Monza GP, Zolder, Dijon-Prenois GP, Nurburgring GP, Spa-Francorchamps, Imola Miazga na krótkim torze (cid:131) Dostępne auta: Renault Alpine A110, Lotus Elan 26R, Shelby GT350, Jaguar E-Type, Austin Mini Cooper S, Chevrolet Corvette, Ford Mustang, TVR Griffith (cid:131) Tory: Monza Junior, Hockenheim Short, Nurburgring Mullenbach, Anderstorp South, Magny-Cours Club, Mondello Park Short Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

GT Legends - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: